Co oferuje oprogramowanie do merchandisingu w e‑commerce?
- Zwiększ sprzedaż produktów, które są dla Ciebie ważne
- Wzbudzić zainteresowanie u swoich klientów
- Ulepszanie doświadczenia zakupowego
- Zwiększenie zaangażowania i retencji
+35%
średni wzrost sprzedaży dzięki wyszukiwaniu
+13%
średni wzrost sprzedaży dzięki wyszukiwaniom
+56%
średnia wartość utrzymania klienta dzięki personalizacji
Uzyskaj kontrolę nad wynikami wyszukiwania
Luigi’s Box wpływa na wyniki wyszukiwania poprzez wyświetlanie pozycji, które chcesz reklamować. Promuj swoje najpopularniejsze produkty, przedmioty o wysokiej marży lub przeceniony asortyment na samej górze rankingów wyszukiwania.
Wyróżnij produkty, które mają znaczenie
Mimo że Luigi’s Box wykorzystuje techniki sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, nadal masz pełną kontrolę nad promocją swoich produktów. Dzięki zastosowaniu manualnych zasad i funkcji, takich jak banery produktowe, przypinanie do pozycji lub zestawienie produktów, możesz promować sezonowe bestsellery, produkty przecenione lub marki, które przynoszą Ci najlepsze wyniki.
Zaproponuj odpowiednie produkty w sposób, który spełnia Twoje cele
Zwiększ sprzedaż dzięki skutecznym funkcjom upsell i cross-sell. Wyróżnij produkty z rabatem, te o wysokiej marży lub nowości – i to w dowolnym miejscu na stronie. Przyciągnij wzrok klienta już podczas wyszukiwania i promuj wybrane produkty za pomocą banerów produktowych w wyszukiwaniu.
Uzyskaj właściwe spostrzeżenia, aby podejmować lepsze decyzje
Wykorzystaj wnikliwe dane z naszego narzędzia analitycznego do podejmowania lepszych decyzji biznesowych. Promuj produkty, które naprawdę mają znaczenie i zwiększaj sprzedaż. Dowiedz się, czego szukają klienci, gdzie klikają, poznaj utracone możliwości i naucz się mówić ich językiem dzięki automatycznym sugestiom synonimów.
Trusted by more than 3,000 online businesses
Integracja z Luigi’s Box zapewnia funkcje wyszukiwania, rekomendatora i analityki, które pomogą Ci zwiększyć liczbę konwersji.
Poznaj funkcje merchandisingowe w Luigi's Box
Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie e‑commerce dzięki zaawansowanym funkcjom merchandisingu, takim jak:
Wyszukiwania z pokazem autouzupełnianiem
Pozwól swoim klientom znaleźć odpowiednie produkty w trakcie wpisywania tekstu dzięki wyszukiwarce Luigi’s Box z funkcją autouzupełniania. Wpłyń na decyzje zakupowe, zwiększając lub przypinając wybrane produkty podczas pokazu autouzupełniania lub za pomocą dostosowywanych banerów produktów.
Fasety i filtry
Usuń wszystkie niepotrzebne opcje filtrowania i pokaż tylko te najbardziej istotne, oparte na atrybutach produktów i kategoriach. Uprość wyszukiwanie dzięki dynamicznym fasetom i filtrom.
Rekomendacje dotyczące produktów
Zapewnij wyjątkowe, spersonalizowane doświadczenia i sprzedawaj więcej dzięki rekomendacjom produktów. Zachęcaj do sprzedaży krzyżowej, pokazuj klientom ostatnio oglądane pozycje i bestsellery lub zwiększaj liczbę nowości dzięki rekomendatorowi Luigi’s Box.
Pakiety produktów
Twórz pakiety produktów, które dają wartość Twoim użytkownikom i pozwalają sprzedawać więcej. Usprawnij swoją strategię merchandisingu, polecając komplementarne produkty i akcesoria na podstawie wcześniejszych wyszukiwań i przeglądań.
