Jak wielu klientów korzysta z wyszukiwarki? Dowiedz się z naszego E-booka!

Luigi's Box Product Listing

Spersonalizowane strony z zestawieniami produktów są zorganizowane w taki sposób, aby zwiększyć doświadczenie przeglądania, wspierać cele biznesowe i znacznie zwiększyć zyski sklepu e‑commerce.

Klienci mogą łatwo znaleźć produkt, którego potrzebują, szczegółowo sprawdzić jego cechy, porównać go z innymi ofertami, przejrzeć opinie o produkcie i ostatecznie dokonać zakupu.

Do czego służy Zestawienie produktów Luigi's Box:

  • Automatycznie ulepszaj listy odpowiednich lub popularnych kategorii
  • Promuj określone produkty w wykazach w kategorii bez zakłócania ich trafności
  • Logika biznesowa jest zawsze stosowana do odpowiedniej listy produktów, więc nie obniżasz jakości obsługi klienta

89%

Klientów sprawdza tylko pierwszą stronę listy produktów

11.9

Średnia pozycja kliknięć produktów w zestawieniach

80%

Odwiedzających używa nawigacji do przeglądania produktów

Zwiększ swoją sprzedaż dzięki automatycznemu
rankingowi produktów

Strona z zestawieniem produktów to część witryny, która prezentuje listę produktów na podstawie kategorii lub zapytania dla różnych kanałów sprzedaży. Jest ona istotnym elementem doświadczenia klientów w handlu elektronicznym, ponieważ kieruje
potencjalnych klientów do stron ze szczegółami produktu, a tym samym bliżej zakupu.

Poprawa współczynnika konwersji i zadowolenia klientów

Luigi's Box to bardzo postępowe narzędzie, które uzupełnia nasze dotychczasowe dane analityczne. Jego użycie doprowadziło nie tylko do zwiększenia współczynnika konwersji dla naszego sklepu internetowego, ale pomogło nam utrzymać wysokie standardy zadowolenia klientów.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Ponad 100 000 euro rocznie dzięki Luigi's Box

Biorąc pod uwagę nasz rozmiar, Luigi's Box przynosi nam ponad 100 000 euro rocznie bez większego wysiłku za cenę, która została natychmiast zwrócona i to wielokrotnie.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star

Podejmowanie dodatkowych wysiłków w celu poprawy wyników biznesowych

Luigi's Box znacznie usprawnia zakupy naszych klientów. Ponadto, opracowali dla nas kilka funkcji, które pomagają zarządzać produktami w naszym sklepie internetowym.

Piotr Maciazka
Implementation Team Manager, Answear

Wskaźnik konwersji wzrósł o 600%.

Z Luigi's Box korzystamy od 2017 roku. Poza zwiększeniem konwersji z wyszukiwania o 600%, przyniósł nam również szybszą obsługę klienta w sklepach stacjonarnych.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Zespół profesjonalnych specjalistów

Luigi's Box to gwarancja profesjonalnego podejścia. Jako specjaliści od wyszukiwarek prowadzą nas do celu znacznie szybciej.

Tomáš Bzirský
Performance Marketing Manager, Košík

Luigi's Box poprawia doświadczenia klientów

Najbardziej znaczącym wkładem Luigi's Box do EXIsport jest poprawa doświadczenia klientów. Im szybciej znajdują to, czego szukają i im bardziej trafne jest ich zapytanie, tym większa szansa, że dokonają zakupu.

Juraj Giacko
Head of E‑Commerce, EXIsport

Zwiększenie konwersji z wyszukiwania o 33%.

Funkcja Luigi's Box Autouzupełnianie zwiększyła nasze konwersje o 33%, nawet gdy jej użycie spadło o 30%.

