Wyszukiwarka Luigi’s Box

    Wyszukiwanie w witrynie napędzane przez sztuczną inteligencję.
    Pomóż swoim klientom znaleźć to, czego szukają.
    Spersonalizuj swoją stronę internetową pod kątem ich intencji,
    i zwiększ konwersje o ponad 35%.

    Co może dać Ci inteligentne wyszukiwanie?

    Wyszukiwarka Luigi’s Box oczekuje, że użytkownik będzie popełniał błędy, literówki i używał niepoprawnych lub slangowych terminów, a nawet różnych synonimów, które nie są nawet poprawne gramatycznie. Unikaj wyszukiwań bez rezultatów.

    +35%

    Średni wzrost sprzedaży

    +13%

    Wzrost średniej konwersji z koszyka

    +1500%

    Średni zwrot z inwestycji

    Luigi’s Box is a very progressive tool, which complements our existing analytical data. Its usage led not only to higher conversion rates for... more

    Jana Karasová
    Online Sales and Service Development Specialist, O2

    Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple... more

    Jakub Žilinčan
    Chief Marketing Officer, Electronic-star

    Luigi’s Box massively streamlines shopping for our customers. Moreover, they developed several features for us that help manage products in our e‑shop.

    Piotr Maciazka
    Implementation Team Manager, Answear

    We’ve been using Luigi’s Box since 2017. In addition to our search conversion rate increase by 600%, the service also enhanced our in-store... more

    Martin Derňar
    Chief Omnichannel Officer, Nay

    Luigi’s Box is a guarantee of a professional approach. As the search specialists, they lead us to our goals much faster.

    Tomáš Bzirský
    Performance Marketing Manager, Košík

    The most significant contribution of Luigi’s Box to EXIsport is an improvement in customer experience. The quicker they find what they search for,... more

    Juraj Giacko
    Head of E‑Commerce, EXIsport

    Luigi's Box Autocomplete increased our conversions by 33%, even when its use dropped by 30%.

    David Linhart
    Head of E‑Commerce, Mountfield

    Recommender is a useful and inspirational resource for our customers to discover Powerlogy's products. How do we know that? Our average shopping cart... more

    Michal Dodok
    Head of Marketing, Powerlogy

    Luigi’s Box was a real eye-opener for us. E‑shoppers often forget to care about customer experience and invest too many resources into advertising.... more

    Soňa Fialková
    CEO, SpokojenýPes

    Po integracji, wyszukiwanie zawsze działa jako
    naturalna część sklepu internetowego.

    Pasek wyszukiwania

    Klienci są przyzwyczajeni do autouzupełniania po kliknięciu w pasek wyszukiwania. Nasze autouzupełnianie pokazuje klientowi od razu topowe produkty i kategorie, a to co najważniejsze – wyniki wyszukiwania – już po pierwszym naciśnięciu klawisza.

    Mobilne autouzupełnianie

    Zapewnij swoim klientom ogólne doświadczenie mobilne, dostarczając sugestie autouzupełniania na urządzeniach mobilnych.

    Wyszukiwanie głosowe

    Pozwól swoim klientom używać głosu. Docenią to, zwłaszcza jeśli korzystają z urządzeń mobilnych.

    Wyniki wyszukiwania

    Popraw doświadczenia zakupowe klientów. Śledź ich intencje i oferuj im odpowiednie wyniki wyszukiwania na podstawie poprzednich interakcji.

    Co można zrobić z inteligentnym wyszukiwaniem
    w twoim sklepie internetowym:

    Personalizuj wyszukiwania od pierwszej interakcji

    Możemy przewidzieć intencje i preferencje klientów na podstawie ich kliknięć w produkty, kategorie, marki lub filtry – im więcej interakcji, tym lepsza personalizacja treści strony i trafność wyników wyszukiwania.

    Uwzględnij zachowania klientów w sieci

    Podczas wyszukiwania hasła „antywirus”, wyniki wyszukiwania mogą przedstawić laptopy z wbudowanymi pakietami antywirusowymi. Jednak klienci szukający antywirusów niekoniecznie interesują się laptopami. Nasza AI może nadać priorytet poszczególnym wynikom wyszukiwania, nawet jeśli oba produkty zawierają poszukiwane słowo kluczowe.

    Expand abroad easily

    Przy ekspansji zagranicznej trzeba się zmierzyć z kwestią lokalizacji. Z nami na pewno nie będziesz musiał się martwić o wyszukiwanie. Różne języki nie są dla nas problemem. Luigi’s Box jest używany w 27 krajach.

