1. Wyszukiwanie ukraińsko-rosyjskie bez przełączania języka strony internetowej
Ukraińska wersja strony internetowej zawiera szybkie przejście do wersji rosyjskiej. Klient chciał uprościć ten krok dla użytkowników i dlatego musieliśmy zaimportować ogromną liczbę rosyjskich terminów jako synonimy do produktów w języku ukraińskim (i odwrotnie). Wyszukiwanie było wtedy w stanie pokazać dokładne wyniki w języku, w którym użytkownik wpisał frazę.
2. Masowa aktualizacja wszystkich produktów w danej kategorii
Aby uprościć administrację produktami, klient potrzebował funkcji umożliwiającej edycję jednego z atrybutów produktu dla wszystkich produktów z danej kategorii jednocześnie. Na przykład, aby zmienić wszystkie produkty marki Adidas na “niedostępne”.
3. Automatyczna reindeksacja produktów po zmianie kategorii
Przy zmianie kategorii produktu na stronie internetowej, konieczna jest również zmiana informacji w katalogu produktów. Zautomatyzowaliśmy ten proces dla klienta, dzięki czemu nie musi on myśleć o tym kroku podczas wprowadzania zmian w administracji produktów.
4. Fasety na danych strukturalnych
Facety w katalogu produktów klienta składają się z różnych komponentów (np. facet koloru składa się z nazwy, ID lub kodu html). Integracja backendu wymagała połączenia z istniejącym frontendem, przy zachowaniu tej struktury danych. Dlatego też dostosowaliśmy nasze rozwiązanie tak, aby było w stanie przetwarzać dane w strukturze wymaganej przez klienta.
5. Własne serwery
Klient wymagał własnych serwerów. Chcieli mieć pewność, że inne strony internetowe nie mają negatywnego wpływu na wydajność ich strony. Mimo, że nigdy nie doświadczyliśmy takiego wpływu na żadne strony internetowe, spełniliśmy ten wymóg i zapewniliśmy klientowi własne serwery.
6. Biblioteka kliencka PHP
Aby ułatwić im życie, Answear stworzył open-sourcową bibliotekę kliencką w języku PHP, która pozwoliła na szybszą i wygodniejszą pracę z API Luigi’s Box.
7. Wyszukiwanie z uwzględnieniem aspektu płci
Pasek wyszukiwania w sklepie internetowym Answear pokazuje się dopiero po wybraniu płci. Dlatego dostosowaliśmy wyszukiwarkę tak, aby pokazywała produkt tylko dla wybranej płci, nawet gdy użytkownik wyszukuje ogólne zapytania typu koszulka, spodnie, kurtka itp.
8. Biblioteki autouzupełniania projektu
Narzędzia Luigi’s Box respektują design strony internetowej i wyglądają jak jej rodzima część. Klient chciał jednak jeszcze bardziej dostosować wygląd autouzupełniania. Dlatego już na początku współpracy udostępniliśmy kody źródłowe naszych bibliotek autouzupełniania, aby mógł edytować wygląd według swoich potrzeb.