Zaufało nam ponad 3 000 firm online.
Odkryć
Odkryj miejsca, w których tracisz potencjalne zakupy w swoim sklepie internetowym.
Wyszukiwania o niskim współczynniku konwersji
Dowiedz się, ile z Twoich wyszukiwań kończy się niską konwersją i dlaczego. Ile wyszukiwań kończy się w ten sposób? Odkryj, jak możesz je zwiększyć dzięki kompleksowej analityce Luigi’s Box.
Wyszukiwania z wysokim wskaźnikiem wyjść
W nawet jednej trzeciej przypadków klient opuszcza stronę internetową natychmiast po nieudanym wyszukiwaniu. Jak wiele z Twoich wyszukiwań kończy się opuszczeniem strony przez klientów? Dowiedz się więcej o stanie Twojego wyszukiwania i zoptymalizuj jego problemy dzięki Luigi’s Box Analytics.
Stracone szanse na zadowolenie klientów i Twoja wydajność
Średnio 13,4% wyszukiwań kończy się brakiem wyników. Co powoduje te problemy? W większości przypadków klienci nie otrzymują wyników dla swoich zapytań wyszukiwania. Poznaj inne powody, dla których wyszukiwania nie przynoszą wyników.
Popularne wyszukiwania i elementy, aby zwiększyć swoje przychody
Dowiedz się, ile z Twoich wyszukiwań kończy się niską konwersją i dlaczego. Ile wyszukiwań kończy się w ten sposób? Odkryj, jak możesz je zwiększyć dzięki kompleksowej analityce Luigi’s Box.
Twoja wartość koszyka z wyników wyszukiwania i rekomendacji
Czy wiesz, że spersonalizowane wyszukiwania i rekomendacje mogą zwiększyć średnią wartość koszyka nawet o 25%? Dowiedz się, jak możesz podnieść średnią wartość zamówienia, polecając produkty powiązane z tymi już dodanymi do koszyka lub na podstawie wcześniejszych zakupów klientów.
Analityka optymalizująca wyniki wyszukiwania i zwiększająca liczbę konwersji
Jeśli chcesz zwiększyć konwersje dzięki zaawansowanemu wyszukiwaniu i trafnym rekomendacjom, najpierw musisz poznać ich skuteczność. Luigi’s Box Analytics oferuje kilka niezbędnych i przejrzystych statystyk, które pozwolą zidentyfikować problematyczne problemy i odpowiednio je naprawić.
Przybliż swoim klientom produkty, których szukają. Uzyskaj nawigację opartą na sztucznej inteligencji, ze spersonalizowanymi i odpowiednimi wynikami, dostosowanymi do odwiedzających.
- 30 dniowy okres próbny
- Narzędzia nie spowolnią Twojej strony
- Zrezygnuj w dowolnym momencie
Wpływ
Dowiedz się, jak korzystać z zaawansowanych funkcji Luigi’s Box, aby zwiększyć sprzedaż.
Zaawansowane kategorie i filtry zwiększające wykorzystanie wyszukiwania
Filtry i kategorie są niezbędnymi elementami e-sklepów, zwłaszcza e-sklepów z szeroką gamą produktów. Używanie zaawansowanych kategorii i filtrów pomaga klientom zawęzić zestaw produktów do ich potrzeb, a tym samym dostarczyć doskonałe doświadczenie użytkownika.
Autouzupełnianie, aby zapobiec utracie klientów
Współczynnik konwersji odwiedzających, którzy korzystali z autouzupełniania jest ponad dwukrotnie wyższy niż klientów, którzy nie korzystają z tej funkcji we wszystkich segmentach. Autouzupełnianie przyspiesza drogę do pożądanych produktów, pokazując wyniki od pierwszego naciśnięcia klawisza.
Rekomendowanie w celu zwiększenia wartości zamówienia
Luigi’s Box wykorzystuje AI, aby pokazać spersonalizowane rekomendacje produktów każdemu klientowi na podstawie jego wcześniejszych zachowań i preferencji online. Im więcej dostosowanych propozycji produktów oferujesz, tym więcej kupują Twoi klienci i tym bardziej wzrasta Twoja średnia wartość zamówienia.
