Na czym polega searchandising
Searchandising to połączenie terminów Search i Merchandising.
Jest to proces, w którym wyszukiwanie i merchandising spotykają się, aby umożliwić firmom z branży e-commerce promowanie wybranych produktów bezpośrednio w polu wyszukiwania i z łatwością przyciągnąć uwagę odwiedzających e-sklep.
Searchandising ma wiele zalet, ponieważ działa ramię w ramię z tradycyjnym wyszukiwaniem w sklepie internetowym. Na przykład nie odwraca uwagi od innych części witryny i promuje produkty dokładnie tam, gdzie szukają ich klienci. Co więcej, utrzymuje naturalne wrażenia zakupowe, ponieważ reklamy te są istotne dla zapytań i nie wyświetlają nieistotnych produktów.
Mówiąc najprościej, searchandising umożliwia prezentowanie produktów e-commerce za pośrednictwem funkcji wyszukiwania w najbardziej opłacalny sposób, przy jednoczesnym zachowaniu trafności i dopasowania do intencji wyszukiwania.
Dlaczego warto zwrócić uwagę na searchandising
Głównym powodem, dla którego warto zwrócić uwagę na searchandising, jest to, że przynosi on rezultaty. Wyniki, które oferuje są powiązane z zapytaniem i przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży w wyszukiwarce. Koncepcja searchandisingu, która opiera się na wpływaniu na zachowania klientów i zwiększaniu sprzedaży, zostaje więc spełniona.
Według naszych własnych danych, odwiedzający, którzy używają wyszukiwania, są dwukrotnie bardziej skłonni do dokonania zakupu. Innym interesującym faktem jest to, że zapewnienie wysokiej jakości opcji wyszukiwania może odpowiadać nawet za 50% przychodów witryny. Wreszcie, 73% e-sklepów, które koncentrują się na zapewnieniu zoptymalizowanych doświadczeń związanych z wyszukiwaniem, zgłasza widoczny wzrost przychodów z wyszukiwania ze względu na większe zadowolenie klientów.
Dzięki tym danym możesz przekonać się, dlaczego searchandising powinien stać się punktem zainteresowania Twojej firmy. Jego zdolność do promowania produktów przy jednoczesnym zachowaniu naturalnych doświadczeń zakupowych, dopasowanych do intencji kupującego, jest czymś wyjątkowym w porównaniu z tradycyjnymi metodami merchandisingu.
Cztery sposoby, za pomocą których searchandising może zwiększyć wydajność sklepu internetowego
Oto kilka opcji, jakie searchandising może zaoferować Twojemu sklepowi e-commerce:
Jak działa searchandising?
Searchandising pozwala nadać priorytet potrzebom biznesowym ponad zwykłymi regułami wyszukiwania.
To potężne narzędzie umożliwia dostosowanie celów poprzez promowanie określonych produktów nad innymi.
Aby pomóc w dostarczaniu bardziej wyrafinowanych wyników, wykorzystuje sztuczną inteligencję, dzięki której można śledzić interakcje użytkowników i raportować najlepsze i najsłabsze produkty. Dane te pomagają właścicielom i menedżerom ulepszyć strategię merchandisingową oraz promować wyszukiwane hasła i najciekawsze produkty wśród odwiedzających, aby zwiększyć sprzedaż online.
W jaki sposób searchandising osiąga swoje wyniki?
Wysiłki searchandisingu są napędzane przez kluczowe funkcje wyszukiwania, często oparte na sztucznej inteligencji. Należą do nich:
Synonimy
Niektórzy kupujący używają terminów, które różnią się od wpisów zarejestrowanych w katalogu produktów. Na przykład, wyszukują produkty przy użyciu slangu lub błędnie wpisują wyrazy i synonimy. Taki sposób wyszukiwania może zniweczyć wysiłki firmy, bez względu na to, jakie jest jej podejście do searchandisingu.
Ale dobre rozwiązania searchandisingowe rozpoznają intencje użytkowników i dopasowują słowa kluczowe wprowadzone w polu wyszukiwania do alternatywnych haseł. W ten sposób wyświetlane są powiązane produkty – zamiast strony bez wyników.
Rekomendacje synonimów
AI od Luigi’s Box wykorzystuje uczenie maszynowe, które gromadzi często powiązane wyszukiwane hasła, w celu stworzenia listy synonimów. Można je wykorzystać do ulepszenia strategii merchandisingu w wyszukiwarce i zapewnienia wyższej trafności w wynikach wyszukiwania na dowolnej ścieżce klienta.
Jeśli osoba wyszukująca wpisze “shirt”, ale nie uzyska przydatnych wyników, a następnie zmodyfikuje tekst na “t-shirt”, funkcja rekomendacji synonimów zasugeruje podobne słowa kluczowe, aby pomóc w tworzeniu zestawienia synonimów.
