NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Przypadki użycia

Luigi's Box - unikalne rozwiązanie, zaawansowane produkty, wiele przypadków użycia - wszystko w jednym

Luigi's Box to łatwe w obsłudze narzędzie technologiczne, z czterema zaawansowanymi produktami wykorzystującymi AI, aby zawsze poprawiać wyszukiwanie, rekomendacje i zestawienie produktów oraz oferuje kompleksową analitykę, która daje istotne informacje o ich wydajności. Każdy z tych produktów oferuje kilka inteligentnych funkcji z wieloma przypadkami użycia. Luigi's Box jest kompatybilny z każdą platformą e-commerce.

Zaufało nam ponad 3 000 firm online.

Pozyskaj cenne wskazówki

Odkryć

Odkryj miejsca, w których tracisz potencjalne zakupy w swoim sklepie internetowym.

Wyszukiwania o niskim współczynniku konwersji
Wyszukiwania o niskim współczynniku konwersji

Dowiedz się, ile z Twoich wyszukiwań kończy się niską konwersją i dlaczego. Ile wyszukiwań kończy się w ten sposób? Odkryj, jak możesz je zwiększyć dzięki kompleksowej analityce Luigi’s Box.

Wyszukiwania z wysokim wskaźnikiem wyjść
Wyszukiwania z wysokim wskaźnikiem wyjść

W nawet jednej trzeciej przypadków klient opuszcza stronę internetową natychmiast po nieudanym wyszukiwaniu. Jak wiele z Twoich wyszukiwań kończy się opuszczeniem strony przez klientów? Dowiedz się więcej o stanie Twojego wyszukiwania i zoptymalizuj jego problemy dzięki Luigi’s Box Analytics.

Stracone szanse na zadowolenie klientów i Twoja wydajność
Stracone szanse na zadowolenie klientów i Twoja wydajność

Średnio 13,4% wyszukiwań kończy się brakiem wyników. Co powoduje te problemy? W większości przypadków klienci nie otrzymują wyników dla swoich zapytań wyszukiwania. Poznaj inne powody, dla których wyszukiwania nie przynoszą wyników.

Popularne wyszukiwania i elementy, aby zwiększyć swoje przychody
Popularne wyszukiwania i elementy, aby zwiększyć swoje przychody

Dowiedz się, ile z Twoich wyszukiwań kończy się niską konwersją i dlaczego. Ile wyszukiwań kończy się w ten sposób? Odkryj, jak możesz je zwiększyć dzięki kompleksowej analityce Luigi’s Box.

Twoja wartość koszyka z wyników wyszukiwania i rekomendacji
Twoja wartość koszyka z wyników wyszukiwania i rekomendacji

Czy wiesz, że spersonalizowane wyszukiwania i rekomendacje mogą zwiększyć średnią wartość koszyka nawet o 25%? Dowiedz się, jak możesz podnieść średnią wartość zamówienia, polecając produkty powiązane z tymi już dodanymi do koszyka lub na podstawie wcześniejszych zakupów klientów.

Analityka optymalizująca wyniki wyszukiwania i zwiększająca liczbę konwersji
Analityka optymalizująca wyniki wyszukiwania i zwiększająca liczbę konwersji

Jeśli chcesz zwiększyć konwersje dzięki zaawansowanemu wyszukiwaniu i trafnym rekomendacjom, najpierw musisz poznać ich skuteczność. Luigi’s Box Analytics oferuje kilka niezbędnych i przejrzystych statystyk, które pozwolą zidentyfikować problematyczne problemy i odpowiednio je naprawić.

Przybliż swoim klientom produkty, których szukają. Uzyskaj nawigację opartą na sztucznej inteligencji, ze spersonalizowanymi i odpowiednimi wynikami, dostosowanymi do odwiedzających.

  • tick 30 dniowy okres próbny
  • tick Narzędzia nie spowolnią Twojej strony
  • tick Zrezygnuj w dowolnym momencie
Umów się na demo call
Popraw rzeczy, które się liczą

Wpływ

Dowiedz się, jak korzystać z zaawansowanych funkcji Luigi’s Box, aby zwiększyć sprzedaż.

Zaawansowane kategorie i filtry zwiększające wykorzystanie wyszukiwania
Zaawansowane kategorie i filtry zwiększające wykorzystanie wyszukiwania

Filtry i kategorie są niezbędnymi elementami e-sklepów, zwłaszcza e-sklepów z szeroką gamą produktów. Używanie zaawansowanych kategorii i filtrów pomaga klientom zawęzić zestaw produktów do ich potrzeb, a tym samym dostarczyć doskonałe doświadczenie użytkownika.

Autouzupełnianie, aby zapobiec utracie klientów
Autouzupełnianie, aby zapobiec utracie klientów

Współczynnik konwersji odwiedzających, którzy korzystali z autouzupełniania jest ponad dwukrotnie wyższy niż klientów, którzy nie korzystają z tej funkcji we wszystkich segmentach. Autouzupełnianie przyspiesza drogę do pożądanych produktów, pokazując wyniki od pierwszego naciśnięcia klawisza.

Rekomendowanie w celu zwiększenia wartości zamówienia
Rekomendowanie w celu zwiększenia wartości zamówienia

Luigi’s Box wykorzystuje AI, aby pokazać spersonalizowane rekomendacje produktów każdemu klientowi na podstawie jego wcześniejszych zachowań i preferencji online. Im więcej dostosowanych propozycji produktów oferujesz, tym więcej kupują Twoi klienci i tym bardziej wzrasta Twoja średnia wartość zamówienia.

