Increased search conversions by 33%
Luigi's Box Autocomplete increased our conversions by 33%, even when its use dropped by 30%.
David Linhart
Head of E‑Commerce, Mountfield
Jak wielu klientów korzysta z wyszukiwarki? Dowiedz się z naszego E-booka!
Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.
Firma Mountfield rozpoczęła działalność 30 lat temu od jednego sklepu w Mnichovicach w Czechach. Dziś jest największym sprzedawcą artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji, z 77 sklepami stacjonarnymi.
Wraz z rozwojem firmy wzrosło znaczenie sprzedaży internetowej. Firma Mountfield zaczęła więc szukać sposobów na wsparcie swojego rozwoju. Jedną z opcji, którą zidentyfikowali, było ulepszenie wyszukiwania w witrynie.
W Mountfield regularnie monitorowali skuteczność wyszukiwania w Google Analytics, więc znali jego niedociągnięcia. Dwie najważniejsze kwestie to:
Aby zidentyfikować konkretne zapytania powodujące utratę klientów z powodu niezoptymalizowanego wyszukiwania, zdecydowali się na wdrożenie analityki Luigi’s Box.
Na podstawie danych analitycznych firma Mountfield zdecydowała się na wdrożenie naszego Autouzupełniania. Aby ocenić jego efektywność, porównaliśmy okresy 2 miesiące przed i 2 miesiące po wdrożeniu narzędzia (czerwiec i lipiec 2019 v. sierpień i wrzesień 2019).
Pomimo 30% spadku kliknięć w produkty z autouzupełniania, całkowita liczba konwersji z autouzupełniania wzrosła o 33%. Wyższa liczba zakupów przy niższej liczbie wyświetleń produktów wskazuje, że autouzupełnianie Luigi’s Box wyświetlało klientom znacznie bardziej trafne produkty.
Wzrost współczynnika konwersji autouzupełniania
Wzrost współczynnika konwersji autouzupełniania o 67,3% również potwierdza pozytywny wpływ Luigi's Box na sprzedaż w Mountfield. Podczas gdy przy pierwotnym rozwiązaniu współczynnik konwersji autouzupełniania wynosił 5,2%, po integracji Luigi's Box wzrósł do 8,7%.