Jak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania

    Luigi's Box dodaje ponad 100 000 € rocznie do przychodów pierwszego słowackiego "jednorożca".

    Jak Electronicstar uświadomił sobie znaczenie wyszukiwania za pomocą autouzupełniania

    Pierwszy Słowacki Unicorn

    Electronic star jest częścią globalnej firmy e‑commerce Berlin Brands Group (BBG), założonej przez Dominika Brichta i Petera Botha w 2012 roku. Ich 40 e-sklepów oferuje elektronikę użytkową i sprzęt AGD klientom w 26 krajach. Dzięki inwestycji z 2021 roku dokonanej przez amerykańską firmę Bain Capital, BBG stało się pierwszą słowacką firmą o wycenie 1 miliarda dolarów.

    Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple times.

    Jakub Žilinčan
    Chief Marketing Officer, Electronic-star

    Przeoczony potencjał wyszukiwania

    W sumie 82% klientów Electronic Star nie korzysta z wyszukiwania, ponieważ są oni zachęcani do natychmiastowego zakupu produktów. Biorąc pod uwagę ten rodzaj ruchu, Electronic Star nie traktował wyszukiwania jako wysokiego priorytetu. Brakowało im jednak pozostałych 18% klientów, którzy korzystali z wyszukiwania i czasami otrzymywali nieistotne wyniki, co prowadziło do tego, że nie kupowali pożądanego produktu.

    Eksperymentowanie z autouzupełnianiem

    W kwietniu 2018 roku menedżer ds. sukcesu klienta Luigi’s Box spotkał się z przedstawicielami Electronic Star i wyjaśnił wartość wyszukiwania jako strumienia przychodów. W ciągu dwóch tygodni e-sklep zgodził się na wypróbowanie Autouzupełniania. Zespół Luigi’s Box zajął się wdrożeniem technicznym, więc żaden z programistów klienta nie był potrzebny. Po wdrożeniu narzędzia, sklep internetowy z niecierpliwością czekał na wyniki.

    Search with Autcomplete on Electronicstar website.
    Luigi's Box Autocomplete finds relevant products before you finish entering the query.

    Wyraźne możliwości w zakresie wyszukiwarki

    Obecnie tylko niewielki procent klientów korzysta z funkcji Autouzupełniania podczas wyszukiwania. Mimo to, przynosi to ponad 100 000 EUR rocznie jako dodatek do standardowych przychodów, głównie dzięki wzrostowi współczynnika konwersji, który jest o 40% lepszy niż w przypadku osób korzystających ze standardowego wyszukiwania.

    Widząc pozytywne wyniki, Electronic Star natychmiast zdał sobie sprawę z ogromnego potencjału swojej funkcji wyszukiwania i postanowił zachęcić klientów do korzystania z niej na stronie internetowej. Obecnie starają się oni ułatwić i uprzyjemnić wyszukiwanie produktów, aby więcej ich klientów znalazło i kupiło to, czego chcą.

    How our clients benefit from Luigi's Box

    Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B

    Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.

    Read Case Study

    Trafne porady dotyczące produktów mogą znacznie zwiększyć obroty

    Rekomendator Luigi's Box oferuje szereg korzyści, które w wygodny sposób zwiększą obroty Twojego sklepu internetowego.

    Read Case Study

    Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

    Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.

    Read Case Study

    Zarządzanie 120 milionami miesięcznych zapytań on 9 Domains

    Answear to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z modą w regionie CEE. Podczas integracji opracowaliśmy dla klienta kilka funkcjonalności.

    Read Case Study

    Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.

    Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.

    Read Case Study
    ;