Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.

Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.

Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.

Największy w Czechach i na Słowacji sprzedawca artykułów ogrodniczych

Firma Mountfield rozpoczęła działalność 30 lat temu od jednego sklepu w Mnichovicach w Czechach. Dziś jest największym sprzedawcą artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji, z 77 sklepami stacjonarnymi.

Wraz z rozwojem firmy wzrosło znaczenie sprzedaży internetowej. Firma Mountfield zaczęła więc szukać sposobów na wsparcie swojego rozwoju. Jedną z opcji, którą zidentyfikowali, było ulepszenie wyszukiwania w witrynie.

Wady istniejącego wyszukiwania

W Mountfield regularnie monitorowali skuteczność wyszukiwania w Google Analytics, więc znali jego niedociągnięcia. Dwie najważniejsze kwestie to:

  • Wyszukiwanie nie radziło sobie z literówkami
  • Autouzupełnianie nie było wystarczająco szybkie.

Aby zidentyfikować konkretne zapytania powodujące utratę klientów z powodu niezoptymalizowanego wyszukiwania, zdecydowali się na wdrożenie analityki Luigi’s Box.

Implementacja autouzupełniania

Na podstawie danych analitycznych firma Mountfield zdecydowała się na wdrożenie naszego Autouzupełniania. Aby ocenić jego efektywność, porównaliśmy okresy 2 miesiące przed i 2 miesiące po wdrożeniu narzędzia (czerwiec i lipiec 2019 v. sierpień i wrzesień 2019).

Zwiększenie konwersji z wyszukiwania o 33%.

Funkcja Luigi's Box Autouzupełnianie zwiększyła nasze konwersje o 33%, nawet gdy jej użycie spadło o 30%.

David Linhart
Head of E-Commerce, Mountfield

Pomimo 30% spadku kliknięć w produkty z autouzupełniania, całkowita liczba konwersji z autouzupełniania wzrosła o 33%Wyższa liczba zakupów przy niższej liczbie wyświetleń produktów wskazuje, że autouzupełnianie Luigi’s Box wyświetlało klientom znacznie bardziej trafne produkty.

67.3%

Wzrost współczynnika konwersji autouzupełniania

Wzrost współczynnika konwersji autouzupełniania o 67,3% również potwierdza pozytywny wpływ Luigi's Box na sprzedaż w Mountfield. Podczas gdy przy pierwotnym rozwiązaniu współczynnik konwersji autouzupełniania wynosił 5,2%, po integracji Luigi's Box wzrósł do 8,7%.

Rezultaty

  • Bardziej trafne wyniki autouzupełniania
  • Wzrost współczynnika konwersji
  • Wzrost liczby konwersji przy mniejszej liczbie kliknięć

Jak nasi klienci korzystają z Luigi's Box

11teamsports Osiągnęło 38,46% Wzrost AOV Dzięki Naszej Pomocy

Chcesz wiedzieć jak 11teamsports osiągnęło 38,46% wzrost wartości koszyka? Czytaj dalej, ponieważ Luigi's Box zmienił sposób wyszukiwania dla najlepszego w Europie sklepu z artykułami dla sportów drużynowych.

Przeczytaj studium przypadku

Druck.at: +113,51% Wzrostu Współczynnika Konwersji Wyszukiwania

Doświadcz niezwykłego, bo aż o 113,51%, wzrostu konwersji w wyszukiwarce druck.at! Luigi's Box zrewolucjonizowało ich wyszukiwanie, podnosząc pozycję głównego austriackiego usługodawcy druku online.

Przeczytaj studium przypadku

Real Dutch Food: Spadek Braku Rezultatów aż o 48%

Real Dutch Food obniżył liczbę "braku wyników wyszukiwania" aż o 48%, dzięki czemu klienci nie będą już spragnieni odpowiednich wyników.

Przeczytaj studium przypadku

Dostosowanie Autouzupełniania w Zoot Podniosło Współczynnik Konwersji o 2,5%

Zoot to internetowy sklep odzieżowy będący częścią największego czeskiego domu mody Digital People. Wraz ze swoją submarką Bibloo jest obecny w 11 krajach europejskich i oferuje ponad 1 milion produktów od 300 marek modowych.

Przeczytaj studium przypadku

Gandalf: +9,40% Wzrostu AOV z Wyszukiwania

Gandalf.com.pl to polski e-sklep z kolekcją ponad 300 000 książek, audiobooków, e-booków, muzyki, filmów, gier i nie tylko.

Przeczytaj studium przypadku
;