Dziękujemy! Twój wniosek został pomyślnie wysłany.
Bardzo się cieszymy, że jesteś zainteresowany uzyskaniem więcej informacji o naszych produktach.
Polecamy
Wartość funkcji wyszukiwania w sklepie internetowym
Unikalne dane, które podpowiedzą Ci co zmienić, aby wyszukiwanie na stronie przynosiło Ci wyższe zyski.
Pobierz E-BookZobacz, jakie rezultaty osiągają nasi klienci...
Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.
Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.
Przeczytaj studium przypadkuJak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania
Luigi's Box dodaje ponad 100 000 € rocznie do przychodów pierwszego słowackiego "jednorożca".
Przeczytaj studium przypadkuGigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.
Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.
Przeczytaj studium przypadkuWyższa satysfakcja klientów zarówno w sferze online, jak i offline
Autouzupełnianie i Analityka Wyszukiwania pomogły EXIsportowi zwiększyć współczynnik konwersji wyszukiwania.
Przeczytaj studium przypadku...lub po prostu czytaj dalej
Jak rozumieć różne rodzaje algorytmów wyszukiwania?
Interesują Cię różne rodzaje algorytmów wyszukiwania i ich działanie? Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się o nich wszystkiego.
Czytaj więcej10 Porad Jak Uniknąć Stron Bez Wyników
Twoja firma e-commerce traci klientów z powodu wyświetlania stron bez wyników? Podejmij kilka kroków, aby to naprawić.
Czytaj więcejWszystko, co powinieneś wiedzieć o stronach z zestawieniem produktów
Popraw sprzedaż dzięki zoptymalizowanym stronom z zestawieniem produktów. Poznaj najlepsze praktyki i rozwiązania AI w celu zwiększenia konwersji w e-commerce.
Czytaj więcejPrzewodnik po zakupach online: Poznaj Q-Commerce
Czy słyszałeś o Q-commerce? Zostań z nami, ponieważ szczegółowo opisujemy, czym jest i czym różni się Quick commerce od E-commerce.
Czytaj więcejJak Luigi’s Box Wpływa na SEO Twojej Strony Internetowej?
Dowiedz się więcej o tym, jak Luigi's Box może wpłynąć na SEO Twojej witryny i czy może mieć pozytywny wpływ na wyniki SEO.
Czytaj więcejPotęga autouzupełniania dla wyszukiwania w e-commerce
Usprawnij swój pasek wyszukiwania e-commerce dzięki autouzupełnianiu, które pozwoli zwiększyć sprzedaż. Odkryj z nami najlepsze praktyki i popraw wrażenia użytkownika.
Czytaj więcejWszystko o Wyszukiwarkach dla E-commerce
Wyszukiwarki e-commerce to wyjątkowe narzędzia, ale musisz zrozumieć, jak działają, aby móc wykorzystać je na swoją korzyść.
Czytaj więcejZaawansowane opcje wyszukiwania produktów i stron internetowych (Podpowiadamy kiedy je wdrożyć
Zaawansowane opcje wyszukiwanie produktów i stron internetowych przybiera wiele form, od prostego wyszukiwania słów kluczowych po bardziej zaawansowane przetwarzanie języka naturalnego.
Czytaj więcejRekomendacje produktów – przykłady i korzyści, o których nie pomyślałeś
Zwiększone przychody, lepsze doświadczenia użytkowników i lepsza retencja - brzmi niewiarygodnie, prawda? To wszystko są korzyści wynikające z efektywnego systemu rekomendacji produktów.
Czytaj więcejNajlepsze Oprogramowanie do Wyszukiwania Głosowego
Wyszukiwanie głosowe to jedna z najpopularniejszych metod wyszukiwania. Poznaj kilka najlepszych narzędzi do tego typu wyszukiwania dostępnych na rynku.
Czytaj więcejNajwięksi konkurenci Lucidworks
Jeśli szukasz konkurentów Lucidworks, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o nich w tym przewodniku.
Czytaj więcejDlaczego mój e-sklep potrzebuje oprogramowania do rekomendacji produktów?
Zatrzymanie klientów jest wyzwaniem większym niż kiedykolwiek wcześniej. Dowiedz się, jak utrzymać ich zainteresowanie dzięki spersonalizowanemu oprogramowaniu do rekomendacji produktów.
