NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Najlepszy Dostawca Wyszukiwania Ecommerce

Czym Wyróżnia się Najlepszy Dostawca Usług Wyszukiwania w E-commerce

Coraz więcej firm chce optymalizować swoje witryny e-commerce pod kątem konwersji. Nic więc dziwnego, że rozwiązania wyszukiwania e-commerce stały się ważnym narzędziem marketingowym.

Użytkownicy wyszukiwarki wiedzą, czego potrzebują i są już w “trybie zakupowym”, gdy tego szukają.

Posiadanie niezawodnego rozwiązania do wyszukiwania w e-commerce oznacza, że będą mogli szybciej i łatwiej znaleźć towary, których potrzebują.

Skąd jednak wiedzieć, które rozwiązanie wybrać?

Świetne narzędzie do wyszukiwania w witrynie e-commerce powinno nie tylko zapewniać szybkie wyniki. Musi również być w stanie przewidzieć intencje klienta za pomocą odpowiednich sugestii.

Aby pomóc Ci znaleźć odpowiedniego dostawcę wyszukiwania e-commerce, wybraliśmy kilka najważniejszych punktów do rozważenia.

Raporty G2

Nabierz rozpędu razem z nami!

Wyniki Momentum dla wyszukiwania e-commerce wyświetlają wynik Momentum każdego produktu na osi pionowej i wynik Satysfakcji na osi poziomej, w oparciu o algorytmy G2. Produkty znajdujące się w zacienionym obszarze to 25% najlepszych wyników Momentum Grid®.

Indeks relacji

Indeks relacji wyszukiwania w e-commerce

Odkryj czynniki wpływające na relacje z produktami. Zobacz poniższy wykres, aby uzyskać wgląd w łatwość prowadzenia działalności, jakość wsparcia i rekomendacje.

Firma
Wynik

Dlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje odpowiedniego rozwiązania do wyszukiwania e-commerce?

Bez sprawnej funkcji wyszukiwania, klienci nie będą w stanie znaleźć tego, czego szukają - a jeśli tak się stanie - opuszczą Twój sklep i pójdą gdzie indziej. Aby Twoja witryna e-commerce odniosła sukces, musisz upewnić się, że pole wyszukiwania działa dla Ciebie, a nie przeciwko Tobie.

Usprawni kampanie marketingowe
Usprawni kampanie marketingowe

Wiedza o tym, czego szukają Twoi klienci jest ważna, ponieważ dzięki niej poznasz swoich odbiorców i zidentyfikujesz ich potrzeby.

Te informacje mogą poprawić SEO Twojej strony, a także opisy produktów, oferty promocyjne, a nawet kampanie marketingowe.

Zwiększy wskaźniki konwersji
Zwiększy wskaźniki konwersji

Jednym ze sposobów na zwiększenie współczynnika konwersji jest upewnienie się, że wyniki wyszukiwania są odpowiednie, dokładne i atrakcyjne. Z efektywnym polem wyszukiwania na stronie, odwiedzający nie będą musieli tracić czasu na przewijanie setek produktów lub przeklikiwanie się przez wiele stron – będą mogli zrobić to wszystko za pomocą kilku ruchów myszy!

A jeśli nie masz akurat tego typu produktu, który chcą kupić, mogą znaleźć coś podobnego.

Poprawi doświadczenia użytkowników i zdobędzie stałych klientów
Poprawi doświadczenia użytkowników i zdobędzie stałych klientów

Dobre narzędzie do wyszukiwania nie tylko pomoże Ci sprzedać więcej produktów i zarobić więcej pieniędzy – może również budować zaufanie potencjalnych klientów, pokazując im, że Twój sklep jest zorganizowany i łatwy w nawigacji.

Narzędzia do badania słów kluczowych i wyszukiwanie głosowe uproszczą proces zakupu, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych. Przyniosą też więcej stałych klientów. Dodatkowo, przydadzą się świetne recenzje produktów, które zainteresują wielu potencjalnych klientów.

Zwiększy średnią wartość zamówienia
Zwiększy średnią wartość zamówienia

Wartość zamówienia to ważna metryka dla biznesu e-commerce. Im jest ona wyższa, tym więcej pieniędzy zarabiasz. Dobre rozwiązanie w zakresie wyszukiwania może poprawić tę wartość, pokazując odpowiednie rekomendacje produktów i filtrując nieistotne towary z wyników.