Wzmocnione pozycje wspierające cele biznesowe
Wzmocnione pozycje wspierające cele biznesowe

Pomóż zwiększyć sprzedaż określonych produktów za pomocą funkcji podbijania produktów. Wzmocnione elementy umożliwiają nadanie priorytetu konkretnym produktom, kategoriom i markom w wynikach wyszukiwania lub grupom produktów, które pojawiają się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania.

Synonimy, które zapobiegną utracie klientów
Synonimy, które zapobiegną utracie klientów

Luigi’s Box wykorzystuje AI i uczenie maszynowe do tworzenia listy zalecanych synonimów i pozwala na tworzenie własnej listy. Zarządzanie synonimami usprawnia wyszukiwanie, pokazując odpowiednie produkty o różnych sposobach nazewnictwa, dzięki czemu Twoi klienci zawsze znajdą to, czego szukają.

Dostosowanie zapytań w celu uporządkowania produktów i zwiększenia wydajności
Dostosowanie zapytań w celu uporządkowania produktów i zwiększenia wydajności

Korzystanie z dostosowywania zapytań pomaga zwiększyć sprzedaż poprzez dobranie produktów do określonej pozycji, która zastępuje automatyczne wyniki, aby promować nowy przedmiot lub pozycje sprzedaży.

Lematyzacja w celu zrozumienia reguł specyficznych dla danego języka i zwiększenia trafności
Lematyzacja w celu zrozumienia reguł specyficznych dla danego języka i zwiększenia trafności

Stosowanie lematyzacji słów, wykrywanie synonimów, tolerowanie literówek itp. pomaga klientom znaleźć to, czego szukają, a tym samym zmniejszyć ryzyko, że opuszczą Twoją stronę bez dokonania zakupu.

Przeglądarka katalogów, aby zobaczyć jak działa wyszukiwanie
Przeglądarka katalogów, aby zobaczyć jak działa wyszukiwanie

Korzystanie z wyszukiwarki katalogów pozwala zobaczyć, jak wyglądają wyniki na konkretne hasło, aby dostosować wszystko, czego życzy sobie klient, a tym samym spersonalizować treści do jego intencji, co prowadzi do wyższej sprzedaży.

Opinie klientów

Dowiedz się, jak pomogliśmy niezliczonym firmom na całym świecie

Luigi’s Box jest jednym z najlepszych rozwiązań do wyszukiwania i odkrywania nie bez powodu. Spójrz na opinie naszych klientów i zobacz, jak ulepszyliśmy ich biznes.

Dobre rozwiązanie nawet dla dużych Ecommerców

Wyszukiwarka Luigi’s Box to zaawansowane narzędzie ułatwiające naszym Klientom dotarcie do poszukiwanych produktów. Zaskakująca trafność dopasowań uwzględniająca klikalność i konwersyjność skutecznie podnosi nasze wyniki sprzedażowe. Spore możliwości customizowania wyników wyszukiwania według potrzeb biznesowych,...

Paweł Czarny
E-Commerce Product Owner, Komfort.pl

"Okazało się, że jest to absolutnie nieocenione narzędzie!"

Narzędzie jest niezwykle łatwe w użyciu i ma solidne funkcje, które usprawnią Twój projekt e-commerce. Szczególnie podoba mi się wyszukiwanie oparte na sztucznej inteligencji i spersonalizowane rekomendacje dla naszych klientów. Dzięki Luigi's Box...

Tomáš O.
Co-founder & CMO
Pełna recenzja na G2

"Bardzo dobra wyszukiwarka i rekomendator".

Dobra wyszukiwarka i rekomendator, może być dostrojony przez indywidualne ustawienia od strony zaplecza. Bardzo pomocny, zwłaszcza gdy ma się bardzo dużą ofertę produktową.

Petr M.
Zweryfikowany użytkownik G2
Pełna recenzja na G2

"Świetny produkt, świetne wsparcie. Bardzo pomocny w zwiększaniu przychodów."

System zarządzania z wieloma funkcjami, dashboardy i podsumowanie miesięczne w mailu, świetny support (szybki, dobre rekomendacje, komunikacja itp.), stabilny.

Jozef F.
G2 verified user
Pełna recenzja na G2

Wartość koszyka zakupowego znacząco wzrosła

Rekomendator to przydatne i inspirujące narzędzie, które pozwala klientom przypomnieć sobie lub odkryć inne, smaczne produkty spożywcze od Powerlogy. Skąd to wiemy? Ponieważ nasza średnia wartość koszyka zakupowego drastycznie wzrosła.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Wskaźnik konwersji wzrósł o 600%.

Z Luigi's Box korzystamy od 2017 roku. Poza zwiększeniem konwersji z wyszukiwania o 600%, przyniósł nam również szybszą obsługę klienta w sklepach stacjonarnych.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Podejmowanie dodatkowych wysiłków w celu poprawy wyników biznesowych

Luigi's Box znacznie usprawnia zakupy naszych klientów. Ponadto, opracowali dla nas kilka funkcji, które pomagają zarządzać produktami w naszym sklepie internetowym.

