NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Inteligentne rozwiązanie dla e-commerce

Inteligentne narzędzie

Skąd masz wiedzieć, czego chcą Twoi klienci, jeśli nie masz oprogramowania do analizy, które zgromadzi spostrzeżenia? Dowiedz się, jak Twoi klienci szukają pożądanych treści i wykorzystaj te cenne dane, aby osiągnąć cele biznesowe.

Poznaj swoich klientów, ulepszaj oferty i kampanie zgodnie z potrzebami biznesowymi i osiągaj zamierzone cele.

Analiza wykrywalności produktu

Lepsze zrozumienie wyników wyszukiwania

Dowiedz się więcej o tym, jak Twoi klienci docierają do produktów i odkrywają nowy asortyment. Sprawdź, gdzie i dlaczego klienci opuszczają Twoją stronę bez dokonania zakupu lub innej konwersji.

Wykorzystaj te dane do optymalizacji kwestii związanych z Twoimi narzędziami do odkrywania produktów oraz do przyszłych ulepszeń. Im więcej wiesz, tym lepsze wyszukiwanie dostarczasz.

Personalizacja

Personalizacja doświadczeń zakupowych dzięki narzędziom AI opartym na danych

Nasze narzędzie analityczne zbiera istotne dane o kliknięciach, wyszukiwaniach i zakupach klienta podczas jego wizyty na stronie internetowej.

Na podstawie tych danych może dostarczyć spersonalizowane wyniki wyszukiwania, rekomendacje produktów i strony z zestawieniem produktów dla każdego klienta.

Wydajność i spostrzeżenia

Podejmuj lepsze decyzje biznesowe dzięki odpowiednim spostrzeżeniom

Odkryj, jak Twoi klienci zachowują się w sklepie, dzięki potężnym spostrzeżeniom analitycznym. Zidentyfikuj utracone możliwości i najbardziej krytyczne punkty w ich podróży, które mogą zwiększyć Twoje przychody. Wykorzystaj te dane do realizacji celów biznesowych.

O2 - Studium przypadku

Współczynnik konwersji trendowych produktów wzrósł o 320%.

arrow top right

136%

wyższy współczynnik konwersji dzięki zasadom Fixit

320%

wyższy współczynnik konwersji dla trendowych produktów

Testy A/B w trybie offline

Testy A/B przeprowadzane przed wejściem na rynek

Analityka Luigi’s Box pozwala na testowanie platformy w środowisku offline.

Stwórz dwie wersje jednego rozwiązania, wdrażaj je w różnych sytuacjach, zbieraj dane i porównaj, która wersja daje lepsze wyniki.

Zaufało nam ponad 3 000 firm online.

Integracja z Luigi's Box zapewnia funkcje wyszukiwania, polecania i analizy, które mogą pomóc Ci zwiększyć liczbę konwersji.
Analytics

Poznaj analitykę Luigi's Box.

Poznaj funkcje Analityki Luigi's Box i dowiedz się, jakie korzyści może przynieść Twojemu biznesowi online.

Poznaj jasny przegląd procesu odkrywania produktu

Korzystaj zawsze z najświeższych informacji o wyszukiwaniach. Zobacz ilu odwiedzających z niego korzysta, ile konwersji przynosi, które nie przynoszą żadnych rezultatów lub gdzie Twoi klienci opuszczają Twoją stronę bez zakupu.

Zobacz wydajność

Śledź wyniki wyszukiwania na swojej stronie internetowej. Nasze narzędzie analityczne pokaże Ci najlepsze zapytania z wysokim CTR oraz te, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów i wymagają naprawy.

Zidentyfikuj brak wyników i nieistotne treści

Dowiedz się, czy zapytania do wyszukiwarki odpowiadają właściwym produktom i czy prowadzą do stron bez wyników. Napraw te problemy, aby nie stracić ani grosza.

Optymalizuj pozycje produktów

Zobacz, na jakich pozycjach poszczególne produkty są pokazywane w wynikach wyszukiwania i jaka jest ich wydajność. Zwiększ skuteczność, zmieniając kolejność lub pozycję wyników wyszukiwania zgodnie z Twoimi potrzebami.

