NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Studia Przypadków

Historie sukcesu dotyczące poprawy usług po współpracy z produktami Luigi's Box.

Real Dutch Food: Spadek Braku Rezultatów aż o 48%

Real Dutch Food obniżył liczbę "braku wyników wyszukiwania" aż o 48%, dzięki czemu klienci nie będą już spragnieni odpowiednich wyników.

Przeczytaj studium przypadku

Dostosowanie Autouzupełniania w Zoot Podniosło Współczynnik Konwersji o 2,5%

Zoot to internetowy sklep odzieżowy będący częścią największego czeskiego domu mody Digital People. Wraz ze swoją submarką Bibloo jest obecny w 11 krajach europejskich i oferuje ponad 1 milion produktów od 300 marek modowych.

Przeczytaj studium przypadku

Pilulka: Średnia Wartość Koszyka Wzrosła o 4,21%

Pilulka jest jednym z największych sklepów internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej w dziedzinie zdrowia i leków, koncentrującym się na wysokiej jakości i szybkiej dostawie towarów. Jej obrót w 2023 r. wyniósł około 3 mld CZK (118 035 883 EUR).

Przeczytaj studium przypadku

Gandalf: +9,40% Wzrostu AOV z Wyszukiwania

Gandalf.com.pl to polski e-sklep z kolekcją ponad 300 000 książek, audiobooków, e-booków, muzyki, filmów, gier i nie tylko.

Przeczytaj studium przypadku

Wskaźnik “Dodaj do koszyka” dla Komfort.pl Wzrósł o 5,25% w Zaledwie Miesiąc

Komfort.pl to polski sprzedawca podłóg i mebli, który od wielu lat jest obecny na polskim rynku i postanowił pozbyć się utraconych możliwości spowodowanych nieefektywnym wyszukiwaniem na stronach internetowych.

Przeczytaj studium przypadku

Jak Muziker i Luigi’s Box poprawiły rekomendacje produktów

Gotowi na inspirację? Przejrzyj nasze studium przypadku i dowiedz się, jak Muziker i Luigi's Box razem zrewolucjonizowali rekomendacje produktów online.

Przeczytaj studium przypadku

Diego odnotował wzrost konwersji o 28%

Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.

Przeczytaj studium przypadku

EXIsport cieszy się imponującym wzrostem CTR w rekomendatorze o ponad 50%

Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.

Przeczytaj studium przypadku

Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B

Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.

Przeczytaj studium przypadku

Trafne porady dotyczące produktów mogą znacznie zwiększyć obroty

Rekomendator Luigi's Box oferuje szereg korzyści, które w wygodny sposób zwiększą obroty Twojego sklepu internetowego.

Przeczytaj studium przypadku

Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.

Przeczytaj studium przypadku

Obsługa 120 milionów zapytań w ciągu miesiąca dla 9 domen

Answear to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z modą w regionie CEE. Podczas integracji opracowaliśmy dla klienta kilka funkcjonalności.

Przeczytaj studium przypadku

Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.

Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.

Przeczytaj studium przypadku

Konwersje z wyszukiwania w Košíku wzrosły o 10,5%.

Dzięki Luigi's Box, Košík.cz cieszy się większą ilością zadowolonych klientów, bardziej trafnymi wynikami wyszukiwania i zwiększonymi przychodami.

Przeczytaj studium przypadku

SpokojenyPes odnotowuje 96% wzrost współczynnika konwersji w wyszukiwarce

Luigi's Box zwielokrotnił współczynnik konwersji wyszukiwania dla jednego z największych e-sklepów oferujących karmę i artykuły dla zwierząt w Czechach.

Przeczytaj studium przypadku

Jak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania

Luigi's Box dodaje ponad 100 000 € rocznie do przychodów pierwszego słowackiego "jednorożca".

Przeczytaj studium przypadku

Wskaźnik konwersji popularnych produktów O2 wzrósł o 320%.

