Zestawienie produktów

    Spersonalizowane strony z zestawieniami produktów są zorganizowane w taki sposób, aby zwiększyć doświadczenie przeglądania, wspierać cele biznesowe i znacznie zwiększyć zyski sklepu e‑commerce.

    Klienci mogą łatwo znaleźć produkt, którego potrzebują, szczegółowo sprawdzić jego cechy, porównać go z innymi ofertami, przejrzeć opinie o produkcie i ostatecznie dokonać zakupu.

    Do czego służy Zestawienie produktów Luigi's Box:

    • Automatycznie poprawia listy istotnych lub popularnych kategorii
    • Promuje konkretne produkty w ramach zestawień w kategorii, bez zakłócania ich trafności
    • Logika biznesowa jest zawsze stosowana do odpowiedniej listy produktów, więc nie doświadczenia klienta nie jest naruszane

    89%

    Klientów sprawdza tylko pierwszą stronę listy produktów

    11.9

    Średnia pozycja kliknięć produktów w zestawieniach

    80%

    Odwiedzających używa nawigacji do przeglądania produktów

    Zwiększ swoją sprzedaż dzięki automatycznemu
    rankingowi produktów

    Strona z zestawieniem produktów to część witryny, która prezentuje listę produktów na podstawie kategorii lub zapytania dla różnych kanałów sprzedaży. Jest ona istotnym elementem doświadczenia klientów w handlu elektronicznym, ponieważ kieruje
    potencjalnych klientów do stron ze szczegółami produktu, a tym samym bliżej zakupu.

    Luigi’s Box is a very progressive tool, which complements our existing analytical data. Its usage led not only to higher conversion rates for... more

    Jana Karasová
    Online Sales and Service Development Specialist, O2

    Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple... more

    Jakub Žilinčan
    Chief Marketing Officer, Electronic-star

    Luigi’s Box massively streamlines shopping for our customers. Moreover, they developed several features for us that help manage products in our e‑shop.

    Piotr Maciazka
    Implementation Team Manager, Answear

    We’ve been using Luigi’s Box since 2017. In addition to our search conversion rate increase by 600%, the service also enhanced our in-store... more

    Martin Derňar
    Chief Omnichannel Officer, Nay

    Luigi’s Box is a guarantee of a professional approach. As the search specialists, they lead us to our goals much faster.

    Tomáš Bzirský
    Performance Marketing Manager, Košík

    The most significant contribution of Luigi’s Box to EXIsport is an improvement in customer experience. The quicker they find what they search for,... more

    Juraj Giacko
    Head of E‑Commerce, EXIsport

    Luigi's Box Autocomplete increased our conversions by 33%, even when its use dropped by 30%.

    David Linhart
    Head of E‑Commerce, Mountfield

    Recommender is a useful and inspirational resource for our customers to discover Powerlogy's products. How do we know that? Our average shopping cart... more

    Michal Dodok
    Head of Marketing, Powerlogy

    Luigi’s Box was a real eye-opener for us. E‑shoppers often forget to care about customer experience and invest too many resources into advertising.... more

    Soňa Fialková
    CEO, SpokojenýPes

    Jak to działa? To całkiem proste.

    Integracja składa się z czterech prostych kroków, bez konieczności angażowania zespołu IT.

    Załóż konto

    Na wprowadzenie podstawowych danych wystarczy kilka minut, a konto można założyć za darmo.

    Wstaw skrypt

    Wstaw jedną linijkę kodu do nagłówka swojego sklepu internetowego lub skorzystaj z Google Tag Manager.

    Zacznij się doskonalić

    Po uruchomieniu Analityki odkryjesz nowe sposoby na osiągnięcie lepszych wyników.

    Kontynuuj odkrywanie

    Zdecyduj, czy chcesz uwolnić potencjał swojego e-sklepu za pomocą dodatkowych usług.

    Luigi's Box integration is very
    simple and time-saving

    We used the best of Search in navigation and created a personalized list of categories and products. Personalized category content results take navigation to a new level of customer interaction with content and lead to higher shopping cart value.

    Don't give your customers
    a reason to leave your e‑shop

    It doesn’t matter if you own one or multiple online marketplaces. As an online business owner, you should constantly enhance the customer experience if you don’t want your potential customers to leave without return.

    Prawidłowy
    ranking produktów ma kluczowe znaczenie

    Odwiedzający nie kupią czegoś, jeśli nie mogą tego znaleźć. Ale to nie problem, ponieważ Luigi’s Box automatycznie szereguje Twoje produkty w oparciu o popularność, osobisty gust, intencje podczas sesji odwiedzającego oraz logikę biznesową. Robi wrażenie, prawda?

    Luigi’s Box automatically ranks
    your products based on:

    Trafności

    Sortuj wyniki na podstawie zachowań użytkowników, statystyk sprzedaży, reguł biznesowych, personalizacji i innych.

