Czym jest funkcja Cross-Sell?
Cross-selling odnosi się do rekomendacji popularnych lub przydatnych kombinacji produktów, które są często kupowane razem podczas jednego zakupu.
Przykładowo, rekomendacją produktu dla nowego smartfona może być powerbank, ładowarka do telefonu lub etui. Cross-selling tworzy te rekomendacje na podstawie zakupów dokonanych przez innych klientów i pokazuje odpowiednie kombinacje produktów dla innych klientów.
Jak można wykorzystać Cross-selling?
Sprzedaż krzyżowa to idealna funkcja pomagająca klientom znaleźć odpowiednie kombinacje produktów i oszczędzająca im drugiej podróży po zakupy. Jest to również świetna funkcja do promowania produktów, które najprawdopodobniej kupią przy pierwszym wyborze, lub polecania dodatkowego sprzętu, o którym mogą nie wiedzieć.
W obu przypadkach Cross-sell jest doskonały do zwiększenia średniej wartości koszyka i poprawy sprzedaży.
Jakie są korzyści z funkcji Cross-sell?
- Polecanie właściwych kombinacji produktów
- Zwiększanie średniej wartości koszyka zakupowego
- Zwiększenie sprzedaży