Jeśli szukasz konkurenta Algolii lub doskonałej alternatywy usługi wyszukiwania, trafiłeś we właściwe miejsce. Dzisiaj będziemy porównywać dziesięć różnych dostawców usług wyszukiwania na rynku, które rywalizują z Algolią.
Wyjaśnimy, jak działa wyszukiwarka, jej zastosowanie i dlaczego Twoja firma jej potrzebuje. Porozmawiamy również o kluczowych cechach, których należy szukać u dostawcy wyszukiwania, cenach, obsłudze klienta oraz zaletach i wadach każdego konkurenta. Oto 10 najlepszych alternatyw Algolia, które poprawią doświadczenie wyszukiwania Twoich użytkowników.
Czym jest Algolia?
Algolia jest dostawcą wyszukiwania, który umożliwia wyszukiwanie i rekomendowanie, których potrzeba do budowania światowej klasy doświadczeń. Jego funkcje są dość podobne do Amazon Web Services. Algolia zapewnia cyfrowe doświadczenie jak żadne inne i oferuje doskonałą funkcjonalność wyszukiwania w ramach Twojej witryny.
Algolia to firma założona 10 października 2012 roku, która początkowo miała skupić się na wyszukiwaniu offline dla telefonów komórkowych. Obecnie mają ponad 500K programistów, 1,5 Trillion operacji wyszukiwania rocznie i ponad 11K klientów klasy korporacyjnej.
Dostarcza dwie podstawowe usługi, Algolia Search i Algolia Recommend. Algolia Search to potężne i hostowane API wyszukiwania, które tworzy szybkie i odpowiednie wyszukiwanie i odkrywanie w Twojej witrynie. Z drugiej strony, Algolia Recommend to elastyczny hostowany interfejs API rekomendacji z zaawansowaną kontrolą programowania, który może pomóc pokazać odpowiednie produkty swoim użytkownikom.
Do czego służy Algolia?
Algolia to zasilana sztuczną inteligencją usługa wyszukiwania i odkrywania, która tworzy niestandardowe i cyfrowe doświadczenie, aby pomóc firmom w obsłudze zapytań wyszukiwania i przesunąć się o krok bliżej swoich celów biznesowych.
Pozwala firmom zapewnić dobre doświadczenie klienta dla swoich użytkowników, pomagając im skutecznie i szybko znaleźć produkty, których potrzebują. Algolia wykorzystuje zaawansowaną sztuczną inteligencję, aby zapewnić przedsiębiorstwom natychmiastowe wyszukiwanie i zwracać odpowiednie produkty na zapytania klientów.
Niektóre z innych funkcji Algolia obejmują również wyszukiwanie fasetowe (filtry), analitykę wyszukiwania, personalizację i synonimy, sugestie, konfigurowalny interfejs użytkownika i łatwą integrację, wśród wielu innych.
Jak działa Algolia?
Algolia wykorzystuje swoje różne serwery na całym świecie, aby zapewnić hostowaną wyszukiwarkę, która jest w stanie dostarczać wyniki w czasie rzeczywistym. Ich wyszukiwarka zasila miliardy zapytań miesięcznie dla tysięcy sprzedawców e-commerce, jednocześnie pokazując wyniki sub-100 ms w dowolnym miejscu.
Oczywiście, będziesz musiał dostarczyć serwerom Algolia katalog produktów i inne istotne informacje. Możesz to zrobić poprzez pulpit nawigacyjny klienta lub używając ich API. Tak czy inaczej, dane zostaną umieszczone na ich serwerach.
W skrócie, dostarczysz informacje o produkcie do serwerów Algolia. Gdy już tam będą, użytkownicy będą mogli użyć pola wyszukiwania, aby wpisać to, czego szukają, a następnie Algolia AI wykona swoją pracę i dopasuje te dane, aby szybko zwrócić wyniki.
Dlaczego firmy potrzebują zaawansowanego wyszukiwania?
Firmy potrzebują zaawansowanego wyszukiwania, ponieważ radykalnie poprawia ono doświadczenie użytkownika, prowadząc do wyższych wskaźników konwersji i lepszych opinii klientów. Zaawansowane wyszukiwanie pomaga klientom szybko znaleźć produkty, których szukają poprzez zastosowanie filtrów fasetowych, sugerowanie odpowiednich terminów wyszukiwania i zwiększenie funkcjonalności wyszukiwania, wśród innych istotnych funkcji.
