NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Kompletna analityka

Wykorzystaj Możliwości Swojego Sklepu Internetowego Dzięki Analityce Luigi's Box

Poznaj swoje mocne i słabe strony dzięki Analityce wyszukiwania i odkrywania od Luigi's Box. Wykorzystaj dostępne dane, aby zwiększyć liczbę konwersji i stworzyć jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe.

Pulpit nawigacyjny Analityki

Dowiedz się, jak myślą Twoi klienci dzięki naszej Analityce

Dowiedz się, w jaki sposób Twoi klienci wchodzą w interakcję z Wyszukiwaniem, Rekomendatorem i Zestawieniem produktów Luigi’s Box i wykorzystaj te dane, aby stworzyć najlepsze doświadczenia zakupowe.

Zaufało nam ponad 3 000 firm online.

ROI - kalkulator

Zacznij zwiększać swoje przychody. Zdobądź plan dostosowany do ROI

Oblicz szacunkową cenę Luigi’s Box dla swojej witryny i dowiedz się, o ile możesz zwiększyć swoje przychody.

Rodzaj branży *
Twoje miesięczne przychody *
+ 5,699 €
* Wzrost przychodów
30,000 €
* Twoje przychody
  • Szacowany wzrost przychodów z Luigi's Box
  • Szacowany wzrost przychodów bez Luigi's Box
Uzyskaj dokładną wycenę

Ostateczna cena zostanie obliczona na podstawie dokładnych danych, takich jak liczba odsłon, liczba produktów i inne ważne czynniki. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać dokładną wycenę dla swojej firmy.

Główne korzyści

Oto w jaki sposób Analityka Luigi's Box może pomóc w rozwoju Twojej firmy

Analityka Luigi's Box skutecznie gromadzi dane i zapewnia szereg korzyści, które mogą pomóc Twojej firmie odnieść sukces.

Śledź wydajności witryny

Śledź kondycję swojej witryny za pomocą podstawowych wskaźników, które mogą ujawnić szczegóły dotyczące wydajności i doświadczenia użytkownika.

Zrozum swoich klientów

Kluczem do sukcesu jest wiedza, dlatego tak ważne jest posiadanie narzędzia, które pomoże ci zrozumieć, w jaki sposób klienci wchodzą w interakcję z twoją witryną.

Optymalizuj pod kątem konwersji

Analityka jest świetna do optymalizacji konwersji, ponieważ pokazuje dokładne dane na temat zaangażowania klientów.

Unikaj utraconych możliwości

Rozpoznaj, gdzie tracisz najwięcej okazji sprzedażowych i usuń problemy, aby stale zwiększać swoje przychody.

Samouczek wideo

Poznaj magię stojącą za Analityką Luigi's Box

Dowiedz się więcej o Analityce Luigi’s Box z naszego tutorialu, który powstał przy współpracy z naszym dyrektorem ds. produktu.

Analityka Luigi's Box to idealne narzędzie do poprawy komfortu użytkowania witryny.

Zacznij korzystać z Analityki Luigi’s Box już dziś i dowiedz się, jak poprawić konwersje, sprzedaż i zaangażowanie klientów w witrynie e-commerce za jednym zamachem.

  • tick 30-dniowy bezpłatny okres próbny
  • tick Karta kredytowa nie jest wymagana
  • tick Zrezygnuj w dowolnym momencie
Rozpocznij za darmo
Poznaj swoich odbiorców

Zobacz, jak kupujący wchodzą w interakcję z Twoimi produktami

Rozpoznaj preferencje i intencje kupujących podczas interakcji z produktami Luigi's Box. Korzystaj z danych, aby uczyć się, poprawiać konwersje i zwiększać sprzedaż.

Jakie produkty są popularne
Jakie produkty są popularne

Zainteresowanie poszczególnymi produktami jest zmienne, dlatego warto je obserwować, by dowiedzieć się, co zasługuje na większą uwagę. To świetny sposób na zwiększenie sprzedaży i zapewnienie klientom tego, czego chcą.

Jak znajdują określone produkty
Jak znajdują określone produkty

Każdy klient jest wyjątkowy, podobnie jak jego sposób wyszukiwania i odkrywania nowych produktów. Zrozum, w jaki sposób szukają tego, czego chcą i dostosuj doświadczenie do ich preferencji.

Ilu klientów konwertuje
Ilu klientów konwertuje

Śledź swoje konwersje i zobacz, jaki jest Twój wskaźnik sukcesu. Możesz zmierzyć, jaka część odbiorców konwertuje z odwiedzających na płacących klientów i wykorzystać te dane do poprawy.

Co sprawia, że odchodzą
Co sprawia, że odchodzą

Dowiedz się o wskaźnikach wyjść z witryny i zmniejsz je. Możesz przeglądać dane dotyczące wyszukiwań bez wyników, aby zobaczyć, które słowa kluczowe nie przynoszą rezultatów i wykorzystać je do zaopatrzenia się w produkty, które przyciągają klientów.