Wzmocnione pozycje wspierające cele biznesowe
Pomóż zwiększyć sprzedaż określonych produktów za pomocą funkcji podbijania produktów. Wzmocnione elementy umożliwiają nadanie priorytetu konkretnym produktom, kategoriom i markom w wynikach wyszukiwania lub grupom produktów, które pojawiają się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania.
Synonimy, które zapobiegną utracie klientów
Luigi’s Box wykorzystuje AI i uczenie maszynowe do tworzenia listy zalecanych synonimów i pozwala na tworzenie własnej listy. Zarządzanie synonimami usprawnia wyszukiwanie, pokazując odpowiednie produkty o różnych sposobach nazewnictwa, dzięki czemu Twoi klienci zawsze znajdą to, czego szukają.
Dostosowanie zapytań w celu uporządkowania produktów i zwiększenia wydajności
Korzystanie z dostosowywania zapytań pomaga zwiększyć sprzedaż poprzez dobranie produktów do określonej pozycji, która zastępuje automatyczne wyniki, aby promować nowy przedmiot lub pozycje sprzedaży.
Lematyzacja w celu zrozumienia reguł specyficznych dla danego języka i zwiększenia trafności
Stosowanie lematyzacji słów, wykrywanie synonimów, tolerowanie literówek itp. pomaga klientom znaleźć to, czego szukają, a tym samym zmniejszyć ryzyko, że opuszczą Twoją stronę bez dokonania zakupu.
Przeglądarka katalogów, aby zobaczyć jak działa wyszukiwanie
Korzystanie z wyszukiwarki katalogów pozwala zobaczyć, jak wyglądają wyniki na konkretne hasło, aby dostosować wszystko, czego życzy sobie klient, a tym samym spersonalizować treści do jego intencji, co prowadzi do wyższej sprzedaży.
Zwiększyć
Dowiedz się, jak pomnożyć swoje przychody dzięki zestawowi narzędzi Luigi’s Box.
Średnia wartość zamówienia
Zwiększ średnią liczbę konwersji dzięki spersonalizowanym rekomendacjom dla każdego klienta. Im bardziej spersonalizowane będą Twoje sugestie dotyczące produktów, tym więcej klientów kupi. Polecający oferuje propozycje produktów dla produktów już dodanych do koszyka, wyprzedanych, a nawet tych najbardziej popularnych.
Współczynnik konwersji wyszukiwania
Przyspiesz rozwój swojej firmy i zwiększ liczbę konwersji o ponad 35%. Jak? Pomóż swoim klientom łatwiej znaleźć to, czego szukają. Dostosuj swoją witrynę do ich preferencji i zmodyfikuj wyniki wyszukiwania za pomocą wyszukiwania, które eliminuje literówki i znaki diakrytyczne.
Przychody dzięki lepszemu wyszukiwaniu i rekomendacji produktów
Zwiększ swoje przychody, zapewniając wyjątkowe wrażenia użytkownika dzięki niestandardowym rekomendacjom produktów opartym na preferencjach klientów i wcześniejszych interakcjach. Pomóż im odkryć więcej Twoich treści dzięki zaawansowanemu wyszukiwaniu.
Trafność wyszukiwania
Spełniaj oczekiwania klientów dzięki dokładności między ich zapytaniami a wynikami wyszukiwania. Zoptymalizuj strony wyników, aby zrozumieć intencje klientów i zwiększyć trafność wyszukiwania.
Retencja wyszukiwania
Im lepiej wyszukiwanie w Twojej witrynie będzie współgrało z intencjami klientów, tym lepsze będzie jej wykorzystanie. Zwiększ retencję wyszukiwania i popraw komfort wyszukiwania klientów dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania i odpowiedniej analityce Luigi’s Box.
Wykorzystanie wyszukiwania
Odwiedzający korzystający z wyszukiwania są o 70% bardziej skłonni do zakupu. Zwiększ użycie wyszukiwania w swojej witrynie dzięki zaawansowanej technologii wyszukiwania. Dlaczego użycie wyszukiwania jest tak ważne? Gdyby klienci nie korzystali z wyszukiwania, trudniej byłoby poznać ich intencje zakupowe, a tym samym idealnie dla nich uszeregować produkty.
Znajdź inspirację w naszych artykułach
Jak rozumieć różne rodzaje algorytmów wyszukiwania?
Interesują Cię różne rodzaje algorytmów wyszukiwania i ich działanie? Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się o nich wszystkiego.
