NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Oprogramowanie do wyszukiwania głosowego

Oprogramowanie do wyszukiwania głosowego

Ponad miliard ludzi na całym świecie używa wyszukiwania głosowego do niektórych lub wszystkich swoich wyszukiwań online.

Jeśli jeszcze nie zintegrowałeś technologii interakcji głosowej ze swoim sklepem internetowym, pozbywasz się dodatkowego dochodu!

Luigi’s Box pozwala w łatwy i przystępny sposób dotrzeć do większej liczby klientów i zwiększyć sprzedaż.

Czym jest wyszukiwanie głosowe?

Wyszukiwanie głosowe umożliwia użytkownikom dostęp do Internetu lub aplikacji za pomocą poleceń głosowych, co oferuje użytkownikom poziom wygody i łatwości, których nie mają inne sposoby dostępu do Internetu.

Jaki jest cel technologii głosowych dla firm internetowych? To technologia, która pomaga rozszerzyć zasięg, połączyć się z większą liczbą potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż!

Jak to działa?

Wyszukiwanie głosowe wykorzystuje automatyczne rozpoznawanie mowy, znane również jako ASR (ang. automatic speech recognition). ASR odfiltrowuje szumy tła i tłumaczy język naturalny na ciąg tekstu, który można wykorzystać do znalezienia informacji w Internecie.

Postępy w uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji będą w najbliższych latach nadal zwiększać dokładność i zasięg technologii wyszukiwania głosowego dla firm.

Dlaczego voice search ma znaczenie w e-commerce?

Czym jest wyszukiwanie głosowe dla biznesu? To potężne narzędzie pozwalające dotrzeć do konsumentów tam, gdzie oni są!

Szybkość

Jedno z badań wykazało, że zapytania głosowe są do 3,7 razy szybsze niż wpisywanie pytania. W dobie błyskawicznych odpowiedzi, ta zwiększona szybkość ma znaczenie! Konsumenci coraz częściej wybierają platformy oferujące interakcję głosową w celu uzyskania szybszej obsługi.

Wygoda

Technologia rozpoznawania głosu pozwala konsumentom na wyszukiwanie informacji i kupowanie produktów “w biegu”, niezależnie od tego, czy wykonują oni obowiązki domowe, są w sklepie spożywczym czy w środkach transportu publicznego. Ponieważ w większości stanów i miejscowości obowiązują przepisy zachęcające do korzystania z telefonów komórkowych w trybie głośnomówiącym, konsumenci uważają opcje werbalne za bezpieczniejsze.

Dostępność

Platformy wyszukiwania głosowego ułatwiają wyszukiwanie osobom niedowidzącym i tym, dla których pisanie na urządzeniu mobilnym jest trudne. Wraz ze starzeniem się społeczeństwa w wielu krajach, popularność tej metody dostępu do internetu z pewnością będzie rosła.

Personalizacja

Odpowiedzi wyszukiwania głosowego są dostosowane do historii użytkownika, zapewniając spersonalizowane doświadczenia, z którymi użytkownicy chętniej wchodzą w interakcje. Technologia ta zapewnia bardziej naturalne doświadczenie użytkownika i zoptymalizowane wyniki dla każdego zapytania.

Zabawa

Technologia wyszukiwania głosowego może sprawić, że poszukiwanie informacji będzie bardziej angażujące, ponieważ użycie ludzkiego języka pozwala konsumentom zadawać pytania w taki sam sposób, w jaki mogliby je zadać człowiekowi. Dzięki temu wyszukiwanie staje się przyjemne i otwiera nowy, ekscytujący sposób interakcji z produktami i usługami online.

Jak wdrożyć wyszukiwanie głosowe?

Integracja Luigi’s Box w celu wdrożenia tej technologii to pestka. Niskokodowy sposób wdrożenia zaczyna się od wstawienia skryptu, który wygenerujemy dla Ciebie do nagłówka Twojej strony lub za pomocą GTM.

Następnie będziemy potrzebować informacji o produktach, które oferujesz. Zazwyczaj wysyłasz nam feedy produktowe. Alternatywnie, Twoja strona może komunikować się bezpośrednio z naszymi serwerami poprzez API. Jeśli jesteś małą firmą, możesz zlecić Luigi’s Box wykonanie całej integracji za Ciebie lub zdecydować się na samodzielne zarządzanie integracją. Tak czy inaczej, będziesz miał wsparcie naszego oddanego i pełnego pasji zespołu.

Nie ma tu uniwersalnych “rozwiązań”; mamy wiele opcji integracji i wdrożenia, aby pomóc właścicielom firm uzyskać dokładnie to, czego potrzebują.

Integrujemy się z każdą platformą

Luigi’s Box może być używany z każdą platformą e-commerce, w tym Shopify. Będziemy z Tobą współpracować, aby integracja była jak najbardziej płynna.

Wystarczy kilka kliknięć, abyś był gotowy do działania. Nasza szczegółowa analityka zapewni Ci wgląd w to, jak Twoi klienci korzystają z paska wyszukiwania na Twojej stronie i jak możesz zwiększyć sprzedaż.

