Co to jest Merchandising?
Merchandising w zestawieniu produktów to funkcja Luigi’s Box, która pozwala na zwiększenie liczby zestawień niektórych produktów. Użytkownicy Luigi’s Box mogą po prostu wybrać konkretny produkt, który chcą wzmocnić, zastosować zmianę, a produkt pojawi się w pasku wyszukiwania, gdy tylko kupujący online wpiszą odpowiednie zapytanie.
Funkcja Merchandising działa z każdym zapytaniem związanym z produktem, więc nawet jedno słowo z całej nazwy produktu wystarczy, aby produkt się pojawił.
Możesz również tworzyć reguły, aby automatycznie podbijać określone produkty na podstawie wybranych kryteriów (marka, konkretna cecha produktu, dostępność i inne). Na przykład, jeśli ustawisz regułę dla marki i wpiszesz nazwę marki, produkt tej konkretnej marki będzie pokazywany w pasku wyszukiwania, gdy klienci będą wyszukiwać za pomocą powiązanego zapytania.
Jak można wykorzystać Merchandising?
Merchandising może być jednym z najlepszych narzędzi do wykorzystania w celu ogólnej poprawy sprzedaży i uzyskania większych zarobków. Dzięki wielu dostępnym przypadkom użycia, klienci mogą często łatwo znaleźć najlepsze oferty dzięki tej funkcji. Każdy produkt, który ma włączony Merchandising, zostanie łatwo znaleziony w pasku wyszukiwania za każdym razem, gdy klienci wprowadzą powiązane zapytanie. Dzięki temu ich czas wyszukiwania znacznie się skraca.
Ta funkcja jest świetna do nadania produktom dodatkowego światła, gdy trzeba je sprzedać szybciej i pomóc klientom łatwiej je znaleźć. Merchandising ma wiele zastosowań. Możesz spróbować zwiększyć sprzedaż nowych, ekskluzywnych produktów, aby pomóc zebrać sprzedaż od wczesnych użytkowników lub zwiększyć sprzedaż starszych produktów, które mogą wymagać dodatkowej uwagi. Merchandising może być również wykorzystany do promowania specjalnych ofert.
Jakie są korzyści z Merchandisingu?
- Łatwy i skuteczny w użyciu
- Łatwiejsze odkrywanie produktów przez klientów
- Idealny do zwiększania sprzedaży i promocji specjalnych