Wracamy z naszym pożywnym newsletterem. Po zeszłomiesięcznej inspiracji, ponownie przychodzimy z czymś praktycznym.
Płynne, wydajne i przyjazne dla użytkownika wyszukiwanie jest niezbędne dla każdego sklepu internetowego. Szczególnie w stale zmieniającym się krajobrazie technologii cyfrowej. Dlatego Luigi’s Box – wiodący gracz w świecie optymalizacji wyszukiwania – wprowadza przełomową funkcję “Dostosowywanie zapytań” (Rewrite Query). Narzędzie to zostało stworzone specjalnie po to, aby dać e-sklepom możliwość precyzyjnego dostosowania wyników wyszukiwania, zapewniając w ten sposób lepsze i bardziej satysfakcjonujące wrażenia. W tym newsletterze zajmiemy się korzyściami i unikalnymi cechami naszej nowej funkcji.
Luigi’s Box słynie z wyjątkowej sztucznej inteligencji, która stanowi fundament naszych produktów. Jest ona zaprojektowana tak, aby mądrze i skutecznie radzić sobie z szerokim spektrum zadań i sytuacji. Rezultatem są produkty, które są intuicyjne, przyjazne dla użytkownika i wydajne. Musimy jednak pamiętać, że pomimo tych wszystkich postępów, istnieją pewne obszary, których sztuczna inteligencja nie jest jeszcze w stanie w pełni objąć. W takich przypadkach bezcenna staje się możliwość pomocy ze strony administratora i ręczne dostosowanie ustawień. To pozwala klientom zachować optymalną kontrolę, przy jednoczesnym czerpaniu korzyści z oferowanej przez Luigi’s Box sztucznej inteligencji.
Czym dokładnie jest Dostosowywanie zapytań?
“Dostosowywanie zapytań” to potężna funkcja, którą opracowaliśmy w Luigi’s Box. Daje ona e-sklepom możliwość modyfikowania i udoskonalania zapytań w celu zapewnienia jeszcze lepszych wyników wyszukiwania, szczególnie w określonych sytuacjach.
Narzędzie to jest szczególnie przydatne w przypadku, gdy:
- Sklepy internetowe zmagają się z zapytaniami, które nie dają żadnych rezultatów.
- Wyniki są niewystarczające lub jest ich zbyt wiele.
- Wyniki wymagają szczególnego dopasowania, np. do trwających kampanii marketingowych.
- Istnieje potrzeba wyczyszczenia zapasów.
- Twój partner wymaga promowania.
- Potrzebujesz wypromować markę własną.”
Rozpoczynanie i edytowanie nowego zapytania
Aby zacząć korzystać z nowej opcji w menu bocznym, musisz kliknąć przycisk “Dostosuj nowe zapytanie”. W tym miejscu wprowadzisz początkowe zapytanie, którego wyniki chcesz udoskonalić. Możesz też zdecydować, czy chcesz opublikować informacje o tych zmianach w interfejsie użytkownika, wraz z ich wersjami tekstowymi.
Po wprowadzeniu danych udostępnimy ilość i podgląd wyników wyszukiwania. Ten natychmiastowy feedback ma na celu zapewnić Ci możliwość szybkiej oceny skuteczności bieżącego zapytania. Dzięki temu możesz zdecydować, czy wymaga ono modyfikacji lub przeredagowania.
Możesz albo zachować zmiany, albo ponownie dostosować zapytanie na inne (zapytanie docelowe) i wyświetlić jego wyniki wyszukiwania. Zachęcamy do eksperymentowania i testowania różnych wersji, ponieważ zawsze istnieje możliwość przywrócenia zapytania docelowego do jego pierwotnego stanu. Ta swoboda iteracji i udoskonalania zapewnia możliwość znalezienia optymalnego rozwiązania dla konkretnych potrzeb.
Dodawanie parametrów niestandardowych
W tak dostosowanym zapytaniu można zastosować parametry niestandardowe, które umożliwią filtrowanie elementów na stronie wyników wyszukiwania. Ta funkcja pozwoli zarządzać wynikami wyszukiwania we wszystkich scenariuszach, zapewniając klientom znalezienie dokładnie tego, czego szukają. Jak więc widzisz, pomyśleliśmy o wszystkim.
Dostosowywanie zapytań pomaga firmom udoskonalić rezultaty wyszukiwania, czyli:
- Zoptymalizować wyniki wyszukiwania: Sklepy internetowe mogą dopracować szczegóły, aby uzyskać trafniejsze i dokładniejsze wyniki wyszukiwania, poprzez strategiczne dopasowywanie zapytań i włączanie niestandardowych parametrów.
- Polepszyć doświadczenie użytkownika: Zoptymalizowane wyniki zwiększają zadowolenie klientów i zaangażowanie użytkowników w sklepie internetowym.
- Zwiększyć zyski: Zwłaszcza w przypadku [sklepów internetowych] z wieloma produktami i większym ruchem, niewielki wzrost trafności wyszukiwania może mieć znaczący wpływ na przychody.”
Dostosowywanie zapytań może rozszerzyć możliwości wyszukiwania platformy oraz udoskonalić otrzymywane wyniki tak, aby odzwierciedlały cele biznesowe i marketingowe, a zarazem napędzały rozwój firmy.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy z naszą nową funkcją, nie wahaj się skontaktować z menedżerem konta lub zespołem obsługi klienta. Nasi doświadczeni koledzy z przyjemnością udzielą wskazówek oraz dostarczą wszelkiej pomocy, abyś mógł jak najlepiej wykorzystać funkcję Dostosowywania zapytań. Jesteśmy tutaj, aby wspierać Cię na każdym kroku.
Z okazji rozpoczynającego się lata życzymy wielu sukcesów i radości.