Porównanie Luigi’s Box i FACT-Finder
FACT-Finder oferuje różne funkcje przydatne dla każdego e-sklepu. My w Luigi’s Box wiemy jednak, że dodanie czegoś ekstra nigdy nie zaszkodzi.
Potrzebujesz pomocy przy migracji? A może chcesz zobaczyć demo wyszukiwarki Luigi’s Box i Rekomendatora?
- 30-dniowy bezpłatny okres próbny
- Karta kredytowa nie jest wymagana
- Zrezygnuj w dowolnym momencie
Co sprawia, że Luigi's Box jest wyjątkowy?
Zespół wsparcia
Nie chatboty, ale życzliwi ludzie, którzy są responsywni, otwarci na informacje zwrotne i zawsze chętni do pomocy.
Integracja samoobsługowa
Opcja łatwej integracji z frontendem. Wszystko, co musisz zrobić, to wstawić jedną linię kodu do GTM.
Intuicyjny interfejs
Przyjazna dla użytkownika administracja ze wszystkimi ustawieniami, które usprawniają zakupy w e-sklepie.
Platforma typu wszystko w jednym
Kompleksowy pulpit nawigacyjny z danymi analitycznymi, zawsze dostępny do śledzenia maksymalnej efektywności.
Jak wybrać alternatywę dla FACT-Finder?
Istnieje kilka kluczowych czynników, które witryny e-commerce i sklepy internetowe muszą traktować priorytetowo, aby odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku online. My wybieramy cztery bezpośrednio wpływające na satysfakcję, zaangażowanie i zachowania zakupowe klientów.
Recommender
Rekomendacje produktowe mogą znacząco wpłynąć na doświadczenie klienta poprzez dostarczanie spersonalizowanych i istotnych sugestii produktowych w oparciu o jego zachowanie, historię zakupów i preferencje.
Ponadto rekomendacje produktowe mogą dotrzeć do potencjalnych nabywców i mogą pomóc w promocji wybranych produktów, zwiększając tym samym szanse na dodatkowe zakupy.
Przypnij do pozycji
Kolejną funkcją, która pomaga zachęcić do podejmowania decyzji o zakupie jest przypinanie produktów do pozycji. Dzięki tej możliwości, masz większą kontrolę nad doświadczeniem klienta i jego decyzjami zakupowymi.
Funkcja ta może być również pomocna w przypadku promocji sezonowych, wprowadzania towarów na rynek lub promowania słabo działających produktów.
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
FACT-Finder wykorzystuje sztuczną inteligencję i algorytmy uczenia maszynowego, aby poprawić trafność wyników wyszukiwania. Technologie te analizują zachowania klientów, historię zakupów i informacje o produktach, aby zrozumieć preferencje klientów i przewidzieć ich potrzeby.
Dzięki zebranym danym, mogą zapewnić wysoce spersonalizowane i dokładne rekomendacje produktów i wyniki wyszukiwania, co pomaga firmom e-commerce zwiększyć sprzedaż i poprawić satysfakcję klientów.
Narzędzie do analizy i raportowania
Narzędzia analityczne i raportujące pomagają monitorować duże ilości danych oraz identyfikować wzorce i trendy. Dzięki temu firmy z branży e-commerce mogą uzyskać wgląd w zachowanie klientów, np. jakie produkty są najbardziej popularne, jakie hasła są najczęściej wyszukiwane, jakie strony mają największy ruch itp.
Wydajne narzędzia analityczne są kluczowe dla e-commerce, ponieważ pomagają firmom podejmować decyzje oparte na danych i w pełni wykorzystać inwestycje w e-commerce.
Indeks użyteczności wyszukiwania w e-commerce
Zapoznaj się z wynikami użyteczności dla kategorii wyszukiwanie w e-commerce od G2. Wykres podkreśla krytyczne czynniki wpływające na ogólny wynik użyteczności produktów.
- Łatwość administrowania
- Łatwość użytkowania
- Spełnia wymagania
- Inne czynniki
-
Łatwość administrowania: 1.78
-
Łatwość użytkowania: 2.75
-
Spełnia wymagania: 2.81
-
Inne czynniki: 1.71
-
Łatwość administrowania: 1.58
-
Łatwość użytkowania: 2.79
-
Spełnia wymagania: 2.61
-
Inne czynniki: 0.97
Dlaczego Luigi's Box jest odpowiednią alternatywą dla FACT-Finder?
Testy A/B w trybie offline
Każde rozwiązanie wyszukiwania w e-commerce potrzebuje odpowiednich testów. Dzięki funkcji testów A/B w trybie offline od Luigi’s Box, możesz przetestować swoją platformę w bezpiecznym środowisku.
Testy offline pozwalają określić, co działa dla Twojej platformy, poprzez stworzenie dwóch lub nawet więcej wariantów jednego rozwiązania. Oprócz zwiększonej dokładności, testy offline pomagają uniknąć niepotrzebnych problemów, ponieważ zmiany nie są natychmiast widoczne dla rzeczywistych użytkowników.