Niestandardowe zestawienia słów kluczowych
Niestandardowe zestawienia słów kluczowych mogą być skuteczne podczas okresów świątecznych, wydarzeń sezonowych i różnych imprez. Pozwalają stworzyć zaawansowane techniki i taktyki searchandisingowe, które można zastosować w odpowiednich porach roku, aby zapewnić klientom lepsze wrażenia i większe zyski.
Możesz stworzyć spersonalizowane zestawienie produktów dla kupujących w okresie letnich wakacji, które obejmuje filtry przeciwsłoneczne, czapki, stroje kąpielowe i okulary przeciwsłoneczne. Natomiast produkty takie jak świąteczne kubki, koszulki i kosze upominkowe są atrakcyjne w okresie bożonarodzeniowym.
Słowa ograniczające
Innym bardzo ważnym inteligentnym rozwiązaniem searchandisingowym są słowa ograniczające (stop words). Narzędzie to ogranicza wyniki wyszukiwania odwiedzających do konkretnej pozycji, zamiast losowo powiązywać słowa kluczowe. Może to zwiększyć zadowolenie klientów i zmniejszyć frustrację podczas zakupów.
Zamiast wyświetlać napoje czekoladowe po wpisaniu “czekolada”, słowa ograniczające filtrują wyniki do tabliczek czekolady i w ten sposób tworzą zestawienie odpowiednich rezultatów. Słowa ograniczające mogą pomóc w stworzeniu intuicyjnego doświadczenia użytkownika w sklepie internetowym.
Wzmacnianie produktów
Możesz zwiększyć liczbę produktów w wynikach wyszukiwania lub dostosować miejsce ich wyświetlania dla wybranego słowa kluczowego. Dzięki temu przedstawisz te produkty, o których istnieniu klienci nie mieli pojęcia. To przełoży się na większy zwrot z inwestycji.
Wzmocnienie produktów jest odpowiednie dla nowości, zaktualizowanych wersji, a także artykułów wyprzedażowych lub sezonowych, o których prawdopodobnie klient nigdy nie pomyślał podczas jednej sesji zakupowej.
Banery promocyjne
Posiadasz konkretne produkty, które chcesz promować w danym sezonie? Zaangażuj się w marketing cyfrowy za pomocą banerów promocyjnych. Świetnie nadają się one do reklamowania produktów z dowolnej kategorii.
Możesz promować ofertę w pobliżu paska wyszukiwania na stronie głównej. Ta strategia zwraca uwagę kupujących na dokładnie ten produkt, który chcesz.
Automatycznie generowane sugestie
Narzędzie to zapewnia automatycznie generowane sugestie produktów podczas wpisywania tekstu w pole wyszukiwania. Umożliwia to kontrolowanie, jakie produkty, marki lub kategorie mają pojawiać się w wynikach.
Rekomendacje produktów mogą zwiększyć konwersję niektórych ofert. Dzięki temu klienci zdobędą nowe pomysły na to, jakie towary kupić lub przypomną sobie o tych, o których wcześniej zapomnieli.
Nauka rankingowania
Przeglądanie mnóstwa produktów w sklepie może przytłoczyć klientów.
A co jeśli mógłbyś monitorować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z Twoim sklepem internetowym? Co więcej, mógłbyś wykorzystywać te informacje do decydowania jakie produkty powinny zajmować wyższe pozycje. Aby pokierować użytkowników, możesz nadać najwyższą rangę produktom z największą liczbą kliknięć i wyświetleń lub podkreślać artykuły, które chcesz szybko wyprzedać.
Spersonalizowane wyniki
Spraw, by każdy odwiedzający poczuł się spełniony dzięki opcjom personalizacji. Luigi’s Box bierze pod uwagę zachowanie odwiedzających online, aby odkrywać czego szuka każdy użytkownik i promować powiązane produkty w wynikach wyszukiwania.
Odpowiednie opcje wyszukiwania są kluczem do poprawy doświadczeń zakupowych, rezultatów i reklamy. Takie spersonalizowane doświadczenie może przekształcić około 60 procent odwiedzających w stałych klientów.
Optymalizacja stron bez wyników
Niedostępność produktu jest często ignorowaną okazją do promowania innych towarów, a przecież może skutecznie zwiększyć zadowolenie użytkowników.
Zamiast tracić klientów na rzecz konkurencji, nasza technologia pomaga przekształcić stronę bez wyników w listę polecanych produktów alternatywnych, które mogą przedstawiać dobre dopasowania pomimo braku wybranego przez nich produktu.
Ile będzie mnie kosztował searchandising?
Searchandising nie musi być drogi, a jeśli jest mądrze wykorzystany, może przynieść znaczący zwrot z inwestycji. Stanowi on integralną część niektórych rozwiązań do wyszukiwania w e-commerce. Przykładowo, searchandising jest jednym z kompleksowych rozwiązań Wyszukwiania Luigi’s Box dla e-commerce.