    Atrybutów

    Sortuj produkty według dowolnego atrybutu istotnego dla listy produktów, w tym popularności, ceny, najnowszego lub najstarszego produktu.

    Popularności

    Sortuj produkty według popularności określonej na podstawie kliknięć w sieci, zdarzeń dodawania do koszyka, zakupów lub innych źródeł danych, takich jak dane sprzedażowe lub CRM.

    Automatyzacji

    Wyeliminuj całą ręczną pracę. Luigi's Box oceni produkty automatycznie na podstawie unikalnych algorytmów.

    Merchandising

    Twój sklep internetowy może zająć czołową pozycję w wyszukiwarkach, jeśli poprawisz prezentację stron produktowych. Promuj konkretne produkty, marki lub kategorie, albo uszereguj listy produktów w kolejności, która najlepiej sprawdza się w przypadku Twoich celów biznesowych.

    Spersonalizowane doświadczenie

    Ludzie zazwyczaj odwiedzają stronę internetową kilka razy przed zakupem. Nasza technologia rozumie ich intencje i preferencje oraz usprawnia doświadczenia podczas kolejnych wizyt.

    Dzięki Zestawieniu produktów Luigi’s Box, Twój sklep e‑commerce może być zoptymalizowany, ponieważ nawigacja po kategoriach jest uproszczona, a to poprawia zadowolenie klientów.

    Zaawansowany ranking produktów

    Rozumiemy strukturę treści i sposób, w jaki odwiedzający wchodzą z nią w interakcję, dlatego jesteśmy w stanie uszeregować produkty w sposób skłaniający do zakupu. W przypadku rankingu, współczynnik zachowania i konwersji zawsze ma kolosalne znaczenie.

    Po zintegrowaniu Zestawienia produktów, Twój e-sklep będzie zajmował wyższe pozycje w wyszukiwarkach. Ponadto, zwiększony ruch może prowadzić do lepszej jakości, konkurencyjności i wzrostu rankingu.

    Dynamiczne filtry

    Pomóż użytkownikom udoskonalić wyniki wyszukiwania, dynamicznie pokazując im najbardziej odpowiednie filtry oparte na zapytaniach. Różne zestawy filtrów są istotne dla różnych kategorii produktów. Filtrowanie koszulek według koloru ma sens, ale dla płyt CD już nie.

    Przybliż swoim klientom produkty, których szukają.

    Uzyskaj nawigację napędzaną przez sztuczną inteligencję ze spersonalizowanymi i odpowiednimi wynikami dostosowanymi do odwiedzających.

    • tick Analytics 14 dni za darmo
    • tick Karta kredytowa nie jest wymagana
    • tick Zrezygnuj w dowolnym momencie
    Załóż darmowe konto

    Najczęściej zadawane pytania

    Czym jest zestawienie produktów w e‑commerce?

    Zestawienie produktów to oddzielna strona kategorii kanałów eCommerce dla przedmiotów lub usług sprzedawanych przez sprzedawców online, która zawiera listę określonych pozycji, w tym produktów, usług itp. Pomaga sprzedawcom e‑commerce napędzać sprzedaż i konwersje, dając konsumentom więcej informacji o całej gamie produktów za jednym zamachem.

    Dlaczego zestawienie produktów jest ważne?

    Strony z listą produktów pomagają wyszukiwarkom oraz internautom szybko znaleźć to, czego dokładnie szukają. Tym samym, zestawienie produktów poprawia sukces klienta w platformach eCommerce.

    Jaka jest różnica między zestawieniem produktów, stronami szczegółów produktu i katalogiem produktów?

    Strona szczegółów produktu zawiera informacje o każdym produkcie lub usłudze, które sprzedajesz oddzielnie. Katalog produktów zawiera wszystkie informacje o produktach handlowych, umożliwiając menedżerom ds. marketingu produktów definiowanie i mapowanie nowych ofert produktów. Strona z zestawieniem produktów zawiera po prostu listę wszystkich produktów w ramach określonej kategorii lub produktów, które zostały przefiltrowane.

    Jakie jest najlepsze oprogramowanie do tworzenia zestawienia produktów?

    Jeśli jesteś właścicielem rozwiązania B2B w zakresie oprogramowania lub firmy SaaS, Twój biznes powinien być zbudowany na stronach internetowych z listami oprogramowania. Wśród najlepszych można odkryć wielokanałowe oprogramowanie do notowania, takie jak Shopify, Amazon, Solid Commerce i inne znaczące miejsca na rynku, gdzie sprzedawcy ECommerce mogą tworzyć i edytować swoje listy w wielu witrynach e‑commerce. Zestawianie produktów od Luigi’s Box jest również dostosowane do mniejszych sklepów internetowych z jedną platformą, a jest oferowane za bardziej przystępną cenę.