Zaawansowane wyszukiwanie może również znacząco pomóc w searchandisingu. Termin searchandising odnosi się do kuratorowania wyników, które napędzają sprzedaż, konwersje i KPI dla sklepów internetowych. Łączy on w sobie słowa “wyszukiwanie” (and. search) i “merchandising“, co skutkuje slangowym określeniem searchandising.
Zaawansowane wyszukiwanie jest istotną częścią wszystkich odnoszących sukcesy sprzedawców internetowych. Bez niego klienci będą mieli trudności z odnalezieniem odpowiednich produktów podczas nawigacji po stronie. Może to skutkować niższym wskaźnikiem zadowolenia klienta i niższą sprzedażą.
Kiedy należy wdrożyć wyszukiwanie na stronie?
Może być trudno określić, kiedy dokładnie należy wdrożyć rozwiązanie do wyszukiwania w witrynie. Większość sprzedawców e-commerce powinna wdrożyć rozwiązanie do wyszukiwania stron tak wcześnie, jak to możliwe. Może to pomóc zwiększyć sprzedaż i wywołać wzrost, czego pragną wszystkie firmy.
Jednak dla mniejszych firm wdrożenie dobrego rozwiązania do wyszukiwania stron może być wyzwaniem z powodu opłat, na które jeszcze nie mogą sobie pozwolić. Na szczęście istnieją pewne darmowe alternatywy, z których można korzystać, w zależności od miesięcznych potrzeb wyszukiwania. Eksperci od wyszukiwania sugerują zapewnienie niestandardowego doświadczenia za pomocą rozwiązania wyszukiwania, gdy tylko zaczniesz widzieć stały wzrost. Następnie wdrożenie dobrego rozwiązania do wyszukiwania może pomóc w dalszym zwiększaniu tego wzrostu ze względu na swoje doświadczenie.
Jaka jest cena za wdrożenie systemu Algolia lub jego konkurentów?
Istnieją różne ceny, jeśli chodzi o wdrożenie Algolii lub jej konkurentów. Są darmowe, są tanie plany i są kosztowne plany. Z perspektywy biznesowej decyzja może być trudna. Musisz po prostu oprzeć ją na potrzebach swojej witryny i na tym, który dostawca ma najlepsze funkcje, które pomogą Ci uzyskać wzrost współczynnika konwersji i wzrost przychodów.
Standardowy cennik Algolia zaczyna się od 1$ za 1,000 zapytań wyszukiwania miesięcznie. Ich plan Premium zaczyna się od 1,50 USD za 1 000 zapytań wyszukiwania miesięcznie. Oferuje również usługę Algolia Recommend, której cena zaczyna się od 0,60 USD za 1 000 rekomendowanych zapytań miesięcznie.
Jeśli chodzi o ceny konkurentów Algolia, omówimy je poniżej, wraz z ich funkcjami, obsługą klienta oraz wadami i zaletami. Więc upewnij się, że sprawdzisz każdą alternatywę Algolia poniżej.
Jakie są korzyści z wdrożenia rozwiązania do wyszukiwania onsite?
Wdrożenie rozwiązania witryny wyszukiwania pełnotekstowego pozwala dać swoim użytkownikom wspaniałe, unikalne i curated doświadczenie, które pozwoli im szybko znaleźć produkty, których chcą. Może to pomóc klientom lepiej zrozumieć Twoje produkty i inne treści.
Zbierasz również cenne dane, które możesz wykorzystać w analityce wyszukiwania, aby pomóc Ci zoptymalizować wyniki wyszukiwania i odkryć popularne wyszukiwania. Dzięki analizie wyszukiwania możesz udoskonalić swój merchandising i lepiej zrozumieć swoich użytkowników.
Dodatkowo, rozwiązanie do wyszukiwania na miejscu może pomóc skrócić podróż klienta od paska wyszukiwania do dokładnego produktu. Może również pomóc w wypychaniu produktów podczas wyprzedaży świątecznych i wydarzeń sezonowych lub promowaniu innych przedmiotów w sprzedaży.
Jakie są kluczowe cechy wyszukiwania, których należy szukać?