Piotr Maciążka
Implementation Team Manager, Answear

Luigi's Box poprawia doświadczenia klientów

Najbardziej znaczącym wkładem Luigi's Box do EXIsport jest poprawa doświadczenia klientów. Im szybciej znajdują to, czego szukają i im bardziej trafne jest ich zapytanie, tym większa szansa, że dokonają zakupu.

Juraj Giacko
Head of E-Commerce, EXIsport

Poprawa współczynnika konwersji i zadowolenia klientów

Luigi's Box to bardzo postępowe narzędzie, które uzupełnia nasze dotychczasowe dane analityczne. Jego użycie doprowadziło nie tylko do zwiększenia współczynnika konwersji dla naszego sklepu internetowego, ale pomogło nam utrzymać wysokie standardy zadowolenia klientów.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Luigi's Box otworzył nam oczy

Kupujący online często zapominają o dbaniu o customer experience i inwestują zbyt wiele środków w reklamę. Luigi's Box pokazał nam, co moglibyśmy zyskać, gdybyśmy rzeczywiście dbali o naszą wyszukiwarkę.

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Zespół profesjonalnych specjalistów

Luigi's Box to gwarancja profesjonalnego podejścia. Jako specjaliści od wyszukiwarek prowadzą nas do celu znacznie szybciej.

Tomáš Bzirský
Performance Marketing Manager, Košík

Ponad 100 000 euro rocznie dzięki Luigi's Box

Biorąc pod uwagę nasz rozmiar, Luigi's Box przynosi nam ponad 100 000 euro rocznie bez większego wysiłku za cenę, która została natychmiast zwrócona i to wielokrotnie.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
Wzmocnij swoją wydajność

Zwiększyć

Dowiedz się, jak pomnożyć swoje przychody dzięki zestawowi narzędzi Luigi’s Box.

Średnia wartość zamówienia
Średnia wartość zamówienia

Zwiększ średnią liczbę konwersji dzięki spersonalizowanym rekomendacjom dla każdego klienta. Im bardziej spersonalizowane będą Twoje sugestie dotyczące produktów, tym więcej klientów kupi. Polecający oferuje propozycje produktów dla produktów już dodanych do koszyka, wyprzedanych, a nawet tych najbardziej popularnych.

Współczynnik konwersji wyszukiwania
Współczynnik konwersji wyszukiwania

Przyspiesz rozwój swojej firmy i zwiększ liczbę konwersji o ponad 35%. Jak? Pomóż swoim klientom łatwiej znaleźć to, czego szukają. Dostosuj swoją witrynę do ich preferencji i zmodyfikuj wyniki wyszukiwania za pomocą wyszukiwania, które eliminuje literówki i znaki diakrytyczne.

Przychody dzięki lepszemu wyszukiwaniu i rekomendacji produktów
Przychody dzięki lepszemu wyszukiwaniu i rekomendacji produktów

Zwiększ swoje przychody, zapewniając wyjątkowe wrażenia użytkownika dzięki niestandardowym rekomendacjom produktów opartym na preferencjach klientów i wcześniejszych interakcjach. Pomóż im odkryć więcej Twoich treści dzięki zaawansowanemu wyszukiwaniu.

Trafność wyszukiwania
Trafność wyszukiwania

Spełniaj oczekiwania klientów dzięki dokładności między ich zapytaniami a wynikami wyszukiwania. Zoptymalizuj strony wyników, aby zrozumieć intencje klientów i zwiększyć trafność wyszukiwania.

Retencja wyszukiwania
Retencja wyszukiwania

Im lepiej wyszukiwanie w Twojej witrynie będzie współgrało z intencjami klientów, tym lepsze będzie jej wykorzystanie. Zwiększ retencję wyszukiwania i popraw komfort wyszukiwania klientów dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania i odpowiedniej analityce Luigi’s Box.

Wykorzystanie wyszukiwania
Wykorzystanie wyszukiwania

Odwiedzający korzystający z wyszukiwania są o 70% bardziej skłonni do zakupu. Zwiększ użycie wyszukiwania w swojej witrynie dzięki zaawansowanej technologii wyszukiwania. Dlaczego użycie wyszukiwania jest tak ważne? Gdyby klienci nie korzystali z wyszukiwania, trudniej byłoby poznać ich intencje zakupowe, a tym samym idealnie dla nich uszeregować produkty.

Przeczytaj nasze blogi

Znajdź inspirację w naszych artykułach

Jak rozumieć różne rodzaje algorytmów wyszukiwania?

Jak rozumieć różne rodzaje algorytmów wyszukiwania?

Interesują Cię różne rodzaje algorytmów wyszukiwania i ich działanie? Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się o nich wszystkiego.

Czytaj więcej
10 Porad Jak Uniknąć Stron Bez Wyników

10 Porad Jak Uniknąć Stron Bez Wyników

Twoja firma e-commerce traci klientów z powodu wyświetlania stron bez wyników? Podejmij kilka kroków, aby to naprawić.

Czytaj więcej
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o stronach z zestawieniem produktów

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o stronach z zestawieniem produktów

Popraw sprzedaż dzięki zoptymalizowanym stronom z zestawieniem produktów. Poznaj najlepsze praktyki i rozwiązania AI w celu zwiększenia konwersji w e-commerce.

