Studia Przypadków
Historie sukcesu dotyczące poprawy usług po współpracy z produktami Luigi's Box.
Jak Muziker i Luigi’s Box poprawiły rekomendacje produktów
Gotowi na inspirację? Przejrzyj nasze studium przypadku i dowiedz się, jak Muziker i Luigi's Box razem zrewolucjonizowali rekomendacje produktów online.
Przeczytaj studium przypadkuDiego odnotował wzrost konwersji o 28%
Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.
Przeczytaj studium przypadkuEXIsport cieszy się imponującym wzrostem CTR w rekomendatorze o ponad 50%
Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.
Przeczytaj studium przypadkuDatart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B
Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.
Przeczytaj studium przypadkuTrafne porady dotyczące produktów mogą znacznie zwiększyć obroty
Rekomendator Luigi's Box oferuje szereg korzyści, które w wygodny sposób zwiększą obroty Twojego sklepu internetowego.
Przeczytaj studium przypadkuInteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego
Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.
Przeczytaj studium przypadkuObsługa 120 milionów zapytań w ciągu miesiąca dla 9 domen
Answear to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z modą w regionie CEE. Podczas integracji opracowaliśmy dla klienta kilka funkcjonalności.
Przeczytaj studium przypadkuWskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.
Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.
Przeczytaj studium przypadkuKonwersje z wyszukiwania w Košíku wzrosły o 10,5%.
Dzięki Luigi's Box, Košík.cz cieszy się większą ilością zadowolonych klientów, bardziej trafnymi wynikami wyszukiwania i zwiększonymi przychodami.
Przeczytaj studium przypadkuSpokojenyPes odnotowuje 96% wzrost współczynnika konwersji w wyszukiwarce
Luigi's Box zwielokrotnił współczynnik konwersji wyszukiwania dla jednego z największych e-sklepów oferujących karmę i artykuły dla zwierząt w Czechach.
Przeczytaj studium przypadkuJak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania
Luigi's Box dodaje ponad 100 000 € rocznie do przychodów pierwszego słowackiego "jednorożca".
Przeczytaj studium przypadkuWskaźnik konwersji popularnych produktów O2 wzrósł o 320%.
Luigi's Box pomógł klientom O2 znaleźć to, czego szukają, poprawił ogólne doświadczenie użytkownika i znacznie zwiększył współczynnik konwersji.
Przeczytaj studium przypadkuGigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.
Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.
Przeczytaj studium przypadkuWyższa satysfakcja klientów zarówno w sferze online, jak i offline
Autouzupełnianie i Analityka Wyszukiwania pomogły EXIsportowi zwiększyć współczynnik konwersji wyszukiwania.
Przeczytaj studium przypadkuDr.Max zwiększył współczynnik konwersji wybranego segmentu produktów o 230%.
Dr.Max jest jednym z liderów rynku aptek internetowych z ponad 12 000 różnych produktów.
Przeczytaj studium przypadkuLubią nas użytkownicy G2
G2 ocenia produkty i sprzedawców na podstawie recenzji użytkowników oraz danych zagregowanych z różnych źródeł internetowych, np. sieci społecznościowych.
Stosujemy unikalny algorytm (v3.0) do tych danych, aby obliczyć wyniki Satysfakcji Klienta i Obecności na Rynku w czasie rzeczywistym.
Dołącz do grona zadowolonych klientów
Zapoznaj się z ocenami użyteczności w kategorii Wyszukiwanie w e-commerce na portalu G2. Wykres przedstawia najważniejsze czynniki wpływające na ogólną ocenę użyteczności produktów.
- Łatwość administrowania
- Łatwość użytkowania
- Spełnia wymagania
- Inne czynniki
-
Łatwość administrowania: 1.75
-
Łatwość użytkowania: 2.78
-
Spełnia wymagania: 2.79
-
Inne czynniki: 1.67
-
Łatwość administrowania: 1.88
-
Łatwość użytkowania: 2.9
-
Spełnia wymagania: 2.79
-
Inne czynniki: 1.31
-
Łatwość administrowania: 1.92
-
Łatwość użytkowania: 2.64
-
Spełnia wymagania: 2.68
-
Inne czynniki: 1.45
-
Łatwość administrowania: 1.72
-
Łatwość użytkowania: 2.23
-
Spełnia wymagania: 2.67
-
Inne czynniki: 0.56