NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Personalizacja w e-commerce

Personalizacja

Wyobraź sobie zakupy dopasowane tylko do Ciebie - gdzie każda rekomendacja produktu jest unikalna dla Twoich preferencji i zainteresowań.

Poznaj możliwości personalizacji Luigi's Box stworzone po to, aby zachwycić Twoich klientów i sprawić, że poczują się docenieni.

Spersonalizowane wyniki wyszukiwania

Spełnij oczekiwania klientów dzięki spersonalizowanym wynikom wyszukiwania

Popraw doświadczenia klientów dzięki spersonalizowanym wynikom wyszukiwania. Nasze narzędzie może dostosować wyniki na podstawie wcześniejszych interakcji klientów, historii wyszukiwania i decyzji o zakupie. W rezultacie, spersonalizowane wyniki wyszukiwania będą bardziej dokładne i będą prowadzić klientów do pożądanych produktów szybciej i wygodniej.

Košík.cz - Studium przypadku

Konwersje z wyszukiwania wzrosły o 10,5%

arrow top right

+35%

Wzrost średniej sprzedaży

+13%

Średni wzrost współczynnika konwersji koszyka

73%

Sklepy internetowe, które dbają o wyszukiwanie, odnotowują wzrost przychodów

Spersonalizowane wyszukiwanie

Personalizacja wyników wyszukiwania od pierwszej interakcji

Zapewnij spersonalizowane wyniki wyszukiwania dzięki technologii, która może przewidzieć intencje i preferencje klientów na podstawie ich poprzednich kliknięć.

Ta magia działa od pierwszej interakcji klienta z paskiem wyszukiwania, czy produktami. Im więcej interakcji wykona, tym lepszą personalizację i wyniki otrzyma.

Spersonalizowane rekomendacje

Upsell i cross-sell z odpowiednimi propozycjami produktów

Zarabiaj więcej dzięki zaawansowanym funkcjom rekomendatora, upsell i cross-sell, które dostarczają sugestii produktów dostosowanych do każdego klienta.

Zachęcaj swoich klientów do zakupu alternatywnych produktów premium lub produktów uzupełniających.

Spersonalizowane doświadczenie użytkownika

Buduj lojalność dzięki lepszemu doświadczeniu zakupowemu

Pokaż klientom ich ulubione produkty i marki w pierwszej kolejności. Popraw retencję, lojalność wobec marki i ogólne doświadczenie.

Dzięki możliwości zbierania danych o poprzednich interakcjach przez nasze inteligentne narzędzia, możesz przewidzieć intencje i preferencje klientów oraz spersonalizować każde wyszukiwanie i rekomendację.

Spersonalizowane zasady

Zachowaj kontrolę

Promuj produkty lub marki, dzięki funkcjom merchandisingowym, takim jak banery produktów, pin do pozycji, promowanie lub zestawienie produktów.

Luigi’s Box używa sztucznej inteligencji, aby pokazać najbardziej dopasowane wyniki, ale nadal możesz ręcznie dostosować je do swoich potrzeb i preferencji, aby uzyskać więcej konwersji.

Funkcje

Jak to działa?

Przyjrzyjmy się teraz, jak działa nasze narzędzie do personalizacji.

Wcześniejsze zachowania i preferencje

Klienci odwiedzają Twój sklep internetowy kilka razy, zanim dokonają zakupu.

Dlatego personalizacja naszych narzędzi uwzględnia ich wcześniejsze zachowania oraz produkty, których szukali i z którymi wchodzili w interakcje.

Istnieją dwa rodzaje personalizacji:

  • Pierwsza interakcja – personalizujemy wyniki na podstawie aktualnego zachowania użytkownika na stronie i przewidujemy jego intencje na podstawie pierwszych kliknięć.
  • Długoterminowa – po kilku wizytach możemy dostrzec pewne wzorce i dostarczyć bardziej spersonalizowane wyniki na podstawie poprzednich wyszukiwań lub zakupów.

Na przykład, klientka szuka letnich sukienek. Z historii swoich wyszukiwań i zakupów wynika, że zazwyczaj preferuje określone kolory i marki.

Tak więc, nasza wyszukiwarka, zestawienie produktów i rekomendator nadadzą priorytet sugestiom produktów, które odpowiadają tym preferencjom.

Strategia personalizacji

Nasz silnik personalizacji bierze pod uwagę różne interakcje z klientami. Znaczenie tych interakcji może być różne w zależności od segmentu.