Następnie omówimy kluczowe cechy, których powinieneś szukać w doskonałym rozwiązaniu do wyszukiwania na miejscu. Omówimy każdą funkcję i to, co robią lub przynoszą do stołu. Sprawdź, czy dostawca, na którego patrzysz, ma te cechy.
Wyszukiwanie pełnotekstowe
Wyszukiwanie pełnotekstowe to zdolność rozwiązania wyszukiwania do dopasowywania i zwracania list według wprowadzonych słów. Jest to podstawowy cel wyszukiwarki. Jest to zdolność do zwracania dopasowań w obrębie zbioru danych, nawet jeśli wprowadzone słowa nie odpowiadają dokładnie całkowitemu wynikowi.
Wyszukiwanie pełnotekstowe jest najbardziej rozpowszechnioną techniką wyszukiwania. Jest to kompleksowa metoda, która porównuje każde słowo wpisane w pasek wyszukiwania i szuka go w bazie danych. Każda strona zostaje przeszukana i zindeksowana, a jeśli zostaną znalezione jakiekolwiek dopasowania, są one zwracane jako wyniki.
Technika wyszukiwania pełnotekstowego może również iść w parze z innymi rodzajami funkcji wyszukiwania, takimi jak wyszukiwanie fasetowe (filtry/klasyfikacje wpisów), wyszukiwanie relewantne (zwraca użytkownikom angażujące wyniki wyszukiwania) i wyszukiwanie błyskawiczne (pozwala na tworzenie natychmiastowych wyników wyszukiwania). Te wyszukiwania mogą znacznie zwiększyć szybkość wyszukiwania i mogą skutkować wyższymi widokami produktów i recenzjami klientów.
Integracja front-end
Kolejną krytyczną cechą, na którą należy zwrócić uwagę jest integracja front-end. Integracja front-end to opracowanie lub włączenie projektu do użytecznych przycisków i elementów na stronie internetowej, aplikacji lub programu. Termin “front-end” odnosi się do interfejsu użytkownika i rzeczy, które widzisz i interakcji z na stronie internetowej lub aplikacji. Obejmuje to przyciski, pasek wyszukiwania, zakładki, przełączniki, toggle i paski, wśród innych elementów.
Teraz rozumiesz, dlaczego integracja front-end jest niezbędna. Nie będzie żadnych klikalnych lub użytecznych elementów na ekranie bez właściwej integracji front-end, lub nie będą one działać.
Mniejsze firmy mogą szukać dostawców, którzy oferują łatwą integrację front-end. Niektóre rozwiązania wyszukiwania oferują bezproblemową i łatwą integrację bez konieczności angażowania zespołu IT. Odbywa się to dzięki pomocy ekspertów ds. wyszukiwania. Może to pomóc zaoszczędzić wiele cennego czasu i pieniędzy.
Dla większych firm i przedsiębiorstw, lepiej będzie, jeśli poszukają bardziej konfigurowalnego rozwiązania integracji front-end. W zależności od perspektywy biznesowej, celów i strategii, możesz chcieć dopasować niektóre aspekty, aby uzyskać lepszy wygląd i zapewnić bardziej spersonalizowane doświadczenie.
Personalizacja i synonimy
Personalizacja w wyszukiwaniu odnosi się do doświadczeń związanych z wyszukiwaniem, dostosowanych specjalnie do danej osoby. Szukanie właściwych rzeczy może być wystarczająco trudne. Jednakże, bardziej spersonalizowane wyszukiwanie może skrócić podróż klienta poprzez dostarczanie bardziej trafnych wyników wyszukiwania.
Synonimy odnoszą się do różnych słów, które mają to samo znaczenie. Dopasowuje słowa z ich synonimami, aby pomóc rozszerzyć zapytania użytkowników za pomocą odmian wyszukiwań. Na przykład, jeśli jesteś sprzedawcą odzieży online i użytkownik szuka “kurtki“, wyniki powinny zwrócić kurtki zimowe, bluzy z kapturem lub lekką kurtkę wiosenną. Dzieje się tak dlatego, że kurtki zimowe i lekkie kurtki wiosenne oraz inne to różne rodzaje kurtek.
Synonimy mogą również odnosić się do różnych odmian pisowni, skrótów, żargonu i slangu. Zazwyczaj dostawcy używają AI do zarządzania synonimami i strategiami personalizacji. Ale, można również dodać niektóre na własną rękę, w zależności od analizy wyszukiwania.