David Linhart
Head of E‑Commerce, Mountfield

Wartość koszyka zakupowego znacząco wzrosła

Rekomendator to przydatne i inspirujące narzędzie, które pozwala klientom przypomnieć sobie lub odkryć inne, smaczne produkty spożywcze od Powerlogy. Skąd to wiemy? Ponieważ nasza średnia wartość koszyka zakupowego drastycznie wzrosła.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Luigi's Box otworzył nam oczy

Kupujący online często zapominają o dbaniu o customer experience i inwestują zbyt wiele środków w reklamę. Luigi's Box pokazał nam, co moglibyśmy zyskać, gdybyśmy rzeczywiście dbali o naszą wyszukiwarkę.

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes
Cztery proste kroki

Jak to działa? To całkiem proste.

Integracja składa się z czterech prostych kroków, bez konieczności angażowania zespołu IT.

1. Załóż konto

Na wprowadzenie podstawowych danych wystarczy kilka minut, a konto można założyć za darmo.

2. Wstaw skrypt

Wstaw jedną linijkę kodu do nagłówka swojego sklepu internetowego lub skorzystaj z Google Tag Manager.

3. Zacznij się doskonalić

Po uruchomieniu Analityki odkryjesz nowe sposoby na osiągnięcie lepszych wyników.

4. Kontynuuj odkrywanie

Zdecyduj, czy chcesz uwolnić potencjał swojego e-sklepu za pomocą dodatkowych usług.

Utwórz darmowe konto * Analityka 14 dni za darmo

Integracja z Luigi's Box jest bardzo prosty i oszczędza czas

Wykorzystaliśmy najlepsze cechy wyszukiwarki w nawigacji i stworzyliśmy spersonalizowaną listę kategorii i produktów. Spersonalizowane wyniki zawartości kategorii przenoszą nawigację na nowy poziom interakcji klienta z treścią i prowadzą do wyższej wartości koszyka zakupowego.

Nie dawaj swoim klientom powodu do opuszczenia Twojego sklepu internetowego

Nie ma znaczenia, czy jesteś właścicielem jednego czy wielu marketplace’ów online. Jako właściciel firmy online powinieneś stale poprawiać doświadczenie klienta, jeśli nie chcesz, aby Twoi potencjalni klienci odeszli bez powrotu.

Prawidłowy ranking produktów ma kluczowe znaczenie

Odwiedzający nie kupią czegoś, jeśli nie mogą tego znaleźć. Ale to nie problem, ponieważ Luigi’s Box automatycznie szereguje Twoje produkty w oparciu o popularność, osobisty gust, intencje podczas sesji odwiedzającego oraz logikę biznesową. Robi wrażenie, prawda?

Luigi’s Box automatycznie szereguje
Twoje produkty na podstawie:

Trafności

Sortuj wyniki na podstawie zachowań użytkowników, statystyk sprzedaży, reguł biznesowych, personalizacji i innych.

Atrybutów

Sortuj produkty według dowolnego atrybutu istotnego dla listy produktów, w tym popularności, ceny, najnowszego lub najstarszego produktu.

Popularności

Sortuj produkty według popularności określonej na podstawie kliknięć w sieci, zdarzeń dodawania do koszyka, zakupów lub innych źródeł danych, takich jak dane sprzedażowe lub CRM.

Automatyzacji

Wyeliminuj całą ręczną pracę. Luigi's Box oceni produkty automatycznie na podstawie unikalnych algorytmów.

Merchandising

Twój sklep internetowy może zająć czołową pozycję w wyszukiwarkach, jeśli poprawisz prezentację stron produktowych. Promuj konkretne produkty, marki lub kategorie, albo uszereguj listy produktów w kolejności, która najlepiej sprawdza się w przypadku Twoich celów biznesowych.

Spersonalizowane doświadczenie

Ludzie zazwyczaj odwiedzają stronę internetową kilka razy przed zakupem. Nasza technologia rozumie ich intencje i preferencje oraz usprawnia doświadczenia podczas kolejnych wizyt.

Dzięki Zestawieniu produktów Luigi’s Box, Twój sklep e‑commerce może być zoptymalizowany, ponieważ nawigacja po kategoriach jest uproszczona, a to poprawia zadowolenie klientów.

