Niestandardowe słowa kluczowe to doskonały sposób na grupowanie produktów lub elementów, które nie mają przypisanego atrybutu lub kategorii w witrynie. Jest to szczególnie przydatne w przypadku witryn e-commerce, ponieważ mogą one samodzielnie wybrać produkty powiązane z danym słowem (słowami) i łatwo kierować odwiedzających do konkretnych towarów.
Oprócz zapewniania, że żądane produkty są wyświetlane, gdy odwiedzający wpisze określone słowo lub frazę, niestandardowe słowa kluczowe mogą być również używane do tworzenia zestawień produktów.
Załóżmy, że zauważyłeś ostatnio popularne słowa kluczowe i chcesz stworzyć specjalne zestawienie produktów na “Dzień Matki”, “zestaw ochronny przed COVID-19” lub dla “rutynowa pielęgnacja skóry”. Przypisanie tych słów kluczowych do produktów, które chcesz umieścić na liście, sprawi, że odwiedzający zobaczą całą ofertę odpowiednich artykułów po wyszukaniu określonego słowa kluczowego lub frazy.
Działa to również świetnie w przypadku kampanii marketingowych. Nie musisz tworzyć nowej kategorii, aby uwzględnić pożądane produkty na stronie docelowej kampanii, możesz zamiast tego użyć niestandardowych słów kluczowych!
Do słów kluczowych można również dodać markę lub kategorię. Dzięki temu w wynikach wyszukiwania pojawi się ta marka lub kategoria, a w niedalekiej przyszłości także produkty do nich należące.
Luigi’s Box sprawia, że tworzenie niestandardowych słów kluczowych jest dziecinnie proste. Wystarczy kliknąć kartę “Niestandardowe słowa kluczowe” (Custom Keywords) na pulpicie nawigacyjnym Zarządzanie katalogiem (Catalog Management). Następnie kliknij “Dodaj nowe niestandardowe słowa kluczowe” i wpisz nazwę produktu (tak jak pojawia się w katalogu), dla którego chcesz ustawić nowe słowa kluczowe. Po znalezieniu żądanego elementu kliknij go, aby wyświetlić pole tekstowe. Wpisz dowolną liczbę słów kluczowych, oddzielając je przecinkiem. Kliknij przycisk “Zapisz słowa kluczowe” po prawej stronie i gotowe.
Chcemy mieć pewność, że w pełni wykorzystujesz możliwości Luigi’s Box, więc nie zapomnij zapoznać się z naszymi przewodnikami na temat Synonimów i rekomendacji synonimów oraz Wzmocnionych przedmiotów i Wzmocnionych terminów.