Ile zarabia Wyszukiwanie
Ile zarabia Wyszukiwanie

Wyszukiwanie Luigi’s Box przynosi większe zyski. Sprawdzaj, jaka część konwersji i ogólnych przychodów pochodzi od klientów korzystających z wyszukiwarki.

Jak dobrze działa Autouzupełnianie
Jak dobrze działa Autouzupełnianie

Zapoznaj się z pełnym przeglądem słów kluczowych dla autouzupełniania i dowiedz się, jakie frazy i zdania są używane.

Jak skuteczny jest Rekomendator
Jak skuteczny jest Rekomendator

Dowiedz się, czy rekomendacje na stronie są odpowiednie dla klientów. Zobacz najpopularniejsze pozycje, aby odkryć najlepiej działające produkty.

Jaka jest średnia wartość koszyka
Jaka jest średnia wartość koszyka

Ustal, ile średnio wydają Twoi klienci. Zwiększ tę liczbę i podnieś ogólne przychody dzięki produktom i funkcjom Luigi’s Box.

Promuj produkty, które mają znaczenie

Zaawansowane funkcje Luigi’s Box obejmują wszystko, czego potrzeba, aby promować dowolny rodzaj produktu. Skorzystaj z nich, aby zwiększyć widoczność produktów, sprzedaż oraz konwersje.

Wykorzystaj w pełni bestsellery

Jedną z najlepszych taktyk jest wykorzystanie danych z Analityki Luigi’s Box i nadanie priorytetu produktom, które mają najlepsze współczynniki konwersji, podczas gdy nie znajdują się na szczycie wyników wyszukiwania.

Można również sprzedawać te pozycje markom, które są nimi zainteresowane.

Przykład: Odkryłeś, że pewne produkty mają wyższe wskaźniki konwersji niż inne, dlatego priorytetyzujesz te z wysokimi wskaźnikami konwersji i umieszczasz je wyżej w katalogu, aby mieć pewność, że wyciągniesz z nich maksimum z ich sprzedaży.

Zwróć uwagę na nowe, gorące produkty

Masz w magazynie coś nowego i ekscytującego? Upewnij się, że wypromujesz te pozycje w wyszukiwarce i zestawieniu za pomocą naszej funkcji wzmacniania produktów, aby od razu zostały zauważone i nie zgubiły się w tłumie.

Pro Tip: Wyobraź sobie, że właśnie pojawiły się nowe modele iPhone. Chcesz je mieć na pierwszej pozycji w zestawieniu, jednak jest to nowy produkt - bez historii zaangażowania klientów. W tej sytuacji możesz włączyć zwiększanie pozycji i dzięki temu pojawią się one na szczycie.

Szybsza sprzedaż produktów

Jeśli chcesz pozbyć się zapasów, które zajmują miejsce, nie ma nic prostszego niż wypromowanie ich za pomocą naszych funkcji.

Zwróć dodatkową uwagę na produkty, których chcesz się pozbyć, aby szybciej zaopatrzyć się w nowości.

Pro Tip: Dysponujesz ofertą laptopów, które wkrótce staną się przestarzałe, ponieważ w krótkim czasie pojawi się nowa wersja. Zwiększasz ekspozycję tych laptopów, aby upewnić się, że zostaną zauważone, dzięki czemu klienci chętniej je kupią i zrobią miejsce na nową serię.

Nadawanie priorytetu produktom przynoszącym większe zyski

Każdy sprzedawca ma określony asortyment produktów, które oferują znacznie wyższą marżę zysku. Możesz je łatwo promować dzięki zaawansowanym funkcjom Luigi’s Box, które obejmują preferencje marży i zapewniają najlepsze zarobki.

Pro Tip: Sneakersy określonej marki mają dość wysoką marżę, więc chcesz wykorzystać tę sytuację. Wzmacniasz całą markę, aby upewnić się, że Twoi klienci nie przegapią ich i przyniosą Ci większe zyski.

Wzmocnienie produktów, które nie działają

Nie każdy produkt, który sprzedaje się słabo, jest wadliwy. Niektóre z nich po prostu nie są wystarczająco widoczne i potrzebują dodatkowego światła, aby klienci zauważyli, że je oferujesz.

Wzmocnij produkty, które nie sprzedają się dobrze i upewnij się, że zostały zauważone.

Pro Tip: Pewna marka smartfonów nie sprzedaje się tak dobrze pomimo świetnych recenzji i stosunku ceny do wydajności. Podbijasz markę w zestawieniu, aby znalazła się na szczycie i uzyskała więcej wyświetleń. Dzięki temu zwiększasz prawdopodobieństwo sprzedaży produktów.
Backend vs Frontend

Kontroluj wyniki wyszukiwania

Dodaj parametry do filtrowania elementów na stronie wyników lub odrzuć bieżące zapytanie i wyświetl wszystkie pozycje.