Czytaj więcej10 Porad Jak Uniknąć Stron Bez Wyników
Twoja firma e-commerce traci klientów z powodu wyświetlania stron bez wyników? Podejmij kilka kroków, aby to naprawić.
Czytaj więcejWszystko, co powinieneś wiedzieć o stronach z zestawieniem produktów
Popraw sprzedaż dzięki zoptymalizowanym stronom z zestawieniem produktów. Poznaj najlepsze praktyki i rozwiązania AI w celu zwiększenia konwersji w e-commerce.
Czytaj więcejPrzewodnik po zakupach online: Poznaj Q-Commerce
Czy słyszałeś o Q-commerce? Zostań z nami, ponieważ szczegółowo opisujemy, czym jest i czym różni się Quick commerce od E-commerce.
Czytaj więcejJak Luigi’s Box Wpływa na SEO Twojej Strony Internetowej?
Dowiedz się więcej o tym, jak Luigi's Box może wpłynąć na SEO Twojej witryny i czy może mieć pozytywny wpływ na wyniki SEO.
Czytaj więcejPotęga autouzupełniania dla wyszukiwania w e-commerce
Usprawnij swój pasek wyszukiwania e-commerce dzięki autouzupełnianiu, które pozwoli zwiększyć sprzedaż. Odkryj z nami najlepsze praktyki i popraw wrażenia użytkownika.
Czytaj więcejWszystko o Wyszukiwarkach dla E-commerce
Wyszukiwarki e-commerce to wyjątkowe narzędzia, ale musisz zrozumieć, jak działają, aby móc wykorzystać je na swoją korzyść.
Czytaj więcejZaawansowane opcje wyszukiwania produktów i stron internetowych (Podpowiadamy kiedy je wdrożyć
Zaawansowane opcje wyszukiwanie produktów i stron internetowych przybiera wiele form, od prostego wyszukiwania słów kluczowych po bardziej zaawansowane przetwarzanie języka naturalnego.
Czytaj więcejRekomendacje produktów – przykłady i korzyści, o których nie pomyślałeś
Zwiększone przychody, lepsze doświadczenia użytkowników i lepsza retencja - brzmi niewiarygodnie, prawda? To wszystko są korzyści wynikające z efektywnego systemu rekomendacji produktów.
Czytaj więcejNajlepsze Oprogramowanie do Wyszukiwania Głosowego
Wyszukiwanie głosowe to jedna z najpopularniejszych metod wyszukiwania. Poznaj kilka najlepszych narzędzi do tego typu wyszukiwania dostępnych na rynku.
Czytaj więcejNajwięksi konkurenci Lucidworks
Jeśli szukasz konkurentów Lucidworks, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o nich w tym przewodniku.
Czytaj więcejDlaczego mój e-sklep potrzebuje oprogramowania do rekomendacji produktów?
Zatrzymanie klientów jest wyzwaniem większym niż kiedykolwiek wcześniej. Dowiedz się, jak utrzymać ich zainteresowanie dzięki spersonalizowanemu oprogramowaniu do rekomendacji produktów.
Czytaj więcejIdealny Projekt Paska Wyszukiwania: Najlepsze Praktyki UI/UX
Wykorzystaj najlepsze praktyki dotyczące projektowania paska wyszukiwania i zwiększ konwersje w swoim sklepie e-commerce.
Czytaj więcejPytania, które każdy programista powinien zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Jesteś ciekaw, jakie pytania powinieneś zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko programisty? Zajrzyj do naszego artykułu i dowiedz się wszystkiego.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Searchspring
Jeśli szukasz konkurenta Searchspring, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Searchspring w tym przewodniku.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci SearchBlox
Jeśli szukasz konkurenta SearchBlox, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach SearchBlox w tym przewodniku.
Czytaj więcejZłam kod: Czyli przewodnik po tym, jak zostać programistą
Szukasz najlepszych wskazówek, jak zostać programistą oprogramowania? Zapoznaj się z naszymi poradami i dowiedz się wszystkiego co konieczne, aby znaleźć pracę w branży.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Attraqt
Jeśli szukasz konkurenta Attraqt, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Attraqt w tym przewodniku.
