NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Oprogramowanie do wyszukiwania produktów kosmetycznych

Kosmetyki i produkty do pielęgnacji ciała

Sklepy internetowe z kosmetykami i produktami do pielęgnacji ciała mają jeden z najwyższych wskaźników wykorzystania wyszukiwania w e-commerce. Jeśli jesteś właścicielem takiego sklepu, powinieneś pomyśleć o jak najlepszej funkcjonalności wyszukiwania, aby pomóc swoim klientom znaleźć potrzebne produkty i odkryć nowe.

Poznaj swoich klientów dzięki kompleksowej analityce i popraw ich doświadczenie zakupowe.

Luigi's Box Search

Wyszukiwanie jest najważniejszą częścią w podróży produktowej klienta, szczególnie w segmentach, w których klienci używają wyszukiwania, aby dotrzeć do pożądanych produktów. Dlatego wzbogaciliśmy nasze wyszukiwanie o kilka zaawansowanych funkcji.

Wyszukiwarka Luigi’s Box jest zasilana przez sztuczną inteligencję, aby zapewnić odpowiednie wyniki i skutecznie uszeregować produkty. Funkcje, takie jak tolerancja literówek i ich korekta, rozpoznają literówki w zapytaniach i poprawiają je lub znajdują idealne dopasowanie w bazie danych produktów, pomimo błędów w pisowni. Inteligentne autouzupełnianie pokazuje wyniki wyszukiwania już po pierwszym naciśnięciu klawisza, a oprócz pokazywania odpowiednich produktów, sugeruje również produkty, które mogą się spodobać klientom.

Aby uzyskać bardziej precyzyjne wyszukiwanie, używaj synonimów i terminów pokrewnych, które pomogą wyszukiwarce dopasować zapytania klientów do Twojego produktu. Na przykład, jeśli klient szuka “kremu nawilżającego”, wyszukiwarka powinna zwrócić również wyniki dla “balsamu nawilżającego” lub “kremu do twarzy”. Zwróć na to uwagę, ponieważ inaczej Twój system może nie zaoferować odpowiedniego, pożądanego produktu.

Pomimo zdolności AI do sortowania produktów, nadal masz możliwość wpływania na to, które produkty zostaną wyświetlone jako pierwsze. Na przykład promuj konkretne, wybrane przez siebie produkty w banerach bezpośrednio w wyszukiwaniu lub przypisz je do pożądanej pozycji w wynikach wyszukiwania i zwiększ ich szansę na sprzedaż.

Jak jeszcze można wykorzystać Luigi's Box?

Luigi's Box wie, jak poprawić doświadczenia zakupowe klientów i osiągnąć cele biznesowe szybciej, niż możesz sobie wyobrazić.

Luigi's Box Recommender

Luigi’s Box Recommender wykorzystuje dane klientów, zgromadzone z poprzednich wizyt, wyszukiwań i zakupów, aby polecać odpowiednie propozycje produktów. Rekomendator wykorzystuje elementy personalizacji, dzięki czemu klienci zawsze będą mieli wrażenie, że Twój sklep jest stworzony dla nich.

Ale to nie wszystko. Sprzedawaj krzyżowo i zwiększaj ekspozycję konkretnych produktów oraz pakietów, pokazuj klientom ostatnio oglądane towary lub swoje bestsellery i zwiększaj zyski.

Luigi's Box Product Listing

Ranking produktów ma kluczowe znaczenie. Popraw pozycję swoich produktów w rankingu dzięki Luigi’s Box Product Listing, który automatycznie szereguje je na podstawie kilku atrybutów, takich jak popularność, cena, trafność i sezonowość, jednocześnie uwzględniając zasady biznesowe i inne.

Dzięki funkcji dostosowywania faset, nadal masz pełną kontrolę nad stronami zestawienia produktów. Dostosuj lub usuń dowolną kategorię filtrów zgodnie z własnymi preferencjami i potrzebami.

Luigi's Box Analytics

Chcesz sprzedawać więcej? Poznaj swoich klientów dzięki Luigi’s Box Analytics. Obserwuj wydajność swojego sklepu internetowego za pomocą przejrzystego pulpitu analitycznego i zobacz, w które produkty Twoi klienci klikają najczęściej i odwrotnie – które potrzebują pomocy.

Dowiedz się, ile wyszukiwań poszło bez rezultatu i gdzie przegrałeś, napraw te problemy i wykorzystaj dane z lepiej działających produktów, aby poprawić inne.

Wypróbuj naszą Analitykę za darmo w ramach 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.

Wypróbuj teraz

Korzyści z używania funkcji Luigi's Box

Trafne porady dotyczące produktów mogą znacznie zwiększyć obroty

Rekomendator Luigi's Box oferuje szereg korzyści, które w wygodny sposób zwiększą obroty Twojego sklepu internetowego.

Przeczytaj studium przypadku

Dr.Max zwiększył współczynnik konwersji wybranego segmentu produktów o 230%.

Dr.Max jest jednym z liderów rynku aptek internetowych z ponad 12 000 różnych produktów.

Przeczytaj studium przypadku

Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.

Przeczytaj studium przypadku
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak poprawić dokładność i trafność wyników wyszukiwania w Twoim sklepie internetowym?

Dokładność i trafność wyników wyszukiwania są kluczowe, ponieważ jeśli Twoi klienci nie znajdą tego, czego szukają, odejdą i kupią u konkurencji. Nie tylko więc stracisz zyski, ale także potencjalnych, powracających klientów.

Aby poprawić trafność wyników wyszukiwania, powinieneś stosować jasne i szczegółowe opisy produktów, używać konkretnych słów kluczowych i synonimów, regularnie monitorować dane zebrane w analityce i stale testować funkcję wyszukiwania.

Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe aby poprawić wyszukiwanie?

Technologie te odgrywają znaczącą rolę w świecie e-commerce. Bez nich, Twój system wyszukiwania nie wiedziałby, jak prawidłowo uszeregować produkty oraz spersonalizować i ulepszyć rekomendacje.

Korzystając z AI, możesz zwiększyć współczynnik konwersji, poprawić doświadczenie użytkownika i zdobyć lojalnych klientów, którzy chętnie wrócą do Twojego sklepu internetowego i kupią ponownie.

W jaki sposób można wykorzystać Autouzupełnianie i Recommender Luigi's Box do poprawy doświadczenia wyszukiwania i sprzedaży?

Nasze narzędzia wykorzystują dane klientów, zgromadzone z poprzednich interakcji, dzięki czemu mogą przewidzieć intencje. Na przykład autouzupełnianie Luigi’s Box pokazuje sugestie wyników produktów od pierwszego naciśnięcia klawisza i uwzględnia ich preferencje podczas wyświetlania. To samo dotyczy wyświetlania rekomendacji produktów w dowolnym miejscu witryny.

Wyświetlając odpowiednie rekomendacje produktów, możesz wzbogacić doświadczenia klientów związane z wyszukiwaniem, a nawet pomóc odkryć nowe, dodatkowe produkty, które mogą ich zainteresować i które z wysokim prawdopodobieństwem włożą do koszyka i zakupią.