Czytaj więcej
Przewodnik po zakupach online: Poznaj Q-Commerce

Przewodnik po zakupach online: Poznaj Q-Commerce

Czy słyszałeś o Q-commerce? Zostań z nami, ponieważ szczegółowo opisujemy, czym jest i czym różni się Quick commerce od E-commerce.

Czytaj więcej
Jak Luigi’s Box Wpływa na SEO Twojej Strony Internetowej?

Jak Luigi’s Box Wpływa na SEO Twojej Strony Internetowej?

Dowiedz się więcej o tym, jak Luigi's Box może wpłynąć na SEO Twojej witryny i czy może mieć pozytywny wpływ na wyniki SEO.

Czytaj więcej
Potęga autouzupełniania dla wyszukiwania w e-commerce

Potęga autouzupełniania dla wyszukiwania w e-commerce

Usprawnij swój pasek wyszukiwania e-commerce dzięki autouzupełnianiu, które pozwoli zwiększyć sprzedaż. Odkryj z nami najlepsze praktyki i popraw wrażenia użytkownika.

Czytaj więcej
Wszystko o Wyszukiwarkach dla E-commerce

Wszystko o Wyszukiwarkach dla E-commerce

Wyszukiwarki e-commerce to wyjątkowe narzędzia, ale musisz zrozumieć, jak działają, aby móc wykorzystać je na swoją korzyść.

Czytaj więcej
Zaawansowane opcje wyszukiwania produktów i stron internetowych (Podpowiadamy kiedy je wdrożyć

Zaawansowane opcje wyszukiwania produktów i stron internetowych (Podpowiadamy kiedy je wdrożyć

Zaawansowane opcje wyszukiwanie produktów i stron internetowych przybiera wiele form, od prostego wyszukiwania słów kluczowych po bardziej zaawansowane przetwarzanie języka naturalnego.

Czytaj więcej
Rekomendacje produktów – przykłady i korzyści, o których nie pomyślałeś

Rekomendacje produktów – przykłady i korzyści, o których nie pomyślałeś

Zwiększone przychody, lepsze doświadczenia użytkowników i lepsza retencja - brzmi niewiarygodnie, prawda? To wszystko są korzyści wynikające z efektywnego systemu rekomendacji produktów.

Czytaj więcej
Najlepsze Oprogramowanie do Wyszukiwania Głosowego

Najlepsze Oprogramowanie do Wyszukiwania Głosowego

Wyszukiwanie głosowe to jedna z najpopularniejszych metod wyszukiwania. Poznaj kilka najlepszych narzędzi do tego typu wyszukiwania dostępnych na rynku.

Czytaj więcej
Najwięksi konkurenci Lucidworks

Najwięksi konkurenci Lucidworks

Jeśli szukasz konkurentów Lucidworks, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o nich w tym przewodniku.

Czytaj więcej
Dlaczego mój e-sklep potrzebuje oprogramowania do rekomendacji produktów?

Dlaczego mój e-sklep potrzebuje oprogramowania do rekomendacji produktów?

Zatrzymanie klientów jest wyzwaniem większym niż kiedykolwiek wcześniej. Dowiedz się, jak utrzymać ich zainteresowanie dzięki spersonalizowanemu oprogramowaniu do rekomendacji produktów.

Czytaj więcej
Idealny Projekt Paska Wyszukiwania: Najlepsze Praktyki UI/UX

Idealny Projekt Paska Wyszukiwania: Najlepsze Praktyki UI/UX

Wykorzystaj najlepsze praktyki dotyczące projektowania paska wyszukiwania i zwiększ konwersje w swoim sklepie e-commerce.

Czytaj więcej
Pytania, które każdy programista powinien zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej
  • Inne

Pytania, które każdy programista powinien zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Jesteś ciekaw, jakie pytania powinieneś zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko programisty? Zajrzyj do naszego artykułu i dowiedz się wszystkiego.

Czytaj więcej
Najlepsi konkurenci Searchspring

Najlepsi konkurenci Searchspring

Jeśli szukasz konkurenta Searchspring, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Searchspring w tym przewodniku.

Czytaj więcej
Najlepsi konkurenci SearchBlox

Najlepsi konkurenci SearchBlox

Jeśli szukasz konkurenta SearchBlox, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach SearchBlox w tym przewodniku.

Czytaj więcej
Złam kod: Czyli przewodnik po tym, jak zostać programistą
  • Inne

Złam kod: Czyli przewodnik po tym, jak zostać programistą

Szukasz najlepszych wskazówek, jak zostać programistą oprogramowania? Zapoznaj się z naszymi poradami i dowiedz się wszystkiego co konieczne, aby znaleźć pracę w branży.

Czytaj więcej
Najlepsi konkurenci Attraqt

Najlepsi konkurenci Attraqt

Jeśli szukasz konkurenta Attraqt, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Attraqt w tym przewodniku.

Czytaj więcej
Wyszukiwanie predykcyjne: Dlaczego jest ono niezbędne dla nowoczesnego sklepu internetowego

Wyszukiwanie predykcyjne: Dlaczego jest ono niezbędne dla nowoczesnego sklepu internetowego

Oferowanie tego, czego szukają Twoi klienci, jest kluczem do generowania większej sprzedaży i zwiększania przychodów. Oto jak wyszukiwanie predykcyjne może Ci w tym pomóc.

