NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.

Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

Jak Luigi’s Box pomógł członkowi największej sieci aptek w UE zwiększyć współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki swojemu unikalnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu w zakresie wyszukiwania stron.

€230,000,000

Roczne przychody firmy BENU, należącej do największej sieci aptek w UE - Grupy PHOENIX.

Luigi’s Box został założony w 2017 roku, jako odpowiedź na bardzo niewystarczający poziom doświadczenia w zakresie wyszukiwania stron dla wielu sklepów internetowych. Unikalne rozwiązanie technologiczne wykorzystuje uczenie maszynowe i AI do optymalizacji kolejności wyników wyszukiwania i rozpoznawania synonimów.

Wyzwania

  1. Klienci nie mogli znaleźć konkretnych produktów bez wpisania dokładnej nazwy produktu
    Rozwiązanie: Dzięki intuicyjnemu wyszukiwaniu w witrynie klienci mogli znaleźć najbardziej odpowiednie produkty, niezależnie od tego, czy wpisali nazwę produktu z literówką, czy użyli alternatywnej nazwy lub slangowego określenia.
  2. Wyszukiwanie rozpoczynało się dopiero wtedy, gdy klienci nie wpisali co najmniej 3 liter nazwy produktu.
    Rozwiązanie: Z pomocą autouzupełniania Luigi’s Box wyniki wyszukiwania były sugerowane natychmiast po wpisaniu pierwszej litery nazwy produktu. Pozwoliło to na interakcję między użytkownikiem a sklepem internetowym BENU od pierwszej chwili, a więc zwiększyło szansę na to, że klient pozostanie zaangażowany w doświadczenie e-commerce.
  3. W czasie kryzysu Covid19, klienci nie byli w stanie znaleźć najbardziej potrzebnych produktów medycznych
    Rozwiązanie: Luigi’s Box stale się uczy i dlatego jest w stanie wychwycić zmiany w ogólnym zachowaniu użytkowników, takie jak sytuacje kryzysowe, i jest w stanie dostarczyć najbardziej aktualne wyniki lub informacje o produktach.

Integracja

Uruchomienie produktu działa bez udziału działu IT klienta

Zespół Luigi’s Box uruchomił pilotażową wersję autouzupełniania na stronie Benulekaren.sk bez konieczności pomocy działu IT BENU, ani wsparcia dostawców IT klienta. Apteki BENU dostarczyły kanał XML, a przy użyciu platformy Google Tag Manager faktyczne wstawienie skryptu Luigi’s Box zajęło tylko kilka minut. Pozwoliło to zaoszczędzić czas i umożliwiło zespołowi Luigi’s Box sprawne i płynne przeprowadzenie pilotażu.

Zespół wsparcia Luigi's Box bierze na siebie odpowiedzialność za proces wprowadzania do systemu.

Wdrożenie wyszukiwarki Luigi’s Box i autouzupełniania odbyło się dzięki aktywnej współpracy PeckaDesign (dostawcy platformy e-sklepu) z zespołem Luigi’s Box. Programiści z PeckaDesign wykorzystali łącze API do synchronizacji informacji o produktach w czasie rzeczywistym.

Błyskawiczny wpływ

Luigi’s Box przyniósł natychmiastową poprawę sposobu, w jaki wyszukiwanie wchodziło w interakcję z zapytaniami klientów. Przeciągnij myszką, aby zobaczyć różnicę między oryginalnym rozwiązaniem BENU w zakresie wyszukiwania stron a Luigi’s Box.

Pa Pharmacy search results after implementing Luigi's Box.

Wyniki działalności gospodarczej

Aby zmierzyć wpływ nowego wyszukiwania, przetestowaliśmy A/B Luigi’s Box i oryginalne rozwiązanie. Testy trwały od 27 czerwca do 26 lipca 2020 roku, przy rozkładzie ruchu: A: 55,71%, B: 44,29%. Liczby mówią same za siebie:

Luigi's Box

Luigi’s Box zwiększył współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49%!

Ciągłe wsparcie

Podczas testów A/B, jak również po integracji wyszukiwarki Luigi’s Box i autouzupełniania, zespół Luigi’s Box pozostaje w aktywnej komunikacji z menedżerami produktu BENU, pomagając w rozwiązywaniu pojawiających się problemów i zapytań oraz zapewniając wsparcie dla PeckaDesign, dostawcy platformy e-sklepu.

Jak nasi klienci korzystają z Luigi's Box

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

Przeczytaj studium przypadku

Jak Muziker i Luigi’s Box poprawiły rekomendacje produktów

Gotowi na inspirację? Przejrzyj nasze studium przypadku i dowiedz się, jak Muziker i Luigi's Box razem zrewolucjonizowali rekomendacje produktów online.

Przeczytaj studium przypadku

Diego odnotował wzrost konwersji o 28%

Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.

Przeczytaj studium przypadku

EXIsport cieszy się imponującym wzrostem CTR w rekomendatorze o ponad 50%

Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.

Przeczytaj studium przypadku

Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B

Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.

Przeczytaj studium przypadku
;