NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Jak wybrać platformę E-Commerce dla swojej firmy

Zastanawiasz się nad wyborem platformy e-commerce dla swojego biznesu? Ciągłe zastanawianie się to już przeszłość. Oto jak wybrać to, co najlepsze.

Jak wybrać platformę E-Commerce dla swojej firmy
;

Czytaj dalej

Przewodnik po zakupach online: Poznaj Q-Commerce

Przewodnik po zakupach online: Poznaj Q-Commerce

Czy słyszałeś o Q-commerce? Zostań z nami, ponieważ szczegółowo opisujemy, czym jest i czym różni się Quick commerce od E-commerce.

Czytaj więcej
Rekomendacje produktów – przykłady i korzyści, o których nie pomyślałeś

Rekomendacje produktów – przykłady i korzyści, o których nie pomyślałeś

Zwiększone przychody, lepsze doświadczenia użytkowników i lepsza retencja - brzmi niewiarygodnie, prawda? To wszystko są korzyści wynikające z efektywnego systemu rekomendacji produktów.

Czytaj więcej
Korzystanie z Analityki: Jak czytać dane o klientach

Korzystanie z Analityki: Jak czytać dane o klientach

Rynek e-commerce jest ogromny i pełen konkurencji, więc jeśli chcesz się wśród nich wyróżnić, powinieneś zadbać o potrzeby i pragnienia swoich klientów. Dowiedz się więcej o tym, jak poznać swoich klientów i zapewnić im najlepsze doświadczenia dzięki cennym informacjom zawartym w naszym artykule.

Czytaj więcej
Jak zewnętrzne narzędzia e-commerce wpływają na bezpieczeństwo danych moich klientów

Jak zewnętrzne narzędzia e-commerce wpływają na bezpieczeństwo danych moich klientów

Nie korzystanie z usług aplikacji firm trzecich jest w dzisiejszych czasach często niemożliwe. Ale choć korzystamy z tych aplikacji, które mają nam pomóc, mogą nam one zaszkodzić. Jakie niebezpieczeństwo kryje się za korzystaniem z aplikacji firm trzecich?

Czytaj więcej
Czym jest Ranking Produktów i Dlaczego jest Ważny dla Firm z Branży E-Commerce

Czym jest Ranking Produktów i Dlaczego jest Ważny dla Firm z Branży E-Commerce

Ułatw swoim klientom znalezienie pożądanych produktów dzięki Rankingowi Produktów. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się sam, co może zrobić z Twoją sprzedażą.

Czytaj więcej
Nawigacja na stronie internetowej – jak uczynić ją efektywną i przejrzystą

Nawigacja na stronie internetowej – jak uczynić ją efektywną i przejrzystą

Prosta i sprawna nawigacja na stronie pomaga użytkownikom zorientować się, jak przeglądać katalog produktów, znaleźć artykuł na blogu czy adres fizyczny sklepu.

Czytaj więcej
13 sposobów na zwiększenie przychodów w Twoim sklepie internetowym

13 sposobów na zwiększenie przychodów w Twoim sklepie internetowym

Zwiększenie przychodów w e-sklepie to początkowy cel każdego biznesu ecommerce. Jakie są więc najlepsze sposoby na jego maksymalizację? Prawdopodobnie słyszałeś wiele wskazówek i strategii, jak to zrobić. Ale czasami łatwiej powiedzieć, niż zrobić.

Czytaj więcej
Jak wybrać platformę E-Commerce dla swojej firmy

Jak wybrać platformę E-Commerce dla swojej firmy

Zastanawiasz się nad wyborem platformy e-commerce dla swojego biznesu? Ciągłe zastanawianie się to już przeszłość. Oto jak wybrać to, co najlepsze.

Czytaj więcej
13 Narzędzi E-Commerce Które Zwiększą Twoją Sprzedaż

13 Narzędzi E-Commerce Które Zwiększą Twoją Sprzedaż

Narzędzia sprzedażowe e-commerce są niezbędne dla Twojego biznesu. Własnoręcznie wybraliśmy kilka najlepszych na rynku.

