Jakich kluczowych funkcji mogą potrzebować witryny e-commerce w 2024 roku?
Właściciele firm z branży e-commerce mogą potrzebować takich funkcji, jak spersonalizowane doświadczenia zakupowe online, rzeczywistość rozszerzona, technologia rzeczywistości wirtualnej, zaawansowane możliwości wyszukiwania i zakupy online aktywowane głosem.
Dlaczego to ważne, aby wdrożyć kroki z checklisty rozwoju witryny na swoją stronę internetową?
Załóżmy, że chcesz wyprzedzić konkurencję i zachować konkurencyjność swojej firmy. W takim przypadku zdecydowanie powinieneś uwzględnić wyżej wymienione kroki na swojej stronie internetowej, ponieważ ich wdrożenie zapewnia spersonalizowane doświadczenia zakupowe online, wyższą sprzedaż, zrównoważony rozwój, zdobywanie lojalnych klientów i zwiększanie bazy klientów.
Jakie są korzyści z wdrożenia tych kroków dla Ciebie jako właściciela witryny?
Wdrożenie tych kroków może pomóc w poprawie rozwoju firmy, uniknięciu niepotrzebnych współczynników odrzuceń, zwiększeniu sprzedaży i przychodów oraz ustanowieniu swojej marki jako wiarygodnej i godnej zaufania. Funkcje, z których będziesz korzystać, gromadzą i analizują dane klientów oraz pozwalają je zrozumieć i ulepszyć ofertę zgodnie z ich intencjami. Co więcej, upraszczają one podróż klienta w celu odkrycia produktu.
Jak często należy aktualizować checklistę rozwoju swojej strony internetowej?
Taka checklista rozwoju strony internetowej powinna być regularnie aktualizowana w celu odzwierciedlenia zmian technologicznych, najlepszych praktyk oraz celów i potrzeb biznesowych online. Dlatego zaleca się przeglądanie i aktualizowanie jej co najmniej raz w roku.