NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Oprogramowanie do merchandisingu dla e-commerce

Merchandising

Wyświetlaj właściwe produkty we właściwym miejscu i czasie, aby zrealizować swoje cele biznesowe.

Zwiększ szanse na sprzedaż, popraw świadomość marki i zbuduj bazę lojalnych klientów dzięki bogatym funkcjom merchandisingu w Luigi's Box.

Co oferuje oprogramowanie do merchandisingu w e-commerce?

  • Zwiększ sprzedaż produktów, które są dla Ciebie ważne
  • Wzbudzić zainteresowanie u swoich klientów
  • Ulepszanie doświadczenia zakupowego
  • Zwiększenie zaangażowania i retencji

+35%

średni wzrost sprzedaży dzięki wyszukiwaniu

+13%

średni wzrost sprzedaży dzięki wyszukiwaniom

+56%

średnia wartość utrzymania klienta dzięki personalizacji

Merchandising odkrywania produktów

Uzyskaj kontrolę nad wynikami wyszukiwania

Luigi’s Box wpływa na wyniki wyszukiwania poprzez wyświetlanie pozycji, które chcesz reklamować. Promuj swoje najpopularniejsze produkty, przedmioty o wysokiej marży lub przeceniony asortyment na samej górze rankingów wyszukiwania.

Merchandising inteligentnych kategorii

Wyróżnij produkty, które mają znaczenie

Mimo że Luigi’s Box wykorzystuje techniki sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, nadal masz pełną kontrolę nad promocją swoich produktów. Dzięki zastosowaniu manualnych zasad i funkcji, takich jak banery produktowe, przypinanie do pozycji lub zestawienie produktów, możesz promować sezonowe bestsellery, produkty przecenione lub marki, które przynoszą Ci najlepsze wyniki.

Merchandising wizualny

Zaproponuj odpowiednie produkty w sposób, który spełnia Twoje cele

Zwiększ sprzedaż dzięki skutecznym funkcjom upsell i cross-sell. Wyróżnij produkty z rabatem, te o wysokiej marży lub nowości – i to w dowolnym miejscu na stronie. Przyciągnij wzrok klienta już podczas wyszukiwania i promuj wybrane produkty za pomocą banerów produktowych w wyszukiwaniu.

Spostrzeżenia marketingowe

Uzyskaj właściwe spostrzeżenia, aby podejmować lepsze decyzje

Wykorzystaj wnikliwe dane z naszego narzędzia analitycznego do podejmowania lepszych decyzji biznesowych. Promuj produkty, które naprawdę mają znaczenie i zwiększaj sprzedaż. Dowiedz się, czego szukają klienci, gdzie klikają, poznaj utracone możliwości i naucz się mówić ich językiem dzięki automatycznym sugestiom synonimów.

Zaufało nam ponad 3 000 firm online.

Integracja z Luigi’s Box zapewnia funkcje wyszukiwania, rekomendatora i analityki, które pomogą Ci zwiększyć liczbę konwersji.

Funkcje

Poznaj funkcje merchandisingowe w Luigi's Box

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie e-commerce dzięki zaawansowanym funkcjom merchandisingu, takim jak:

Wyszukiwania z pokazem autouzupełnianiem

Pozwól swoim klientom znaleźć odpowiednie produkty w trakcie wpisywania tekstu dzięki wyszukiwarce Luigi’s Box z funkcją autouzupełniania. Wpłyń na decyzje zakupowe, zwiększając lub przypinając wybrane produkty podczas pokazu autouzupełniania lub za pomocą dostosowywanych banerów produktów.

Fasety i filtry

Usuń wszystkie niepotrzebne opcje filtrowania i pokaż tylko te najbardziej istotne, oparte na atrybutach produktów i kategoriach. Uprość wyszukiwanie dzięki dynamicznym fasetom i filtrom.

Rekomendacje dotyczące produktów

Zapewnij wyjątkowe, spersonalizowane doświadczenia i sprzedawaj więcej dzięki rekomendacjom produktów. Zachęcaj do sprzedaży krzyżowej, pokazuj klientom ostatnio oglądane pozycje i bestsellery lub zwiększaj liczbę nowości dzięki rekomendatorowi Luigi’s Box.

