Studia Przypadków
Historie sukcesu dotyczące poprawy usług po współpracy z produktami Luigi's Box.
Real Dutch Food: Spadek Braku Rezultatów aż o 48%
Real Dutch Food obniżył liczbę "braku wyników wyszukiwania" aż o 48%, dzięki czemu klienci nie będą już spragnieni odpowiednich wyników.
Przeczytaj studium przypadkuDostosowanie Autouzupełniania w Zoot Podniosło Współczynnik Konwersji o 2,5%
Zoot to internetowy sklep odzieżowy będący częścią największego czeskiego domu mody Digital People. Wraz ze swoją submarką Bibloo jest obecny w 11 krajach europejskich i oferuje ponad 1 milion produktów od 300 marek modowych.
Przeczytaj studium przypadkuGandalf: +9,40% Wzrostu AOV z Wyszukiwania
Gandalf.com.pl to polski e-sklep z kolekcją ponad 300 000 książek, audiobooków, e-booków, muzyki, filmów, gier i nie tylko.
Przeczytaj studium przypadkuWskaźnik “Dodaj do koszyka” dla Komfort.pl Wzrósł o 5,25% w Zaledwie Miesiąc
Komfort.pl to polski sprzedawca podłóg i mebli, który od wielu lat jest obecny na polskim rynku i postanowił pozbyć się utraconych możliwości spowodowanych nieefektywnym wyszukiwaniem na stronach internetowych.
Przeczytaj studium przypadkuDiego odnotował wzrost konwersji o 28%
Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.
Przeczytaj studium przypadkuDatart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B
Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.
Przeczytaj studium przypadkuInteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego
Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.
Przeczytaj studium przypadkuObsługa 120 milionów zapytań w ciągu miesiąca dla 9 domen
Answear to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z modą w regionie CEE. Podczas integracji opracowaliśmy dla klienta kilka funkcjonalności.
Przeczytaj studium przypadkuWskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.
Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.
Przeczytaj studium przypadkuKonwersje z wyszukiwania w Košíku wzrosły o 10,5%.
Dzięki Luigi's Box, Košík.cz cieszy się większą ilością zadowolonych klientów, bardziej trafnymi wynikami wyszukiwania i zwiększonymi przychodami.
Przeczytaj studium przypadkuSpokojenyPes odnotowuje 96% wzrost współczynnika konwersji w wyszukiwarce
Luigi's Box zwielokrotnił współczynnik konwersji wyszukiwania dla jednego z największych e-sklepów oferujących karmę i artykuły dla zwierząt w Czechach.
Przeczytaj studium przypadkuJak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania
Luigi's Box dodaje ponad 100 000 € rocznie do przychodów pierwszego słowackiego "jednorożca".
Przeczytaj studium przypadkuWskaźnik konwersji popularnych produktów O2 wzrósł o 320%.
Luigi's Box pomógł klientom O2 znaleźć to, czego szukają, poprawił ogólne doświadczenie użytkownika i znacznie zwiększył współczynnik konwersji.
Przeczytaj studium przypadkuGigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.
Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.
Przeczytaj studium przypadkuWyższa satysfakcja klientów zarówno w sferze online, jak i offline
Autouzupełnianie i Analityka Wyszukiwania pomogły EXIsportowi zwiększyć współczynnik konwersji wyszukiwania.
Przeczytaj studium przypadkuDr.Max zwiększył współczynnik konwersji wybranego segmentu produktów o 230%.
Dr.Max jest jednym z liderów rynku aptek internetowych z ponad 12 000 różnych produktów.
Przeczytaj studium przypadkuTruhlikov.cz: 41% Wzrost Przychodów
Truhlikov.cz to sklep internetowy z narzędziami ogrodniczymi. Posiada ponad 20-letnią historię i oferuje klientom najmodniejszy sprzęt.
Przeczytaj studium przypadkuDentimed: Wzrost Przychodów o 21% Dzięki Personalizacji
Dentimed jest wiodącym dostawcą narzędzi stomatologicznych, głównie dla organizacji zdrowotnych i aptek, posiadającym szerokie portfolio.
Przeczytaj studium przypadkuCZC.cz: Jak Cross Selling w Koszyku Przynosi Lepsze Obroty
CZC.cz jest silnym graczem na czeskim e-commerce elektroniki, szczególnie w społeczności geeków.
Przeczytaj studium przypadkuCo Kryje się Za 21% Wzrostem Przychodów w Houseland
Houseland.cz pragnie mieć najlepiej sprzedający e-sklep i chce podążać za najnowszymi trendami w e-commerce. Ich cel był dość prosty. Odkryć, ile pieniędzy możemy dodatkowo wygenerować dzięki naszym narzędziom do personalizacji.
Przeczytaj studium przypadkuAutouzupełnianie i Filtry w Wyszukiwaniu: Jak Pomogły Zwiększyć Przychody Uni Hobby o 8%
UNI HOBBY to jeden z największych rynków artykułów hobbystycznych w Czechach.
Przeczytaj studium przypadkuCycology: Wzrost przychodów o 37%
Cycology z powodzeniem podąża za najnowszymi trendami e-commerce.
Przeczytaj studium przypadku