    Modyfikuj wyniki wyszukiwania

    Średnio 13% wyszukiwań nie zwraca żadnych wyników. Nasi klienci utrzymują tę liczbę w przedziale od 1% do 5%. Osiągamy tak dobre wyniki, ponieważ nasze wyszukiwanie może poradzić sobie z literówkami, synonimami lub znakami diakrytycznymi.

    Filter results with faceted filters

    Different filters may be relevant for different products. Our algorithms know what filters each product category needs, and customers are not confused by irrelevant filters.

    Poznaj nasze zaawansowane funkcje wyszukiwania

    Zaawansowana jakość dopasowania

    Nasz stale uczący się algorytm AI ocenia jakość dopasowania daleko poza pełnym tekstem. Rozumie strukturę treści i sposób, w jaki odwiedzający wchodzą z nią w interakcję.

    Spersonalizowane doświadczenie

    Kupujący zazwyczaj odwiedzają stronę internetową kilka razy przed dokonaniem zakupu. Nasza technologia śledzi ich intencje i usprawnia doświadczenia podczas kolejnych wizyt.

    Merchandising

    Promuj produkty określonej marki lub uszereguj odpowiednie wyniki wyszukiwania w kolejności, która działa według Ciebie najlepiej.

    Tolerancja literówek

    Odwiedzający mogą nie dbać zbytnio o ich pisownię. Dostarcz najnowszego iPhone'a, nawet jeśli zapytanie brzmi "ipohne 12".

    Zarządzanie synonimami

    Są różne sposoby na nazwanie jednej koncepcji lub produktu. Wyszukiwanie "lodówka" nie przeszkodzi już w sprzedaży lodówek.

    Wyniki oparte na sztucznej inteligencji

    Nasza AI rozumie intencję zapytania i wyświetli odpowiednie wyniki.

    Inteligentne kody produktów

    Kody produktów mogą mieć różne formaty. Niezależnie od tego, czy zapytanie brzmi "145-XT/187", "145 XT 187", czy "145XT187", mamy wszystko pod kontrolą.

    Filtry dynamiczne

    Znaczenie filtrów różni się w zależności od kategorii produktów. Filtrowanie koszulek po kolorze ma sens, ale w przypadku płyt CD już nie.

    Wyszukiwanie głosowe

    Pozwól swoim klientom używać głosu. Docenią to, zwłaszcza gdy korzystają z urządzeń mobilnych.

    Jak to działa? To całkiem proste.

    Integracja składa się z czterech prostych kroków, bez konieczności angażowania zespołu IT.

    Załóż konto

    Na wprowadzenie podstawowych danych wystarczy kilka minut, a konto można założyć za darmo.

    Wstaw skrypt

    Wstaw jedną linijkę kodu do nagłówka swojego sklepu internetowego lub skorzystaj z Google Tag Manager.

    Zacznij się doskonalić

    Po uruchomieniu Analityki odkryjesz nowe sposoby na osiągnięcie lepszych wyników.

    Kontynuuj odkrywanie

    Zdecyduj, czy chcesz uwolnić potencjał swojego e-sklepu za pomocą dodatkowych usług.

    Zobacz, jakie wyniki osiągają nasi klienci

    Managing 120 Million Monthly Requests on 9 Domains

    Answear is one of the most popular online fashion stores in CEE region. During the integration, we developed several features for the client.

    Read Case Study

    Smart Remedy for the Pharma Giant’s Turnover

    A member of the biggest pharmacy network in the EU increased its search conversion rate by 9.49%​ with Luigi's Box.

    Read Case Study

    How Electronicstar Realized the Importance of Search With Autocomplete

    Luigi's Box adds more than 100,000 € a year on top of the first Slovak unicorn's revenue.

    Read Case Study

    Košík’s Search Conversions Increased by 10.5%

    With Luigi's Box, Košík.cz enjoys more satisfied customers, more relevant search results, and increased revenue.

    Read Case Study

    Mountfield’s Autocomplete Conversion Rate Increased by 67%

    Luigi's Box helped the largest seller of gardening supplies in the Czech Republic and Slovakia to increase their autocomplete conversions.

    Read Case Study

    Higher Customer Satisfaction Both in Online and Offline Spheres

    Autocomplete and Search Analytics helped EXIsport increase its search conversion rate.

    Read Case Study

    Poznaj swoich klientów.

    Zapewnij każdemu odwiedzającemu spersonalizowane, przyjazne dla użytkownika doświadczenie odkrywania produktów, aby zwiększyć sprzedaż.

    • tick Analityka 14 dni za darmo
    • tick Karta kredytowa nie jest wymagana
    • tick Zrezygnuj w dowolnym momencie
    Załóż darmowe konto