NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Real Dutch Food: Spadek Braku Rezultatów aż o 48%

Real Dutch Food obniżył liczbę "braku wyników wyszukiwania" aż o 48%, dzięki czemu klienci nie będą już spragnieni odpowiednich wyników.

Real Dutch Food: Spadek Braku Rezultatów aż o 48%

Historia Real Dutch Food zaczyna się w Niderlandach, ale ich działalność nie ogranicza się tylko do tego kraju. Od 17 lat firma dostarcza produkty na cały świat dzięki swojemu sklepowi internetowemu w holenderskiej i angielskiej wersji językowej. Co więcej, Real Dutch Food współpracuje z profesjonalną firmą pakującą, która pomaga im zapewnić wspaniałe wrażenia z dostawy zakupów.

Real Dutch Food jest od dawna świadoma, że dzięki świetnym opcjom zakupów online i dużej liczbie holenderskich produktów, konieczne jest zainwestowanie w rozwiązanie do wyszukiwania i odkrywania, które pomoże im utrzymać i ulepszyć podróż klienta.

Po nieudanych współpracach z dwoma różnymi dostawcami, firma Real Dutch Food zdecydowała się postawić na praktyczne podejście i techniczny know-how od Luigi’s Box.

Zaspokajanie apetytu na lepszą trafność wyników wyszukiwania i dane o klientach

Firma Real Dutch Food zwróciła się do nas z prośbą o pomoc w rozwiązaniu kilku problemów, z którymi borykała się podczas prowadzenia swojego sklepu internetowego.

Problem #1 – natywne wyszukiwanie nie zapewniało odpowiednich wyników

Problem: Przy ogromnym wyborze produktów dostępnych do wysyłki, ważniejsze niż kiedykolwiek było zapewnienie wyszukiwania, które przynosi odpowiednie wyniki dla wszystkich klientów Real Dutch Foods.

Rozwiązanie: Dzięki algorytmom uczenia maszynowego i funkcjom personalizacji Luigi’s Box, każdy klient jest teraz w stanie uzyskać odpowiednie rezultaty, bez napotykania stron z komunikatem ” brak wyników ” lub wyświetlania nieistotnych produktów.

Problem #2 – brak przyjaznego UX

Problem: Kwestia słabej wydajności wyszukiwania może przerodzić się w większe problemy, które wpływają na całe doświadczenie użytkownika. Niezależnie od tego, czy chodzi o powolność, filtry, które nie są łatwe w użyciu lub nie zapewniają odpowiednich opcji, czy też po prostu o słabą wizualizację wyszukiwania, doświadczenie po prostu nie było zbyt dobre.

Rozwiązanie: Luigi’s Box jest w stanie rozwiązać te problemy, ponieważ nasze rozwiązanie jest idealnie dopasowane do każdego typu strony internetowej i poprawia wrażenia użytkownika.

Problem #3 – brakujące dane o zachowaniu odwiedzających

Problem: Firma Real Dutch Food doświadczyła problemów związanych z brakiem opcji śledzenia zachowań odwiedzających.

Rozwiązanie: Analityka Luigi’s Box okazała się przydatna, ponieważ to dzięki niej, firma może śledzić wszystkie niezbędne zachowania klientów i odwiedzających. Real Dutch Food może już uzyskać informacje na temat wyświetleń, kliknięć, konwersji i nie tylko z danych klientów.

Nakarmienie smakoszy twardymi danymi

Wyniki wyszukiwania

Kiedy zintegrowaliśmy naszą wyszukiwarkę i Rekomendatora w sklepie internetowym Real Dutch Food, efekt był niemal natychmiastowy. Uruchomiliśmy pierwszy test A/B na angielskiej stronie internetowej dwa tygodnie po wdrożeniu Luigi’s Box. Testy A/B przyniosły ogromne rezultaty – odnotowano 43% wzrost korzystania z wyszukiwarki, 48% spadek liczby “braku wyników wyszukiwania”, 21,5% wzrost liczby konwersji wynikających z korzystania z wyszukiwarki oraz 172% wzrost ogólnej wartości koszyka.