Uzyskaj sugestie synonimów

Osiągaj lepsze wyniki za pomocą synonimów. Analityka Luigi’s Box automatycznie dostarcza sugestie synonimów dla wyszukiwanych zapytań i pozwala je zastosować, aby lepiej objąć wyszukiwanie produktów.

Cztery proste kroki

Jak to działa? To całkiem proste!

Integracja składa się z czterech prostych kroków, bez konieczności angażowania zespołu IT

1. Załóż konto

Wystarczy kilka minut na wprowadzenie podstawowych danych, a konto można założyć za darmo.

2. Wstaw skrypt

Wstaw jedną linijkę kodu do nagłówka swojego sklepu internetowego lub skorzystaj z Google Tag Managera.

3. Rozpocznij poprawę

Po uruchomieniu Analityki odkryjesz nowe sposoby na osiąganie lepszych wyników.

4. Kontynuuj odkrywanie

Zdecyduj, czy chcesz uwolnić potencjał swojego e-sklepu za pomocą dodatkowych usług.

* Karta kredytowa nie jest wymagana
Rozwiązania Luigi's Box

Poznaj wszystkie rozwiązania Luigi's Box

Dowiedz się wszystkiego o możliwościach Luigi's Box i odkryj jego wszystkie możliwe zastosowania

Odkrywanie produktu

Połącz swoich klientów z odpowiednimi produktami w łatwy sposób i zachęć ich do odkrywania nowych.

Odkryj produkty

Merchandising

Promuj produkty, które spełniają Twoje cele biznesowe, pokazując je w odpowiednim miejscu i czasie.

Poznaj Merchandising

Personalizacja

Spraw, aby klienci poczuli się zrozumiani, popraw doświadczenia z Twojego sklepu internetowego i zwiększ sprzedaż.

Poznaj personalizację
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w FAQ, skontaktuj się z nami!

Czym jest inteligentne oprogramowanie dla e-commerce?

Inteligentne oprogramowanie dla e-commerce to rodzaj sprzętu, który pomaga firmom gromadzić, analizować i wykorzystywać dane do podejmowania świadomych decyzji. Oprogramowanie to zazwyczaj wykorzystuje sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe i inne zaawansowane algorytmy do analizy danych z wielu źródeł, takich jak dane dotyczące sprzedaży, dane dotyczące zachowań klientów i dane rynkowe.

Głównym celem inteligentnego oprogramowania dla e-commerce jest zapewnienie przedsiębiorstwom wglądu w czasie rzeczywistym i umożliwienie im optymalizacji strategii i zwiększenia przychodów. Najczęściej spotykane rodzaje inteligentnego oprogramowania w e-commerce to:

  • Inteligentne oprogramowanie analizujące działania konkurencji, które monitoruje aktywność konkurentów i pomaga przedsiębiorstwom zachować konkurencyjność
  • Inteligentne oprogramowanie analizujące działania klientów, które pozwala na analizę danych o klientach, takich jak zachowania zakupowe, preferencje i dane demograficzne, oraz pomaga w personalizacji i poprawie zaangażowania.
  • Inteligentne oprogramowanie analizujące biznes, które analizuje dane z różnych źródeł i pomaga podejmować decyzje dotyczące cen, marketingu itp.
  • Inteligentne oprogramowanie analizujące marketing, które analizuje wyniki kampanii i pomaga je optymalizować

Jak analityka e-commerce może poprawić wyniki mojego sklepu?

Analityka e-commerce przynosi kilka korzyści dla Twojego biznesu, takich jak:

  • Pomaga zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy – produkty, strony lub procesy kasowe
  • Pomaga poznać klientów, poprawić ofertę i doświadczenie klienta
  • Pomaga zoptymalizować Twoje kampanie
  • Pomaga monitorować konkurencję i być na bieżąco

Czy używanie Analityki jest podstawą przy korzystaniu z innych usług Luigi's Box?

Tak, prawidłowe zbieranie danych behawioralnych jest kluczowe dla wszystkich usług Luigi’s Box. Zebrane dane są prezentowane w dashboardach oraz przetwarzane i wykorzystywane przez modele rankingowe Luigi’s Box.