Pakiety produktów

Twórz pakiety produktów, które dają wartość Twoim użytkownikom i pozwalają sprzedawać więcej. Usprawnij swoją strategię merchandisingu, polecając komplementarne produkty i akcesoria na podstawie wcześniejszych wyszukiwań i przeglądań.

Wzmocnienie produktu i przypinanie pozycji

Zwiększ swoją sprzedaż poprzez wpływanie na istotność wybranych produktów lub kategorii ręcznie. Umieść je wyżej w katalogu i zwiększ ich widoczność, przypisując je do najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Zestawienie produktów w kategorii

Uporządkuj produkty w kategoriach na podstawie ich ważności i wydajności. Na przykład, uszereguj bestsellery lub produkty z wysokim CTR na szczycie kategorii i zwiększ ich sprzedaż.

Banery produktowe

Promuj konkretne produkty w witrynie za pomocą łatwo dostosowywanych banerów czy autouzupełniania w wyszukiwarce, kategoriach lub stronach wyników.

Wgląd w analitykę

Odkryj, jakich produktów szukają użytkownicy na Twojej stronie internetowej. Wykorzystaj spostrzeżenia z analityki Luigi’s Box, aby promować produkty o wysokim potencjale i poprawić ogólne wyniki sprzedaży.

Platformy integracyjne

Pomóż nam z integracjami, które powinniśmy dodać w następnej kolejności i zostaw opinię. Dzięki naszemu wspaniałemu zespołowi integracyjnemu, możesz korzystać z naszych usług niezależnie od platformy.

Referencje

Co właściciele sklepów internetowych myślą o Luigi's Box

"Bardzo dobra wyszukiwarka i rekomendator".

Dobra wyszukiwarka i rekomendator, może być dostrojony przez indywidualne ustawienia od strony zaplecza. Bardzo pomocny, zwłaszcza gdy ma się bardzo dużą ofertę produktową.

Petr M.
Zweryfikowany użytkownik G2
Pełna recenzja na G2

"Świetny produkt, świetne wsparcie. Bardzo pomocny w zwiększaniu przychodów."

System zarządzania z wieloma funkcjami, dashboardy i podsumowanie miesięczne w mailu, świetny support (szybki, dobre rekomendacje, komunikacja itp.), stabilny.

Jozef F.
G2 verified user
Pełna recenzja na G2

Wartość koszyka zakupowego znacząco wzrosła

Rekomendator to przydatne i inspirujące narzędzie, które pozwala klientom przypomnieć sobie lub odkryć inne, smaczne produkty spożywcze od Powerlogy. Skąd to wiemy? Ponieważ nasza średnia wartość koszyka zakupowego drastycznie wzrosła.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Wskaźnik konwersji wzrósł o 600%.

Z Luigi's Box korzystamy od 2017 roku. Poza zwiększeniem konwersji z wyszukiwania o 600%, przyniósł nam również szybszą obsługę klienta w sklepach stacjonarnych.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Podejmowanie dodatkowych wysiłków w celu poprawy wyników biznesowych

Luigi's Box znacznie usprawnia zakupy naszych klientów. Ponadto, opracowali dla nas kilka funkcji, które pomagają zarządzać produktami w naszym sklepie internetowym.

Piotr Maciążka
Implementation Team Manager, Answear

Luigi's Box poprawia doświadczenia klientów

Najbardziej znaczącym wkładem Luigi's Box do EXIsport jest poprawa doświadczenia klientów. Im szybciej znajdują to, czego szukają i im bardziej trafne jest ich zapytanie, tym większa szansa, że dokonają zakupu.

Juraj Giacko
Head of E-Commerce, EXIsport

Poprawa współczynnika konwersji i zadowolenia klientów

Luigi's Box to bardzo postępowe narzędzie, które uzupełnia nasze dotychczasowe dane analityczne. Jego użycie doprowadziło nie tylko do zwiększenia współczynnika konwersji dla naszego sklepu internetowego, ale pomogło nam utrzymać wysokie standardy zadowolenia klientów.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Luigi's Box otworzył nam oczy

Kupujący online często zapominają o dbaniu o customer experience i inwestują zbyt wiele środków w reklamę. Luigi's Box pokazał nam, co moglibyśmy zyskać, gdybyśmy rzeczywiście dbali o naszą wyszukiwarkę.