Czytaj więcejIdealny Projekt Paska Wyszukiwania: Najlepsze Praktyki UI/UX
Wykorzystaj najlepsze praktyki dotyczące projektowania paska wyszukiwania i zwiększ konwersje w swoim sklepie e-commerce.
Czytaj więcejPytania, które każdy programista powinien zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Jesteś ciekaw, jakie pytania powinieneś zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko programisty? Zajrzyj do naszego artykułu i dowiedz się wszystkiego.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Searchspring
Jeśli szukasz konkurenta Searchspring, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Searchspring w tym przewodniku.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci SearchBlox
Jeśli szukasz konkurenta SearchBlox, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach SearchBlox w tym przewodniku.
Czytaj więcejZłam kod: Czyli przewodnik po tym, jak zostać programistą
Szukasz najlepszych wskazówek, jak zostać programistą oprogramowania? Zapoznaj się z naszymi poradami i dowiedz się wszystkiego co konieczne, aby znaleźć pracę w branży.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Attraqt
Jeśli szukasz konkurenta Attraqt, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Attraqt w tym przewodniku.
Czytaj więcejWyszukiwanie predykcyjne: Dlaczego jest ono niezbędne dla nowoczesnego sklepu internetowego
Oferowanie tego, czego szukają Twoi klienci, jest kluczem do generowania większej sprzedaży i zwiększania przychodów. Oto jak wyszukiwanie predykcyjne może Ci w tym pomóc.
Czytaj więcejNajlepsze Rozwiązania do Wyszukiwania w Witrynach E-Commerce które Zwiększają Przychody
Dowiedz się więcej o 8 najlepszych narzędziach do wyszukiwania witryn e-commerce, które mogą poprawić wrażenia potencjalnych klientów z zakupów online, a także zwiększyć współczynnik konwersji i przychody.
Czytaj więcejNajlepsze narzędzia do analityki wyszukiwania do monitorowania i audytu Twojej strony internetowej i sklepu internetowego
Analityka wyszukiwania jest niezbędnym narzędziem dla każdego biznesu internetowego. Pomaga śledzić jego wydajność i uzyskać wgląd w to, jak użytkownicy znajdują Twoje treści.
Czytaj więcejKorzystanie z Analityki: Jak czytać dane o klientach
Rynek e-commerce jest ogromny i pełen konkurencji, więc jeśli chcesz się wśród nich wyróżnić, powinieneś zadbać o potrzeby i pragnienia swoich klientów. Dowiedz się więcej o tym, jak poznać swoich klientów i zapewnić im najlepsze doświadczenia dzięki cennym informacjom zawartym w naszym artykule.
Czytaj więcejJak zewnętrzne narzędzia e-commerce wpływają na bezpieczeństwo danych moich klientów
Nie korzystanie z usług aplikacji firm trzecich jest w dzisiejszych czasach często niemożliwe. Ale choć korzystamy z tych aplikacji, które mają nam pomóc, mogą nam one zaszkodzić. Jakie niebezpieczeństwo kryje się za korzystaniem z aplikacji firm trzecich?
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Unbxd Search
Jeśli szukasz konkurenta Unbxd, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Unbxd w tym przewodniku.
Czytaj więcejCzym jest Ranking Produktów i Dlaczego jest Ważny dla Firm z Branży E-Commerce
Ułatw swoim klientom znalezienie pożądanych produktów dzięki Rankingowi Produktów. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się sam, co może zrobić z Twoją sprzedażą.
Czytaj więcejTrendy Wyszukiwania w E-Commerce
Zakładka Trendy w analityce Luigi's Box dostarcza cennych raportów na temat najczęściej wyszukiwanych fraz (Trending searches) i produktów/kategorii (Trending items).
Czytaj więcejNawigacja na stronie internetowej – jak uczynić ją efektywną i przejrzystą
Prosta i sprawna nawigacja na stronie pomaga użytkownikom zorientować się, jak przeglądać katalog produktów, znaleźć artykuł na blogu czy adres fizyczny sklepu.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Bloomreach
W nowej erze doświadczeń klienta, marki muszą opracować zaawansowany sposób, aby spełnić oczekiwania kupujących. Klienci online potrzebują płynnego doświadczenia zakupowego z szybkością wyszukiwania i odkrywania.
