Załóż darmowe konto

    Zacznij mierzyć wydajność swojego e-sklepu już dziś. Zarejestruj się, aby stworzyć darmowe konto Luigi's Box.

    • Bezpłatne konto
    • Karta kredytowa nie jest wymagana
    • Analityka 14 dni za darmo
    • Zrezygnuj w dowolnym momencie
    Alexandra Nálepková Judita Rintelová Andrej Judiak

    Masz pytania?

    Nasi eksperci chętnie pomogą:

    +421 948 592 969
    * Wszystkie pola są wymagane.

    Jak to działa? To całkiem proste.

    Integracja składa się z czterech prostych kroków, bez konieczności angażowania zespołu IT.

    Załóż konto

    Na wprowadzenie podstawowych danych wystarczy kilka minut, a konto można założyć za darmo.

    Wstaw skrypt

    Wstaw jedną linijkę kodu do nagłówka swojego sklepu internetowego lub skorzystaj z Google Tag Manager.

    Zacznij się doskonalić

    Po uruchomieniu Analityki odkryjesz nowe sposoby na osiągnięcie lepszych wyników.

    Kontynuuj odkrywanie

    Zdecyduj, czy chcesz uwolnić potencjał swojego e-sklepu za pomocą dodatkowych usług.

    Jakieś pytania?

    Jaka jest cena poszczególnych usług?

    Ceny produktów Luigi’s Box są uzależnione od zużycia. Podaj nam ogólne informacje o swoim sklepie internetowym, wybierz produkty, którymi jesteś zainteresowany, a my przygotujemy dla Ciebie uczciwą spersonalizowaną ofertę. Oferta jest niewiążąca.

    Czy ma znaczenie na jakiej platformie mam zbudowany swój e-sklep?

    Nie, nie ma. Możesz używać produktów Luigi’s Box z każdą platformą.

    Czy Luigi's Box spowolni działanie mojej strony internetowej?

    Nie. Nasze narzędzia nie wpływają na wydajność Twojej strony i działają niezależnie od jej pojemności.

    Czy integracja będzie wymagała mojego zespołu IT?

    Integracja może być wykonana bez konieczności kodowania. Najpierw wstawiasz skrypt do nagłówka swojej strony, a następnie synchronizujemy Twoje produkty. Po tym, wdrażamy boksy rekomendacyjne, dopasowane do projektu Twojej strony.

    Czy dane osobowe moich klientów są bezpieczne?

    Całkowicie. Nie zbieramy żadnych danych osobowych. Aby nasze narzędzia były skuteczne, wykorzystujemy jedynie zanonimizowane dane o interakcjach odwiedzających ze stroną internetową – kliknięciach, wyszukiwaniach, zawartości koszyka na zakupy itp.