Popularną strategią dla różnych wyszukiwarek jest łączenie personalizacji i synonimów w celu stworzenia bardziej trafnego doświadczenia wyszukiwania. Możesz również ręcznie dodać niestandardowe synonimy i inne opcje personalizacji oparte na popularnych wyszukiwaniach, wyprzedażach świątecznych lub wydarzeniach, a także synonimy oparte na językach.
Inne integracje
Wreszcie, mamy inne integracje. Odnoszą się one do zbioru aktywów i danych oraz sposobu, w jaki łączą się z logami, metrykami, aplikacjami, infrastrukturą, usługami w chmurze, sieciami i innymi narzędziami miejsca pracy. Działa to jak ekosystem, który pomaga ci łatwo połączyć i skalować nowe systemy z łatwością.
Jest to ważne, gdy wdrażasz różne narzędzia lub elementy na swojej stronie. Istotne jest odkrycie, w jaki sposób można zintegrować nowe narzędzia, takie jak rozwiązanie do wyszukiwania, bez kolizji z istniejącym wcześniej oprogramowaniem i własnością cyfrową. Może to obejmować elementy w ramach postów na blogu, a także usługi takie jak usługa Amazon Elasticsearch, między innymi. Niektórzy dostawcy pozwalają na bardziej szczegółowe funkcje integracji niż inni.
Coveo
Coveo to firma SaaS, która posiada napędzaną sztuczną inteligencją wyszukiwarkę, która może pomóc w tworzeniu unikalnych doświadczeń związanych z odkrywaniem dla użytkowników. Siedziba firmy znajduje się w Quebecu w Kanadzie, ale mają również biuro w San Francisco. Oferują rozwiązania dla e-commerce, obsługi klienta, cyfrowej siły roboczej i wyszukiwania stron internetowych za pośrednictwem chmury.
Funkcje
Najlepsze cechy Coveo to obsługa wyszukiwania pełnotekstowego, wyszukiwanie fasetowe, tolerancja literówek, obsługa wielu języków, wyszukiwanie federacyjne i łatwe integracje. Mają również inteligentne wyszukiwanie, rekomendacje i personalizację treści, aby stworzyć lepsze doświadczenia związane z odkrywaniem.
Cennik
Ceny Coveo zaczynają się od 600 dolarów miesięcznie za plan Base. Obejmuje on do 100 K zapytań wyszukiwania miesięcznie. Kolejnym uaktualnieniem jest plan Pro, umożliwiający wyszukiwanie w wielu miejscach i wieloźródłowe doświadczenia cyfrowe. Zaczyna się od 1 320 USD miesięcznie i będziesz musiał się z nimi skontaktować, aby uzyskać ten plan bezpośrednio. Wreszcie, plan Enterprise oferuje ceny oparte na objętości i nadaje się dla ogromnych firm, które obsługują miliony miesięcznych wniosków i zapytań.
Obsługa klienta
Podobnie jak większość na liście, możesz skontaktować się z Coveo za pomocą formularza wsparcia znajdującego się na ich stronie internetowej. Oferują również różne blogi, przewodniki, filmy, historie sukcesu i studia przypadków, aby pomóc Ci w prostych kwestiach. Ich poprzedni blog obejmuje również szybkie wskazówki i głębokie nurkowania, które mogą być pomocne dla Ciebie.
Zalety
- Ma stosunkowo prosty i intuicyjny interfejs
- Zapewniają obszerne szkolenia i obszerne przewodniki dla platformy wyszukiwania Coveo
- Mają potężne integracje komponentów
Wady
- Plany są drogie i brakuje w nich możliwości dostosowania
- Coveo jest tylko platformą dostarczaną w chmurze
- Brak kodów w dokumentacji dla rozwoju niestandardowego
Doofinder
Doofinder to usługa wyszukiwania witryn, która szczyci się dodaniem dobrego rozwiązania wyszukiwania do witryny e-commerce w tak krótkim czasie, jak 5 minut, bez pisania jednej linii kodu. Oferują silnik wyszukiwania smite zasilany sztuczną inteligencją, aby pomóc Ci zwiększyć współczynniki konwersji poprzez poprawę ogólnego doświadczenia odkrywania.