Czytaj więcejWyszukiwanie predykcyjne: Dlaczego jest ono niezbędne dla nowoczesnego sklepu internetowego
Oferowanie tego, czego szukają Twoi klienci, jest kluczem do generowania większej sprzedaży i zwiększania przychodów. Oto jak wyszukiwanie predykcyjne może Ci w tym pomóc.
Czytaj więcejNajlepsze Rozwiązania do Wyszukiwania w Witrynach E-Commerce które Zwiększają Przychody
Dowiedz się więcej o 8 najlepszych narzędziach do wyszukiwania witryn e-commerce, które mogą poprawić wrażenia potencjalnych klientów z zakupów online, a także zwiększyć współczynnik konwersji i przychody.
Czytaj więcejNajlepsze narzędzia do analityki wyszukiwania do monitorowania i audytu Twojej strony internetowej i sklepu internetowego
Analityka wyszukiwania jest niezbędnym narzędziem dla każdego biznesu internetowego. Pomaga śledzić jego wydajność i uzyskać wgląd w to, jak użytkownicy znajdują Twoje treści.
Czytaj więcejKorzystanie z Analityki: Jak czytać dane o klientach
Rynek e-commerce jest ogromny i pełen konkurencji, więc jeśli chcesz się wśród nich wyróżnić, powinieneś zadbać o potrzeby i pragnienia swoich klientów. Dowiedz się więcej o tym, jak poznać swoich klientów i zapewnić im najlepsze doświadczenia dzięki cennym informacjom zawartym w naszym artykule.
Czytaj więcejJak zewnętrzne narzędzia e-commerce wpływają na bezpieczeństwo danych moich klientów
Nie korzystanie z usług aplikacji firm trzecich jest w dzisiejszych czasach często niemożliwe. Ale choć korzystamy z tych aplikacji, które mają nam pomóc, mogą nam one zaszkodzić. Jakie niebezpieczeństwo kryje się za korzystaniem z aplikacji firm trzecich?
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Unbxd Search
Jeśli szukasz konkurenta Unbxd, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Unbxd w tym przewodniku.
Czytaj więcejCzym jest Ranking Produktów i Dlaczego jest Ważny dla Firm z Branży E-Commerce
Ułatw swoim klientom znalezienie pożądanych produktów dzięki Rankingowi Produktów. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się sam, co może zrobić z Twoją sprzedażą.
Czytaj więcejTrendy Wyszukiwania w E-Commerce
Zakładka Trendy w analityce Luigi's Box dostarcza cennych raportów na temat najczęściej wyszukiwanych fraz (Trending searches) i produktów/kategorii (Trending items).
Czytaj więcejNawigacja na stronie internetowej – jak uczynić ją efektywną i przejrzystą
Prosta i sprawna nawigacja na stronie pomaga użytkownikom zorientować się, jak przeglądać katalog produktów, znaleźć artykuł na blogu czy adres fizyczny sklepu.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Bloomreach
W nowej erze doświadczeń klienta, marki muszą opracować zaawansowany sposób, aby spełnić oczekiwania kupujących. Klienci online potrzebują płynnego doświadczenia zakupowego z szybkością wyszukiwania i odkrywania.
Czytaj więcej13 sposobów na zwiększenie przychodów w Twoim sklepie internetowym
Zwiększenie przychodów w e-sklepie to początkowy cel każdego biznesu ecommerce. Jakie są więc najlepsze sposoby na jego maksymalizację? Prawdopodobnie słyszałeś wiele wskazówek i strategii, jak to zrobić. Ale czasami łatwiej powiedzieć, niż zrobić.
Czytaj więcejJak zbudować wyszukiwarkę dla swojej strony internetowej
Przydatna wyszukiwarka internetowa z funkcjami, które ułatwią zakupy, a tym samym zwiększą szansę na zakup, jest niezbędna w każdym dobrym sklepie internetowym.
Czytaj więcejCzym jest wyszukiwanie federacyjne i dlaczego jest ważne
Co to wyszukiwanie federacyjne i czym różni się od tradycyjnych wyszukiwarek? I co ważniejsze, jak może poprawić Twoją stronę internetową, a więc i user experience?
Czytaj więcejWyzwania Wyszukiwania Głosowego: Co Musi Potrafić Ta Funkcja
Jak optymalizować pod kątem wyszukiwania głosowego? Wiemy, że ta funkcja staje się coraz bardziej popularna, dlatego przygotowaliśmy listę porad, które ułatwią Ci jej wdrożenie.