Na tej podstawie nasz system decyduje, jak spersonalizować wyniki, na przykład w segmentach takich jak Artykuły spożywcze i Elektronika.

Jeśli klienci kupują produkty bez laktozy, nasz system zasugeruje je podczas następnej wizyty. Ale jeśli klient kupił nowy telewizor, prawdopodobnie nie będzie potrzebował nowego telewizora miesiąc później, więc nasz system zasugeruje zamiast tego odpowiednie akcesoria.

Pokaż właściwe produkty

Dzięki Luigi’s Box możesz zapewnić każdemu klientowi wyjątkowe, spersonalizowane doświadczenie i nadal sugerować produkty, które najbardziej odpowiadają Twoim celom biznesowym.

Wybierz produkty, które chcesz promować i wyświetl je w wyszukiwarce, rekomendatorze lub zestawieniu produktów.

Zaufało nam ponad 3 000 firm online.

Narzędzia

Poznaj narzędzia Luigi's Box do personalizacji

Popraw doświadczenie użytkownika w swoim sklepie internetowym dzięki narzędziom personalizacji, takim jak:

Spersonalizowane wyszukiwanie i autouzupełnianie

Wyszukiwarka Luigi’s Box jest w stanie przewidzieć intencje klientów i pokazać spersonalizowane wyniki wyszukiwania już od pierwszej interakcji. Nasze wyszukiwanie predykcyjne pomaga znaleźć odpowiednie produkty i odkryć takie, którymi mogą być zainteresowani.

Spersonalizowane rekomendacje

Spersonalizowane rekomendacje produktów są niezbędne, aby zapewnić najlepsze wrażenia z zakupów online. Rekomendator Luigi’s Box wyświetla odpowiednie produkty w oparciu o preferencje klienta, podobieństwo do ostatnio oglądanych lub zakupionych produktów. Umieść je w dowolnym miejscu na swojej stronie internetowej, w zależności od potrzeb biznesowych.

Spersonalizowane zestawienia produktów

Dzięki Luigi’s Box można spersonalizować strony z zestawieniem produktów i łatwo poprowadzić klienta do pożądanych przedmiotów. Dzięki zdolności do rozpoznawania zainteresowań, pokazujemy właściwe produkty na górze strony kategorii i pozwalamy zaoszczędzić czas, poprzez uniknięcie przeglądania niekończących się list.

Platformy integracyjne

Podpowiedz nam, które integracje powinniśmy dodać w następnej kolejności i zostaw opinię. Dzięki naszemu wspaniałemu zespołowi integracyjnemu, możesz korzystać z naszych usług niezależnie od platformy.

Referencje

Co właściciele sklepów internetowych myślą o Luigi's Box

"Bardzo dobra wyszukiwarka i rekomendator".

Dobra wyszukiwarka i rekomendator, może być dostrojony przez indywidualne ustawienia od strony zaplecza. Bardzo pomocny, zwłaszcza gdy ma się bardzo dużą ofertę produktową.

Petr M.
Zweryfikowany użytkownik G2
Pełna recenzja na G2

"Świetny produkt, świetne wsparcie. Bardzo pomocny w zwiększaniu przychodów."

System zarządzania z wieloma funkcjami, dashboardy i podsumowanie miesięczne w mailu, świetny support (szybki, dobre rekomendacje, komunikacja itp.), stabilny.

Jozef F.
G2 verified user
Pełna recenzja na G2

Wartość koszyka zakupowego znacząco wzrosła

Rekomendator to przydatne i inspirujące narzędzie, które pozwala klientom przypomnieć sobie lub odkryć inne, smaczne produkty spożywcze od Powerlogy. Skąd to wiemy? Ponieważ nasza średnia wartość koszyka zakupowego drastycznie wzrosła.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Wskaźnik konwersji wzrósł o 600%.

Z Luigi's Box korzystamy od 2017 roku. Poza zwiększeniem konwersji z wyszukiwania o 600%, przyniósł nam również szybszą obsługę klienta w sklepach stacjonarnych.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Podejmowanie dodatkowych wysiłków w celu poprawy wyników biznesowych

Luigi's Box znacznie usprawnia zakupy naszych klientów. Ponadto, opracowali dla nas kilka funkcji, które pomagają zarządzać produktami w naszym sklepie internetowym.

