Czym jest funkcja Automatycznych przekierowań z wyszukiwania?
Automatyczne przekierowania z wyszukiwania to funkcja, która przekierowuje klientów, którzy skorzystali z pola wyszukiwania, na adres URL pasujący do zapytania. Akcja ta jest wykonywana automatycznie, na podstawie danych przetwarzanych przez naszą sztuczną inteligencję. Na przykład, jeśli klient dokona wyszukiwania GDPR, a Twoja strona ma adres URL GDPR, pole wyszukiwania automatycznie przekieruje klienta na ten adres.
Istnieje wiele przypadków użycia, w tym strony produktów, strony informacyjne o Twoim sklepie internetowym i inne. Wystarczy, że będziesz miał aktywną tę funkcję, a system odpowiednio wykorzysta Twoje adresy URL.
Jak możesz wykorzystać funkcję przekierowywania z wyszukiwarki?
Ta funkcja ma ogromny potencjał do poprawy wczesnych części podróży klienta, głównie dzięki swojej elastyczności. Możesz dostosować, na który adres URL powinni być przekierowani odwiedzający i poprawić ich doświadczenie w najlepszy sposób. Przekieruj do kolekcji produktów, stron informacyjnych, szczegółów produktu i innych. Jedynym ograniczeniem jest twoje planowanie i kreatywność.
Jako przykład możesz wykorzystać zautomatyzowane przekierowania z wyszukiwania na stronę konkretnego produktu, np. smartfonów. Smartfony są zawsze popularnym wyborem dla wielu klientów na całym świecie, więc wiele e-sklepów korzysta z tego i tworzy osobny adres URL dla zestawienia produktów dla smartfonów. Jeśli masz taką stronę i zautomatyzowane przekierowania z wyszukiwania aktywnego, klienci zostaną natychmiast przeniesieni na stronę po wpisaniu smartfona jako zapytania do wyszukiwania. Działa to szczególnie dobrze, ponieważ smartfony są produkowane przez wiele firm technologicznych, co oznacza, że klient będzie mógł zobaczyć cały wybór tych produktów w Twoim sklepie internetowym.
Jakie są korzyści z funkcji automatycznych przekierowań z wyszukiwarki?
- Poprawa doświadczenia klienta
- Usprawnienie podróży klienta
- Zwiększenie sprzedaży
- Oszczędność czasu