Wyniki Rekomendatora

Rekomendator zadbał o dostarczenie klientom odpowiednich rekomendacji produktów, cross-selling, upselling i nie tylko, co zaowocowało również świetnymi wynikami. Jakimi?

Angielska strona internetowa:

  • 35,2% więcej konwersji z rekomendacjami w kategoriach produktów
  • 50% więcej konwersji z rekomendacjami w koszykach zakupowych
  • 16,5% więcej konwersji z rekomendacjami na stronach szczegółów produktów.

Wersja holenderska:

  • 29,1% więcej konwersji w kategoriach produktów
  • 40% więcej z rekomendacjami w koszykach zakupowych
  • 11,3% więcej na stronach szczegółów produktów

Natychmiastowy wpływ, wyjątkowa obietnica

"Luigi's Box natychmiast przyniósł imponujące wyniki, nawet bez optymalizacji. Już jesteśmy podekscytowani możliwością głębszego zbadania jego funkcji. To najwyższej klasy narzędzie, które gorąco polecamy".

Aschwin van Fessem
Aschwin van Fessem
Właściciel, Real Dutch Food

Podsumowanie

Wyniki po wdrożeniu Wyszukiwania Luigi’s Box

43%

wzrost wykorzystania wyszukiwania

48%

spadek braku wyników wyszukiwania

21.5%

wzrost współczynnika konwersji dzięki korzystaniu z wyszukiwania

172%

wzrost ogólnej wartości koszyka

Wyniki po wdrożeniu Rekomendatora Luigi’s Box

Strona w języku angielskim

  • Kategoria (35,2% bezpośredni cvr)
  • Koszyk (50% bezpośredni cvr)
  • Strona szczegółów produktu (16,5% bezpośredni cvr)

Wersja holenderska

  • Kategoria (29,1% bezpośredni cvr)
  • Koszyk (40% bezpośredni cvr)
  • Strona szczegółów produktu (11,3% bezpośredni cvr)

Jak nasi klienci korzystają z Luigi's Box

Real Dutch Food: Spadek Braku Rezultatów aż o 48%

Real Dutch Food obniżył liczbę "braku wyników wyszukiwania" aż o 48%, dzięki czemu klienci nie będą już spragnieni odpowiednich wyników.

Przeczytaj studium przypadku

Dostosowanie Autouzupełniania w Zoot Podniosło Współczynnik Konwersji o 2,5%

Zoot to internetowy sklep odzieżowy będący częścią największego czeskiego domu mody Digital People. Wraz ze swoją submarką Bibloo jest obecny w 11 krajach europejskich i oferuje ponad 1 milion produktów od 300 marek modowych.

Przeczytaj studium przypadku

Gandalf: +9,40% Wzrostu AOV z Wyszukiwania

Gandalf.com.pl to polski e-sklep z kolekcją ponad 300 000 książek, audiobooków, e-booków, muzyki, filmów, gier i nie tylko.

Przeczytaj studium przypadku

Pilulka: Średnia Wartość Koszyka Wzrosła o 4,21%

Pilulka jest jednym z największych sklepów internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej w dziedzinie zdrowia i leków, koncentrującym się na wysokiej jakości i szybkiej dostawie towarów. Jej obrót w 2023 r. wyniósł około 3 mld CZK (118 035 883 EUR).

Przeczytaj studium przypadku

Wskaźnik “Dodaj do koszyka” dla Komfort.pl Wzrósł o 5,25% w Zaledwie Miesiąc

Komfort.pl to polski sprzedawca podłóg i mebli, który od wielu lat jest obecny na polskim rynku i postanowił pozbyć się utraconych możliwości spowodowanych nieefektywnym wyszukiwaniem na stronach internetowych.

Przeczytaj studium przypadku
;