Spełnij oczekiwania klientów dzięki spersonalizowanym wynikom wyszukiwania
Popraw doświadczenia klientów dzięki spersonalizowanym wynikom wyszukiwania. Nasze narzędzie może dostosować wyniki na podstawie wcześniejszych interakcji klientów, historii wyszukiwania i decyzji o zakupie. W rezultacie, spersonalizowane wyniki wyszukiwania będą bardziej dokładne i będą prowadzić klientów do pożądanych produktów szybciej i wygodniej.
+35%
Wzrost średniej sprzedaży
+13%
Średni wzrost współczynnika konwersji koszyka
73%
Sklepy internetowe, które dbają o wyszukiwanie, odnotowują wzrost przychodów
Personalizacja wyników wyszukiwania od pierwszej interakcji
Zapewnij spersonalizowane wyniki wyszukiwania dzięki technologii, która może przewidzieć intencje i preferencje klientów na podstawie ich poprzednich kliknięć.
Ta magia działa od pierwszej interakcji klienta z paskiem wyszukiwania, czy produktami. Im więcej interakcji wykona, tym lepszą personalizację i wyniki otrzyma.
Upsell i cross-sell z odpowiednimi propozycjami produktów
Zarabiaj więcej dzięki zaawansowanym funkcjom rekomendatora, upsell i cross-sell, które dostarczają sugestii produktów dostosowanych do każdego klienta.
Zachęcaj swoich klientów do zakupu alternatywnych produktów premium lub produktów uzupełniających.
Buduj lojalność dzięki lepszemu doświadczeniu zakupowemu
Pokaż klientom ich ulubione produkty i marki w pierwszej kolejności. Popraw retencję, lojalność wobec marki i ogólne doświadczenie.
Dzięki możliwości zbierania danych o poprzednich interakcjach przez nasze inteligentne narzędzia, możesz przewidzieć intencje i preferencje klientów oraz spersonalizować każde wyszukiwanie i rekomendację.
Zachowaj kontrolę
Promuj produkty lub marki, dzięki funkcjom merchandisingowym, takim jak banery produktów, pin do pozycji, promowanie lub zestawienie produktów.
Luigi’s Box używa sztucznej inteligencji, aby pokazać najbardziej dopasowane wyniki, ale nadal możesz ręcznie dostosować je do swoich potrzeb i preferencji, aby uzyskać więcej konwersji.
Jak to działa?
Przyjrzyjmy się teraz, jak działa nasze narzędzie do personalizacji.
Wcześniejsze zachowania i preferencje
Klienci odwiedzają Twój sklep internetowy kilka razy, zanim dokonają zakupu.
Dlatego personalizacja naszych narzędzi uwzględnia ich wcześniejsze zachowania oraz produkty, których szukali i z którymi wchodzili w interakcje.
Istnieją dwa rodzaje personalizacji:
- Pierwsza interakcja – personalizujemy wyniki na podstawie aktualnego zachowania użytkownika na stronie i przewidujemy jego intencje na podstawie pierwszych kliknięć.
- Długoterminowa – po kilku wizytach możemy dostrzec pewne wzorce i dostarczyć bardziej spersonalizowane wyniki na podstawie poprzednich wyszukiwań lub zakupów.
Na przykład, klientka szuka letnich sukienek. Z historii swoich wyszukiwań i zakupów wynika, że zazwyczaj preferuje określone kolory i marki.
Tak więc, nasza wyszukiwarka, zestawienie produktów i rekomendator nadadzą priorytet sugestiom produktów, które odpowiadają tym preferencjom.
Strategia personalizacji
Nasz silnik personalizacji bierze pod uwagę różne interakcje z klientami. Znaczenie tych interakcji może być różne w zależności od segmentu.
Na tej podstawie nasz system decyduje, jak spersonalizować wyniki, na przykład w segmentach takich jak Artykuły spożywcze i Elektronika.
Jeśli klienci kupują produkty bez laktozy, nasz system zasugeruje je podczas następnej wizyty. Ale jeśli klient kupił nowy telewizor, prawdopodobnie nie będzie potrzebował nowego telewizora miesiąc później, więc nasz system zasugeruje zamiast tego odpowiednie akcesoria.
Pokaż właściwe produkty
Dzięki Luigi’s Box możesz zapewnić każdemu klientowi wyjątkowe, spersonalizowane doświadczenie i nadal sugerować produkty, które najbardziej odpowiadają Twoim celom biznesowym.
Wybierz produkty, które chcesz promować i wyświetl je w wyszukiwarce, rekomendatorze lub zestawieniu produktów.
Zaufało nam ponad 2 000 firm internetowych.