Czytaj więcej
Najlepsze Rozwiązania do Wyszukiwania w Witrynach E-Commerce które Zwiększają Przychody

Najlepsze Rozwiązania do Wyszukiwania w Witrynach E-Commerce które Zwiększają Przychody

Dowiedz się więcej o 8 najlepszych narzędziach do wyszukiwania witryn e-commerce, które mogą poprawić wrażenia potencjalnych klientów z zakupów online, a także zwiększyć współczynnik konwersji i przychody.

Czytaj więcej
Najlepsze narzędzia do analityki wyszukiwania do monitorowania i audytu Twojej strony internetowej i sklepu internetowego

Najlepsze narzędzia do analityki wyszukiwania do monitorowania i audytu Twojej strony internetowej i sklepu internetowego

Analityka wyszukiwania jest niezbędnym narzędziem dla każdego biznesu internetowego. Pomaga śledzić jego wydajność i uzyskać wgląd w to, jak użytkownicy znajdują Twoje treści.

Czytaj więcej
Korzystanie z Analityki: Jak czytać dane o klientach

Korzystanie z Analityki: Jak czytać dane o klientach

Rynek e-commerce jest ogromny i pełen konkurencji, więc jeśli chcesz się wśród nich wyróżnić, powinieneś zadbać o potrzeby i pragnienia swoich klientów. Dowiedz się więcej o tym, jak poznać swoich klientów i zapewnić im najlepsze doświadczenia dzięki cennym informacjom zawartym w naszym artykule.

Czytaj więcej
Jak zewnętrzne narzędzia e-commerce wpływają na bezpieczeństwo danych moich klientów

Jak zewnętrzne narzędzia e-commerce wpływają na bezpieczeństwo danych moich klientów

Nie korzystanie z usług aplikacji firm trzecich jest w dzisiejszych czasach często niemożliwe. Ale choć korzystamy z tych aplikacji, które mają nam pomóc, mogą nam one zaszkodzić. Jakie niebezpieczeństwo kryje się za korzystaniem z aplikacji firm trzecich?

Czytaj więcej
Najlepsi konkurenci Unbxd Search

Najlepsi konkurenci Unbxd Search

Jeśli szukasz konkurenta Unbxd, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Unbxd w tym przewodniku.

Czytaj więcej
Czym jest Ranking Produktów i Dlaczego jest Ważny dla Firm z Branży E-Commerce

Czym jest Ranking Produktów i Dlaczego jest Ważny dla Firm z Branży E-Commerce

Ułatw swoim klientom znalezienie pożądanych produktów dzięki Rankingowi Produktów. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się sam, co może zrobić z Twoją sprzedażą.

Czytaj więcej
Trendy Wyszukiwania w E-Commerce

Trendy Wyszukiwania w E-Commerce

Zakładka Trendy w analityce Luigi's Box dostarcza cennych raportów na temat najczęściej wyszukiwanych fraz (Trending searches) i produktów/kategorii (Trending items).

Czytaj więcej
Nawigacja na stronie internetowej – jak uczynić ją efektywną i przejrzystą

Nawigacja na stronie internetowej – jak uczynić ją efektywną i przejrzystą

Prosta i sprawna nawigacja na stronie pomaga użytkownikom zorientować się, jak przeglądać katalog produktów, znaleźć artykuł na blogu czy adres fizyczny sklepu.

Czytaj więcej
Najlepsi konkurenci Bloomreach

Najlepsi konkurenci Bloomreach

W nowej erze doświadczeń klienta, marki muszą opracować zaawansowany sposób, aby spełnić oczekiwania kupujących. Klienci online potrzebują płynnego doświadczenia zakupowego z szybkością wyszukiwania i odkrywania.

Czytaj więcej
13 sposobów na zwiększenie przychodów w Twoim sklepie internetowym

13 sposobów na zwiększenie przychodów w Twoim sklepie internetowym

Zwiększenie przychodów w e-sklepie to początkowy cel każdego biznesu ecommerce. Jakie są więc najlepsze sposoby na jego maksymalizację? Prawdopodobnie słyszałeś wiele wskazówek i strategii, jak to zrobić. Ale czasami łatwiej powiedzieć, niż zrobić.

Czytaj więcej
Jak zbudować wyszukiwarkę dla swojej strony internetowej

Jak zbudować wyszukiwarkę dla swojej strony internetowej

Przydatna wyszukiwarka internetowa z funkcjami, które ułatwią zakupy, a tym samym zwiększą szansę na zakup, jest niezbędna w każdym dobrym sklepie internetowym.

Czytaj więcej
Czym jest wyszukiwanie federacyjne i dlaczego jest ważne
  • Search

Czym jest wyszukiwanie federacyjne i dlaczego jest ważne

Co to wyszukiwanie federacyjne i czym różni się od tradycyjnych wyszukiwarek? I co ważniejsze, jak może poprawić Twoją stronę internetową, a więc i user experience?

Czytaj więcej
Wyzwania Wyszukiwania Głosowego: Co Musi Potrafić Ta Funkcja

Wyzwania Wyszukiwania Głosowego: Co Musi Potrafić Ta Funkcja

Jak optymalizować pod kątem wyszukiwania głosowego? Wiemy, że ta funkcja staje się coraz bardziej popularna, dlatego przygotowaliśmy listę porad, które ułatwią Ci jej wdrożenie.

