NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Studia Przypadków

Historie sukcesu dotyczące poprawy usług po współpracy z produktami Luigi's Box.

Jak Muziker i Luigi’s Box poprawiły rekomendacje produktów

Gotowi na inspirację? Przejrzyj nasze studium przypadku i dowiedz się, jak Muziker i Luigi's Box razem zrewolucjonizowali rekomendacje produktów online.

Przeczytaj studium przypadku

Diego odnotował wzrost konwersji o 28%

Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.

Przeczytaj studium przypadku

EXIsport cieszy się imponującym wzrostem CTR w rekomendatorze o ponad 50%

Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.

Przeczytaj studium przypadku

Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B

Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.

Przeczytaj studium przypadku

Trafne porady dotyczące produktów mogą znacznie zwiększyć obroty

Rekomendator Luigi's Box oferuje szereg korzyści, które w wygodny sposób zwiększą obroty Twojego sklepu internetowego.

Przeczytaj studium przypadku

Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.

Przeczytaj studium przypadku

Obsługa 120 milionów zapytań w ciągu miesiąca dla 9 domen

Answear to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z modą w regionie CEE. Podczas integracji opracowaliśmy dla klienta kilka funkcjonalności.

Przeczytaj studium przypadku

Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.

Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.

Przeczytaj studium przypadku

Konwersje z wyszukiwania w Košíku wzrosły o 10,5%.

Dzięki Luigi's Box, Košík.cz cieszy się większą ilością zadowolonych klientów, bardziej trafnymi wynikami wyszukiwania i zwiększonymi przychodami.

Przeczytaj studium przypadku

SpokojenyPes odnotowuje 96% wzrost współczynnika konwersji w wyszukiwarce

Luigi's Box zwielokrotnił współczynnik konwersji wyszukiwania dla jednego z największych e-sklepów oferujących karmę i artykuły dla zwierząt w Czechach.

Przeczytaj studium przypadku

Jak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania

Luigi's Box dodaje ponad 100 000 € rocznie do przychodów pierwszego słowackiego "jednorożca".

Przeczytaj studium przypadku

Wskaźnik konwersji popularnych produktów O2 wzrósł o 320%.

Luigi's Box pomógł klientom O2 znaleźć to, czego szukają, poprawił ogólne doświadczenie użytkownika i znacznie zwiększył współczynnik konwersji.

Przeczytaj studium przypadku

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

Przeczytaj studium przypadku

Wyższa satysfakcja klientów zarówno w sferze online, jak i offline

Autouzupełnianie i Analityka Wyszukiwania pomogły EXIsportowi zwiększyć współczynnik konwersji wyszukiwania.

Przeczytaj studium przypadku

Dr.Max zwiększył współczynnik konwersji wybranego segmentu produktów o 230%.

Dr.Max jest jednym z liderów rynku aptek internetowych z ponad 12 000 różnych produktów.

Przeczytaj studium przypadku
Jesteśmy popularni

Lubią nas użytkownicy G2

G2 ocenia produkty i sprzedawców na podstawie recenzji użytkowników oraz danych zagregowanych z różnych źródeł internetowych, np. sieci społecznościowych.

Stosujemy unikalny algorytm (v3.0) do tych danych, aby obliczyć wyniki Satysfakcji Klienta i Obecności na Rynku w czasie rzeczywistym.

Recenzje G2

Dołącz do grona zadowolonych klientów

Zapoznaj się z ocenami użyteczności w kategorii Wyszukiwanie w e-commerce na portalu G2. Wykres przedstawia najważniejsze czynniki wpływające na ogólną ocenę użyteczności produktów.

Firma
  • Łatwość administrowania
  • Łatwość użytkowania
  • Spełnia wymagania
  • Inne czynniki
Wynik
Luigi’s Box
  • Łatwość administrowania: 1.76
  • Łatwość użytkowania: 2.8
  • Spełnia wymagania: 2.8
  • Inne czynniki: 1.69
Łatwość administrowania: 1.76
Łatwość użytkowania: 2.8
Spełnia wymagania: 2.8
Inne czynniki: 1.69
Wynik:
9.05
Constructor
  • Łatwość administrowania: 1.87
  • Łatwość użytkowania: 2.88
  • Spełnia wymagania: 2.78
  • Inne czynniki: 1.3
Łatwość administrowania: 1.87
Łatwość użytkowania: 2.88
Spełnia wymagania: 2.78
Inne czynniki: 1.3
Wynik:
8.83
Algolia
  • Łatwość administrowania: 1.88
  • Łatwość użytkowania: 2.62
  • Spełnia wymagania: 2.65
  • Inne czynniki: 1.54
Łatwość administrowania: 1.88
Łatwość użytkowania: 2.62
Spełnia wymagania: 2.65
Inne czynniki: 1.54
Wynik:
8.69
Elasticsearch
  • Łatwość administrowania: 1.76
  • Łatwość użytkowania: 2.24
  • Spełnia wymagania: 2.62
  • Inne czynniki: 0.6
Łatwość administrowania: 1.76
Łatwość użytkowania: 2.24
Spełnia wymagania: 2.62
Inne czynniki: 0.6
Wynik:
7.22