NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Diego odnotował wzrost konwersji o 28%

Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.

Diego odnotował wzrost konwersji o 28%

Diego to węgierska firma koncentrująca się na laminowanych i wodoodpornych podłogach, dywanach, środkach czyszczących, sztucznej trawie zewnętrznej i nie tylko. Jej obecność na rynku Europy Środkowo-Wschodniej obejmuje obecnie trzy kraje – Węgry, Rumunię i Słowację.

Diego posiada 150 sklepów stacjonarnych w tych krajach, a także koncentruje się na sprzedaży online. Firma jest dobrze znana ze swojego przyjaznego, zorientowanego na klienta podejścia do sprzedaży, dlatego kolejnym logicznym krokiem było przeniesienie tego podejścia również do e-commerce.

+ 5.4%

większe wykorzystanie wyszukiwania po wdrożeniu Luigi's Box

+ 28%

wzrost bezwzględnego współczynnika konwersji

300,000

więcej odwiedzających miesięcznie węgierską stronę internetową

Wybór lepszego rozwiązania do wyszukiwania w e-commerce dla stron internetowych Diego

Firma Diego postawiła sobie kilka celów podczas poszukiwania rozwiązania do wyszukiwania i odkrywania, które byłoby idealne dla ich stron internetowych.

Wyzwanie nr 1

Przede wszystkim chcieli wdrożyć rozwiązanie, które byłoby inteligentniejsze niż ich poprzednie. Diego musiał radzić sobie z ręcznym wprowadzaniem możliwych zapytań i nie mógł polegać na sztucznej inteligencji. Firma szukała rozwiązania, które poradziłoby sobie z literówkami, błędami ortograficznymi i różnymi formami gramatycznymi.

Luigi’s Box okazał się idealnym rozwiązaniem w tym przypadku dzięki funkcjom autokorekty i tolerancji literówek. Ponieważ Diego sprzedaje produkty głównie na Węgrzech, bardzo ważne było, aby ich wyszukiwanie było w stanie obsługiwać przetwarzanie języka naturalnego w języku węgierskim.

Węgierski używa różnych przyrostków do zmiany znaczenia słów i ich funkcji gramatycznych, co może być trudne do przetworzenia dla większości wyszukiwarek. Ale zaawansowane funkcje przetwarzania języka Luigi’s Box są w stanie bezproblemowo obsługiwać język węgierski. Jest to możliwe dzięki naszemu dedykowanemu lingwiście, który pomaga nam ulepszać i dostosowywać naszą wyszukiwarkę do języka węgierskiego, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia dla wszystkich osób mówiących po węgiersku. To samo dotyczy pozostałych dwóch języków – rumuńskiego i słowackiego.

Wyzwanie nr 2

Firma potrzebowała również rozwiązania, które byłoby wysoce spersonalizowane i zapewniało użytkownikom wyniki dostosowane do ich preferencji. Główną siłą Luigi’s Box w tym przypadku jest to, że nasze rozwiązanie może być spersonalizowane zarówno krótko-, jak i długoterminowo oraz może zapewniać indywidualne wyniki wyszukiwania dla każdego klienta.

Nasze funkcje pozwalają gromadzić ważne dane z poprzednich wyszukiwań klientów, uczą się, o preferencjach każdego klienta i odpowiednio klasyfikują produkty w wyszukiwaniu, aby uzyskać najlepsze wyniki. Dzięki sztucznej inteligencji każdy klient otrzymuje własne, spersonalizowane doświadczenie wyszukiwania, więc żaden z nich nie otrzyma nieistotnych wyników wyszukiwania. W efekcie, dzięki szybszemu i dokładniejszemu wyszukiwaniu, Diego zwiększa szanse na przekształcenie odwiedzającego witrynę w klienta.

Luigi’s Box is willing to go the extra mile

Luigi’s Box brought 28% increase in search conversion in just 2 weeks. The implementation was smooth, the language processing and search engine is superior, and the admin platform with built-in analytics is easy to use and very actionable.

Péter Molnár
Head of eCommerce

Pozytywne wyniki były widoczne już po dwóch tygodniach

Firma Diego zdecydowała się wdrożyć Luigi’s Box Search na swojej stronie internetowej, aby zapewnić swoim klientom spersonalizowane wyszukiwanie i odkrywanie. Uruchomienie wyszukiwarki Luigi’s Box Search na stronie internetowej Diego miało miejsce 24 sierpnia 2023 roku, a wyniki po dwóch tygodniach użytkowania wyglądały bardzo obiecująco dla przyszłości e-commerce tego sklepu.

Przede wszystkim witryna Diego odnotowała wzrost wykorzystania wyszukiwania w witrynie. Wartość użytkowników, którzy zdecydowali się na wyszukiwanie produktów, wzrosła o 5,4%, co oznacza, że więcej osób zostało przyciągniętych i zachęconych do wyszukiwania produktów dzięki bardziej efektywnemu sposobowi ich znajdowania.

Następnie firma odnotowała znaczny wzrost konwersji. Bardziej inteligentne wyszukiwanie przyniosło lepsze wyniki klientom, którzy korzystali z niego w celu znalezienia poszukiwanych produktów. Dzięki funkcjom takim jak personalizacja wyszukiwania i funkcje przetwarzania języka, byli oni w stanie znaleźć produkty znacznie szybciej niż wcześniej. Wyniki pokazały wzrost konwersji o 28%, podczas gdy całkowity współczynnik konwersji wzrósł o 22%.

Podsumowanie

  • Pozytywne wyniki Luigi’s Box widoczne już po dwóch tygodniach
  • 5,4% wzrost wykorzystania wyszukiwarki
  • 28% wzrost liczby konwersji
  • 22% wzrost całkowitego współczynnika konwersji

Jak nasi klienci korzystają z Luigi's Box

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

Przeczytaj studium przypadku

Jak Muziker i Luigi’s Box poprawiły rekomendacje produktów

Gotowi na inspirację? Przejrzyj nasze studium przypadku i dowiedz się, jak Muziker i Luigi's Box razem zrewolucjonizowali rekomendacje produktów online.

Przeczytaj studium przypadku

Diego odnotował wzrost konwersji o 28%

Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.

Przeczytaj studium przypadku

EXIsport cieszy się imponującym wzrostem CTR w rekomendatorze o ponad 50%

Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.

Przeczytaj studium przypadku

Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B

Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.

Przeczytaj studium przypadku
;