Funkcje
Doofinder ma funkcje takie jak autouzupełnianie, spersonalizowane wyszukiwanie, searchandising, inteligentne wyszukiwanie, nawigacja fasetowa i wyszukiwanie wieloindeksowe. Dodali również różne metody wyszukiwania, w tym wizualne, głosowe, mobilne i geolokalizowane wyszukiwanie, które mogą znacznie pomóc Twojej strategii handlu cyfrowego.
Cennik
Doofinder ma darmowy plan, który możesz wypróbować, który obsługuje do 1000 zapytań miesięcznie. Plan Basic zaczyna się od 35 € za miesiąc i do 10 000 zapytań miesięcznie. Ich najbardziej popularny plan nazywa się Pro plan i kosztuje € 59 z do 10.000 wniosków miesięcznie i kilka więcej funkcji premium. Ich plan Enterprise jest ich najdroższy, który kosztuje 719 euro miesięcznie i obsługuje do 600.000 wniosków miesięcznie.
Możesz również skorzystać z 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego dla ich planów Basic i Pro, jeśli chcesz mieć dobry pomysł na to, co dostajesz.
Obsługa klienta
Zapewniają pełną obsługę klienta z tonami dokumentów, blogów, artykułów i FAQ, które mogą pomóc lepiej zrozumieć ich usługi. Można również skontaktować się z nimi za pośrednictwem ich numeru telefonu lub adresu e-mail.
- Pros
Wielkie plany, które również pochodzą z miesięcznym okresie próbnym - Wsparcie dla wielu platform
- Niewiarygodnie obsługuje literówki, poprawki i synonimy
Wady
- Ogromny skok cenowy z planu Pro do planu Enterprise
- Wygląd i funkcje dostosowywania mogą wymagać trochę pracy
- Może wymagać dużo ręcznej konfiguracji
Searchspring
Searchspring is the #1 e-commerce search and merchandising platform built exclusively for retailers. Grow your online store by creating relevant search experiences and start to earn more revenue from search users.
The company received many awards from G2 in the Spring of 2022 and offers a tremendous searchandising solution to improve poor conversion rates on your site.
Features
Searchspring offers merchandising, indexing, stemming, conversion, ranking, personalization, faceted search, and e-commerce platform integrations. They also provide reports, analytics, and relevant customer data for your business intelligence. Searchspring can lift conversion rates for your sites by delivering relevant, intelligently-ranked content and products.
Pricing
They offer three main plans. Searchspring’s Essential plan starts at $499 with search, autocomplete, navigation, and merchandising options for one domain. The Advanced plan starts at $679per month, and it comes with more advanced features and supports up to 3 domains. Their Expert plan starts at $849 per month, offers the best options, doesn’t have a rate limit, and can handle up to 5 different domains.
Searchspring’s pricing plans can be expensive, especially for e-commerce practitioners just starting out. However, existing product owners claim that the price is worth it, so it will all depend on your business goals.
Customer service
Once you avail of any of their plans, you’ll automatically get access to their knowledge base and email support. You also get a dedicated strategic account manager for the more expensive plans to help you get the best business benefit out of Searchspring.
Pros
- Their reporting and data are easy to understand
- Can accommodate very complex and challenging product catalogs
- It is a heavy-duty search solution perfect for huge companies
Cons
- Costly subscription plans that, especially those charged annually
- The communication between teams can be improved
- Live indexing is still in development
Yext
Yext is an AI search platform that offers limitless search solutions. They promise to deliver the correct information to create an engaging journey for the customers. Yext provides many practical solutions to help you go from a poor search provider to one of the best.
Yext takes the searchandising journey to the next level with their AI search. They provide direct answers instead of hyperlinks through the help of multiple algorithms. They are a significant player in the intelligent search industry and have been a leader in over five G2 categories for numerous years.
Features
The company’s main feature is the Yext AI Search. Within e-commerce, there’s a distinction between search and Yext AI Search. Yext AI Search delivers direct answers to customers according to the search criteria. This can quickly help increase revenue from search users and improve poor search practices.
Pricing
Yext offers a variety of plans that you can avail of. They only offer bulk packages that are billed annually and upfront. This can save you more money in the long run within the larger context.
Their Emerging Starter Package costs $4 per week and is billed $199 per year. The Essential Plus Package costs $9 per week and is billed $449 annually. The Complete Standard Package costs $10 per week and is billed at $499 per year. Finally, they offer a Premium Advanced Package that costs $19 per week and is billed $999 annually. However, these prices can still change, especially if you want to avail yourself of Yext’s other services.
