Życzymy Ci szczęśliwego Nowego Roku, w którym nie zabraknie wyzwań, dobrych decyzji i udanych rozwiązań.
Podobnie jak w poprzednich latach, również w tym roku będziemy regularnie przynosić Ci przydatne informacje związane z wyszukiwaniem, rekomendacje produktów i wiadomości bezpośrednio z naszej aplikacji. Dlaczego więc nie zacząć już teraz?
Dodaj banery do wyszukiwania
Regularnie poprawiamy i optymalizujemy naszą aplikację, aby przynieść Ci jak największą wartość. Połączyliśmy więc nasze pomysły i poparliśmy je danymi i tak narodziła się opcja ustawienia swojej kampanii banerowej w aplikacji.
Dlaczego powinieneś być zainteresowany?
Istnieje kilka opcji, jak wykorzystać wewnętrzną kampanię banerową. Najbardziej prawdopodobne przypadki użycia to:
- Priorytetyzacja konkretnego produktu, grupy produktów lub kategorii produktów w wynikach wyszukiwania
- Promowanie pozycja dla producenta marki
- Opowieść o konkretnej treści lub asystent wyboru produktu
- Wyświetlanie pakietów produktów
Powodów jest niewątpliwie kilka; wszystko zależy tylko od Twojej wyobraźni. Wystarczy dostępny obraz (baner) oraz adres docelowy, na który użytkownik zostanie skierowany po kliknięciu w baner.
Jak skonfigurować kampanię
Sprawa jest dość prosta. W menu bocznym, po kliknięciu w pozycję „Dostosowanie wyników wyszukiwania”, znajdziesz opcję „Kampanie banerowe”.
Kampanię stworzysz umieszczając banery z dowolnym linkiem w Autouzupełnianiu i wynikach wyszukiwania dla wybranej przez Ciebie frazy. Dla ułatwienia orientacji sprawdź tabelę pozycji i wymiary banerów w kampanii, którą znajdziesz przed utworzeniem pierwszej kampanii na górze strony.
Podczas tworzenia kampanii wystarczy na początku zdefiniować frazy wyszukiwania i docelowy adres URL. Następnie, aby śledzić sukces kampanii w swoim narzędziu analitycznym, możesz wstawić swoje parametry lub UTM.
Następnie wprowadzasz tylko adresy URL poszczególnych wymaganych banerów, w zależności od tego, gdzie chcesz wyświetlać banery.
W Autouzupełnianiu możliwe jest wyświetlanie banerów zarówno na komputerze stacjonarnym jak i na urządzeniach mobilnych w:
- Lista marek,
- Top pozycja produktów
W wynikach wyszukiwania w:
- nagłówek strony,
- panel boczny,
- produkt na liście,
- stopka strony.
Później należy tylko zapisać kampanię.
Całkiem proste, prawda?
Zacznij już teraz! Zaloguj się do aplikacji Luigi’s Box i spróbuj założyć swoją pierwszą kampanię.
W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się ze swoim opiekunem konta.