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Ponad 100 000 euro rocznie dzięki Luigi's Box

Biorąc pod uwagę nasz rozmiar, Luigi's Box przynosi nam ponad 100 000 euro rocznie bez większego wysiłku za cenę, która została natychmiast zwrócona i to wielokrotnie.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
Recenzje G2

Dołącz do grona zadowolonych klientów

Zapoznaj się z ocenami użyteczności w kategorii Wyszukiwanie w e-commerce na portalu G2. Wykres przedstawia najważniejsze czynniki wpływające na ogólną ocenę użyteczności produktów.

Firma
  • Łatwość administrowania
  • Łatwość użytkowania
  • Spełnia wymagania
  • Inne czynniki
Wynik
Luigi’s Box
  • Łatwość administrowania: 1.76
  • Łatwość użytkowania: 2.8
  • Spełnia wymagania: 2.8
  • Inne czynniki: 1.69
Łatwość administrowania: 1.76
Łatwość użytkowania: 2.8
Spełnia wymagania: 2.8
Inne czynniki: 1.69
Wynik:
9.05
Constructor
  • Łatwość administrowania: 1.87
  • Łatwość użytkowania: 2.88
  • Spełnia wymagania: 2.78
  • Inne czynniki: 1.3
Łatwość administrowania: 1.87
Łatwość użytkowania: 2.88
Spełnia wymagania: 2.78
Inne czynniki: 1.3
Wynik:
8.83
Algolia
  • Łatwość administrowania: 1.88
  • Łatwość użytkowania: 2.62
  • Spełnia wymagania: 2.65
  • Inne czynniki: 1.54
Łatwość administrowania: 1.88
Łatwość użytkowania: 2.62
Spełnia wymagania: 2.65
Inne czynniki: 1.54
Wynik:
8.69
Elasticsearch
  • Łatwość administrowania: 1.76
  • Łatwość użytkowania: 2.24
  • Spełnia wymagania: 2.62
  • Inne czynniki: 0.6
Łatwość administrowania: 1.76
Łatwość użytkowania: 2.24
Spełnia wymagania: 2.62
Inne czynniki: 0.6
Wynik:
7.22

Wypróbuj narzędzia merchandisingowe Luigi’s Box już dziś

    FAQ

    Najczęściej zadawane pytania

    Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w FAQ, skontaktuj się z nami.

    Czym jest merchandising w e-commerce?

    E-merchandising to proces organizowania produktów na stronach e-commerce i w sklepach internetowych w celu wpływania na intencje zakupowe klientów.

    Merchandising w e-commerce obejmuje na przykład promowanie, spersonalizowane rekomendacje, zestawienia produktów, filtrowanie i sortowanie, autouzupełnianie wyszukiwania, filmy lub obrazy produktów, a także recenzje klientów.

    Jak oprogramowanie do merchandisingu w handlu elektronicznym może pomóc Twojej firmie?

    E-merchandising oferuje kilka korzyści dla sprzedawców internetowych:

    • Przekształca potencjalnego klienta w lojalnego
    • Zwiększa satysfakcję klienta i jego doświadczenia
    • Zwiększa współczynnik konwersji koszyka i sprzedaży
    • Obniża współczynnik niepożądanych odrzuceń

    Jakie są główne funkcje e-merchandisingu?

    Kilka z najlepszych funkcji e-merchandisingu, które mogą pomóc poprawić ogólne doświadczenie klienta i napędzić sprzedaż to:

    • Rekomendacje produktów z funkcjami cross-sell i upsell.
    • Dynamiczne filtrowanie produktów
    • Zaawansowany ranking produktów
    • Inteligentne wyszukiwanie z funkcją autouzupełniania
    • Opinie klientów
    • Wysokiej jakości zdjęcia i filmy o produktach

    Ile kosztuje oprogramowanie do e-merchandisingu?

    Rynek e-commerce jest pełen różnych narzędzi e-merchandisingowych. Mają one różne funkcje i ceny, które wahają się od 0,99$ do 500$ miesięcznie. Jedną z ulubionych metod ustalania cen jest określenie tzw. ceny opartej na użyciu lub notowaniach.

    Nasze rozwiązanie zapewnia również ten typ cen, a ostateczna cena zależy od kombinacji rzeczywistego wykorzystania i liczby produktów. Podaj nam ogólne informacje o swoim sklepie internetowym i uzyskaj indywidualną wycenę już dziś.