Czytaj więcej13 sposobów na zwiększenie przychodów w Twoim sklepie internetowym
Zwiększenie przychodów w e-sklepie to początkowy cel każdego biznesu ecommerce. Jakie są więc najlepsze sposoby na jego maksymalizację? Prawdopodobnie słyszałeś wiele wskazówek i strategii, jak to zrobić. Ale czasami łatwiej powiedzieć, niż zrobić.
Czytaj więcejJak zbudować wyszukiwarkę dla swojej strony internetowej
Przydatna wyszukiwarka internetowa z funkcjami, które ułatwią zakupy, a tym samym zwiększą szansę na zakup, jest niezbędna w każdym dobrym sklepie internetowym.
Czytaj więcejCzym jest wyszukiwanie federacyjne i dlaczego jest ważne
Co to wyszukiwanie federacyjne i czym różni się od tradycyjnych wyszukiwarek? I co ważniejsze, jak może poprawić Twoją stronę internetową, a więc i user experience?
Czytaj więcejWyzwania Wyszukiwania Głosowego: Co Musi Potrafić Ta Funkcja
Jak optymalizować pod kątem wyszukiwania głosowego? Wiemy, że ta funkcja staje się coraz bardziej popularna, dlatego przygotowaliśmy listę porad, które ułatwią Ci jej wdrożenie.
Czytaj więcejWyjaśnienie Metryk Wyszukiwania w E-commerce
Dla odnoszącej sukcesy witryny e-commerce kluczowe znaczenie mają metryki/wskaźniki wydajności. Ale co mierzyć i w jaki sposób? Dowiedz się więcej z naszego artykułu.
Czytaj więcejJak zoptymalizować katalog produktów, aby uzyskać maksymalną skuteczność wyszukiwania?
Popraw jakość katalogu produktów. Zarządzaj, optymalizuj i zwiększaj sprzedaż bez kłopotów razem z Luigi's Box.
Czytaj więcejJak wybrać platformę E-Commerce dla swojej firmy
Zastanawiasz się nad wyborem platformy e-commerce dla swojego biznesu? Ciągłe zastanawianie się to już przeszłość. Oto jak wybrać to, co najlepsze.
Czytaj więcejNajlepsi Konkurenci Sinequa
Szukasz alternatywy dla Sinequa? Porównaliśmy 10 najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się więcej na ich temat w tym przewodniku.
Czytaj więcej13 Narzędzi E-Commerce Które Zwiększą Twoją Sprzedaż
Narzędzia sprzedażowe e-commerce są niezbędne dla Twojego biznesu. Własnoręcznie wybraliśmy kilka najlepszych na rynku.
Czytaj więcejOprogramowanie do E-Merchandisingu, które zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego
Oprogramowanie e-merchandisingowe pokazuje odpowiednie produkty w odpowiednim czasie. Dowiedz się, jak je wykorzystać, aby zwiększyć zyski Twojej firmy.
Czytaj więcejNajlepsi konkurenci Algolii
Jeśli poszukujesz konkurencji Algolia, porównaliśmy dziesięciu najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych alternatywach Algolia w tym przewodniku.
Czytaj więcej15 porad dotyczących wyszukiwania w e-commerce, na które warto zwrócić uwagę
Kiedy ostatnio sprawdzałeś wydajność wyszukiwania w witrynie? Oto 15-punktowa checklista, która pomoże ci określić, jak sprawne jest wyszukiwanie w Twojej witrynie.
Czytaj więcejNajwięksi konkurenci Yext
Jeśli szukasz alternetywy Yext, porównaliśmy najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najlepszych zamiennikach Yext w tym przewodniku.
Czytaj więcejDlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje filtrowania fasetowego
Ważne jest, aby zaoferować klientom bezproblemowe zakupy. Jeśli nie mogą oni znaleźć pożądanych produktów, natychmiast udadzą się w inne miejsce.
Czytaj więcejNajwięksi konkurenci Coveo
Jeśli szukasz konkurencji Coveo, porównaliśmy najlepszych dostawców na rynku. Dowiedz się o najważniejszych alternatywach Coveo w tym przewodniku.
