Do czego służy Zestawienie produktów Luigi's Box:
- Automatycznie ulepszaj listy odpowiednich lub popularnych kategorii
- Promuj określone produkty w wykazach w kategorii bez zakłócania ich trafności
- Logika biznesowa jest zawsze stosowana do odpowiedniej listy produktów, więc nie obniżasz jakości obsługi klienta
89%
Klientów sprawdza tylko pierwszą stronę listy produktów
11.9
Średnia pozycja kliknięć produktów w zestawieniach
80%
Odwiedzających używa nawigacji do przeglądania produktów
Zwiększ swoją sprzedaż dzięki automatycznemu
rankingowi produktów
Strona z zestawieniem produktów to część witryny, która prezentuje listę produktów na podstawie kategorii lub zapytania dla różnych kanałów sprzedaży. Jest ona istotnym elementem doświadczenia klientów w handlu elektronicznym, ponieważ kieruje
potencjalnych klientów do stron ze szczegółami produktu, a tym samym bliżej zakupu.
Jak to działa? To całkiem proste.
Integracja składa się z czterech prostych kroków, bez konieczności angażowania zespołu IT.
1. Załóż konto
Na wprowadzenie podstawowych danych wystarczy kilka minut, a konto można założyć za darmo.
2. Wstaw skrypt
Wstaw jedną linijkę kodu do nagłówka swojego sklepu internetowego lub skorzystaj z Google Tag Manager.
3. Zacznij się doskonalić
Po uruchomieniu Analityki odkryjesz nowe sposoby na osiągnięcie lepszych wyników.
4. Kontynuuj odkrywanie
Zdecyduj, czy chcesz uwolnić potencjał swojego e-sklepu za pomocą dodatkowych usług.
Integracja z Luigi's Box jest bardzo prosty i oszczędza czas
Wykorzystaliśmy najlepsze cechy wyszukiwarki w nawigacji i stworzyliśmy spersonalizowaną listę kategorii i produktów. Spersonalizowane wyniki zawartości kategorii przenoszą nawigację na nowy poziom interakcji klienta z treścią i prowadzą do wyższej wartości koszyka zakupowego.
Nie dawaj swoim klientom powodu do opuszczenia Twojego sklepu internetowego
Nie ma znaczenia, czy jesteś właścicielem jednego czy wielu marketplace’ów online. Jako właściciel firmy online powinieneś stale poprawiać doświadczenie klienta, jeśli nie chcesz, aby Twoi potencjalni klienci odeszli bez powrotu.
Prawidłowy ranking produktów ma kluczowe znaczenie
Odwiedzający nie kupią czegoś, jeśli nie mogą tego znaleźć. Ale to nie problem, ponieważ Luigi’s Box automatycznie szereguje Twoje produkty w oparciu o popularność, osobisty gust, intencje podczas sesji odwiedzającego oraz logikę biznesową. Robi wrażenie, prawda?
Luigi’s Box automatycznie szereguje
Twoje produkty na podstawie:
Trafności
Sortuj wyniki na podstawie zachowań użytkowników, statystyk sprzedaży, reguł biznesowych, personalizacji i innych.
Atrybutów
Sortuj produkty według dowolnego atrybutu istotnego dla listy produktów, w tym popularności, ceny, najnowszego lub najstarszego produktu.
Popularności
Sortuj produkty według popularności określonej na podstawie kliknięć w sieci, zdarzeń dodawania do koszyka, zakupów lub innych źródeł danych, takich jak dane sprzedażowe lub CRM.
Automatyzacji
Wyeliminuj całą ręczną pracę. Luigi's Box oceni produkty automatycznie na podstawie unikalnych algorytmów.
Merchandising
Twój sklep internetowy może zająć czołową pozycję w wyszukiwarkach, jeśli poprawisz prezentację stron produktowych. Promuj konkretne produkty, marki lub kategorie, albo uszereguj listy produktów w kolejności, która najlepiej sprawdza się w przypadku Twoich celów biznesowych.
Spersonalizowane doświadczenie
Ludzie zazwyczaj odwiedzają stronę internetową kilka razy przed zakupem. Nasza technologia rozumie ich intencje i preferencje oraz usprawnia doświadczenia podczas kolejnych wizyt.
