NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Oceń Luigi’s Box

Przyczyń się do naszego rozwoju za pomocą ocen i recenzji!

Daj nam 5 gwiazdek i wystaw recenzję na G2, a pomożesz przenieść nasze narzędzie na zupełnie nowy poziom.

Dzięki Twojemu wysiłkowi będziemy mogli wprowadzać nowe funkcje i dalej ulepszać nasze rozwiązania. W ramach podziękowania za recenzję na G2, możesz otrzymać kupon Amazon lub Alza o wartości 50€.


Wszystkie pozycje

Możesz wystawić nam opinię również na tych stronach

Co musisz zrobić? Wystarczy, że klikniesz jeden z poniższych przycisków, wypełnisz formularz i napiszesz, co Ci się podoba w Luigi’s Box.

G2

Oceń i zrecenzuj nas na G2, aby inni mogli się o nas dowiedzieć.

Oceń nas

Gartner

Opublikuj recenzję Gartner, aby użytkownicy mogli poznać Twoje zdanie.

Oceń nas
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę opublikować recenzję?

Kliknij jeden z przycisków recenzji znajdujących się powyżej na stronie. Następnie, będziesz musiał utworzyć konto, jeśli jeszcze go nie posiadasz. Potem wypełnij kwestionariusz dotyczący Luigi’s Box i opublikuj swoją recenzję.

W jaki sposób recenzje pomagają Luigi's Box?

Recenzje są ważne, ponieważ pomagają potencjalnym klientom wybrać odpowiednie rozwiązania dla ich firm. Dodatkowo przyciągają nowych użytkowników, usprawniają rozwój i pozwalają nam zdobywać nagrody w różnych kategoriach. My, dzięki temu, możemy wprowadzać nowe ekscytujące funkcje i dalej ulepszać nasze narzędzia, aby utrzymać pozycję godnego konkurenta na rynku.

Ile recenzji mogę opublikować?

Możesz opublikować jedną recenzję na jednym koncie, przy czym możesz to zrobić w każdej witrynie wymienionej na tej stronie. Im więcej recenzji opublikujesz, tym większą nagrodę otrzymasz.

Jak otrzymać kupon podarunkowy?

Po napisaniu recenzji naszych produktów na G2 należy poczekać, aż zostanie ona opublikowana online. Kiedy to nastąpi, napisz do nas, a my sprawdzimy Twoją opinię i wyślemy Ci kupon do Amazon lub Alza – w zależności który ze sklepów jest dostępny w Twoim kraju. Recenzja musi być opublikowana pod Twoim imieniem i nazwiskiem, z widocznym profilem LinkedIn, abyśmy mogli zweryfikować czy to naprawdę Ty.