Luigi's Box pomógł klientom O2 znaleźć to, czego szukają, poprawił ogólne doświadczenie użytkownika i znacznie zwiększył współczynnik konwersji.

Przeczytaj studium przypadku

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

Przeczytaj studium przypadku

Wyższa satysfakcja klientów zarówno w sferze online, jak i offline

Autouzupełnianie i Analityka Wyszukiwania pomogły EXIsportowi zwiększyć współczynnik konwersji wyszukiwania.

Przeczytaj studium przypadku

Dr.Max zwiększył współczynnik konwersji wybranego segmentu produktów o 230%.

Dr.Max jest jednym z liderów rynku aptek internetowych z ponad 12 000 różnych produktów.

Przeczytaj studium przypadku

Snapbacks: Wzrost Przychodów o 27,3%

Snapbacks.cz to czeski sklep internetowy sprzedający ekskluzywną odzież.

Przeczytaj studium przypadku

Truhlikov.cz: 41% Wzrost Przychodów

Truhlikov.cz to sklep internetowy z narzędziami ogrodniczymi. Posiada ponad 20-letnią historię i oferuje klientom najmodniejszy sprzęt.

Przeczytaj studium przypadku

Hanibal: Personalizacja we Wstępnym Koszyku Zwiększyła Przychody o 16%

Hanibal.cz to czeski sklep internetowy sprzedający odzież outdoorową, sprzęt turystyczny i akcesoria.

Przeczytaj studium przypadku

Rekomendacje Persoo Pomogły Firmie Nejceny Zwiększyć Przychody o 14%

Nejceny.cz to ogromny sklep internetowy sprzedający elektronikę, komputery, akcesoria technologiczne, sprzęt ogrodniczy i wiele, wiele innych.

Przeczytaj studium przypadku

Dentimed: Wzrost Przychodów o 21% Dzięki Personalizacji

Dentimed jest wiodącym dostawcą narzędzi stomatologicznych, głównie dla organizacji zdrowotnych i aptek, posiadającym szerokie portfolio.

Przeczytaj studium przypadku

Snowbitch: Wzrost Liczby Odwiedzin Powracających Użytkowników Aż o 27%

Snowbitch to e-sklep z młodzieżową, uliczną, skate'ową modą. Jego cel był jasny i krótki - zwiększyć sprzedaż!

Przeczytaj studium przypadku

Kniha.cz: Całkowity Obrót Wzrósł o 35%

Kniha.cz to ogromna platforma e-commerce znajdująca się w Czechach, która zajmuje się sprzedażą książek.

Przeczytaj studium przypadku

Etravel.cz: Wzrost Przychodów o Niesamowite 34%

Etravel.cz sprzedaje lokalne i międzynarodowe wycieczki i wakacje. Celem było maksymalne zwiększenie przychodów.

Przeczytaj studium przypadku

CZC.cz: Jak Cross Selling w Koszyku Przynosi Lepsze Obroty

CZC.cz jest silnym graczem na czeskim e-commerce elektroniki, szczególnie w społeczności geeków.

Przeczytaj studium przypadku

Co Kryje się Za 21% Wzrostem Przychodów w Houseland

Houseland.cz pragnie mieć najlepiej sprzedający e-sklep i chce podążać za najnowszymi trendami w e-commerce. Ich cel był dość prosty. Odkryć, ile pieniędzy możemy dodatkowo wygenerować dzięki naszym narzędziom do personalizacji.

Przeczytaj studium przypadku

Autouzupełnianie i Filtry w Wyszukiwaniu: Jak Pomogły Zwiększyć Przychody Uni Hobby o 8%

UNI HOBBY to jeden z największych rynków artykułów hobbystycznych w Czechach.

Przeczytaj studium przypadku

Cycology: Wzrost przychodów o 37%

Cycology z powodzeniem podąża za najnowszymi trendami e-commerce.

Przeczytaj studium przypadku