NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.

Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

Jak Luigi’s Box pomógł członkowi największej sieci aptek w UE zwiększyć współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki swojemu unikalnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu w zakresie wyszukiwania stron.

€230,000,000

Roczne przychody firmy BENU, należącej do największej sieci aptek w UE - Grupy PHOENIX.

Luigi’s Box został założony w 2017 roku, jako odpowiedź na bardzo niewystarczający poziom doświadczenia w zakresie wyszukiwania stron dla wielu sklepów internetowych. Unikalne rozwiązanie technologiczne wykorzystuje uczenie maszynowe i AI do optymalizacji kolejności wyników wyszukiwania i rozpoznawania synonimów.

Wyzwania

  1. Klienci nie mogli znaleźć konkretnych produktów bez wpisania dokładnej nazwy produktu
    Rozwiązanie: Dzięki intuicyjnemu wyszukiwaniu w witrynie klienci mogli znaleźć najbardziej odpowiednie produkty, niezależnie od tego, czy wpisali nazwę produktu z literówką, czy użyli alternatywnej nazwy lub slangowego określenia.
  2. Wyszukiwanie rozpoczynało się dopiero wtedy, gdy klienci nie wpisali co najmniej 3 liter nazwy produktu.
    Rozwiązanie: Z pomocą autouzupełniania Luigi’s Box wyniki wyszukiwania były sugerowane natychmiast po wpisaniu pierwszej litery nazwy produktu. Pozwoliło to na interakcję między użytkownikiem a sklepem internetowym BENU od pierwszej chwili, a więc zwiększyło szansę na to, że klient pozostanie zaangażowany w doświadczenie e-commerce.
  3. W czasie kryzysu Covid19, klienci nie byli w stanie znaleźć najbardziej potrzebnych produktów medycznych
    Rozwiązanie: Luigi’s Box stale się uczy i dlatego jest w stanie wychwycić zmiany w ogólnym zachowaniu użytkowników, takie jak sytuacje kryzysowe, i jest w stanie dostarczyć najbardziej aktualne wyniki lub informacje o produktach.

Integracja

Uruchomienie produktu działa bez udziału działu IT klienta

Zespół Luigi’s Box uruchomił pilotażową wersję autouzupełniania na stronie Benulekaren.sk bez konieczności pomocy działu IT BENU, ani wsparcia dostawców IT klienta. Apteki BENU dostarczyły kanał XML, a przy użyciu platformy Google Tag Manager faktyczne wstawienie skryptu Luigi’s Box zajęło tylko kilka minut. Pozwoliło to zaoszczędzić czas i umożliwiło zespołowi Luigi’s Box sprawne i płynne przeprowadzenie pilotażu.

Zespół wsparcia Luigi's Box bierze na siebie odpowiedzialność za proces wprowadzania do systemu.

Wdrożenie wyszukiwarki Luigi’s Box i autouzupełniania odbyło się dzięki aktywnej współpracy PeckaDesign (dostawcy platformy e-sklepu) z zespołem Luigi’s Box. Programiści z PeckaDesign wykorzystali łącze API do synchronizacji informacji o produktach w czasie rzeczywistym.

Błyskawiczny wpływ

Luigi’s Box przyniósł natychmiastową poprawę sposobu, w jaki wyszukiwanie wchodziło w interakcję z zapytaniami klientów. Przeciągnij myszką, aby zobaczyć różnicę między oryginalnym rozwiązaniem BENU w zakresie wyszukiwania stron a Luigi’s Box.

Pa Pharmacy search results after implementing Luigi's Box.

Wyniki działalności gospodarczej

Aby zmierzyć wpływ nowego wyszukiwania, przetestowaliśmy A/B Luigi’s Box i oryginalne rozwiązanie. Testy trwały od 27 czerwca do 26 lipca 2020 roku, przy rozkładzie ruchu: A: 55,71%, B: 44,29%. Liczby mówią same za siebie:

Luigi's Box

Luigi’s Box zwiększył współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49%!

Ciągłe wsparcie

Podczas testów A/B, jak również po integracji wyszukiwarki Luigi’s Box i autouzupełniania, zespół Luigi’s Box pozostaje w aktywnej komunikacji z menedżerami produktu BENU, pomagając w rozwiązywaniu pojawiających się problemów i zapytań oraz zapewniając wsparcie dla PeckaDesign, dostawcy platformy e-sklepu.

Jak nasi klienci korzystają z Luigi's Box

Real Dutch Food: Spadek Braku Rezultatów aż o 48%

Real Dutch Food obniżył liczbę "braku wyników wyszukiwania" aż o 48%, dzięki czemu klienci nie będą już spragnieni odpowiednich wyników.

Przeczytaj studium przypadku

Dostosowanie Autouzupełniania w Zoot Podniosło Współczynnik Konwersji o 2,5%

Zoot to internetowy sklep odzieżowy będący częścią największego czeskiego domu mody Digital People. Wraz ze swoją submarką Bibloo jest obecny w 11 krajach europejskich i oferuje ponad 1 milion produktów od 300 marek modowych.

Przeczytaj studium przypadku

Gandalf: +9,40% Wzrostu AOV z Wyszukiwania

Gandalf.com.pl to polski e-sklep z kolekcją ponad 300 000 książek, audiobooków, e-booków, muzyki, filmów, gier i nie tylko.

Przeczytaj studium przypadku

Pilulka: Średnia Wartość Koszyka Wzrosła o 4,21%

Pilulka jest jednym z największych sklepów internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej w dziedzinie zdrowia i leków, koncentrującym się na wysokiej jakości i szybkiej dostawie towarów. Jej obrót w 2023 r. wyniósł około 3 mld CZK (118 035 883 EUR).

Przeczytaj studium przypadku

Wskaźnik “Dodaj do koszyka” dla Komfort.pl Wzrósł o 5,25% w Zaledwie Miesiąc

Komfort.pl to polski sprzedawca podłóg i mebli, który od wielu lat jest obecny na polskim rynku i postanowił pozbyć się utraconych możliwości spowodowanych nieefektywnym wyszukiwaniem na stronach internetowych.

Przeczytaj studium przypadku
;