Kiedy klientowi prezentowane są odpowiednie produkty – takie, które lubi – zwiększa się jego zaufanie do Twojej marki oraz szansa na zakup.

Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o wyborze narzędzia do wyszukiwania e-commerce?

Prawda jest taka, że wybór odpowiedniego narzędzia może być nie lada wyzwaniem. Na rynku dostępnych jest wiele opcji, które mogą się znacznie różnić pod względem funkcji i możliwości.

Trudności z integracją

Poziom wymaganej integracji będzie zależał od Twoich potrzeb i konfiguracji sklepu.

Niektóre rozwiązania są bardziej złożone niż inne, więc przed dokonaniem wyboru upewnij się, że rozumiesz, ile pracy wymaga ich integracja.

Jakość wyników wyszukiwania

Jakość wyników wyszukiwania zadecyduje o tym, czy klienci pozostaną na Twojej stronie, czy nie.

Jeśli wyszukiwarka e-commerce nie dostarcza szybko pożądanych rezultatów lub często pokazuje stronę informującą o braku wyników, kupujący pójdą gdzie indziej, aby spełnić swoje potrzeby. W ten sposób otrzymujesz nic innego jak wysoki współczynnik odrzuceń.

Poziom dostosowania do potrzeb klienta

Możliwość dostrojenia funkcji pozwala na dopasowanie wyszukiwarki do swoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dostosować sposób działania tego narzędzia, to ważne jest, aby wybrać platformę, która pozwoli Ci to zrobić jak najprościej.

Większość platform można dostosować do pewnego stopnia, ale niektóre z nich są bardziej przyjazne i elastyczne niż inne. Im więcej opcji dostępnych do dostrojenia narzędzia wyszukiwania, tym lepiej.

Doświadczenie w obsłudze klienta

Najlepsze narzędzia do wyszukiwania w e-commerce oferują doskonałą obsługę klienta i szybki czas odpowiedzi. Dzięki temu, jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz uzyskać pomoc od ekspertów niemal natychmiast.

Główną zaletą jest to, że nie musisz tracić czasu, próbując dowiedzieć się, co poszło nie tak lub jak użyć jakiejś funkcji – możesz po prostu zapytać konsultanta, a wszystkie Twoje wątpliwości zostaną rozwiane.

Jakich cech należy szukać w platformie do wyszukiwania dla e-commerce

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania

Dobra platforma wyszukiwania powinna uczyć się na podstawie przeszłych zapytań każdego klienta i dostarczać mu wyniki oparte nie tylko na odpowiednich słowach kluczowych, ale także na jego indywidualnych preferencjach.

Dynamiczne filtry fasetowe

Dynamiczne filtry fasetowe

Algorytmy narzędzi do wyszukiwania powinny wiedzieć, jakich filtrów potrzebuje każda kategoria produktów, aby nie dezorientować klientów. A dynamiczne wyszukiwanie fasetowe pokazuje wyłącznie odpowiednie opcje.

Zapobieganie bezskuteczności

Zapobieganie bezskuteczności

Nie chcesz pokazywać pustych stron bez wyników w przypadku gdy odwiedzający źle wpisał słowo lub nazwę produktu/marki. Tutaj, intuicyjnym sposobem obsługi zapytań jest rozumienie intencji wyszukiwania i dostarczanie odpowiednich rezultatów.

Synonimy

Synonimy

Im bardziej trafne wyniki wyszukiwania, tym większe zadowolenie klientów. Sugestie synonimów mogą poprawić trafność, pokazując pozycje, które może i nie są dokładnie tym, czego szukał klient, ale są wystarczająco podobne, aby zaspokoić jego potrzeby. To znacznie zwiększy współczynnik konwersji.

Zaawansowane przetwarzanie języka

Zaawansowane przetwarzanie języka

Moduły NLP interpretują, co użytkownicy mają na myśli, gdy wpisują coś do paska wyszukiwania, a następnie zwracają odpowiednie wyniki. Nie chodzi tylko o zrozumienie intencji, ale także o zrozumienie znaczenia i sentymentu fraz, które zostały użyte.

Rozwiązanie open-source czy od dostawcy zewnętrznego?

Istnieją dwie opcje, jeśli szukasz odpowiedniej wyszukiwarki dla e-commerce: rozwiązanie open-source lub rozwiązanie od zewnętrznego dostawcy.

