Rekomendacje produktów AI dla WooCommerce

Wzmocnij swój sklep WooCommerce dzięki spersonalizowanym rekomendacjom

Przenieś doświadczenie swojego sklepu WooCommerce na inny poziom dzięki rekomendacjom produktów spersonalizowanym dla każdego użytkownika za pomocą AI. Rekomendator Luigi's Box pozwala zwiększyć przychody sklepu i zwiększyć retencję klientów.

Wzmacniacz sprzedaży

Dosprzedaż lub sprzedaż krzyżowa produktów w sklepie WooCommerce

Dzięki rekomendatorowi Luigi’s Box możesz łatwo pokazać swoim klientom często kupowane razem produkty lub zasugerować lepszą alternatywę dla produktów, które zamierzają kupić.

Nasz solidny algorytm uczenia maszynowego zawsze bada znaczenie produktów i zachowanie klientów, zapewniając, że kupujący widzą tylko najbardziej odpowiednie sugestie.

Maksymalne zakresy wartości koszyka

Zwiększenie średniej wartości zamówienia o 35%.

Zachwyć swoich klientów łatwiejszym odkrywaniem produktów, a wynagrodzą Ci to wyższymi współczynnikami konwersji i średnią wartością zamówienia.

Zadowoleni klienci częściej odwiedzają Twój sklep i dokonują kolejnych zakupów. Czy wiesz, że średnia wartość zamówienia w sklepach korzystających z rekomendatora Luigi’s Box wzrosła o 35%?

Zaufało nam ponad 3 000 firm online.

Opcje produktu

Jak rekomendator Luigi's Box może poprawić Twój sklep WooCommerce

Zobacz, jak rekomendator Luigi's Box może usprawnić Twój sklep e-commerce dzięki inteligentnym funkcjom, takim jak:

Produkty uzupełniające

Pokaż swoim klientom produkty powiązane z tymi, którymi są zainteresowani lub które często kupują razem. Na przykład, załóżmy, że Twój klient chce kupić Gitarę. Może być zainteresowany strunami, stroikami, paskami do gitary lub futerałami.

Dodatkowe produkty

Można prowadzić sprzedaż krzyżową innych produktów, które mogą zainteresować klienta. Ta strategia jest zwykle używana w koszyku i może sprzedawać produkty nieco mniej istotne do użycia oryginalnego produktu. W przypadku gitary może to być stojak lub combo do gitary.

Dosprzedaż produktów

Nasz Rekomendator pozwala Ci sprzedawać lepsze i bardziej wartościowe alternatywy dla aktualnie oglądanych produktów. Na przykład, jeśli użytkownik szuka gitary, nasz Rekomendator może polecić mu obejrzenie lepszych i droższych gitar z naszej oferty.

Wizualnie podobne produkty

Nie chodzi tylko o tytuły, opisy, tagi i kategorie. W przypadku mody, osobisty gust jest zwykle znacznie ważniejszym aspektem decydującym o podstawowych parametrach. Dlatego nasza aplikacja Rekomendator szukałaby wizualnych podobieństw w poszukiwanych przez Ciebie produktach, powiedzmy kurtkach, i polecała te, które pasują do Twojego ulubionego kroju i koloru.

Promuj produkty, które mają znaczenie

Motywuj swoich klientów do zakupu najlepiej sprzedających się produktów z Twojej oferty lub powiadamiaj ich o produktach, które wkrótce zostaną wyprzedane. Rekomendator Luigi’s Box może być dostosowany do konkretnych kontekstów.

Pakiety produktów

Pakiety produktów to funkcja, która sugeruje grupy produktów w celu zwiększenia wartości i sprzedaży. Jest to spersonalizowana, oparta na wartości rekomendacja pakietu, która odróżnia go od innych funkcji sugerujących poszczególne produkty.

Lojalność klientów

Opinie naszych zadowolonych klientów

Luigi's Box otworzył nam oczy

Kupujący online często zapominają o dbaniu o customer experience i inwestują zbyt wiele środków w reklamę. Luigi's Box pokazał nam, co moglibyśmy zyskać, gdybyśmy rzeczywiście dbali o naszą wyszukiwarkę.

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Poprawa współczynnika konwersji i zadowolenia klientów

Luigi's Box to bardzo postępowe narzędzie, które uzupełnia nasze dotychczasowe dane analityczne. Jego użycie doprowadziło nie tylko do zwiększenia współczynnika konwersji dla naszego sklepu internetowego, ale pomogło nam utrzymać wysokie standardy zadowolenia klientów.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Budowanie własnej wyszukiwarki jest jak tworzenie kolejnego Google

Nie ma sensu rozwijać własnego wyszukiwania. Wartość Luigi's Box polega na zrozumieniu i dostosowaniu się do naszych potrzeb. Ten poziom wsparcia i szybkości reakcji jest nieobecny u konkurentów oferujących podobne rozwiązania.