Potrzebujesz pomocy lub masz pytania? Wystarczy do nas zadzwonić lub wysłać e-mail!

Skontaktuj się z nami

Inne zaawansowane funkcje naszego wyszukiwania

Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja

Używamy AI, aby stale ulepszać nasze rekomendacje produktów. W miarę jak nasze algorytmy się uczą, Twoje wyniki się poprawiają.

Wyszukiwanie geograficzne

Wyszukiwanie geograficzne

Pomaga to filtrować wyniki na podstawie lokalizacji, co może być istotne dla małych firm, które chcą dotrzeć do klientów w pobliżu.

Preferencja nowości

Preferencja nowości

Wrzuć nowe produkty i usługi do zapytań swoich klientów!

Ranking produktów

Ranking produktów

Wybierz kolejność, w jakiej chcesz, aby Twoje produkty były widoczne, aby zmaksymalizować sprzedaż bardziej dochodowych przedmiotów.

Upsell

Upsell

Oferuj klientom dodatki i opcje, aby zwiększyć sprzedaż. Upselling pomaga zwiększyć Twoją wartość sprzedaży (AOV), a w efekcie końcowym, Twój wynik finansowy.

Eksport CSV

Eksport CSV

Uzyskaj dostęp do swoich analiz w prosty i łatwy sposób dzięki naszej funkcji eksportu CSV.

Używanie autouzupełniania

Używanie autouzupełniania

Zobacz jak działa funkcja autouzupełniania na Twojej stronie i jak można ją ulepszyć.

Czym jeszcze się zajmujemy?

Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż w e-commerce? Spójrz na inne usługi, które oferujemy oprócz wyszukiwania głosowego dla biznesu.

Rekomendator Luigi's Box

Nasz rekomendator produktów zwiększa Twoją wartość dodaną (AOV) dzięki spersonalizowanym rekomendacjom produktów dla każdego klienta. Pomóż swoim klientom mieć niezwykłe doświadczenie użytkownika za każdym razem, gdy odwiedzają Twój sklep.

Zestawienie produktów Luigi's Box

Im więcej klienci muszą klikać, aby uzyskać informacje o danym produkcie, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że go kupią. Wyświetl wszystkie niezbędne informacje o produkcie za jednym zamachem i ułatw swoim klientom zadanie dzięki naszym narzędziom do zestawienia produktów!

Analityka Luigi's Box

Zdobądź cenny wgląd w swoich klientów dzięki naszym narzędziom analitycznym! Dowiedz się o konwersjach z wyszukiwania, jak i dlaczego pojawiają się porzucone koszyki i wiele więcej!

Indeks relacji

Indeks relacji wyszukiwania w e-commerce

Odkryj czynniki wpływające na relacje z produktami. Zobacz poniższy wykres, aby uzyskać wgląd w łatwość prowadzenia działalności, jakość wsparcia i rekomendacje.

Firma
Wynik
Raporty G2

Nabierz rozpędu razem z nami!

Wyniki Momentum dla wyszukiwania e-commerce wyświetlają wynik Momentum każdego produktu na osi pionowej i wynik Satysfakcji na osi poziomej, w oparciu o algorytmy G2. Produkty znajdujące się w zacienionym obszarze to 25% najlepszych wyników Momentum Grid®.

Masz jakieś pytania?

Zarezerwuj rozmowę demonstracyjną już dziś!

Przekonaj się, jak łatwo jest wdrożyć oprogramowanie do rozpoznawania głosu do wyszukiwania w Twoim sklepie internetowym. Już dziś zarezerwuj rozmowę z Luigi’s Box!

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest oprogramowanie do wyszukiwania głosowego i jak działa?

Wyszukiwanie głosowe to technologia, która umożliwia użytkownikom uzyskanie szybkich odpowiedzi w Internecie lub w określonych aplikacjach do wyszukiwania głosowego po prostu poprzez wydanie polecenia w ludzkiej mowie.

Postępy w technologii rozpoznawania mowy sprawiły, że zapytania w wyszukiwarce głosowej są niezwykle dokładnym i łatwym sposobem na znalezienie informacji.

Dlaczego wyszukiwanie głosowe jest ważne w e-commerce?

Pomaga klientom w wielozadaniowości i znajdowaniu informacji w podróży. Pozwala również dotrzeć do klientów z problemami fizycznymi i językowymi!

Jak wdrożyć oprogramowanie do wyszukiwania głosowego w moim sklepie internetowym?

Luigi’s Box sprawia, że wdrożenie jest łatwe i przystępne. W przypadku wielu platform e-commerce wystarczy kilka kliknięć i proste pobranie aplikacji.

Jak wiele osób korzysta z wyszukiwania głosowego?

27% światowej populacji online to użytkownicy wyszukiwania głosowego, a liczba ta ma tylko rosnąć. W USA 71% konsumentów twierdzi, że woli zapytania głosowe niż tekstowe.