Czym jest wyszukiwanie bez kliknięć?
Wyszukiwania bez kliknięć to nic innego, jak wyszukiwanie, które nie było wystarczająco udane i nie przyniosło wyników, które skłoniłyby odwiedzających do kliknięcia. Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy wyszukiwanie zakończy się niedokładnymi wynikami, brakiem produktów podobnych do wyszukiwanego terminu lub innym podobnym powodem. Wyszukiwania bez kliknięć są nieudane i dlatego mają zerowe szanse na uzyskanie konwersji.
Jak można wykorzystać analitykę wyszukiwań bez kliknięć?
Ten rodzaj analityki może pokazać Ci dokładnie, które wyszukiwania nie były udane. Dowiesz się, które z nich nie uzyskały żadnych kliknięć ze strony użytkowników online. Analityka wyszukiwań bez kliknięć może też pokazać powody, dla których klienci zdecydowali się albo powtórzyć wyszukiwanie z innym słowem kluczowym, albo całkowicie zakończyć wyszukiwanie.
Wykorzystaj te dane w przyszłości, aby upewnić się, że Twoje wyszukiwania uzyskają kliknięcia w każdych okolicznościach.
Jakie są korzyści z analityki wyszukiwań bez kliknięć?
Dowiesz się, które wyszukiwania zakończyły się zerową liczbą kliknięć
Poznasz kompleksowe dane o wyszukiwaniach i kliknięciach