Martin Derňar
Chief Digital & eCommerce, Nay

Wartość koszyka zakupowego znacząco wzrosła

Rekomendator to przydatne i inspirujące narzędzie, które pozwala klientom przypomnieć sobie lub odkryć inne, smaczne produkty spożywcze od Powerlogy. Skąd to wiemy? Ponieważ nasza średnia wartość koszyka zakupowego drastycznie wzrosła.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Zwiększenie konwersji z wyszukiwania o 33%.

Funkcja Luigi's Box Autouzupełnianie zwiększyła nasze konwersje o 33%, nawet gdy jej użycie spadło o 30%.

David Linhart
Head of E-Commerce, Mountfield

Luigi's Box poprawia doświadczenia klientów

Najbardziej znaczącym wkładem Luigi's Box do EXIsport jest poprawa doświadczenia klientów. Im szybciej znajdują to, czego szukają i im bardziej trafne jest ich zapytanie, tym większa szansa, że dokonają zakupu.

Juraj Giacko
Head of E-Commerce, EXIsport

Podejmowanie dodatkowych wysiłków w celu poprawy wyników biznesowych

Luigi's Box znacznie usprawnia zakupy naszych klientów. Ponadto, opracowali dla nas kilka funkcji, które pomagają zarządzać produktami w naszym sklepie internetowym.

Piotr Maciążka
Implementation Team Manager, Answear

Ponad 100 000 euro rocznie dzięki Luigi's Box

Biorąc pod uwagę nasz rozmiar, Luigi's Box przynosi nam ponad 100 000 euro rocznie bez większego wysiłku za cenę, która została natychmiast zwrócona i to wielokrotnie.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
Spersonalizowane rekomendacje

Dostosuj swoje wrażenia zakupowe za pomocą sztucznej inteligencji

Klienci zazwyczaj odwiedzają Twój sklep kilka razy, zanim dokonają zakupu. Rekomendator Luigi’s Box wykorzystuje algorytmy oparte na uczeniu maszynowym, aby zapewnić unikalne, spersonalizowane doświadczenie dla każdego odwiedzającego sklep w oparciu o ich poprzednie interakcje i osobiste preferencje.

Możesz być pewien, że produkty ich ulubionej marki i koloru będą pierwszymi, które zobaczą.

Rekomendacje wizualne

Potęga percepcji wzrokowej

Silnik rekomendatora Luigi’s Box skanuje zdjęcia produktów, szuka wizualnych podobieństw do innych produktów i sugeruje je klientom.

Choć może to nie być zbyt przydatne w przypadku opon drogowych czy nawet kabli, to jest to kluczowa funkcja dla sklepów z modą, gdzie percepcja wizualna w dużym stopniu wpływa na decyzje zakupowe.

Dane produktu

Potężne spostrzeżenia dzięki Rekomendatorowi i Analityce

Dowiedz się, jak Rekomendator działa w różnych częściach twojego sklepu WooCommerce i które typy rekomendacji wykonują najlepszą pracę.

Analityka Luigi’s Box pozwala również uzyskać cenne spostrzeżenia dotyczące wyników wyszukiwania i produktów, które mogą być wykorzystane do lepszych decyzji handlowych.

Popraw doświadczenie użytkownika dla odwiedzających i zapewnij wszystkim odpowiednie, dostosowane do potrzeb rekomendacje produktów.

  • tick Karta kredytowa nie jest wymagana
  • tick Zrezygnuj w dowolnym momencie
Załóż darmowe konto
Niezrealizowany potencjał

Ograniczone możliwości search & discovery zmniejszają potencjał sklepu internetowego

Luigi's Box to doskonałe rozwiązanie dla większych i mniejszych firm. Pomożemy Ci rozwiązać problemy na stronie i zadbamy o Twój sklep internetowy.

Twój sklep nie oferuje spersonalizowanego doświadczenia zakupowego na odpowiednio wysokim poziomie.

Brakuje Ci możliwości personalizacji w search & discovery.

Wkładasz zbyt wiele wysiłku w doskonalenie swojej strony i ze wszystkim musisz radzić sobie sam

Nie posiadasz wystarczających opcji merchandisingowych wykorzystywanych w e-commerce.

Nie posiadasz wystarczających danych dotyczących zachowań zakupowych klientów i nie możesz podejmować decyzji.

Korzystasz z funkcji analitycznych, które są niezrozumiałe i nieprecyzyjne.

Co jest w pudełku?

Odkryj dodatkowe produkty, które Luigi's Box oferuje w jednym pakiecie.

Analityka

Kompleksowe narzędzie analityczne, które identyfikuje możliwości i problemy związane z zapytaniami do wyszukiwarki i rekomendacjami produktów oraz pomaga znaleźć sposób na ich optymalizację.

