NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.

Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.

Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.

Największy w Czechach i na Słowacji sprzedawca artykułów ogrodniczych

Firma Mountfield rozpoczęła działalność 30 lat temu od jednego sklepu w Mnichovicach w Czechach. Dziś jest największym sprzedawcą artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji, z 77 sklepami stacjonarnymi.

Wraz z rozwojem firmy wzrosło znaczenie sprzedaży internetowej. Firma Mountfield zaczęła więc szukać sposobów na wsparcie swojego rozwoju. Jedną z opcji, którą zidentyfikowali, było ulepszenie wyszukiwania w witrynie.

Wady istniejącego wyszukiwania

W Mountfield regularnie monitorowali skuteczność wyszukiwania w Google Analytics, więc znali jego niedociągnięcia. Dwie najważniejsze kwestie to:

  • Wyszukiwanie nie radziło sobie z literówkami
  • Autouzupełnianie nie było wystarczająco szybkie.

Aby zidentyfikować konkretne zapytania powodujące utratę klientów z powodu niezoptymalizowanego wyszukiwania, zdecydowali się na wdrożenie analityki Luigi’s Box.

Implementacja autouzupełniania

Na podstawie danych analitycznych firma Mountfield zdecydowała się na wdrożenie naszego Autouzupełniania. Aby ocenić jego efektywność, porównaliśmy okresy 2 miesiące przed i 2 miesiące po wdrożeniu narzędzia (czerwiec i lipiec 2019 v. sierpień i wrzesień 2019).

Increased search conversions by 33%

Luigi's Box Autocomplete increased our conversions by 33%, even when its use dropped by 30%.

David Linhart
Head of E-Commerce, Mountfield

Pomimo 30% spadku kliknięć w produkty z autouzupełniania, całkowita liczba konwersji z autouzupełniania wzrosła o 33%Wyższa liczba zakupów przy niższej liczbie wyświetleń produktów wskazuje, że autouzupełnianie Luigi’s Box wyświetlało klientom znacznie bardziej trafne produkty.

67.3%

Wzrost współczynnika konwersji autouzupełniania

Wzrost współczynnika konwersji autouzupełniania o 67,3% również potwierdza pozytywny wpływ Luigi's Box na sprzedaż w Mountfield. Podczas gdy przy pierwotnym rozwiązaniu współczynnik konwersji autouzupełniania wynosił 5,2%, po integracji Luigi's Box wzrósł do 8,7%.

Rezultaty

  • Bardziej trafne wyniki autouzupełniania
  • Wzrost współczynnika konwersji
  • Wzrost liczby konwersji przy mniejszej liczbie kliknięć

Jak nasi klienci korzystają z Luigi's Box

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

Przeczytaj studium przypadku

Jak Muziker i Luigi’s Box poprawiły rekomendacje produktów

Gotowi na inspirację? Przejrzyj nasze studium przypadku i dowiedz się, jak Muziker i Luigi's Box razem zrewolucjonizowali rekomendacje produktów online.

Przeczytaj studium przypadku

Diego odnotował wzrost konwersji o 28%

Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.

Przeczytaj studium przypadku

EXIsport cieszy się imponującym wzrostem CTR w rekomendatorze o ponad 50%

Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.

Przeczytaj studium przypadku

Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B

Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.

Przeczytaj studium przypadku
;