+ 5.4%
większe wykorzystanie wyszukiwania po wdrożeniu Luigi's Box
+ 28%
wzrost bezwzględnego współczynnika konwersji
300,000
więcej odwiedzających miesięcznie węgierską stronę internetową
NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.
Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.
Diego to węgierska firma koncentrująca się na laminowanych i wodoodpornych podłogach, dywanach, środkach czyszczących, sztucznej trawie zewnętrznej i nie tylko. Jej obecność na rynku Europy Środkowo-Wschodniej obejmuje obecnie trzy kraje – Węgry, Rumunię i Słowację.
Diego posiada 150 sklepów stacjonarnych w tych krajach, a także koncentruje się na sprzedaży online. Firma jest dobrze znana ze swojego przyjaznego, zorientowanego na klienta podejścia do sprzedaży, dlatego kolejnym logicznym krokiem było przeniesienie tego podejścia również do e-commerce.
większe wykorzystanie wyszukiwania po wdrożeniu Luigi's Box
wzrost bezwzględnego współczynnika konwersji
więcej odwiedzających miesięcznie węgierską stronę internetową
Firma Diego postawiła sobie kilka celów podczas poszukiwania rozwiązania do wyszukiwania i odkrywania, które byłoby idealne dla ich stron internetowych.
Przede wszystkim chcieli wdrożyć rozwiązanie, które byłoby inteligentniejsze niż ich poprzednie. Diego musiał radzić sobie z ręcznym wprowadzaniem możliwych zapytań i nie mógł polegać na sztucznej inteligencji. Firma szukała rozwiązania, które poradziłoby sobie z literówkami, błędami ortograficznymi i różnymi formami gramatycznymi.
Luigi’s Box okazał się idealnym rozwiązaniem w tym przypadku dzięki funkcjom autokorekty i tolerancji literówek. Ponieważ Diego sprzedaje produkty głównie na Węgrzech, bardzo ważne było, aby ich wyszukiwanie było w stanie obsługiwać przetwarzanie języka naturalnego w języku węgierskim.
Węgierski używa różnych przyrostków do zmiany znaczenia słów i ich funkcji gramatycznych, co może być trudne do przetworzenia dla większości wyszukiwarek. Ale zaawansowane funkcje przetwarzania języka Luigi’s Box są w stanie bezproblemowo obsługiwać język węgierski. Jest to możliwe dzięki naszemu dedykowanemu lingwiście, który pomaga nam ulepszać i dostosowywać naszą wyszukiwarkę do języka węgierskiego, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia dla wszystkich osób mówiących po węgiersku. To samo dotyczy pozostałych dwóch języków – rumuńskiego i słowackiego.
Firma potrzebowała również rozwiązania, które byłoby wysoce spersonalizowane i zapewniało użytkownikom wyniki dostosowane do ich preferencji. Główną siłą Luigi’s Box w tym przypadku jest to, że nasze rozwiązanie może być spersonalizowane zarówno krótko-, jak i długoterminowo oraz może zapewniać indywidualne wyniki wyszukiwania dla każdego klienta.
Nasze funkcje pozwalają gromadzić ważne dane z poprzednich wyszukiwań klientów, uczą się, o preferencjach każdego klienta i odpowiednio klasyfikują produkty w wyszukiwaniu, aby uzyskać najlepsze wyniki. Dzięki sztucznej inteligencji każdy klient otrzymuje własne, spersonalizowane doświadczenie wyszukiwania, więc żaden z nich nie otrzyma nieistotnych wyników wyszukiwania. W efekcie, dzięki szybszemu i dokładniejszemu wyszukiwaniu, Diego zwiększa szanse na przekształcenie odwiedzającego witrynę w klienta.
Firma Diego zdecydowała się wdrożyć Luigi’s Box Search na swojej stronie internetowej, aby zapewnić swoim klientom spersonalizowane wyszukiwanie i odkrywanie. Uruchomienie wyszukiwarki Luigi’s Box Search na stronie internetowej Diego miało miejsce 24 sierpnia 2023 roku, a wyniki po dwóch tygodniach użytkowania wyglądały bardzo obiecująco dla przyszłości e-commerce tego sklepu.
Przede wszystkim witryna Diego odnotowała wzrost wykorzystania wyszukiwania w witrynie. Wartość użytkowników, którzy zdecydowali się na wyszukiwanie produktów, wzrosła o 5,4%, co oznacza, że więcej osób zostało przyciągniętych i zachęconych do wyszukiwania produktów dzięki bardziej efektywnemu sposobowi ich znajdowania.
Następnie firma odnotowała znaczny wzrost konwersji. Bardziej inteligentne wyszukiwanie przyniosło lepsze wyniki klientom, którzy korzystali z niego w celu znalezienia poszukiwanych produktów. Dzięki funkcjom takim jak personalizacja wyszukiwania i funkcje przetwarzania języka, byli oni w stanie znaleźć produkty znacznie szybciej niż wcześniej. Wyniki pokazały wzrost konwersji o 28%, podczas gdy całkowity współczynnik konwersji wzrósł o 22%.