Banery produktowe w wyszukiwarce
Promuj wybrane przez siebie produkty bezpośrednio w procesie wyszukiwania, za pomocą dostosowywanych banerów produktowych.
Dzięki banerom produktowym możesz skierować uwagę na nowe produkty, te starsze, które wkrótce usuniesz ze swojego portfolio lub te, które najbardziej tego potrzebują. Ponadto funkcja ta pomaga zwiększyć sprzedaż, zachęcając ludzi do zakupu kolejnych produktów już w polu wyszukiwania.
Bezproblemowa integracja
Luigi’s Box zapewnia łatwy proces integracji bez użycia kodu, co pozwala na integrację bez konieczności posiadania wiedzy technicznej.
Od korzystania z usług Luigi’s Box dzieli Cię tylko jedna linijka kodu. Wstaw ją do nagłówka Twojego sklepu internetowego lub użyj Google Tag Managera. Uruchom Analitykę i w krótkim czasie będziesz mógł poznać wszystkie zalety Luigi’s Box i uwolnić potencjał Twojego sklepu internetowego.
Wyszukiwanie głosowe
Jeśli szukasz nowego sposobu na poprawę doświadczeń związanych z wyszukiwaniem, nadszedł czas, aby wykorzystać wyszukiwanie głosowe. To jedna z najbardziej poszukiwanych obecnie funkcji w wyszukiwaniu e-commerce.
Wyszukiwanie głosowe pozwala użytkownikom przeszukiwać nazwy produktów za pomocą poleceń głosowych, dzięki czemu proces wyszukiwania jest łatwiejszy i szybszy. Poza oszczędnością czasu klientów, wyszukiwanie głosowe dostarcza też istotnych wyników, dzięki zdolności systemu do przekształcania zapytania mówionego w tekst oraz algorytmom NLP.
Skorzystaj z bezpłatnej rozmowy konsultacyjnej
Skorzystaj z bezpłatnej rozmowy konsultacyjnej z jednym z naszych specjalistów ds. integracji. Pokażemy Ci, jak Luigi’s Box poprawia doświadczenia użytkownika i zwiększa współczynnik konwersji.
Co znajduje się w Luigi's Box?
Analityka
Kompleksowa analityka, która identyfikuje problemy z zapytaniami, pomaga dowiedzieć się, jak je zoptymalizować i poprawia wyniki.
Wyszukiwanie
Inteligentne wyszukiwanie z autouzupełnianiem pomaga odwiedzającym szybko znaleźć produkty, których szukają, znacznie skracając czas poświęcony na zakupy.
Rekomendator
Spersonalizowane boksy z rekomendacjami produktów pomagają podnieść średnią wartość zamówienia i mogą być umieszczane w dowolnym miejscu na stronie.
Zestawienie Produktów
Spersonalizowane strony z listą produktów, zorganizowane w sposób, który poprawia komfort przeglądania, wspiera cele biznesowe i zwiększa przychody.
Skorzystaj z bezpłatnej rozmowy konsultacyjnej z jednym z naszych ekspertów ds. e-commerce. Pokażemy Ci, jak Luigi’s Box usprawni Twój biznes online.
PorozmawiajmyNajczęściej zadawane pytania
Co jest kluczowe dla serwisów e-commerce?
- Dopasowanie zapytań do odpowiednich produktów
- Autouzupełnianie w celu przyspieszenia i ułatwienia procesu wyszukiwania
- Oferowanie spersonalizowanych rekomendacji produktów
- Obsługa błędów w pisowni, literówek, slangu
- Zapewnienie przyjaznej dla użytkownika nawigacji
- Kompatybilność z urządzeniami mobilnymi
- Analityka, aby zrozumieć, czego chce Twój klient
Skupiając się na tych czynnikach, strony e-commerce mogą zapewnić pozytywne doświadczenia klientów, zwiększyć sprzedaż i rozwinąć swój biznes.
Jakie są alternatywy FACT-Finder?
Możliwymi alternatywami dla usług FACT-Finder są Algolia, Lucidworks, Shopware, Searchspring lub Luigi’s Box.
Jakie ceny obowiązują w FACT-Finder i Luigi's Box?
Cena za usługi FACT-Finder zależy od pożądanego produktu, liczby aktywowanych modułów, miesięcznych wyszukiwań oraz wymaganych kanałów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, na ich stronie internetowej znajduje się formularz kontaktowy. FACT-Finder oferuje bezpłatny okres próbny. Wycena Luigi’s Box działa na podobnej zasadzie.
Wystarczy wypełnić formularz z ogólnymi informacjami o Twoim e-sklepie, wybrać interesujące Cię produkty, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą z dopasowaną ofertą. Ponadto Luigi’s Box oferuje 14-dniową wersję próbną, którą w razie potrzeby można przedłużyć.
Kto korzysta z FACT-Finder?
FACT-Finder jest wykorzystywany przez wiele znanych marek i sprzedawców w różnych branżach. OBI, SPAR, INTERSPORT, STIHL i COOP to najbardziej znane firmy.