Możesz cieszyć się tą funkcją i wszystkimi innymi narzędziami zwiększającymi wydajność e-commerce bez dodatkowych kosztów. Wystarczy, że zasubskrybujesz Wyszukiwanie Luigi’s Box, a doświadczysz magii searchandisingu.
Zacznij zwiększać swoje przychody. Zdobądź plan dostosowany do ROI
Oblicz szacunkową cenę Luigi’s Box dla swojej witryny i dowiedz się, o ile możesz zwiększyć swoje przychody.
- Szacowany wzrost przychodów z Luigi's Box
- Szacowany wzrost przychodów bez Luigi's Box
Ostateczna cena zostanie obliczona na podstawie dokładnych danych, takich jak liczba odsłon, liczba produktów i inne ważne czynniki. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać dokładną wycenę dla swojej firmy.
Jak mogę zintegrować searchandising z moim sklepem e‑commerce?
Integracja narzędzi searchandisingowych w sklepach e-commerce różni się w zależności od wybranego rozwiązania. Przykładowo, aby wykorzystać pełnię możliwości Wyszukiwania Luigi’s Box i cieszyć się funkcjami searchandisingowymi w Twoim sklepie, potrzebujesz wykonać te poniższe kroki.
Po wypełnieniu krótkiego formularza, dodaj skrypt do nagłówka swojej witryny. Następnie wyślij pliki produktowe do naszego eksperta i gotowe! Nie potrzebujesz żadnej wiedzy informatycznej ani zespołu ekspertów. Oferujemy również opcje wspomaganej integracji dla tych, którzy potrzebują pomocy.
Luigi's Box jest kompatybilny z każdą stroną internetową
Istnieją trzy sposoby dostarczenia danych produktu do Luigi’s Box.
Nadal sceptycznie podchodzisz do koncepcji searchandisingu i tego, jak może on usprawnić Twój biznes? Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów, a odkryjesz nowy świat możliwości.
- Bezpłatny 30-dniowy okres próbny
- Karta kredytowa nie jest wymagana
- Zrezygnuj w dowolnym momencie
Wszystkie Narzędzia W Jednym Miejscu
Zapoznaj się z ofertą produktów dla sklepów i firm e-commerce, która zwiększy sprzedaż i konwersje.
Analityka
Analityka śledzi każdą część procesu wyszukiwania i odkrywania przez klientów, ujawnia mocne i słabe strony oraz zapewnia możliwości poprawy.
Dowiedz się więcejWyszukiwarka z funkcją autouzupełniania
Wyszukiwanie zapewnia, że klienci zawsze otrzymają trafne i spersonalizowane wyniki, a także znacznie zwiększa współczynniki konwersji i sprzedaży.
Dowiedz się więcejRekomendator
Rekomendator wyświetla odpowiednie rekomendacje w celu zwiększenia sprzedaży i cross-sellingu w oparciu o preferencje klienta, pomaga zwiększyć średnią wartość zamówienia.
Dowiedz się więcejZestawienie produktów
Funkcje Zestawienia Produktów zapewniają spersonalizowane i odpowiednie listy produktów, które umożliwiają klientom łatwe znajdowanie towarów za pośrednictwem stron kategorii.
Dowiedz się więcejNapisz i dowiedz się więcej o Luigi’s Box
Wypełnij formularz i zapytaj o cokolwiek chcesz na temat Luigi’s Box. Nasi eksperci odpowiedzą tak szybko, jak to możliwe.
Najczęściej zadawane pytania
Czym jest searchandising?
Searchandising oferuje ogromne możliwości prezentowania produktów e-commerce za pośrednictwem narzędzia wyszukiwania. Może też pomóc w dostosowaniu wyników wyszukiwania w celu zwiększenia przychodów.
Czy searchandising jest faktycznie tak ważny, jak twierdzi większość właścicieli sklepów internetowych?
Searchandising może pomóc sklepom e-commerce na różne sposoby, na przykład może pomóc klientom w odkrywaniu nowych produktów, zwiększyć średnią wartość koszyka zakupów, zwiększyć retencję kupujących lub podnieść sprzedaż w sklepie internetowym.
Czy mój mały sklep internetowy stać na pakiet searchandisingowy?
Searchandising to niestandardowy element pakietu Wyszukiwania Luigi’s Box. Uzyskasz do niego dostęp po wykupieniu subskrypcji Wyszukiwania Luigi’s Box i będziesz mógł cieszyć się wszystkimi jego funkcjami, w tym merchandisingiem w wyszukiwarkach.
Jak zintegrować wyszukiwarkę Luigi's Box z moim sklepem e-commerce?
Możesz zintegrować rozwiązanie wyszukiwania Luigi’s Box ze swoją wyszukiwarką e-commerce w czterech prostych krokach: załóż konto, wstaw skrypt do nagłówka swojego sklepu internetowego, odkryj nowe sposoby na ulepszenia, stale rozwijaj swój potencjał.