Wyszukiwanie za pomocą autouzupełniania

Inteligentne wyszukiwanie z autouzupełnianiem pomaga odwiedzającym szybko znaleźć produkty, których szukają, znacznie ograniczając marnowanie czasu na zakupy. Zdolny do radzenia sobie z każdym zapytaniem wyszukiwania.

Rekomendator

Spersonalizowane boksy z rekomendacjami produktów pomagają podnieść średnią wartość zamówienia i mogą być umieszczone w dowolnym miejscu na stronie internetowej.

Zestawienie produktów

Spersonalizowane strony z zestawieniem produktów zorganizowane w sposób, który poprawia doświadczenie przeglądania, wspiera cele biznesowe i zwiększa przychody.

Wzrost całkowitej kwoty obrotu

Nasze narzędzia pomagają klientom znaleźć to, czego szukają, a tym samym przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży.

Zwiększenie liczby powtórnych zakupów

Nasze narzędzia poprawiają UX sklepu internetowego. Klienci lubią wracać do miejsc, w których mieli dobre doświadczenia i w których lubią robić zakupy.

Wzrost średniej wartości zamówień

Na podstawie tego, co klienci oglądali w sklepie internetowym i co kupili, możemy im doradzić, czego jeszcze mogą potrzebować.

Wspieranie działań marketingowych

Nasze narzędzia myślą o zysku sklepu internetowego. Układają produkty w taki sposób, aby prawdopodobieństwo zakupu było jak najwyższe.

Studium przypadku

Przeczytaj nasze studia przypadków

Dowiedz się więcej o tym, jak klienci Luigi’s Box wykorzystują zaawansowane narzędzia do wyszukiwania i odkrywania produktów.

Nay Naładowany 600% Wzrostem Współczynnika Konwersji

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

Przeczytaj studium przypadku

Wskaźnik konwersji popularnych produktów O2 wzrósł o 320%.

Luigi's Box pomógł klientom O2 znaleźć to, czego szukają, poprawił ogólne doświadczenie użytkownika i znacznie zwiększył współczynnik konwersji.

Przeczytaj studium przypadku

Jak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania

Luigi's Box dodaje ponad 100 000 € rocznie do przychodów pierwszego słowackiego "jednorożca".

Przeczytaj studium przypadku

Wypróbuj Luigi’s Box już dziś

Zastanawiasz się, jak Luigi’s Box może zwiększyć konwersje i wskaźniki biznesowe? Dowiedz się więcej

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak sprzedawać krzyżowo i dosprzedażowo produkty w sklepie WooCommerce

Najprostszym sposobem na cross-sell lub up-sell produktów w Twoim sklepie WooCommerce jest użycie dedykowanych narzędzi, takich jak WooCommerce Product Recommendations, Doofinder lub Luigi’s Box.

Czym są produkty powiązane?

Produkty powiązane to produkty, które są zwykle używane jako akcesoria do innych produktów, które klienci przeglądają lub dodają do koszyka. Często są one określane jako produkty “Często kupowane razem”.

Jak dodać rekomendacje produktów do WooCommerce

Możesz pobrać jedną z popularnych wtyczek WooCommerce i zainstalować ją bezpośrednio w swoim sklepie WooCommerce lub zintegrować zaawansowane rozwiązania, takie jak Luigi’s Box, po prostu dodając linię kodu do swojego sklepu.

Czy rekomendator Luigi's Box jest rozszerzeniem wtyczki WooCommerce?

Nie, rekomendator Luigi’s Box nie jest dostępną wtyczką w WooCommerce Extensions Store. Jednak integracja Luigi’s Box ze sklepem WooCommerce jest równie prosta i wymaga umieszczenia linijki kodu w Twoim sklepie.

Jak stworzyć swój Rekomendator produktów dla sklepu WooCommerce?

Stworzenie własnego systemu rekomendacji wymaga zazwyczaj doświadczenia z eksploracją danych, uczeniem maszynowym, modelowaniem użytkowników i sieciami neuronowymi, a także znajomości algorytmów rekomendacji, takich jak collaborative filtering, content-based recommendation oraz ich rozszerzeń i kombinacji.

Możesz użyć rekomendatorów open-source, takich jak UniversalRecommender, PredictionIO, Surprise, LightFM, EasyRec itp. Jednak zbudowanie własnego silnika rekomendacji produktów może być bardzo czasochłonnym i kosztownym procesem z niepewnymi wynikami. Korzystanie z gotowych rozwiązań z dopracowanymi algorytmami jak Coveo, Algolia, Doofinder, czy Luigi’s Box jest prawdopodobnie dużo korzystniejsze dla większości serwisów e-commerce.