Czytaj więcejWyjaśnienie Metryk Wyszukiwania w E-commerce
Dla odnoszącej sukcesy witryny e-commerce kluczowe znaczenie mają metryki/wskaźniki wydajności. Ale co mierzyć i w jaki sposób? Dowiedz się więcej z naszego artykułu.
Czytaj więcejJak zoptymalizować katalog produktów, aby uzyskać maksymalną skuteczność wyszukiwania?
Popraw jakość katalogu produktów. Zarządzaj, optymalizuj i zwiększaj sprzedaż bez kłopotów razem z Luigi's Box.
Czytaj więcejJak wybrać platformę E-Commerce dla swojej firmy
Zastanawiasz się nad wyborem platformy e-commerce dla swojego biznesu? Ciągłe zastanawianie się to już przeszłość. Oto jak wybrać to, co najlepsze.
Czytaj więcejNajlepsi Konkurenci Sinequa
Szukasz alternatywy dla Sinequa? Porównaliśmy 10 najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się więcej na ich temat w tym przewodniku.
Czytaj więcej13 Narzędzi E-Commerce Które Zwiększą Twoją Sprzedaż
Narzędzia sprzedażowe e-commerce są niezbędne dla Twojego biznesu. Własnoręcznie wybraliśmy kilka najlepszych na rynku.
Czytaj więcejOprogramowanie do E-Merchandisingu, które zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego
Oprogramowanie e-merchandisingowe pokazuje odpowiednie produkty w odpowiednim czasie. Dowiedz się, jak je wykorzystać, aby zwiększyć zyski Twojej firmy.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Algolii
Jeśli poszukujesz konkurencji Algolia, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Algolia w tym przewodniku.
Czytaj więcej15 porad dotyczących wyszukiwania w e-commerce, na które warto zwrócić uwagę
Kiedy ostatnio sprawdzałeś wydajność wyszukiwania w witrynie? Oto 15-punktowa checklista, która pomoże ci określić, jak sprawne jest wyszukiwanie w Twojej witrynie.
Czytaj więcejNajwięksi konkurenci Yext
Jeśli szukasz alternetywy Yext, porównaliśmy najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych zamiennikach Yext w tym przewodniku.
Czytaj więcejDlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje filtrowania fasetowego
Ważne jest, aby zaoferować klientom bezproblemowe zakupy. Jeśli nie mogą oni znaleźć pożądanych produktów, natychmiast udadzą się w inne miejsce.
Czytaj więcejNajwięksi konkurenci Coveo
Jeśli szukasz konkurencji Coveo, porównaliśmy najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najważniejszych alternatywach Coveo w tym przewodniku.
Czytaj więcejJak wybrać najlepszą wyszukiwarkę dla swojego sklepu internetowego?
Skuteczna funkcja wyszukiwania to najlepszy przyjaciel wszystkich użytkowników. Dowiedz się, jak wybrać tę odpowiednią, która faktycznie zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego.
Czytaj więcejJak wykorzystać dynamiczne ustalanie cen do zwiększenia przychodów sklepu internetowego?
Dynamiczne ceny pomagają właścicielom firm e-commerce zmaksymalizować zyski i zwiększyć sprzedaż. Jak działa dynamiczne ustalanie cen? Przyjrzyjmy się temu.
Czytaj więcejDlaczego Twoja Strona Potrzebuje Wyszukiwania Fasetowego
Wyszukiwanie fasetowe może znacznie poprawić użyteczność Twojej strony internetowej i pobudzić Twój biznes. Dowiedz się, jak wykorzystać je do zwiększenia sprzedaży.
Czytaj więcejOprogramowanie do wyszukiwania obrazów: Wszystkie najważniejsze aspekty
Czy kiedykolwiek wiedziałeś, jak wygląda coś, co chciałeś kupić, ale nie znałeś nazwy? Jeśli tak, to możesz być zainteresowany wyszukiwaniem wizualnym.
Czytaj więcejNajwięksi Konkurenci Elasticsearch
Jeśli szukasz konkurentów Elasticsearch, oto porównanie najlepszych dostawców na rynku. Znajdź najlepsze rozwiązanie dla swojego biznesu!