Czytaj więcej
Oprogramowanie do E-Merchandisingu, które zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego

Oprogramowanie do E-Merchandisingu, które zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego

Oprogramowanie e-merchandisingowe pokazuje odpowiednie produkty w odpowiednim czasie. Dowiedz się, jak je wykorzystać, aby zwiększyć zyski Twojej firmy.

Czytaj więcej
Najlepsze praktyki E-Commerce UX

Najlepsze praktyki E-Commerce UX

Udany projekt sklepu internetowego wymaga czegoś więcej niż tylko ładnego wyglądu. Przedstawiamy Ci wskazówki UX, które poprowadzą Twoich klientów w kierunku kolejnych zakupów.

Czytaj więcej
Jak wybrać najlepszą wyszukiwarkę dla swojego sklepu internetowego?

Jak wybrać najlepszą wyszukiwarkę dla swojego sklepu internetowego?

Skuteczna funkcja wyszukiwania to najlepszy przyjaciel wszystkich użytkowników. Dowiedz się, jak wybrać tę odpowiednią, która faktycznie zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego.

Czytaj więcej
Jak wykorzystać dynamiczne ustalanie cen do zwiększenia przychodów sklepu internetowego?

Jak wykorzystać dynamiczne ustalanie cen do zwiększenia przychodów sklepu internetowego?

Dynamiczne ceny pomagają właścicielom firm e-commerce zmaksymalizować zyski i zwiększyć sprzedaż. Jak działa dynamiczne ustalanie cen? Przyjrzyjmy się temu.

Czytaj więcej
11+ najlepszych sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji w e-commerce

11+ najlepszych sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji w e-commerce

Dowiedz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w branży e-commerce. Przeczytaj kompleksowy przewodnik od wiodącego dostawcy usług wyszukiwania w branży handlu elektronicznego.

Czytaj więcej
Błędy w e-commerce i złe praktyki, których należy unikać

Błędy w e-commerce i złe praktyki, których należy unikać

Poznaj typowe błędy e-commerce, które popełnia większość firm i dowiedz się jak ich uniknąć. Podane taktyki są bardzo praktyczne i łatwe do wdrożenia. 

Czytaj więcej
Metryki E-commerce Które Warto Wziąć pod Uwagę w 2024 Roku

Metryki E-commerce Które Warto Wziąć pod Uwagę w 2024 Roku

Przygotowaliśmy listę 20 najważniejszych metryk/wskaźników e-commerce, które warto śledzić i analizować w swojej firmie. Dowiedz się więcej na ich temat w tym szczegółowym przewodniku.

Czytaj więcej
Dlaczego Firmy z Branży E-commerce Potrzebują Lepszej Wyszukiwarki niż Elasticsearch

Dlaczego Firmy z Branży E-commerce Potrzebują Lepszej Wyszukiwarki niż Elasticsearch

Elasticsearch to świetna opcja, ale nie dla nowoczesnego sklepu internetowego. Potrzebuje on wyszukiwania z dodatkowymi funkcjami, których Elasticsearch nie oferuje.

Czytaj więcej
E-sklepy tracą dziesiątki przychodów z powodu niezoptymalizowanego wyszukiwania

E-sklepy tracą dziesiątki przychodów z powodu niezoptymalizowanego wyszukiwania

Jak zmaksymalizować przychody swojego sklepu e-commerce? Odpowiedź jest dość prosta - wypróbuj Luigi's Box.

Czytaj więcej
5 powodów, dla których nie powinieneś ignorować analityki wyszukiwania na stronie internetowej

5 powodów, dla których nie powinieneś ignorować analityki wyszukiwania na stronie internetowej

Wyszukiwanie na stronie jest ważniejsze niż myślałeś. Ci, którzy korzystają z wyszukiwarki, kupują więcej. Oto 5 ważnych aspektów, których nie wiedziałeś o wyszukiwaniu w witrynie.

Czytaj więcej