Czytaj więcej
Wyjaśnienie Metryk Wyszukiwania w E-commerce

Wyjaśnienie Metryk Wyszukiwania w E-commerce

Dla odnoszącej sukcesy witryny e-commerce kluczowe znaczenie mają metryki/wskaźniki wydajności. Ale co mierzyć i w jaki sposób? Dowiedz się więcej z naszego artykułu.

Czytaj więcej
Jak zoptymalizować katalog produktów, aby uzyskać maksymalną skuteczność wyszukiwania?
  • Search

Jak zoptymalizować katalog produktów, aby uzyskać maksymalną skuteczność wyszukiwania?

Popraw jakość katalogu produktów. Zarządzaj, optymalizuj i zwiększaj sprzedaż bez kłopotów razem z Luigi's Box.

Czytaj więcej
Jak wybrać platformę E-Commerce dla swojej firmy

Jak wybrać platformę E-Commerce dla swojej firmy

Zastanawiasz się nad wyborem platformy e-commerce dla swojego biznesu? Ciągłe zastanawianie się to już przeszłość. Oto jak wybrać to, co najlepsze.

Czytaj więcej
Najlepsi Konkurenci Sinequa

Najlepsi Konkurenci Sinequa

Szukasz alternatywy dla Sinequa? Porównaliśmy 10 najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się więcej na ich temat w tym przewodniku.

Czytaj więcej
13 Narzędzi E-Commerce Które Zwiększą Twoją Sprzedaż

13 Narzędzi E-Commerce Które Zwiększą Twoją Sprzedaż

Narzędzia sprzedażowe e-commerce są niezbędne dla Twojego biznesu. Własnoręcznie wybraliśmy kilka najlepszych na rynku.

Czytaj więcej
Oprogramowanie do E-Merchandisingu, które zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego

Oprogramowanie do E-Merchandisingu, które zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego

Oprogramowanie e-merchandisingowe pokazuje odpowiednie produkty w odpowiednim czasie. Dowiedz się, jak je wykorzystać, aby zwiększyć zyski Twojej firmy.

Czytaj więcej
Najlepsi konkurenci Algolii

Najlepsi konkurenci Algolii

Jeśli poszukujesz konkurencji Algolia, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Algolia w tym przewodniku.

Czytaj więcej
15 porad dotyczących wyszukiwania w e-commerce, na które warto zwrócić uwagę

15 porad dotyczących wyszukiwania w e-commerce, na które warto zwrócić uwagę

Kiedy ostatnio sprawdzałeś wydajność wyszukiwania w witrynie? Oto 15-punktowa checklista, która pomoże ci określić, jak sprawne jest wyszukiwanie w Twojej witrynie.

Czytaj więcej
Najwięksi konkurenci Yext

Najwięksi konkurenci Yext

Jeśli szukasz alternetywy Yext, porównaliśmy najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych zamiennikach Yext w tym przewodniku.

Czytaj więcej
Dlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje filtrowania fasetowego

Dlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje filtrowania fasetowego

Ważne jest, aby zaoferować klientom bezproblemowe zakupy. Jeśli nie mogą oni znaleźć pożądanych produktów, natychmiast udadzą się w inne miejsce.

Czytaj więcej
Najwięksi konkurenci Coveo

Najwięksi konkurenci Coveo

Jeśli szukasz konkurencji Coveo, porównaliśmy najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najważniejszych alternatywach Coveo w tym przewodniku.

Czytaj więcej
Jak wybrać najlepszą wyszukiwarkę dla swojego sklepu internetowego?

Jak wybrać najlepszą wyszukiwarkę dla swojego sklepu internetowego?

Skuteczna funkcja wyszukiwania to najlepszy przyjaciel wszystkich użytkowników. Dowiedz się, jak wybrać tę odpowiednią, która faktycznie zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego.

Czytaj więcej
Jak wykorzystać dynamiczne ustalanie cen do zwiększenia przychodów sklepu internetowego?

Jak wykorzystać dynamiczne ustalanie cen do zwiększenia przychodów sklepu internetowego?

Dynamiczne ceny pomagają właścicielom firm e-commerce zmaksymalizować zyski i zwiększyć sprzedaż. Jak działa dynamiczne ustalanie cen? Przyjrzyjmy się temu.

Czytaj więcej
Dlaczego Twoja Strona Potrzebuje Wyszukiwania Fasetowego

Dlaczego Twoja Strona Potrzebuje Wyszukiwania Fasetowego

Wyszukiwanie fasetowe może znacznie poprawić użyteczność Twojej strony internetowej i pobudzić Twój biznes. Dowiedz się, jak wykorzystać je do zwiększenia sprzedaży.

Czytaj więcej
Oprogramowanie do wyszukiwania obrazów: Wszystkie najważniejsze aspekty

Oprogramowanie do wyszukiwania obrazów: Wszystkie najważniejsze aspekty

Czy kiedykolwiek wiedziałeś, jak wygląda coś, co chciałeś kupić, ale nie znałeś nazwy? Jeśli tak, to możesz być zainteresowany wyszukiwaniem wizualnym.

Czytaj więcej
Najwięksi Konkurenci Elasticsearch

Najwięksi Konkurenci Elasticsearch

Jeśli szukasz konkurentów Elasticsearch, oto porównanie najlepszych dostawców na rynku. Znajdź najlepsze rozwiązanie dla swojego biznesu!