Open-source

Główną zaletą rozwiązania open-source jest jego dostosowanie – klienci mogą je ulepszyć na własną rękę i sprawić, że będzie pasował do ich potrzeb. Jednak czasami takie dostosowanie wymaga dużo czasu, a i tak może okazać się trudne dla tych, którzy nie mają wystarczających zasobów.

Minusem korzystania z narzędzia open-source jest to, że może nie być tak łatwy w użyciu jak inne gotowe rozwiązania. Tym bardziej, jeśli nie masz zespołu wsparcia, który może pomóc, jeśli coś pójdzie nie tak. Narzędzie to może być również wolniejsze i mniej niezawodne.

Dostawcy zewnętrzni

Rozwiązania zewnętrznych dostawców są już przetestowane, sprawdzone i gotowe do użycia. Łatwo je zintegrować z Twoją stroną internetową, a ponadto są wspierane przez ekspertów.

Najlepsze jest to, że zewnętrzny dostawca wykonał już za Ciebie całą ciężką pracę – zaprojektował funkcje, przetestował użyteczność i przeanalizował wydajność. Jedyne, co musisz zrobić, to założyć konto i zacząć korzystać z platformy.

Chociaż istnieje wiele dobrych powodów, aby wybrać rozwiązania open-source, naszą rekomendacją będzie zdecydowanie wybór gotowego narzędzia od zewnętrznych dostawców.

Luigi’s Box oferuje najlepsze możliwości wyszukiwania w e-commerce!

  • tick 30-dniowy bezpłatny okres próbny
  • tick Karta kredytowa nie jest wymagana
  • tick Zrezygnuj w dowolnym momencie
Umów się na demo call

Luigi’s Box jest inteligentny. Zwiększa konwersje i pomaga potencjalnym klientom znaleźć to, co chcą, niezależnie od wybranej metody wyszukiwania.

Jest zasilany przez sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, co oznacza, że z czasem staje się mądrzejszy i uczy się na podstawie zachowań użytkowników. W ten sposób może przewidzieć czego szukają klienci, nawet jeśli sami tego nie wiedzą.

Luigi’s Box ma prosty i przyjazny dla użytkownika UI i doskonale współpracuje z każdą witryną e-commerce.

Zapoznaj się z naszymi studiami przypadków

Dowiedz się więcej o tym, jak klienci Lugi's Box wykorzystują zaawansowane narzędzia do wyszukiwania i odnajdywania produktów

+320%

średni współczynnik konwersji

Przeczytaj studium przypadku
+96%

współczynnik konwersji wyszukiwania

Przeczytaj studium przypadku
+67%

konwersje autouzupełniania

Przeczytaj studium przypadku
+10,5%

współczynnik konwersji wyszukiwania

Przeczytaj studium przypadku
Answear logo
Podwójne

wykorzystanie wyszukiwania

Przeczytaj studium przypadku
+9,49%

współczynnik konwersji wyszukiwania

Przeczytaj studium przypadku
+600%

współczynnik konwersji wyszukiwania

Przeczytaj studium przypadku
Logo Dr.Max
+230%

współczynnik konwersji dla wybranego segmentu produktowego

Przeczytaj studium przypadku
+ 15%

zwiększa dochody

Przeczytaj studium przypadku
+100,000 €

oprócz standardowego rocznego dochodu

Przeczytaj studium przypadku

Integracja Luigi's Box jest łatwa

Luigi’s Box to świetne rozwiązanie dla sklepów e-commerce. Zapewnia przydatną analitykę i narzędzia, które poprawiają sprzedaż i zwiększają przychody.

Łatwo zintegrowany z Twoją witryną, daje dostęp do szerokiej gamy raportów i dashboardów, które pomogą Ci szybko zidentyfikować obszary do poprawy.

Załóż konto, wstaw jedną linię kodu do nagłówka swojego sklepu internetowego i gotowe. Możesz zintegrować ten kod ze wszystkimi głównymi platformami e-commerce, takimi jak WooCommerce, Shopify i BigCommerce, aby zawsze mieć bezproblemowy dostęp do danych.

Następnie uruchom Analytics i przeanalizuj swoje pierwsze dane. Otrzymasz dostęp do mnóstwa informacji na temat tego, jak klienci wchodzą w interakcję z Twoją witryną, gdzie klikają i jakie słowa wyszukują.

