Historia Real Dutch Food zaczyna się w Niderlandach, ale ich działalność nie ogranicza się tylko do tego kraju. Od 17 lat firma dostarcza produkty na cały świat dzięki swojemu sklepowi internetowemu w holenderskiej i angielskiej wersji językowej. Co więcej, Real Dutch Food współpracuje z profesjonalną firmą pakującą, która pomaga im zapewnić wspaniałe wrażenia z dostawy zakupów.
Real Dutch Food jest od dawna świadoma, że dzięki świetnym opcjom zakupów online i dużej liczbie holenderskich produktów, konieczne jest zainwestowanie w rozwiązanie do wyszukiwania i odkrywania, które pomoże im utrzymać i ulepszyć podróż klienta.
Po nieudanych współpracach z dwoma różnymi dostawcami, firma Real Dutch Food zdecydowała się postawić na praktyczne podejście i techniczny know-how od Luigi’s Box.
Zaspokajanie apetytu na lepszą trafność wyników wyszukiwania i dane o klientach
Firma Real Dutch Food zwróciła się do nas z prośbą o pomoc w rozwiązaniu kilku problemów, z którymi borykała się podczas prowadzenia swojego sklepu internetowego.
Problem #1 – natywne wyszukiwanie nie zapewniało odpowiednich wyników
Problem: Przy ogromnym wyborze produktów dostępnych do wysyłki, ważniejsze niż kiedykolwiek było zapewnienie wyszukiwania, które przynosi odpowiednie wyniki dla wszystkich klientów Real Dutch Foods.
Rozwiązanie: Dzięki algorytmom uczenia maszynowego i funkcjom personalizacji Luigi’s Box, każdy klient jest teraz w stanie uzyskać odpowiednie rezultaty, bez napotykania stron z komunikatem ” brak wyników ” lub wyświetlania nieistotnych produktów.
Problem #2 – brak przyjaznego UX
Problem: Kwestia słabej wydajności wyszukiwania może przerodzić się w większe problemy, które wpływają na całe doświadczenie użytkownika. Niezależnie od tego, czy chodzi o powolność, filtry, które nie są łatwe w użyciu lub nie zapewniają odpowiednich opcji, czy też po prostu o słabą wizualizację wyszukiwania, doświadczenie po prostu nie było zbyt dobre.
Rozwiązanie: Luigi’s Box jest w stanie rozwiązać te problemy, ponieważ nasze rozwiązanie jest idealnie dopasowane do każdego typu strony internetowej i poprawia wrażenia użytkownika.
Problem #3 – brakujące dane o zachowaniu odwiedzających
Problem: Firma Real Dutch Food doświadczyła problemów związanych z brakiem opcji śledzenia zachowań odwiedzających.
Rozwiązanie: Analityka Luigi’s Box okazała się przydatna, ponieważ to dzięki niej, firma może śledzić wszystkie niezbędne zachowania klientów i odwiedzających. Real Dutch Food może już uzyskać informacje na temat wyświetleń, kliknięć, konwersji i nie tylko z danych klientów.
Nakarmienie smakoszy twardymi danymi
Wyniki wyszukiwania
Kiedy zintegrowaliśmy naszą wyszukiwarkę i Rekomendatora w sklepie internetowym Real Dutch Food, efekt był niemal natychmiastowy. Uruchomiliśmy pierwszy test A/B na angielskiej stronie internetowej dwa tygodnie po wdrożeniu Luigi’s Box. Testy A/B przyniosły ogromne rezultaty – odnotowano 43% wzrost korzystania z wyszukiwarki, 48% spadek liczby “braku wyników wyszukiwania”, 21,5% wzrost liczby konwersji wynikających z korzystania z wyszukiwarki oraz 172% wzrost ogólnej wartości koszyka.
Wyniki Rekomendatora
Rekomendator zadbał o dostarczenie klientom odpowiednich rekomendacji produktów, cross-selling, upselling i nie tylko, co zaowocowało również świetnymi wynikami. Jakimi?
Angielska strona internetowa:
- 35,2% więcej konwersji z rekomendacjami w kategoriach produktów
- 50% więcej konwersji z rekomendacjami w koszykach zakupowych
- 16,5% więcej konwersji z rekomendacjami na stronach szczegółów produktów.
Wersja holenderska:
- 29,1% więcej konwersji w kategoriach produktów
- 40% więcej z rekomendacjami w koszykach zakupowych
- 11,3% więcej na stronach szczegółów produktów
Natychmiastowy wpływ, wyjątkowa obietnica
"Luigi's Box natychmiast przyniósł imponujące wyniki, nawet bez optymalizacji. Już jesteśmy podekscytowani możliwością głębszego zbadania jego funkcji. To najwyższej klasy narzędzie, które gorąco polecamy".
Podsumowanie
Wyniki po wdrożeniu Wyszukiwania Luigi’s Box
43%
wzrost wykorzystania wyszukiwania
48%
spadek braku wyników wyszukiwania
21.5%
wzrost współczynnika konwersji dzięki korzystaniu z wyszukiwania
172%
wzrost ogólnej wartości koszyka
Wyniki po wdrożeniu Rekomendatora Luigi’s Box
Strona w języku angielskim
- Kategoria (35,2% bezpośredni cvr)
- Koszyk (50% bezpośredni cvr)
- Strona szczegółów produktu (16,5% bezpośredni cvr)
Wersja holenderska
- Kategoria (29,1% bezpośredni cvr)
- Koszyk (40% bezpośredni cvr)
- Strona szczegółów produktu (11,3% bezpośredni cvr)