Customer service
They have offices in San Francisco and the UK with email addresses and local numbers that you can contact. Yext also has various content from blogs, customer stories, webinars, and events that you can use to add to your business intelligence.
Pros
- It offers a variety of plans that you can choose from
- Reasonable levels of control and customization options
- It has an easy and affordable integration system
Cons
- It doesn’t have a drag-and-drop content management system
- Plans are billed in bulk, which results in a considerable upfront cost
- Some of the features are vaguely explained, which can be challenging for e-commerce practitioners to understand
Podsumowanie
To były jedne z najlepszych konkurentów i alternatyw Algolii na dzisiejszym rynku. Przy obecnym trendzie stale rosnącej społeczności internetowej, przypływ rozwiązań z pewnością nastąpi. Najlepiej jest trzymać się zaufanych ekspertów i weteranów w branży wyszukiwania stron.
Czasami wszystko, co Twoja firma potrzebuje to świetne rozwiązanie wyszukiwania stron, aby pomóc zwiększyć sprzedaż. Wystarczy spojrzeć na internetowego sprzedawcę odzieży Harry’ego Rosena. Udało im się czterokrotnie zwiększyć liczbę odkrytych produktów. Wszystko, czego potrzeba, to dobre rozwiązanie do wyszukiwania w witrynie, które zapewnia rozszerzalne doświadczenie wyszukiwania.
Hawksearch
Hawksearch to spersonalizowana wyszukiwarka i rekomendator napędzany przez AI, które mogą pomóc zasilić każdy biznes we wszystkich branżach. Ma zaawansowany zestaw funkcji, który wykracza poza to, co może spowodować wzrost współczynnika konwersji.
Funkcje
Hawksearch ma dostępne wyszukiwarkę, nawigację, zalecenia, autouzupełnianie, SEO traffic builder i narzędzia danych. Oferują różne istotne usługi biznesowe, dzięki czemu mogą zapewnić Ci doskonałe i kompletne rozwiązanie wyszukiwania w większym kontekście.
Oferują również różnorodne rozwiązania, od marketingu, e-commerce, inżynierii, mobile i web, dzięki czemu są doskonałymi narzędziami dla praktyków e-commerce na całym świecie.
Cennik
Oferują trzy główne plany biznesowe. Plan Small Business jest idealny dla pojedynczych witryn i zaczyna się od 376 USD miesięcznie. Następny plan nazywa się Professional i jest najlepszy dla bardziej znaczących witryn z mieszanymi produktami i treścią. Zaczyna się od 750 dolarów miesięcznie i ma zaawansowane funkcje i bez limitu stawki. Wreszcie, mają plan Enterprise idealny dla wyszukiwania omnichannel i pochodzi z zaleceń i wzbogacania danych. Ma rozróżnienie między wyszukiwaniem a innymi działaniami biznesowymi.
Obsługa klienta
Hawksearch automatycznie daje ci dostęp do wsparcia technicznego po subskrypcji jednego z ich planów. Ale, możesz również skontaktować się z nimi za pośrednictwem ich strony wsparcia lub poprzez ich kanały mediów społecznościowych. Oferują również obszerną bazę wiedzy istotną dla klientów, ponieważ zawiera ona blogi i inne treści, które mogą pomóc w odpowiedzi na niektóre z Twoich pytań i obaw.
Zalety
- Oferuje dobre dostosowanie i personalizację, firmy mogą zmienić ranking wyników
- Ma dokładne wyszukiwanie i dobre opcje merchandisingu
- Ma doskonały system zarządzania kontem i łatwy do zrozumienia pulpit nawigacyjny
Wady
- Jest dość drogi, zwłaszcza dla mniejszych firm
- Według właścicieli produktów, ich narzędzia personalizacji i raportowania wymagają ulepszenia
- Komunikacja może być stosunkowo powolna
Barbora czaruje słowami w Luigi's Box jako specjalista ds. marketingu produktów. Pisaniem zajęła się podczas studiów, jako wolontariuszka w różnych stowarzyszeniach obywatelskich. Oprócz bycia częścią zespołu marketingowego Luigi's Box, współorganizuje konferencję TEDxBratislava, gdzie zajmuje się marketingiem i PR.
Więcej wpisów tego autora