Czytaj więcej
11+ najlepszych sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji w e-commerce

11+ najlepszych sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji w e-commerce

Dowiedz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w branży e-commerce. Przeczytaj kompleksowy przewodnik od wiodącego dostawcy usług wyszukiwania w branży handlu elektronicznego.

Czytaj więcej
Błędy w e-commerce i złe praktyki, których należy unikać

Błędy w e-commerce i złe praktyki, których należy unikać

Poznaj typowe błędy e-commerce, które popełnia większość firm i dowiedz się jak ich uniknąć. Podane taktyki są bardzo praktyczne i łatwe do wdrożenia. 

Czytaj więcej
Pomóżmy Ukrainie!

Pomóżmy Ukrainie!

Wojna wywróciła życie Ukraińców do góry nogami. Każdego dnia broń i rakiety niszczą to, co budowali przez lata.

Czytaj więcej
Wyzwania Wyszukiwania Mobilnego i Sposoby Na Ich Rozwiązanie

Wyzwania Wyszukiwania Mobilnego i Sposoby Na Ich Rozwiązanie

Mobilne wyszukiwanie w sieci staje się z roku na rok coraz popularniejsze. Poznaj najważniejsze wyzwania tego typu wyszukiwania i odkryj skuteczne sposoby jak je rozwiązać.

Czytaj więcej
Wyszukiwanie głosowe dla e-commerce

Wyszukiwanie głosowe dla e-commerce

Wyszukiwanie głosowe umożliwia wyszukiwanie produktów i informacji na stronie internetowej za pomocą mowy. Dowiedz się więcej na ten temat w tym przewodniku.

Czytaj więcej
Najlepsze praktyki E-Commerce UX

Najlepsze praktyki E-Commerce UX

Udany projekt sklepu internetowego wymaga czegoś więcej niż tylko ładnego wyglądu. Przedstawiamy Ci wskazówki UX, które poprowadzą Twoich klientów w kierunku kolejnych zakupów.

Czytaj więcej
Metryki E-commerce Które Warto Wziąć pod Uwagę w 2024 Roku

Metryki E-commerce Które Warto Wziąć pod Uwagę w 2024 Roku

Przygotowaliśmy listę 20 najważniejszych metryk/wskaźników e-commerce, które warto śledzić i analizować w swojej firmie. Dowiedz się więcej na ich temat w tym szczegółowym przewodniku.

Czytaj więcej
Etapy Rozwoju Witryny E-commerce w 2024 Roku [Checklista]

Etapy Rozwoju Witryny E-commerce w 2024 Roku [Checklista]

Czy potrafisz opracować stronę internetową, która zaspokoi potrzeby klientów i sprawi, że będą wracać częściej i po więcej? Jeśli nie, przedstawiamy funkcje, których potrzebuje Twój sklep internetowy.

Czytaj więcej
Dlaczego Firmy z Branży E-commerce Potrzebują Lepszej Wyszukiwarki niż Elasticsearch

Dlaczego Firmy z Branży E-commerce Potrzebują Lepszej Wyszukiwarki niż Elasticsearch

Elasticsearch to świetna opcja, ale nie dla nowoczesnego sklepu internetowego. Potrzebuje on wyszukiwania z dodatkowymi funkcjami, których Elasticsearch nie oferuje.

Czytaj więcej
Trendy [Wyjaśnienie]

Trendy [Wyjaśnienie]

Zakładka Trendy w Luigi’s Box Analytics zapewnia przydatne raporty dotyczące najczęściej wyszukiwanych fraz i elementów. Dowiedz się, jak wykorzystać te dane.

Czytaj więcej
[Wyjaśnienie] Niestandardowe Słowa Kluczowe

[Wyjaśnienie] Niestandardowe Słowa Kluczowe

Niestandardowe słowa kluczowe to doskonały sposób na grupowanie produktów lub elementów, które nie mają przypisanego atrybutu lub kategorii.

Czytaj więcej
[Wyjaśnienie] Synonimy i Rekomendacje Synonimów

[Wyjaśnienie] Synonimy i Rekomendacje Synonimów

Synonimy mogą być koszmarem dla standardowych wyszukiwań. Dowiedz się, jak Wyszukiwanie Luigi's Box ułatwia wyszukiwanie za ich pomocą.

Czytaj więcej
E-sklepy tracą dziesiątki przychodów z powodu niezoptymalizowanego wyszukiwania

E-sklepy tracą dziesiątki przychodów z powodu niezoptymalizowanego wyszukiwania

Jak zmaksymalizować przychody swojego sklepu e-commerce? Odpowiedź jest dość prosta - wypróbuj Luigi's Box.

Czytaj więcej
[Wyjaśnienie] Promowanie produktów i terminów

[Wyjaśnienie] Promowanie produktów i terminów

Jaka jest różnica między promowaniem przedmiotów a terminów? Jak i kiedy z nich korzystać? Przeczytaj i dowiedz się więcej.

Czytaj więcej
Lekcja o satysfakcji z wyszukiwania za pomocą wyszukiwania korporacyjnego

Lekcja o satysfakcji z wyszukiwania za pomocą wyszukiwania korporacyjnego

Światowi giganci technologiczni intensywnie inwestują w wyszukiwanie. Co sprawia, że wyszukiwanie w przedsiębiorstwach jest tak interesujące i czego firmy z branży e-commerce mogą się z niego nauczyć?

Czytaj więcej
Najnowsze wieści o wyszukiwaniu w witrynie w 2019 roku (wszystko co musisz wiedzieć!)

