- EXIsport osiąga imponujący wzrost CTR w rekomendatorze o ponad 50%
- Datart: Na czym polega magia stojąca za wzrostem konwersji o 19%?
- Rekomendator w koszyku e-sklepu NAUREUS ze współczynnikiem konwersji wyższym niż 50%
- BENU: “Nasze konwersje z wyszukiwania wzrosły o prawie 10%”
- Współczynnik klikalności w Kosik.cz wzrósł o 83% dzięki naszemu autouzupełnianiu
Zawsze staramy się być dla Was pomocni, zarówno w zakresie dostarczania naszych produktów i usług, jak i w dziedzinie informacji. Dziś przedstawiamy kilka interesujących historii, w których to Luigi’s Box znacząco pomógł klientom ulepszyć ich usługi online i zwiększyć obroty. Przykłady te ilustrują siłę i elastyczność naszych rozwiązań, w różnych branżach i sytuacjach.
Być może znajdujesz się w sytuacji, w której rozważasz nowe use-casy i szukasz odpowiednich rozwiązań. Warto wiedzieć, że w obszarze wyszukiwania i rekomendowania produktów dla Twojego e-sklepu funkcjonuje silny partner, z którym masz już dobre doświadczenia.
Jak widzą to nasi klienci? Spójrz:
EXIsport osiąga imponujący wzrost CTR w rekomendatorze o ponad 50%
Czołowy słowacki sprzedawca odzieży sportowej odnotował imponujący wzrost CTR o ponad 50% dzięki wdrożeniu Luigi’s Box Recommender. Spersonalizowane rekomendacje produktów były wykorzystywane bezpośrednio w koszyku, co poprawiło doświadczenia klientów i zwiększyło sprzedaż. Dodatkowo, w efekcie udanych testów, ich własny rekomendator produktów w koszyku został całkowicie zastąpiony przez rekomendator od Luigi’s Box, który do tej pory przynosi im zyski – nawet w kategoriach, w których wcześniej nie był zaimplementowany. W rezultacie, Exisport znacznie zwiększył przychody i zadowolenie klientów.
EXIsport cieszy się imponującym wzrostem CTR w rekomendatorze o ponad 50%
Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.
Czytaj więcejDatart: Na czym polega magia stojąca za wzrostem konwersji o 19%?
W Datart odnotowaliśmy znaczny wzrost konwersji dzięki Luigi’s Box Search. Testy potwierdziły, że nasza wyszukiwarka jest znacznie lepsza niż własna wersja wyszukiwania od Datart, w obu wersjach językowych. Ten use-case pokazuje, jak duży wpływ może mieć zoptymalizowane wyszukiwania dla zwiększenia konwersji i ogólnej wydajności sklepu internetowego.
Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B
Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.
Czytaj więcejRekomendator w koszyku e-sklepu NAUREUS ze współczynnikiem konwersji wyższym niż 50%
Luigi’s Box Recommender oferuje szereg korzyści, które mogą znacznie zwiększyć obroty e-sklepu. W przypadku NAUREUS udowodniliśmy, że właściwa rekomendacja produktów może znacząco wpłynąć na ogólne obroty. W pierwotnej wersji strony, rekomendator w koszyku w ogóle nie został wdrożony, więc nie mieliśmy żadnych danych do porównania. Mimo tego, wersja z wdrożonym rekomendatorem od Luigi’s Box osiągnęła piękne liczby – do 2,6% CTR i 50,8% CVR, co doprowadziło do 286 wspomaganych konwersji w 96 sesjach.
Trafne porady dotyczące produktów mogą znacznie zwiększyć obroty
Rekomendator Luigi's Box oferuje szereg korzyści, które w wygodny sposób zwiększą obroty Twojego sklepu internetowego.
Czytaj więcejBENU: “Nasze konwersje z wyszukiwania wzrosły o prawie 10%”
BENU, członek największej sieci farmaceutycznej w UE, osiągnął wzrost współczynnika konwersji z wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi’s Box Search. Ten przypadek pokazuje pozytywny wpływ, jaki optymalizacja wyszukiwania może mieć na przychody i wydajność, nawet w tak specyficznym sektorze jak przemysł farmaceutyczny.
Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego
Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.
Czytaj więcejWspółczynnik klikalności w Kosik.cz wzrósł o 83% dzięki naszemu autouzupełnianiu
Kosik.cz może pochwalić się większą liczbą zadowolonych klientów, trafniejszymi wynikami wyszukiwania i wyższymi przychodami. 40% klientów korzysta z Luigi’s Box Search w formie wyszukiwania na stronie Kosik, a 40% z nich bezpośrednio dodaje produkty do koszyka. Jak stwierdził Product Manager firmy Kosik: “”Dzięki temu narzędziu zwiększyliśmy współczynnik wykorzystania wyszukiwania i konwersje na Kosik.cz””.
Konwersje z wyszukiwania w Košíku wzrosły o 10,5%.
Dzięki Luigi's Box, Košík.cz cieszy się większą ilością zadowolonych klientów, bardziej trafnymi wynikami wyszukiwania i zwiększonymi przychodami.
Czytaj więcejJesteśmy tutaj, aby pomóc Ci osiągnąć podobne wyniki i udoskonalić Twoje usługi. Z niecierpliwością czekamy na przyszłą współpracę.