Blogi Luigi
Historie dla zapracowanych menedżerów i prezesów wypełnione aktualnymi tematami ze świata Luigi's Box.
Zapisz się do naszego newslettera!
Dołącz do ponad 2000 innych marketerów e-commerce, aby uzyskać informacje na temat analityki, marketingu, CRO i nie tylko.
Jak rozumieć różne rodzaje algorytmów wyszukiwania?
Interesują Cię różne rodzaje algorytmów wyszukiwania i ich działanie? Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się o nich wszystkiego.
Przeczytaj artykułJak rozumieć różne rodzaje algorytmów wyszukiwania?
Interesują Cię różne rodzaje algorytmów wyszukiwania i ich działanie? Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się o nich wszystkiego.
Czytaj więcej10 Porad Jak Uniknąć Stron Bez Wyników
Twoja firma e-commerce traci klientów z powodu wyświetlania stron bez wyników? Podejmij kilka kroków, aby to naprawić.
Czytaj więcejWszystko, co powinieneś wiedzieć o stronach z zestawieniem produktów
Popraw sprzedaż dzięki zoptymalizowanym stronom z zestawieniem produktów. Poznaj najlepsze praktyki i rozwiązania AI w celu zwiększenia konwersji w e-commerce.
Czytaj więcejPrzewodnik po zakupach online: Poznaj Q-Commerce
Czy słyszałeś o Q-commerce? Zostań z nami, ponieważ szczegółowo opisujemy, czym jest i czym różni się Quick commerce od E-commerce.
Czytaj więcejJak Luigi’s Box Wpływa na SEO Twojej Strony Internetowej?
Dowiedz się więcej o tym, jak Luigi's Box może wpłynąć na SEO Twojej witryny i czy może mieć pozytywny wpływ na wyniki SEO.
Czytaj więcejPotęga autouzupełniania dla wyszukiwania w e-commerce
Usprawnij swój pasek wyszukiwania e-commerce dzięki autouzupełnianiu, które pozwoli zwiększyć sprzedaż. Odkryj z nami najlepsze praktyki i popraw wrażenia użytkownika.
Czytaj więcejWszystko o Wyszukiwarkach dla E-commerce
Wyszukiwarki e-commerce to wyjątkowe narzędzia, ale musisz zrozumieć, jak działają, aby móc wykorzystać je na swoją korzyść.
Czytaj więcejZaawansowane opcje wyszukiwania produktów i stron internetowych (Podpowiadamy kiedy je wdrożyć
Zaawansowane opcje wyszukiwanie produktów i stron internetowych przybiera wiele form, od prostego wyszukiwania słów kluczowych po bardziej zaawansowane przetwarzanie języka naturalnego.
Czytaj więcejRekomendacje produktów – przykłady i korzyści, o których nie pomyślałeś
Zwiększone przychody, lepsze doświadczenia użytkowników i lepsza retencja - brzmi niewiarygodnie, prawda? To wszystko są korzyści wynikające z efektywnego systemu rekomendacji produktów.
Czytaj więcej