Czytaj więcej11+ najlepszych sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji w e-commerce
Dowiedz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w branży e-commerce. Przeczytaj kompleksowy przewodnik od wiodącego dostawcy usług wyszukiwania w branży handlu elektronicznego.
Czytaj więcejBłędy w e-commerce i złe praktyki, których należy unikać
Poznaj typowe błędy e-commerce, które popełnia większość firm i dowiedz się jak ich uniknąć. Podane taktyki są bardzo praktyczne i łatwe do wdrożenia.
Czytaj więcejPomóżmy Ukrainie!
Wojna wywróciła życie Ukraińców do góry nogami. Każdego dnia broń i rakiety niszczą to, co budowali przez lata.
Czytaj więcejWyzwania Wyszukiwania Mobilnego i Sposoby Na Ich Rozwiązanie
Mobilne wyszukiwanie w sieci staje się z roku na rok coraz popularniejsze. Poznaj najważniejsze wyzwania tego typu wyszukiwania i odkryj skuteczne sposoby jak je rozwiązać.
Czytaj więcejWyszukiwanie głosowe dla e-commerce
Wyszukiwanie głosowe umożliwia wyszukiwanie produktów i informacji na stronie internetowej za pomocą mowy. Dowiedz się więcej na ten temat w tym przewodniku.
Czytaj więcejNajlepsze praktyki E-Commerce UX
Udany projekt sklepu internetowego wymaga czegoś więcej niż tylko ładnego wyglądu. Przedstawiamy Ci wskazówki UX, które poprowadzą Twoich klientów w kierunku kolejnych zakupów.
Czytaj więcejMetryki E-commerce Które Warto Wziąć pod Uwagę w 2024 Roku
Przygotowaliśmy listę 20 najważniejszych metryk/wskaźników e-commerce, które warto śledzić i analizować w swojej firmie. Dowiedz się więcej na ich temat w tym szczegółowym przewodniku.
Czytaj więcejEtapy Rozwoju Witryny E-commerce w 2024 Roku [Checklista]
Czy potrafisz opracować stronę internetową, która zaspokoi potrzeby klientów i sprawi, że będą wracać częściej i po więcej? Jeśli nie, przedstawiamy funkcje, których potrzebuje Twój sklep internetowy.
Czytaj więcejDlaczego Firmy z Branży E-commerce Potrzebują Lepszej Wyszukiwarki niż Elasticsearch
Elasticsearch to świetna opcja, ale nie dla nowoczesnego sklepu internetowego. Potrzebuje on wyszukiwania z dodatkowymi funkcjami, których Elasticsearch nie oferuje.
Czytaj więcejTrendy [Wyjaśnienie]
Zakładka Trendy w Luigi’s Box Analytics zapewnia przydatne raporty dotyczące najczęściej wyszukiwanych fraz i elementów. Dowiedz się, jak wykorzystać te dane.
Czytaj więcej[Wyjaśnienie] Niestandardowe Słowa Kluczowe
Niestandardowe słowa kluczowe to doskonały sposób na grupowanie produktów lub elementów, które nie mają przypisanego atrybutu lub kategorii.
Czytaj więcej[Wyjaśnienie] Synonimy i Rekomendacje Synonimów
Synonimy mogą być koszmarem dla standardowych wyszukiwań. Dowiedz się, jak Wyszukiwanie Luigi's Box ułatwia wyszukiwanie za ich pomocą.
Czytaj więcejE-sklepy tracą dziesiątki przychodów z powodu niezoptymalizowanego wyszukiwania
Jak zmaksymalizować przychody swojego sklepu e-commerce? Odpowiedź jest dość prosta - wypróbuj Luigi's Box.
Czytaj więcej[Wyjaśnienie] Promowanie produktów i terminów
Jaka jest różnica między promowaniem przedmiotów a terminów? Jak i kiedy z nich korzystać? Przeczytaj i dowiedz się więcej.
Czytaj więcejLekcja o satysfakcji z wyszukiwania za pomocą wyszukiwania korporacyjnego
Światowi giganci technologiczni intensywnie inwestują w wyszukiwanie. Co sprawia, że wyszukiwanie w przedsiębiorstwach jest tak interesujące i czego firmy z branży e-commerce mogą się z niego nauczyć?
Czytaj więcejNajnowsze wieści o wyszukiwaniu w witrynie w 2019 roku (wszystko co musisz wiedzieć!)