Dzięki Zestawieniu produktów Luigi’s Box, Twój sklep e‑commerce może być zoptymalizowany, ponieważ nawigacja po kategoriach jest uproszczona, a to poprawia zadowolenie klientów.
Zaawansowany ranking produktów
Rozumiemy strukturę treści i sposób, w jaki odwiedzający wchodzą z nią w interakcję, dlatego jesteśmy w stanie uszeregować produkty w sposób skłaniający do zakupu. W przypadku rankingu, współczynnik zachowania i konwersji zawsze ma kolosalne znaczenie.
Po zintegrowaniu Zestawienia produktów, Twój e-sklep będzie zajmował wyższe pozycje w wyszukiwarkach. Ponadto, zwiększony ruch może prowadzić do lepszej jakości, konkurencyjności i wzrostu rankingu.
Dynamiczne filtry
Pomóż użytkownikom udoskonalić wyniki wyszukiwania, dynamicznie pokazując im najbardziej odpowiednie filtry oparte na zapytaniach. Różne zestawy filtrów są istotne dla różnych kategorii produktów. Filtrowanie koszulek według koloru ma sens, ale dla płyt CD już nie.
Dostosowanie aspektów
Zwiększ zadowolenie klientów i sprzedaż dzięki konfigurowalnemu zestawowi aspektów. Dzięki dostosowywaniu aspektów masz pełną kontrolę nad stronami z listą produktów.
Po prostu wybierz kategorię filtra w swojej aplikacji, którą chcesz dostosować. Do Ciebie należy dostosowanie filtrów jeden po drugim lub jednym kliknięciem wyświetlenie wszystkich domyślnych filtrów i dostosowanie ich zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dodawać lub usuwać filtry, zmieniać ich nazwy, zmieniać sortowanie, kolejność, liczbę widocznych elementów itp.
Przybliż swoim klientom produkty, których szukają.
Uzyskaj nawigację napędzaną przez sztuczną inteligencję ze spersonalizowanymi i odpowiednimi wynikami dostosowanymi do odwiedzających.
Analytics 14 dni za darmo
Karta kredytowa nie jest wymagana
Zrezygnuj w dowolnym momencie
Najczęściej zadawane pytania
Czym jest zestawienie produktów w e‑commerce?
Zestawienie produktów to oddzielna strona kategorii kanałów eCommerce dla przedmiotów lub usług sprzedawanych przez sprzedawców online, która zawiera listę określonych pozycji, w tym produktów, usług itp. Pomaga sprzedawcom e‑commerce napędzać sprzedaż i konwersje, dając konsumentom więcej informacji o całej gamie produktów za jednym zamachem.
Dlaczego zestawienie produktów jest ważne?
Strony z listą produktów pomagają wyszukiwarkom oraz internautom szybko znaleźć to, czego dokładnie szukają. Tym samym, zestawienie produktów poprawia sukces klienta w platformach eCommerce.
Jaka jest różnica między zestawieniem produktów, stronami szczegółów produktu i katalogiem produktów?
Strona szczegółów produktu zawiera informacje o każdym produkcie lub usłudze, które sprzedajesz oddzielnie. Katalog produktów zawiera wszystkie informacje o produktach handlowych, umożliwiając menedżerom ds. marketingu produktów definiowanie i mapowanie nowych ofert produktów. Strona z zestawieniem produktów zawiera po prostu listę wszystkich produktów w ramach określonej kategorii lub produktów, które zostały przefiltrowane.
Jakie jest najlepsze oprogramowanie do tworzenia zestawienia produktów?
Jeśli jesteś właścicielem rozwiązania B2B w zakresie oprogramowania lub firmy SaaS, Twój biznes powinien być zbudowany na stronach internetowych z listami oprogramowania. Wśród najlepszych można odkryć wielokanałowe oprogramowanie do notowania, takie jak Shopify, Amazon, Solid Commerce i inne znaczące miejsca na rynku, gdzie sprzedawcy ECommerce mogą tworzyć i edytować swoje listy w wielu witrynach e‑commerce. Zestawianie produktów od Luigi’s Box jest również dostosowane do mniejszych sklepów internetowych z jedną platformą, a jest oferowane za bardziej przystępną cenę.