Zaawansowany ranking produktów

Rozumiemy strukturę treści i sposób, w jaki odwiedzający wchodzą z nią w interakcję, dlatego jesteśmy w stanie uszeregować produkty w sposób skłaniający do zakupu. W przypadku rankingu, współczynnik zachowania i konwersji zawsze ma kolosalne znaczenie.

Po zintegrowaniu Zestawienia produktów, Twój e-sklep będzie zajmował wyższe pozycje w wyszukiwarkach. Ponadto, zwiększony ruch może prowadzić do lepszej jakości, konkurencyjności i wzrostu rankingu.

Dynamiczne filtry

Pomóż użytkownikom udoskonalić wyniki wyszukiwania, dynamicznie pokazując im najbardziej odpowiednie filtry oparte na zapytaniach. Różne zestawy filtrów są istotne dla różnych kategorii produktów. Filtrowanie koszulek według koloru ma sens, ale dla płyt CD już nie.

Dostosowanie aspektów

Zwiększ zadowolenie klientów i sprzedaż dzięki konfigurowalnemu zestawowi aspektów. Dzięki dostosowywaniu aspektów masz pełną kontrolę nad stronami z listą produktów.

Po prostu wybierz kategorię filtra w swojej aplikacji, którą chcesz dostosować. Do Ciebie należy dostosowanie filtrów jeden po drugim lub jednym kliknięciem wyświetlenie wszystkich domyślnych filtrów i dostosowanie ich zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dodawać lub usuwać filtry, zmieniać ich nazwy, zmieniać sortowanie, kolejność, liczbę widocznych elementów itp.

Przybliż swoim klientom produkty, których szukają.

Uzyskaj nawigację napędzaną przez sztuczną inteligencję ze spersonalizowanymi i odpowiednimi wynikami dostosowanymi do odwiedzających.

  • tick Analytics 14 dni za darmo
  • tick Karta kredytowa nie jest wymagana
  • tick Zrezygnuj w dowolnym momencie
Załóż darmowe konto

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest zestawienie produktów w e‑commerce?

Zestawienie produktów to oddzielna strona kategorii kanałów eCommerce dla przedmiotów lub usług sprzedawanych przez sprzedawców online, która zawiera listę określonych pozycji, w tym produktów, usług itp. Pomaga sprzedawcom e‑commerce napędzać sprzedaż i konwersje, dając konsumentom więcej informacji o całej gamie produktów za jednym zamachem.

Dlaczego zestawienie produktów jest ważne?

Strony z listą produktów pomagają wyszukiwarkom oraz internautom szybko znaleźć to, czego dokładnie szukają. Tym samym, zestawienie produktów poprawia sukces klienta w platformach eCommerce.

Jaka jest różnica między zestawieniem produktów, stronami szczegółów produktu i katalogiem produktów?

Strona szczegółów produktu zawiera informacje o każdym produkcie lub usłudze, które sprzedajesz oddzielnie. Katalog produktów zawiera wszystkie informacje o produktach handlowych, umożliwiając menedżerom ds. marketingu produktów definiowanie i mapowanie nowych ofert produktów. Strona z zestawieniem produktów zawiera po prostu listę wszystkich produktów w ramach określonej kategorii lub produktów, które zostały przefiltrowane.

Jakie jest najlepsze oprogramowanie do tworzenia zestawienia produktów?

Jeśli jesteś właścicielem rozwiązania B2B w zakresie oprogramowania lub firmy SaaS, Twój biznes powinien być zbudowany na stronach internetowych z listami oprogramowania. Wśród najlepszych można odkryć wielokanałowe oprogramowanie do notowania, takie jak Shopify, Amazon, Solid Commerce i inne znaczące miejsca na rynku, gdzie sprzedawcy ECommerce mogą tworzyć i edytować swoje listy w wielu witrynach e‑commerce. Zestawianie produktów od Luigi’s Box jest również dostosowane do mniejszych sklepów internetowych z jedną platformą, a jest oferowane za bardziej przystępną cenę.