Studia Przypadków

    Historie sukcesu dotyczące poprawy usług po współpracy z produktami Luigi's Box.

    Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B

    Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.

    Read Case Study

    Trafne porady dotyczące produktów mogą znacznie zwiększyć obroty

    Rekomendator Luigi's Box oferuje szereg korzyści, które w wygodny sposób zwiększą obroty Twojego sklepu internetowego.

    Read Case Study

    Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

    Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.

    Read Case Study

    Zarządzanie 120 milionami miesięcznych zapytań on 9 Domains

    Answear to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z modą w regionie CEE. Podczas integracji opracowaliśmy dla klienta kilka funkcjonalności.

    Read Case Study

    Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.

    Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.

    Read Case Study

    Konwersje z wyszukiwania w Košíku wzrosły o 10,5%.

    Dzięki Luigi's Box, Košík.cz cieszy się większą ilością zadowolonych klientów, bardziej trafnymi wynikami wyszukiwania i zwiększonymi przychodami.

    Read Case Study

    SpokojenyPes odnotowuje 96% wzrost współczynnika konwersji w wyszukiwarce

    Luigi's Box zwielokrotnił współczynnik konwersji wyszukiwania dla jednego z największych e-sklepów oferujących karmę i artykuły dla zwierząt w Czechach.

    Read Case Study

    Jak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania

    Luigi's Box dodaje ponad 100 000 € rocznie do przychodów pierwszego słowackiego "jednorożca".

    Read Case Study

    Wskaźnik konwersji popularnych produktów O2 wzrósł o 320%.

    Luigi's Box pomógł klientom O2 znaleźć to, czego szukają, poprawił ogólne doświadczenie użytkownika i znacznie zwiększył współczynnik konwersji.

    Read Case Study

    Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

    Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

    Read Case Study

    Wyższa satysfakcja klientów zarówno w sferze online, jak i offline

    Autouzupełnianie i Analityka Wyszukiwania pomogły EXIsportowi zwiększyć współczynnik konwersji wyszukiwania.

    Read Case Study

    Dr.Max zwiększył współczynnik konwersji wybranego segmentu produktów o 230%.

    Dr.Max jest jednym z liderów rynku aptek internetowych z ponad 12 000 różnych produktów.

    Read Case Study