Widok strony internetowej
Widok pulpitu nawigacyjnego

Możesz przepisać bieżące zapytanie na inne i wyświetlić jego wyniki. Możesz też dodać parametry do filtrowania elementów na stronie lub odrzucić bieżące zapytanie i wyświetlić wszystkie pozycje z katalogu wraz z filtrami.

Świadome podejmowanie decyzji

Ulepszaj się dzięki decyzjom opartym na danych

Podejmuj lepsze decyzje dzięki szczegółowym danym z Analityki Luigi's Box, które pomogą Twojej firmie się rozwijać. Rzuć okiem na kilka przykładów i zrozum jak możesz wykorzystać Analitykę do ulepszenia swojej witryny.

Zajmij się przyczynami odchodzenia użytkowników
Zajmij się przyczynami odchodzenia użytkowników

Sprawdź, co powoduje, że odwiedzający opuszczają witrynę lub nie uzyskują pożądanych wyników podczas korzystania z wyszukiwarki. Usuń te problemy w przyszłości, aby utrzymać dobre wrażenia.

Zwiększ trafność za pomocą synonimów
Zwiększ trafność za pomocą synonimów

Jeśli chcesz mieć pewność, że wyniki są najlepsze w swoim rodzaju, zidentyfikuj słowa kluczowe używane przez odwiedzających, zapewnij odpowiednie sugestie synonimów i wprowadź niestandardowe słowa kluczowe, a dostarczysz dobre wrażenia.

Dostosuj zestawienia produktów
Dostosuj zestawienia produktów

Wyróżnij produkty, które chcesz promować lub przypnij je do dowolnej pozycji w zestawieniu. Możesz także zarządzać opisami zestawień produktów, dostosowywać fasety i wiele więcej, aby w pełni wykorzystać możliwości list produktów i wizualnego merchandisingu.

*30-dniowy bezpłatny okres próbny

Darmowy start i łatwa integracja

Integracja Luigi’s Box jest niezwykle prosta i nie wymaga pomocy ekspertów IT. Wystarczy wprowadzić dane, utworzyć bezpłatne konto i umieścić kod w kodzie witryny. Wypróbuj je już teraz dzięki bezpłatnemu, 30-dniowemu okresowi próbnemu i zobacz co potrafi!

Zaufało nam ponad 3 000 firm online.

Bezpłatne demo

Zapoznaj się z Analityką Luigi's Box dzięki bezpłatnej wersji demonstracyjnej

Zerknij do środka przed integracją. Nasze demo pokaże Ci, jak działają funkcje Analityki Luigi’s Box. Odkryjesz wszystkie możliwości i przykłady ich użyteczności za darmo.

Zobacz demo na żywo
Darmowy e-book

Zmaksymalizuj swoją wiedzę dzięki naszemu bezpłatnemu e-bookowi

Przywitaj się ciepło ze światem wyszukiwania i odkrywania produktów, zawartym w naszym e-booku. Poznaj najnowsze trendy, odkryj nowe wskazówki i triki oraz wykorzystaj je w praktyce wraz z Analityką Luigi’s Box, aby zmaksymalizować potencjał zarobkowy swojej witryny e-commerce.

Pobierz E-book
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w FAQ, prosimy o kontakt.

Co obejmuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny?

Bezpłatna wersja próbna zawiera wszystkie funkcje z naszej wersji demo na żywo. W ciągu 30 dni możesz monitorować na przykład wyszukiwania bez wyników, najczęściej wyszukiwane zapytania w Twojej witrynie lub utracone możliwości z powodu niedoskonałości wyszukiwania.

Co się stanie po wygaśnięciu bezpłatnego okresu próbnego?

Po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego nie naliczymy automatycznie opłaty za usługę. Zamiast tego, usługa przełączy się w tryb ograniczony, który zachowa funkcje dostępne w wersji bezpłatnej. Niemniej jednak, aplikacja w trybie ograniczonym nie pokaże ci wszystkich wyszukiwań bez wyników lub utraconych możliwości na stronie – wyświetli tylko trzy pierwsze wyniki z każdego raportu.

Dlaczego analityka jest tak ważna?

Aby w pełni wykorzystać Wyszukiwanie, Rekomendator, Zestawienie produktów i ich funkcje, musisz najpierw wiedzieć, w jaki sposób są one wykorzystywane w Twojej witrynie i jak działają. To wszystko załatwi Analityka. Pokaże ona gdzie Twoja wydajność wyszukiwania jest słaba i co należy poprawić, i odwrotnie – gdzie radzi sobie najlepiej.

Czy Analityka jest obowiązkowym pierwszym etapem korzystania z Luigi's Box?

Tak, Analityka jest fundamentalną częścią korzystania z produktów Luigi’s Box. Jak wspomnieliśmy, nie wiemy, czy nasze narzędzia działają, jeśli nie możemy zmierzyć ich wyników. Nie wiemy również, jak pomóc, jeśli nie rozumiemy o co chodzi z wydajnością wyszukiwania, co należy poprawić lub co działa doskonale i może być zastosowane gdzie indziej.