Najnowsze wieści o wyszukiwaniu w witrynie w 2019 roku (wszystko co musisz wiedzieć!)

Wyszukiwanie w witrynie jest ważnym aspektem Twojego sukcesu. Zagłębiliśmy się w ogromną ilość danych, aby dostarczyć Ci najważniejszych informacji, więc odrobiliśmy pracę za Ciebie.

Czytaj więcej
Rozumienie zapytań: Poradź sobie z hasłami z długiego ogona

Rozumienie zapytań: Poradź sobie z hasłami z długiego ogona

Ludzie nie używają pełnych zdań podczas wyszukiwania. Jak więc upewnić się, że wyszukiwarka zawsze przynosi trafne wyniki?

Czytaj więcej
Jak paginować wyniki wyszukiwania w swojej witrynie?

Jak paginować wyniki wyszukiwania w swojej witrynie?

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak podzielić wyniki wyszukiwania na strony, aby zapewnić swoim klientom najwygodniejsze przeglądanie.

Czytaj więcej
Jak zwiększyć współczynnik konwersji w witrynie e-commerce dzięki wyszukiwaniu?

Jak zwiększyć współczynnik konwersji w witrynie e-commerce dzięki wyszukiwaniu?

Dlaczego wyszukiwanie w witrynie jest tak ważne dla sklepów internetowych? Ponieważ około jedna trzecia odwiedzających korzysta z tej funkcji, podczas szukania produktu!

Czytaj więcej
5 powodów, dla których nie powinieneś ignorować analityki wyszukiwania na stronie internetowej

5 powodów, dla których nie powinieneś ignorować analityki wyszukiwania na stronie internetowej

Wyszukiwanie na stronie jest ważniejsze niż myślałeś. Ci, którzy korzystają z wyszukiwarki, kupują więcej. Oto 5 ważnych aspektów, których nie wiedziałeś o wyszukiwaniu w witrynie.

Czytaj więcej
Testy syntetyczne offline: Szybka metoda poprawiająca wyniki wyszukiwania

Testy syntetyczne offline: Szybka metoda poprawiająca wyniki wyszukiwania

Optymalizacja pod kątem wyszukiwania wymaga wielu testów. Chcesz mieć pewność, że zmiany pozytywnie wpłyną na Twoją witrynę? W takim razie wypróbuj testy syntetyczne offline.

Czytaj więcej
Jak dane dotyczące wyszukiwania w witrynie mogą pomóc Twojej marce e-commerce poznać intencje kupujących?

Jak dane dotyczące wyszukiwania w witrynie mogą pomóc Twojej marce e-commerce poznać intencje kupujących?

Potęga wyszukiwania wykracza daleko poza pomaganie klientom w znalezieniu tego, czego szukają. Oto, co musisz wiedzieć o danych pochodzących z wyszukiwania w witrynie!

Czytaj więcej
Jak dobre jest Twoje wyszukiwanie?

Jak dobre jest Twoje wyszukiwanie?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak dobre jest Twoje wyszukiwanie? Prawdopodobnie jest ono wystarczające dla Ciebie, ale czy jest odpowiednie dla Twoich klientów?

Czytaj więcej
Unikaj złej obsługi

Unikaj

Zmniejsz ryzyko niepożądanych scenariuszy i niezadowolonych klientów.

Nieodpowiednie wyniki wyszukiwania
Nieodpowiednie wyniki wyszukiwania

Unikaj wyników wyszukiwania, które nie są istotne dla zapytań klientów. Luigi’s Box wykorzystuje stale uczącą się sztuczną inteligencję do śledzenia intencji klientów i zrozumienia intencji zapytania, aby wyświetlić odpowiednie wyniki.

Wyszukiwania z zerową liczbą kliknięć
Wyszukiwania z zerową liczbą kliknięć

Dlaczego wyszukiwania niektórych klientów kończą się zerową liczbą kliknięć? Jednym z głównych powodów może być to, że pokazujesz zbyt wiele informacji o produkcie w tytule asortymentu. Unikaj tego rodzaju wyszukiwań, dostosowując swoją stronę internetową i nawigację.

Brak wyników wyszukiwania
Brak wyników wyszukiwania

Unikaj wyszukiwań bez rezultatów dzięki zaawansowanemu wyszukiwaniu współpracującemu z synonimami i błędami ortograficznymi i wyświetlającemu odpowiednie wyniki produktów. Oferuj rekomendacje do niedostępnych produktów, więc nawet jeśli pożądany przez klienta produkt jest wyprzedany, może on wybrać spośród podobnych produktów.

Odpływ klientów z wyszukiwania
Odpływ klientów z wyszukiwania

Klienci, którzy nie mogą znaleźć pożądanych produktów, nie mogą ich kupić i często opuszczają Twoją stronę bez zamiaru powrotu, więc tracisz klientów i potencjalny zysk również. Uniknij tego katastrofalnego scenariusza używając Luigi’s Box i pomóż swojemu e-sklepowi produkować więcej zadowolonych klientów i wyższe docho.

Indeks relacji

Indeks relacji wyszukiwania w e-commerce

Odkryj czynniki wpływające na relacje z produktami. Zobacz poniższy wykres, aby uzyskać wgląd w łatwość prowadzenia działalności, jakość wsparcia i rekomendacje.

Firma
Wynik