Co to jest zapobieganie braku wyników?
Ta funkcja zapewnia mniejsze lub żadne szanse na to, że wyszukiwanie zakończy się zerowym wynikiem. Otrzymanie zerowych wyników wyszukiwania może być rozczarowujące dla klientów szukających konkretnego produktu, ale nie oznacza to, że muszą oni odejść z pustymi rękami.
Zapobieganie braku wyników sprawia, że klient zawsze otrzyma wyniki, które są związane z jego pierwotnym wyszukiwaniem.
Jak możesz wykorzystać zapobieganie brakowi wyników?
Wyszukiwanie, które kończy się brakiem wyników, nigdy nie jest dobrym znakiem dla Twojej sprzedaży. Dzięki naszej funkcji zapobiegania brakowi wyników możesz mieć pewność, że Twoi klienci zawsze znajdą odpowiednie produkty, nawet jeśli nie znajdą tego, czego pierwotnie szukali. Alternatywne produkty będą wyświetlane na podstawie słów kluczowych i podobieństw do produktu, którego szukali na początku swojej podróży.
Jak możesz skorzystać z zapobiegania braku wyników?
- Pokazuje istotne wyniki i produkty
- Pozbycie się pustych wyszukiwań
- Zapewnia, że klienci zawsze zobaczą alternatywne produkty
- Zwiększa szanse na dokonanie sprzedaży