Czym są wyszukiwania z niską konwersją?
Wyszukiwania z niską konwersją to wyszukiwania, które okazały się nieskuteczne w przekonaniu odwiedzających online do zakupu produktów, które pojawiły się w rezultatach. Taka sytuacja może mieć miejsce w wyniku wielu przyczyn, takich jak niedokładne wyszukiwanie, złe zarządzanie słowami kluczowymi, brak pożądanych produktów i wiele innych.
Analityka wyszukiwań z niską konwersją to ważna porcja danych pozwalająca na ulepszenie przyszłych wyszukiwań i poprawę doświadczenia klienta.
Jak można wykorzystać analitykę wyszukiwań z niską konwersją?
Wyszukiwania z niską konwersją są jednymi z najczęstszych bolączek każdego sklepu internetowego, niezależnie od jego sukcesu. To również świetne dane, do których warto mieć dostęp, ponieważ pomagają one w doskonaleniu się. Określenie, które wyszukiwania przynoszą niskie konwersje, jest ważnym pierwszym krokiem do rozwiązania problemów z nieefektywnymi wyszukiwaniami i usunięcia wszelkich nieudanych ustawień.
Jakie są korzyści z analityki wyszukiwań o niskiej konwersji?
- Dowiadujesz się, które wyszukiwania mają niską konwersję
- Poprawiasz wyniki, mając do dyspozycji odpowiednie dane