Wyszukiwanie w witrynie jest ważnym aspektem Twojego sukcesu. Zagłębiliśmy się w ogromną ilość danych, aby dostarczyć Ci najważniejszych informacji, więc odrobiliśmy pracę za Ciebie.
Czytaj więcejRozumienie zapytań: Poradź sobie z hasłami z długiego ogona
Ludzie nie używają pełnych zdań podczas wyszukiwania. Jak więc upewnić się, że wyszukiwarka zawsze przynosi trafne wyniki?
Czytaj więcejJak paginować wyniki wyszukiwania w swojej witrynie?
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak podzielić wyniki wyszukiwania na strony, aby zapewnić swoim klientom najwygodniejsze przeglądanie.
Czytaj więcejJak zwiększyć współczynnik konwersji w witrynie e-commerce dzięki wyszukiwaniu?
Dlaczego wyszukiwanie w witrynie jest tak ważne dla sklepów internetowych? Ponieważ około jedna trzecia odwiedzających korzysta z tej funkcji, podczas szukania produktu!
Czytaj więcej5 powodów, dla których nie powinieneś ignorować analityki wyszukiwania na stronie internetowej
Wyszukiwanie na stronie jest ważniejsze niż myślałeś. Ci, którzy korzystają z wyszukiwarki, kupują więcej. Oto 5 ważnych aspektów, których nie wiedziałeś o wyszukiwaniu w witrynie.
Czytaj więcejTesty syntetyczne offline: Szybka metoda poprawiająca wyniki wyszukiwania
Optymalizacja pod kątem wyszukiwania wymaga wielu testów. Chcesz mieć pewność, że zmiany pozytywnie wpłyną na Twoją witrynę? W takim razie wypróbuj testy syntetyczne offline.
Czytaj więcejJak dane dotyczące wyszukiwania w witrynie mogą pomóc Twojej marce e-commerce poznać intencje kupujących?
Potęga wyszukiwania wykracza daleko poza pomaganie klientom w znalezieniu tego, czego szukają. Oto, co musisz wiedzieć o danych pochodzących z wyszukiwania w witrynie!
Czytaj więcejJak dobre jest Twoje wyszukiwanie?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak dobre jest Twoje wyszukiwanie? Prawdopodobnie jest ono wystarczające dla Ciebie, ale czy jest odpowiednie dla Twoich klientów?
Czytaj więcejUnikaj
Zmniejsz ryzyko niepożądanych scenariuszy i niezadowolonych klientów.
Nieodpowiednie wyniki wyszukiwania
Unikaj wyników wyszukiwania, które nie są istotne dla zapytań klientów. Luigi’s Box wykorzystuje stale uczącą się sztuczną inteligencję do śledzenia intencji klientów i zrozumienia intencji zapytania, aby wyświetlić odpowiednie wyniki.
Wyszukiwania z zerową liczbą kliknięć
Dlaczego wyszukiwania niektórych klientów kończą się zerową liczbą kliknięć? Jednym z głównych powodów może być to, że pokazujesz zbyt wiele informacji o produkcie w tytule asortymentu. Unikaj tego rodzaju wyszukiwań, dostosowując swoją stronę internetową i nawigację.
Brak wyników wyszukiwania
Unikaj wyszukiwań bez rezultatów dzięki zaawansowanemu wyszukiwaniu współpracującemu z synonimami i błędami ortograficznymi i wyświetlającemu odpowiednie wyniki produktów. Oferuj rekomendacje do niedostępnych produktów, więc nawet jeśli pożądany przez klienta produkt jest wyprzedany, może on wybrać spośród podobnych produktów.
Odpływ klientów z wyszukiwania
Klienci, którzy nie mogą znaleźć pożądanych produktów, nie mogą ich kupić i często opuszczają Twoją stronę bez zamiaru powrotu, więc tracisz klientów i potencjalny zysk również. Uniknij tego katastrofalnego scenariusza używając Luigi’s Box i pomóż swojemu e-sklepowi produkować więcej zadowolonych klientów i wyższe docho.
Indeks relacji wyszukiwania w e-commerce
Odkryj czynniki wpływające na relacje z produktami. Zobacz poniższy wykres, aby uzyskać wgląd w łatwość prowadzenia działalności, jakość wsparcia i rekomendacje.