Co to jest wskaźnik rezygnacji z wyszukiwania?
Wskaźnik rezygnacji z wyszukiwania to funkcja analityczna, która mierzy, jak często użytkownicy rezygnują z wyszukiwania. Wskaźnik ten jest przydatną informacją, ponieważ może ujawnić wiele czynników, z powodu których klient opuścił wyszukiwanie. Może to być związane z frustracją klienta podczas nieudanego wyszukiwania, rozproszeniem uwagi podczas wyszukiwania lub innymi czynnikami.
Jak wykorzystać analitykę współczynnika rezygnacji z wyszukiwania?
Określenie współczynnika rezygnacji z wyszukiwania dzięki dokładnym danym jest ważnym źródłem informacji dla każdego e-sklepu. Dowiedz się, dlaczego Twoi klienci opuszczają wyszukiwanie i ustal, co było głównym powodem ich wyjścia. Dzięki tym danym możesz dowiedzieć się, czy po prostu byli rozproszeni przez inne fajne produkty, czy byli sfrustrowani podczas wyszukiwania, czy po prostu nie mieli czasu, aby kontynuować.
Możesz wykorzystać te dane, aby poprawić i dostosować swoje wyszukiwanie, rekomendacje i inne funkcje, aby uzyskać najlepsze wyniki.
Jakie są korzyści z analizy wskaźnika rezygnacji z wyszukiwania?
- Uzyskanie informacji o współczynniku zakończenia wyszukiwania
- Wykorzystanie danych do poprawy wyszukiwania w Luigi’s Box.