Odkryj, jak najlepiej wykorzystać te informacje do zwiększenia sprzedaży i przychodów.

Luigi's Box jest kompatybilny z każdą stroną internetową

Istnieją trzy sposoby dostarczenia danych produktu do Luigi’s Box.

Synchronizacja przez API

Dane będą przesyłane na nasze serwery. Dlatego aktualizacje produktów będą wysyłane tylko wtedy, gdy ulegną zmianie. Jeśli korzystasz z obsługiwanej platformy, możemy skonfigurować łączniki danych.

Nie ponosisz żadnych kosztów rozwoju. Możemy pobrać wszystkie potrzebne dane. Luigi’s Box jest kompatybilny z każdą platformą e-commerce.

Pro Tip: Jeśli korzystasz z obsługiwanej platformy, możemy skonfigurować łączniki danych. Nie ponosisz żadnych kosztów rozwoju. Możemy pobrać wszystkie potrzebne dane.

Łączniki platform

Jeśli korzystasz z obsługiwanej platformy, możemy skonfigurować łączniki danych, więc nie ponosisz żadnych kosztów rozwoju.

Możemy pobrać wszystkie potrzebne dane, a Ty przejdziesz do kroku czwartego. Jeśli nie korzystasz z żadnej z tych platform, możesz wybrać, czy chcesz synchronizować dane za pośrednictwem interfejsu API, czy feedów.

Pro Tip: Jeśli korzystasz z obsługiwanej platformy, możemy skonfigurować łączniki danych. Nie ponosisz żadnych kosztów rozwoju. Możemy pobrać wszystkie potrzebne dane.

Synchronizacja za pomocą feedów

Dane będą pobierane z serwerów użytkownika. Jeśli nastąpi zmiana w produkcie, nie będziemy o tym wiedzieć, dopóki kanał nie zostanie przetworzony ponownie. Aktualizacja danych odbywa się zazwyczaj sześć razy dziennie.

Do synchronizacji danych można użyć API lub feedów. Potrzebuje aktualnych danych o produktach, kategoriach, markach i (opcjonalnie) artykułach.

Pro Tip: Jeśli korzystasz z obsługiwanej platformy, możemy skonfigurować łączniki danych. Nie ponosisz żadnych kosztów rozwoju. Możemy pobrać wszystkie potrzebne dane.

Zaufało nam ponad 3 000 firm online.

Zakupy online stały się normą. Ale w świecie milionów produktów e-commerce, znalezienie tego odpowiedniego towaru ma swoją cenę: niekończące się poszukiwania i stresująca podróż klienta polegająca na porównywaniu.

Na szczęście powstały nowe narzędzia wyszukiwania, takie jak Luigi’s Box, które ułatwiają Twoim klientom znalezienie produktu odpowiadającego wszelkim potrzebom i gustom.

Przebij się przez ten chaos dzięki inteligentnemu rozwiązaniu do wyszukiwania w e-commerce.

Umów się na demo call
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego platforma wyszukiwania jest ważna w e-commerce?

Platforma wyszukiwania jest niezbędna w e-commerce, ponieważ umożliwia ludziom znalezienie tego, co chcą kupić. Jest to ogromna część doświadczenia klienta i może poprawić lub zepsuć Twój model biznesowy, więc warto w nią zainwestować.

Jakie cechy powinno mieć rozwiązanie do wyszukiwania w e-commerce?

Rozwiązanie to powinno umożliwiać skonfigurowanie parametrów wyszukiwania dla klientów. Być może pewnych elementów nie chcesz wyświetlać w danym wyszukiwaniu. Albo klienci często używają slangu lub synonimów podczas wyszukiwania. Twój dostawca powinien być w stanie Ci pomóc i dostosować te parametry, abyś z kolei Ty mógł oferować dokładne rezultaty.

Jakie są korzyści z używania oprogramowania do wyszukiwania w e-commerce?

  • Łatwiejsze, szybsze i dokładniejsze wyszukiwanie
  • Lepsze doświadczenia użytkowników i zadowoleni klienci
  • Zwiększone wskaźniki konwersji

Jakie jest jedno z najlepszych narzędzi do wyszukiwania e-commerce?

Luigi’s Box kilkakrotnie znalazł się w rankingu najlepszych narzędzi wyszukiwania dla e-commerce na świecie.