Wzmocnienie produktu i przypinanie pozycji
Zwiększ swoją sprzedaż poprzez wpływanie na istotność wybranych produktów lub kategorii ręcznie. Umieść je wyżej w katalogu i zwiększ ich widoczność, przypisując je do najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Zestawienie produktów w kategorii
Uporządkuj produkty w kategoriach na podstawie ich ważności i wydajności. Na przykład, uszereguj bestsellery lub produkty z wysokim CTR na szczycie kategorii i zwiększ ich sprzedaż.
Banery produktowe
Promuj konkretne produkty w witrynie za pomocą łatwo dostosowywanych banerów czy autouzupełniania w wyszukiwarce, kategoriach lub stronach wyników.
Wgląd w analitykę
Odkryj, jakich produktów szukają użytkownicy na Twojej stronie internetowej. Wykorzystaj spostrzeżenia z analityki Luigi’s Box, aby promować produkty o wysokim potencjale i poprawić ogólne wyniki sprzedaży.
Platformy integracyjne
Pomóż nam z integracjami, które powinniśmy dodać w następnej kolejności i zostaw opinię. Dzięki naszemu wspaniałemu zespołowi integracyjnemu, możesz korzystać z naszych usług niezależnie od platformy.
Dołącz do grona zadowolonych klientów
Zapoznaj się z ocenami użyteczności w kategorii Wyszukiwanie w e‑commerce na portalu G2. Wykres przedstawia najważniejsze czynniki wpływające na ogólną ocenę użyteczności produktów.
- Łatwość administrowania
- Łatwość użytkowania
- Spełnia wymagania
- Inne czynniki
-
Łatwość administrowania: 1.75
-
Łatwość użytkowania: 2.78
-
Spełnia wymagania: 2.79
-
Inne czynniki: 1.67
-
Łatwość administrowania: 1.88
-
Łatwość użytkowania: 2.9
-
Spełnia wymagania: 2.79
-
Inne czynniki: 1.31
-
Łatwość administrowania: 1.92
-
Łatwość użytkowania: 2.64
-
Spełnia wymagania: 2.68
-
Inne czynniki: 1.45
-
Łatwość administrowania: 1.72
-
Łatwość użytkowania: 2.23
-
Spełnia wymagania: 2.67
-
Inne czynniki: 0.56
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w FAQ, skontaktuj się z nami.
Czym jest merchandising w e‑commerce?
E-merchandising to proces organizowania produktów na stronach e‑commerce i w sklepach internetowych w celu wpływania na intencje zakupowe klientów.
Merchandising w e‑commerce obejmuje na przykład promowanie, spersonalizowane rekomendacje, zestawienia produktów, filtrowanie i sortowanie, autouzupełnianie wyszukiwania, filmy lub obrazy produktów, a także recenzje klientów.
Jak oprogramowanie do merchandisingu w handlu elektronicznym może pomóc Twojej firmie?
E-merchandising oferuje kilka korzyści dla sprzedawców internetowych:
- Przekształca potencjalnego klienta w lojalnego
- Zwiększa satysfakcję klienta i jego doświadczenia
- Zwiększa współczynnik konwersji koszyka i sprzedaży
- Obniża współczynnik niepożądanych odrzuceń
Jakie są główne funkcje e-merchandisingu?
Kilka z najlepszych funkcji e-merchandisingu, które mogą pomóc poprawić ogólne doświadczenie klienta i napędzić sprzedaż to:
- Rekomendacje produktów z funkcjami cross-sell i upsell.
- Dynamiczne filtrowanie produktów
- Zaawansowany ranking produktów
- Inteligentne wyszukiwanie z funkcją autouzupełniania
- Opinie klientów
- Wysokiej jakości zdjęcia i filmy o produktach
Ile kosztuje oprogramowanie do e-merchandisingu?
Rynek e‑commerce jest pełen różnych narzędzi e-merchandisingowych. Mają one różne funkcje i ceny, które wahają się od 0,99$ do 500$ miesięcznie. Jedną z ulubionych metod ustalania cen jest określenie tzw. ceny opartej na użyciu lub notowaniach.
Nasze rozwiązanie zapewnia również ten typ cen, a ostateczna cena zależy od kombinacji rzeczywistego wykorzystania i liczby produktów. Podaj nam ogólne informacje o swoim sklepie internetowym i uzyskaj indywidualną wycenę już dziś.