Conversion rate increased by 600%
We’ve been using Luigi’s Box since 2017. In addition to our search conversion rate increase by 600%, the service also enhanced our in-store customer service.
Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay
NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.
Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.
Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działają pod marką Electro World. Gejza Nagy, zwrócił się do Chief Omnichannel Officer firmy Nay, Martina Derňara, w 2017 roku, aby wypróbować Luigi’s Box i nigdy nie oglądali się za siebie.
Sprzedawcy sklepowi, bardzo ważna część koncepcji omnichannel Nay, to ludzie, którzy korzystają z własnego sklepu internetowego Nay kilka razy dziennie, aby sprawdzić, czy żądane produkty są w magazynie.
Oryginalna wyszukiwarka Nay często oznaczała produkty jako niedostępne, nawet jeśli sprzedawcy byli pewni, że je mają.
Z Luigi’s Box, Nay był w stanie usprawnić ten proces i pomóc klientom uzyskać potrzebne informacje szybciej.
Odwiedzający sklep internetowy mieli do dyspozycji wyszukiwarkę, która oferowała natychmiastowe sugestie autouzupełniania i rozumiała szerszy kontekst ich zapytań.
Zauważyli oni zwiększoną wydajność wyszukiwania w witrynie, a wykorzystanie wyszukiwania w witrynie Nay, które zwykle stanowi jedną piątą całego ruchu w witrynie w segmencie elektroniki, wzrosło do jednej trzeciej.
Jednak najbardziej znaczącym osiągnięciem tej współpracy był wzrost współczynnika konwersji wyszukiwania. Porównując liczby z 2017 i 2021 roku, okazało się, że współczynnik konwersji wyszukiwania wzrósł o oszałamiające 600%!