Lepsze zrozumienie wyników wyszukiwania
Dowiedz się więcej o tym, jak Twoi klienci docierają do produktów i odkrywają nowy asortyment. Sprawdź, gdzie i dlaczego klienci opuszczają Twoją stronę bez dokonania zakupu lub innej konwersji.
Wykorzystaj te dane do optymalizacji kwestii związanych z Twoimi narzędziami do odkrywania produktów oraz do przyszłych ulepszeń. Im więcej wiesz, tym lepsze wyszukiwanie dostarczasz.
Personalizacja doświadczeń zakupowych dzięki narzędziom AI opartym na danych
Nasze narzędzie analityczne zbiera istotne dane o kliknięciach, wyszukiwaniach i zakupach klienta podczas jego wizyty na stronie internetowej.
Na podstawie tych danych może dostarczyć spersonalizowane wyniki wyszukiwania, rekomendacje produktów i strony z zestawieniem produktów dla każdego klienta.
Podejmuj lepsze decyzje biznesowe dzięki odpowiednim spostrzeżeniom
Odkryj, jak Twoi klienci zachowują się w sklepie, dzięki potężnym spostrzeżeniom analitycznym. Zidentyfikuj utracone możliwości i najbardziej krytyczne punkty w ich podróży, które mogą zwiększyć Twoje przychody. Wykorzystaj te dane do realizacji celów biznesowych.
136%
wyższy współczynnik konwersji dzięki zasadom Fixit
320%
wyższy współczynnik konwersji dla trendowych produktów
Testy A/B przeprowadzane przed wejściem na rynek
Analityka Luigi’s Box pozwala na testowanie platformy w środowisku offline.
Stwórz dwie wersje jednego rozwiązania, wdrażaj je w różnych sytuacjach, zbieraj dane i porównaj, która wersja daje lepsze wyniki.
Zaufało nam ponad 3 000 firm online.
Poznaj analitykę Luigi's Box.
Poznaj funkcje Analityki Luigi's Box i dowiedz się, jakie korzyści może przynieść Twojemu biznesowi online.
Poznaj jasny przegląd procesu odkrywania produktu
Korzystaj zawsze z najświeższych informacji o wyszukiwaniach. Zobacz ilu odwiedzających z niego korzysta, ile konwersji przynosi, które nie przynoszą żadnych rezultatów lub gdzie Twoi klienci opuszczają Twoją stronę bez zakupu.
Zobacz wydajność
Śledź wyniki wyszukiwania na swojej stronie internetowej. Nasze narzędzie analityczne pokaże Ci najlepsze zapytania z wysokim CTR oraz te, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów i wymagają naprawy.
Zidentyfikuj brak wyników i nieistotne treści
Dowiedz się, czy zapytania do wyszukiwarki odpowiadają właściwym produktom i czy prowadzą do stron bez wyników. Napraw te problemy, aby nie stracić ani grosza.
Optymalizuj pozycje produktów
Zobacz, na jakich pozycjach poszczególne produkty są pokazywane w wynikach wyszukiwania i jaka jest ich wydajność. Zwiększ skuteczność, zmieniając kolejność lub pozycję wyników wyszukiwania zgodnie z Twoimi potrzebami.
Uzyskaj sugestie synonimów
Osiągaj lepsze wyniki za pomocą synonimów. Analityka Luigi’s Box automatycznie dostarcza sugestie synonimów dla wyszukiwanych zapytań i pozwala je zastosować, aby lepiej objąć wyszukiwanie produktów.
Jak to działa? To całkiem proste!
Integracja składa się z czterech prostych kroków, bez konieczności angażowania zespołu IT
1. Załóż konto
Wystarczy kilka minut na wprowadzenie podstawowych danych, a konto można założyć za darmo.
2. Wstaw skrypt
Wstaw jedną linijkę kodu do nagłówka swojego sklepu internetowego lub skorzystaj z Google Tag Managera.
3. Rozpocznij poprawę
Po uruchomieniu Analityki odkryjesz nowe sposoby na osiąganie lepszych wyników.
4. Kontynuuj odkrywanie
Zdecyduj, czy chcesz uwolnić potencjał swojego e-sklepu za pomocą dodatkowych usług.
Poznaj wszystkie rozwiązania Luigi's Box
Dowiedz się wszystkiego o możliwościach Luigi's Box i odkryj jego wszystkie możliwe zastosowania
Odkrywanie produktu
Połącz swoich klientów z odpowiednimi produktami w łatwy sposób i zachęć ich do odkrywania nowych.
Odkryj produktyMerchandising
Promuj produkty, które spełniają Twoje cele biznesowe, pokazując je w odpowiednim miejscu i czasie.
Poznaj MerchandisingPersonalizacja
Spraw, aby klienci poczuli się zrozumiani, popraw doświadczenia z Twojego sklepu internetowego i zwiększ sprzedaż.
Poznaj personalizacjęNajczęściej zadawane pytania
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w FAQ, skontaktuj się z nami!
Czym jest inteligentne oprogramowanie dla e-commerce?
Inteligentne oprogramowanie dla e-commerce to rodzaj sprzętu, który pomaga firmom gromadzić, analizować i wykorzystywać dane do podejmowania świadomych decyzji. Oprogramowanie to zazwyczaj wykorzystuje sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe i inne zaawansowane algorytmy do analizy danych z wielu źródeł, takich jak dane dotyczące sprzedaży, dane dotyczące zachowań klientów i dane rynkowe.
Głównym celem inteligentnego oprogramowania dla e-commerce jest zapewnienie przedsiębiorstwom wglądu w czasie rzeczywistym i umożliwienie im optymalizacji strategii i zwiększenia przychodów. Najczęściej spotykane rodzaje inteligentnego oprogramowania w e-commerce to:
- Inteligentne oprogramowanie analizujące działania konkurencji, które monitoruje aktywność konkurentów i pomaga przedsiębiorstwom zachować konkurencyjność
- Inteligentne oprogramowanie analizujące działania klientów, które pozwala na analizę danych o klientach, takich jak zachowania zakupowe, preferencje i dane demograficzne, oraz pomaga w personalizacji i poprawie zaangażowania.
- Inteligentne oprogramowanie analizujące biznes, które analizuje dane z różnych źródeł i pomaga podejmować decyzje dotyczące cen, marketingu itp.
- Inteligentne oprogramowanie analizujące marketing, które analizuje wyniki kampanii i pomaga je optymalizować
Jak analityka e-commerce może poprawić wyniki mojego sklepu?
Analityka e-commerce przynosi kilka korzyści dla Twojego biznesu, takich jak:
- Pomaga zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy – produkty, strony lub procesy kasowe
- Pomaga poznać klientów, poprawić ofertę i doświadczenie klienta
- Pomaga zoptymalizować Twoje kampanie
- Pomaga monitorować konkurencję i być na bieżąco
Czy używanie Analityki jest podstawą przy korzystaniu z innych usług Luigi's Box?
Tak, prawidłowe zbieranie danych behawioralnych jest kluczowe dla wszystkich usług Luigi’s Box. Zebrane dane są prezentowane w dashboardach oraz przetwarzane i wykorzystywane przez modele rankingowe Luigi’s Box.