Piotr Maciążka
Implementation Team Manager, Answear

Luigi's Box poprawia doświadczenia klientów

Najbardziej znaczącym wkładem Luigi's Box do EXIsport jest poprawa doświadczenia klientów. Im szybciej znajdują to, czego szukają i im bardziej trafne jest ich zapytanie, tym większa szansa, że dokonają zakupu.

Juraj Giacko
Head of E-Commerce, EXIsport

Poprawa współczynnika konwersji i zadowolenia klientów

Luigi's Box to bardzo postępowe narzędzie, które uzupełnia nasze dotychczasowe dane analityczne. Jego użycie doprowadziło nie tylko do zwiększenia współczynnika konwersji dla naszego sklepu internetowego, ale pomogło nam utrzymać wysokie standardy zadowolenia klientów.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Luigi's Box otworzył nam oczy

Kupujący online często zapominają o dbaniu o customer experience i inwestują zbyt wiele środków w reklamę. Luigi's Box pokazał nam, co moglibyśmy zyskać, gdybyśmy rzeczywiście dbali o naszą wyszukiwarkę.

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Ponad 100 000 euro rocznie dzięki Luigi's Box

Biorąc pod uwagę nasz rozmiar, Luigi's Box przynosi nam ponad 100 000 euro rocznie bez większego wysiłku za cenę, która została natychmiast zwrócona i to wielokrotnie.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star

Wypróbuj już dziś narzędzia do personalizacji Luigi’s Box

  • tick Wzrost średniej sprzedaży o 35%
  • tick Łatwa integracja bez kodu
  • tick Wsparcie premium
Book a Demo Call
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w FAQ, skontaktuj się z nami.

Czym jest personalizacja w e-commerce?

Personalizacja w e-commerce to potężna funkcja. Dzięki możliwościom sztucznej inteligencji w zakresie gromadzenia i analizowania danych klientów o ich poprzednich zakupach i interakcjach, może przewidzieć ich intencje i spersonalizować oferty w najlepszy możliwy sposób, aby dostarczyć najbardziej trafne rekomendacje i tym samym –  wzbogacić Twoje przychody.

Dlaczego personalizacja jest ważna w e-commerce?

77% konsumentów jest bardziej skłonnych wybrać, polecić lub zapłacić więcej za markę, która zapewnia spersonalizowaną usługę. Więc kiedy wiesz już, czego chce Twój klient, możesz doprowadzić go do wymarzonych produktów szybciej i wygodniej.

Oprócz poprawy doświadczenia klienta, istnieje mnóstwo innych korzyści płynących z personalizacji, takich jak utrzymanie klienta, zmniejszenie współczynnika odrzuceń, lepszy współczynnik konwersji itp. Szczególnie w branży detalicznej narzędzia personalizacji odgrywają ważną rolę. 79% firm z tej branży zdaje sobie z tego sprawę, dlatego inwestują w spersonalizowane narzędzia. Dołącz do nich już dziś!

Jak działa polecanie produktów?

Rekomendator to narzędzie napędzane przez sztuczną inteligencję stworzone w celu dostarczania dostosowanych do potrzeb klienta rekomendacji. SI gromadzi dane o poprzednich interakcjach i zakupach klientów oraz potrafi przewidzieć ich intencje. Dzięki tym danym, rekomendator może sugerować najbardziej trafne polecenia i pomóc klientom odkryć inne, którymi mogą być zainteresowani.

Rekomendator Luigi’s Box oferuje kilka funkcji, które zachęcają klientów do zakupu droższych alternatyw (upsell), produktów komplementarnych do tych, które już znajdują się w koszyku (cross-sell), ostatnio oglądanych produktów, produktów na wyprzedaży, nowości, pakietów produktów lub podobieństw wizualnych (np. w branży modowej).

Jak wybrać najlepsze narzędzia do personalizacji e-commerce?

Wybór odpowiedniego narzędzia do personalizacji e-commerce opiera się wyłącznie na Twoich potrzebach. Dlatego też zależy od segmentu, w którym prowadzisz swój biznes online.

Ponieważ personalizacja obejmuje funkcje, które mogą dostosować treść witryny, tworzyć i planować biuletyny, kampanie, formularze i strony z podziękowaniami, ulepszać czaty na żywo itp. powinieneś rozważyć narzędzia, które najlepiej pasują do Twoich potrzeb.