Czytaj więcejJak wybrać najlepszą wyszukiwarkę dla swojego sklepu internetowego?
Skuteczna funkcja wyszukiwania to najlepszy przyjaciel wszystkich użytkowników. Dowiedz się, jak wybrać tę odpowiednią, która faktycznie zwiększy przychody Twojego sklepu internetowego.
Czytaj więcejJak wykorzystać dynamiczne ustalanie cen do zwiększenia przychodów sklepu internetowego?
Dynamiczne ceny pomagają właścicielom firm e-commerce zmaksymalizować zyski i zwiększyć sprzedaż. Jak działa dynamiczne ustalanie cen? Przyjrzyjmy się temu.
Czytaj więcejDlaczego Twoja Strona Potrzebuje Wyszukiwania Fasetowego
Wyszukiwanie fasetowe może znacznie poprawić użyteczność Twojej strony internetowej i pobudzić Twój biznes. Dowiedz się, jak wykorzystać je do zwiększenia sprzedaży.
Czytaj więcejOprogramowanie do wyszukiwania obrazów: Wszystkie najważniejsze aspekty
Czy kiedykolwiek wiedziałeś, jak wygląda coś, co chciałeś kupić, ale nie znałeś nazwy? Jeśli tak, to możesz być zainteresowany wyszukiwaniem wizualnym.
Czytaj więcejNajwięksi Konkurenci Elasticsearch
Jeśli szukasz konkurentów Elasticsearch, oto porównanie najlepszych dostawców na rynku. Znajdź najlepsze rozwiązanie dla swojego biznesu!
Czytaj więcej11+ najlepszych sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji w e-commerce
Dowiedz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w branży e-commerce. Przeczytaj kompleksowy przewodnik od wiodącego dostawcy usług wyszukiwania w branży handlu elektronicznego.
Czytaj więcejBłędy w e-commerce i złe praktyki, których należy unikać
Poznaj typowe błędy e-commerce, które popełnia większość firm i dowiedz się jak ich uniknąć. Podane taktyki są bardzo praktyczne i łatwe do wdrożenia.
Czytaj więcejPomóżmy Ukrainie!
Wojna wywróciła życie Ukraińców do góry nogami. Każdego dnia broń i rakiety niszczą to, co budowali przez lata.
Czytaj więcejWyzwania Wyszukiwania Mobilnego i Sposoby Na Ich Rozwiązanie
Mobilne wyszukiwanie w sieci staje się z roku na rok coraz popularniejsze. Poznaj najważniejsze wyzwania tego typu wyszukiwania i odkryj skuteczne sposoby jak je rozwiązać.
Czytaj więcejWyszukiwanie głosowe dla e-commerce
Wyszukiwanie głosowe umożliwia wyszukiwanie produktów i informacji na stronie internetowej za pomocą mowy. Dowiedz się więcej na ten temat w tym przewodniku.
Czytaj więcejNajlepsze praktyki E-Commerce UX
Udany projekt sklepu internetowego wymaga czegoś więcej niż tylko ładnego wyglądu. Przedstawiamy Ci wskazówki UX, które poprowadzą Twoich klientów w kierunku kolejnych zakupów.
Czytaj więcejMetryki E-commerce Które Warto Wziąć pod Uwagę w 2024 Roku
Przygotowaliśmy listę 20 najważniejszych metryk/wskaźników e-commerce, które warto śledzić i analizować w swojej firmie. Dowiedz się więcej na ich temat w tym szczegółowym przewodniku.
Czytaj więcejEtapy Rozwoju Witryny E-commerce w 2024 Roku [Checklista]
Czy potrafisz opracować stronę internetową, która zaspokoi potrzeby klientów i sprawi, że będą wracać częściej i po więcej? Jeśli nie, przedstawiamy funkcje, których potrzebuje Twój sklep internetowy.
Czytaj więcejDlaczego Firmy z Branży E-commerce Potrzebują Lepszej Wyszukiwarki niż Elasticsearch
Elasticsearch to świetna opcja, ale nie dla nowoczesnego sklepu internetowego. Potrzebuje on wyszukiwania z dodatkowymi funkcjami, których Elasticsearch nie oferuje.
