Co to jest wyszukiwanie geograficzne?
Wyszukiwanie geograficzne to funkcja wyszukiwania oparta na lokalizacji, która zapewnia dokładne wyniki zgodnie z geolokalizacją użytkownika. Ta dokładna funkcja wyszukiwania może pomóc zapewnić najlepsze wyniki produktów dla każdego konkretnego użytkownika i zwiększyć szanse na uzyskanie lepszej sprzedaży. Możesz określić, które produkty są dostępne online, lub które są dostępne tylko w określonych lokalizacjach, bez możliwości zdobycia ich gdzie indziej.
Wyszukiwanie geograficzne może również wykorzystać współrzędne geograficzne, które są dołączone do pewnego typu danych i wykorzystać je na swoją korzyść do filtrowania lub sortowania.
Jak możesz wykorzystać wyszukiwanie geograficzne?
Czy odwiedzający Twoją stronę i klienci pochodzą z różnych krajów na całym świecie? Czy odwiedzający Twoją stronę są klientami omnichannel, którzy znajdują produkt online, a następnie odbierają go osobiście w sklepie stacjonarnym? Geo wyszukiwanie jest właściwą funkcją dla Twojej sytuacji.
Niezależnie od tego, gdzie znajdują się Twoi klienci, możesz zawsze pokazać im tylko odpowiednie wyniki, niezależnie od tego, jak lubią robić zakupy. Przykładowo, produkt dostępny w Berlinie nie pojawi się w wynikach wyszukiwania użytkownika, który dokonał wyszukiwania w Hamburgu. Dzięki temu możesz zapewnić każdemu klientowi świetne ceny wysyłki i szybki czas dostawy.
Jakie są korzyści z Geo wyszukiwania?
- Dokładne wyniki oparte na lokalizacji
- Oszczędność zasobów i czasu
- Zwiększa zadowolenie klientów