Jak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania
Luigi's Box dodaje ponad 100 000 € rocznie do przychodów pierwszego słowackiego "jednorożca".
Pierwszy Słowacki Unicorn
Electronic star jest częścią globalnej firmy e‑commerce Berlin Brands Group (BBG), założonej przez Dominika Brichta i Petera Botha w 2012 roku. Ich 40 e-sklepów oferuje elektronikę użytkową i sprzęt AGD klientom w 26 krajach. Dzięki inwestycji z 2021 roku dokonanej przez amerykańską firmę Bain Capital, BBG stało się pierwszą słowacką firmą o wycenie 1 miliarda dolarów.
More than €100,000/year thanks to Luigi’s Box
Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple times.
Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
Przeoczony potencjał wyszukiwania
W sumie 82% klientów Electronic Star nie korzysta z wyszukiwania, ponieważ są oni zachęcani do natychmiastowego zakupu produktów. Biorąc pod uwagę ten rodzaj ruchu, Electronic Star nie traktował wyszukiwania jako wysokiego priorytetu. Brakowało im jednak pozostałych 18% klientów, którzy korzystali z wyszukiwania i czasami otrzymywali nieistotne wyniki, co prowadziło do tego, że nie kupowali pożądanego produktu.
Eksperymentowanie z autouzupełnianiem
W kwietniu 2018 roku menedżer ds. sukcesu klienta Luigi’s Box spotkał się z przedstawicielami Electronic Star i wyjaśnił wartość wyszukiwania jako strumienia przychodów. W ciągu dwóch tygodni e-sklep zgodził się na wypróbowanie Autouzupełniania. Zespół Luigi’s Box zajął się wdrożeniem technicznym, więc żaden z programistów klienta nie był potrzebny. Po wdrożeniu narzędzia, sklep internetowy z niecierpliwością czekał na wyniki.
Luigi's Box Autocomplete finds relevant products before you finish entering the query.
Wyraźne możliwości w zakresie wyszukiwarki
Obecnie tylko niewielki procent klientów korzysta z funkcji Autouzupełniania podczas wyszukiwania. Mimo to, przynosi to ponad 100 000 EUR rocznie jako dodatek do standardowych przychodów, głównie dzięki wzrostowi współczynnika konwersji, który jest o 40% lepszy niż w przypadku osób korzystających ze standardowego wyszukiwania.
Widząc pozytywne wyniki, Electronic Star natychmiast zdał sobie sprawę z ogromnego potencjału swojej funkcji wyszukiwania i postanowił zachęcić klientów do korzystania z niej na stronie internetowej. Obecnie starają się oni ułatwić i uprzyjemnić wyszukiwanie produktów, aby więcej ich klientów znalazło i kupiło to, czego chcą.
Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.
Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.
Answear to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z modą w regionie CEE. Podczas integracji opracowaliśmy dla klienta kilka funkcjonalności.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu poprawy komfortu użytkowania oraz przeprowadzenia anonimowej analizy ruchu. Możesz ustawić korzystanie z plików cookies w swojej przeglądarce lub na naszej stronie internetowej. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i Polityką plików cookie.
Teraz wybierz, które pliki cookie chcesz zaakceptować na naszej stronie.