Czytaj więcejTrendy [Wyjaśnienie]
Zakładka Trendy w Luigi’s Box Analytics zapewnia przydatne raporty dotyczące najczęściej wyszukiwanych fraz i elementów. Dowiedz się, jak wykorzystać te dane.
Czytaj więcej[Wyjaśnienie] Niestandardowe Słowa Kluczowe
Niestandardowe słowa kluczowe to doskonały sposób na grupowanie produktów lub elementów, które nie mają przypisanego atrybutu lub kategorii.
Czytaj więcej[Wyjaśnienie] Synonimy i Rekomendacje Synonimów
Synonimy mogą być koszmarem dla standardowych wyszukiwań. Dowiedz się, jak Wyszukiwanie Luigi's Box ułatwia wyszukiwanie za ich pomocą.
Czytaj więcejE-sklepy tracą dziesiątki przychodów z powodu niezoptymalizowanego wyszukiwania
Jak zmaksymalizować przychody swojego sklepu e-commerce? Odpowiedź jest dość prosta - wypróbuj Luigi's Box.
Czytaj więcej[Wyjaśnienie] Promowanie produktów i terminów
Jaka jest różnica między promowaniem przedmiotów a terminów? Jak i kiedy z nich korzystać? Przeczytaj i dowiedz się więcej.
Czytaj więcejLekcja o satysfakcji z wyszukiwania za pomocą wyszukiwania korporacyjnego
Światowi giganci technologiczni intensywnie inwestują w wyszukiwanie. Co sprawia, że wyszukiwanie w przedsiębiorstwach jest tak interesujące i czego firmy z branży e-commerce mogą się z niego nauczyć?
Czytaj więcejNajnowsze wieści o wyszukiwaniu w witrynie w 2019 roku (wszystko co musisz wiedzieć!)
Wyszukiwanie w witrynie jest ważnym aspektem Twojego sukcesu. Zagłębiliśmy się w ogromną ilość danych, aby dostarczyć Ci najważniejszych informacji, więc odrobiliśmy pracę za Ciebie.
Czytaj więcejRozumienie zapytań: Poradź sobie z hasłami z długiego ogona
Ludzie nie używają pełnych zdań podczas wyszukiwania. Jak więc upewnić się, że wyszukiwarka zawsze przynosi trafne wyniki?
Czytaj więcejJak paginować wyniki wyszukiwania w swojej witrynie?
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak podzielić wyniki wyszukiwania na strony, aby zapewnić swoim klientom najwygodniejsze przeglądanie.
Czytaj więcejJak zwiększyć współczynnik konwersji w witrynie e-commerce dzięki wyszukiwaniu?
Dlaczego wyszukiwanie w witrynie jest tak ważne dla sklepów internetowych? Ponieważ około jedna trzecia odwiedzających korzysta z tej funkcji, podczas szukania produktu!
Czytaj więcej5 powodów, dla których nie powinieneś ignorować analityki wyszukiwania na stronie internetowej
Wyszukiwanie na stronie jest ważniejsze niż myślałeś. Ci, którzy korzystają z wyszukiwarki, kupują więcej. Oto 5 ważnych aspektów, których nie wiedziałeś o wyszukiwaniu w witrynie.
Czytaj więcejTesty syntetyczne offline: Szybka metoda poprawiająca wyniki wyszukiwania
Optymalizacja pod kątem wyszukiwania wymaga wielu testów. Chcesz mieć pewność, że zmiany pozytywnie wpłyną na Twoją witrynę? W takim razie wypróbuj testy syntetyczne offline.
Czytaj więcejJak dane dotyczące wyszukiwania w witrynie mogą pomóc Twojej marce e-commerce poznać intencje kupujących?
Potęga wyszukiwania wykracza daleko poza pomaganie klientom w znalezieniu tego, czego szukają. Oto, co musisz wiedzieć o danych pochodzących z wyszukiwania w witrynie!
Czytaj więcejJak dobre jest Twoje wyszukiwanie?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak dobre jest Twoje wyszukiwanie? Prawdopodobnie jest ono wystarczające dla Ciebie, ale czy jest odpowiednie dla Twoich klientów?
Czytaj więcej