NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działają pod marką Electro World. Gejza Nagy, zwrócił się do Chief Omnichannel Officer firmy Nay, Martina Derňara, w 2017 roku, aby wypróbować Luigi’s Box i nigdy nie oglądali się za siebie.

Kogo uszczęśliwiliśmy

sprzedawcy
niezawodne wyszukiwanie produktów w sklepie
odwiedzający sklep
bardziej efektywna obsługa w sklepie
odwiedzający strony internetowe
szybkie i inteligentne wyszukiwanie stron
klient
sześciokrotne zwiększenie współczynnika konwersji wyszukiwania

Conversion rate increased by 600%

We’ve been using Luigi’s Box since 2017. In addition to our search conversion rate increase by 600%, the service also enhanced our in-store customer service.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Korzyści dla sprzedaży offline

Sprzedawcy sklepowi, bardzo ważna część koncepcji omnichannel Nay, to ludzie, którzy korzystają z własnego sklepu internetowego Nay kilka razy dziennie, aby sprawdzić, czy żądane produkty są w magazynie.

Oryginalna wyszukiwarka Nay często oznaczała produkty jako niedostępne, nawet jeśli sprzedawcy byli pewni, że je mają.

Z Luigi’s Box, Nay był w stanie usprawnić ten proces i pomóc klientom uzyskać potrzebne informacje szybciej.

Korzyści dla sprzedaży offline

Odwiedzający sklep internetowy mieli do dyspozycji wyszukiwarkę, która oferowała natychmiastowe sugestie autouzupełniania i rozumiała szerszy kontekst ich zapytań.

Zauważyli oni zwiększoną wydajność wyszukiwania w witrynie, a wykorzystanie wyszukiwania w witrynie Nay, które zwykle stanowi jedną piątą całego ruchu w witrynie w segmencie elektroniki, wzrosło do jednej trzeciej.

Jednak najbardziej znaczącym osiągnięciem tej współpracy był wzrost współczynnika konwersji wyszukiwania. Porównując liczby z 2017 i 2021 roku, okazało się, że współczynnik konwersji wyszukiwania wzrósł o oszałamiające 600%!

Jak nasi klienci korzystają z Luigi's Box

Real Dutch Food: Spadek Braku Rezultatów aż o 48%

Real Dutch Food obniżył liczbę "braku wyników wyszukiwania" aż o 48%, dzięki czemu klienci nie będą już spragnieni odpowiednich wyników.

Przeczytaj studium przypadku

Gandalf: +9,40% Wzrostu AOV z Wyszukiwania

Gandalf.com.pl to polski e-sklep z kolekcją ponad 300 000 książek, audiobooków, e-booków, muzyki, filmów, gier i nie tylko.

Przeczytaj studium przypadku

Pilulka: Średnia Wartość Koszyka Wzrosła o 4,21%

Pilulka jest jednym z największych sklepów internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej w dziedzinie zdrowia i leków, koncentrującym się na wysokiej jakości i szybkiej dostawie towarów. Jej obrót w 2023 r. wyniósł około 3 mld CZK (118 035 883 EUR).

Przeczytaj studium przypadku

Wskaźnik “Dodaj do koszyka” dla Komfort.pl Wzrósł o 5,25% w Zaledwie Miesiąc

Komfort.pl to polski sprzedawca podłóg i mebli, który od wielu lat jest obecny na polskim rynku i postanowił pozbyć się utraconych możliwości spowodowanych nieefektywnym wyszukiwaniem na stronach internetowych.

Przeczytaj studium przypadku

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

Przeczytaj studium przypadku
;