Poznaj narzędzia Luigi's Box do personalizacji
Popraw doświadczenie użytkownika w swoim sklepie internetowym dzięki narzędziom personalizacji, takim jak:
Spersonalizowane wyszukiwanie i autouzupełnianie
Wyszukiwarka Luigi’s Box jest w stanie przewidzieć intencje klientów i pokazać spersonalizowane wyniki wyszukiwania już od pierwszej interakcji. Nasze wyszukiwanie predykcyjne pomaga znaleźć odpowiednie produkty i odkryć takie, którymi mogą być zainteresowani.
Spersonalizowane rekomendacje
Spersonalizowane rekomendacje produktów są niezbędne, aby zapewnić najlepsze wrażenia z zakupów online. Rekomendator Luigi’s Box wyświetla odpowiednie produkty w oparciu o preferencje klienta, podobieństwo do ostatnio oglądanych lub zakupionych produktów. Umieść je w dowolnym miejscu na swojej stronie internetowej, w zależności od potrzeb biznesowych.
Spersonalizowane zestawienia produktów
Dzięki Luigi’s Box można spersonalizować strony z zestawieniem produktów i łatwo poprowadzić klienta do pożądanych przedmiotów. Dzięki zdolności do rozpoznawania zainteresowań, pokazujemy właściwe produkty na górze strony kategorii i pozwalamy zaoszczędzić czas, poprzez uniknięcie przeglądania niekończących się list.
Platformy integracyjne
Podpowiedz nam, które integracje powinniśmy dodać w następnej kolejności i zostaw opinię. Dzięki naszemu wspaniałemu zespołowi integracyjnemu, możesz korzystać z naszych usług niezależnie od platformy.
Wypróbuj już dziś narzędzia do personalizacji Luigi’s Box
Wzrost średniej sprzedaży o 35%
Łatwa integracja bez kodu
Wsparcie premium
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w FAQ, skontaktuj się z nami.
Czym jest personalizacja w e‑commerce?
Personalizacja w e‑commerce to potężna funkcja. Dzięki możliwościom sztucznej inteligencji w zakresie gromadzenia i analizowania danych klientów o ich poprzednich zakupach i interakcjach, może przewidzieć ich intencje i spersonalizować oferty w najlepszy możliwy sposób, aby dostarczyć najbardziej trafne rekomendacje i tym samym – wzbogacić Twoje przychody.
Dlaczego personalizacja jest ważna w e‑commerce?
77% konsumentów jest bardziej skłonnych wybrać, polecić lub zapłacić więcej za markę, która zapewnia spersonalizowaną usługę. Więc kiedy wiesz już, czego chce Twój klient, możesz doprowadzić go do wymarzonych produktów szybciej i wygodniej.
Oprócz poprawy doświadczenia klienta, istnieje mnóstwo innych korzyści płynących z personalizacji, takich jak utrzymanie klienta, zmniejszenie współczynnika odrzuceń, lepszy współczynnik konwersji itp. Szczególnie w branży detalicznej narzędzia personalizacji odgrywają ważną rolę. 79% firm z tej branży zdaje sobie z tego sprawę, dlatego inwestują w spersonalizowane narzędzia. Dołącz do nich już dziś!
Jak działa polecanie produktów?
Rekomendator to narzędzie napędzane przez sztuczną inteligencję stworzone w celu dostarczania dostosowanych do potrzeb klienta rekomendacji. SI gromadzi dane o poprzednich interakcjach i zakupach klientów oraz potrafi przewidzieć ich intencje. Dzięki tym danym, rekomendator może sugerować najbardziej trafne polecenia i pomóc klientom odkryć inne, którymi mogą być zainteresowani.
Rekomendator Luigi’s Box oferuje kilka funkcji, które zachęcają klientów do zakupu droższych alternatyw (upsell), produktów komplementarnych do tych, które już znajdują się w koszyku (cross-sell), ostatnio oglądanych produktów, produktów na wyprzedaży, nowości, pakietów produktów lub podobieństw wizualnych (np. w branży modowej).
Jak wybrać najlepsze narzędzia do personalizacji e‑commerce?
Wybór odpowiedniego narzędzia do personalizacji e‑commerce opiera się wyłącznie na Twoich potrzebach. Dlatego też zależy od segmentu, w którym prowadzisz swój biznes online.
Ponieważ personalizacja obejmuje funkcje, które mogą dostosować treść witryny, tworzyć i planować biuletyny, kampanie, formularze i strony z podziękowaniami, ulepszać czaty na żywo itp. powinieneś rozważyć narzędzia, które najlepiej pasują do Twoich potrzeb.