Czym jest oprogramowanie do personalizacji e‑commerce?
Oprogramowanie do personalizacji e‑commerce umożliwia sprzedawcom internetowym wyświetlanie odpowiednich treści, rekomendacji produktów lub reklam klientom odwiedzającym ich strony internetowe. Wykorzystuje ono ogromne ilości informacji o aktywności w wyszukiwarkach i innych zachowaniach w sieci, aby podzielić użytkowników na segmenty i określić, jakie treści należy im pokazać.
Celem jest zwiększenie zaangażowania w witrynie i, ostatecznie, konwersji.
Dlaczego personalizacja jest ważna w e‑commerce?
Każdy klient ma indywidualne preferencje i szuka innych produktów. Na podstawie ich poprzednich zakupów, zachowań i schematów zakupowych, narzędzia do personalizacji mogą określić, co pokazać każdemu klientowi, nawet już w pasku wyszukiwania. Bez narzędzi stworzonych specjalnie do tego, nie byłbyś w stanie zapewnić dokładnej personalizacji.
Przyjrzyjmy się kilku korzyściom płynącym z personalizacji:
Lepsza lojalność klientów
Personalizacja w e‑commerce zwiększa zaangażowanie klientów i zapewnia ich większą lojalność. 45% klientów jest bardziej skłonnych do zakupu na stronie e‑commerce, która oferuje personalizację. Dzieje się tak, ponieważ 59% osób robiących zakupy online uważa, że łatwiej jest znaleźć bardziej interesujące produkty w spersonalizowanych sklepach internetowych.
Poprawa sprzedaży i konwersji
Twój klient nie chce być witany tym samym sposobem, co inni. Narzędzie do personalizacji e‑commerce może zwiększyć konwersje, pokazując konsumentom dokładnie to, co chcą kupić. Wyświetlając spersonalizowane treści, możesz zachęcić klientów do zakupu i zwiększyć sprzedaż.
Wzmocnione doświadczenie klienta
Personalizacja e‑commerce pomaga lepiej zaspokoić potrzeby konsumentów. Dzięki zrozumieniu preferencji klientów, możesz skierować ich dokładnie tam, gdzie chcą się udać podczas pierwszej wizyty. Prezentowanie produktów, które będą chcieli zobaczyć i oferowanie odpowiednich promocji pomaga w dostarczaniu spersonalizowanych doświadczeń zakupowych.
Przewaga konkurencyjna
56% klientów chętniej wraca na stronę internetową, która dostarcza spersonalizowanych doświadczeń. Silnik personalizacji umożliwia Twojej firmie wyróżnienie się na tle innych. Oferując bardziej spersonalizowane doświadczenie zakupowe online, możesz zachęcić klientów do pozostania z Tobą.
Spersonalizuj swój sklep internetowy dzięki Luigi's Box!
Rekomendator Luigi's Box
Nasz Rekomendator to potężne narzędzie do personalizacji, które oferuje spersonalizowane rekomendacje produktów, pomagając Ci zwiększyć średnią wartość zamówienia. Pokazuje sugestie produktów na podstawie preferencji klienta, wcześniejszych zachowań użytkownika i historii zakupów.
Zestawienie produktów Luigi's Box
Nasze narzędzie do zestawienia produktów organizuje produkty na liście w oparciu o zachowania użytkowników, statystyki sprzedaży, reguły biznesowe i personalizację. Możesz również sortować produkty według popularności określonej na podstawie kliknięć, dodań do koszyka, zdarzeń zakupu lub innych źródeł danych.
Wyszukiwarka Luigi's Box
Nasza zasilana AI inteligentna platforma personalizacji wyszukiwania witryny pomaga odwiedzającym szybko znaleźć produkty, których szukają, znacznie ograniczając marnowanie czasu na zakupy. Jest w stanie poradzić sobie z każdym zapytaniem wyszukiwania.
Analityka Luigi's Box
Nasza kompleksowa analityka identyfikuje problemy z zapytaniami do wyszukiwarki i pomaga znaleźć sposób na ich optymalizację.
Jak wdrożyć nasze narzędzia personalizacji
Integracja Luigi’s Box z Twoją witryną e‑commerce jest dość prosta. Po pierwsze, musisz zdecydować, czy chcesz zarządzać integracją samodzielnie, czy powierzyć ją naszym ekspertom.
Jedyne co jest wymagane z twojej strony to umieszczenie skryptu w nagłówku twojej strony. Następnie zsynchronizujemy Twoje produkty i zaimplementujemy nasze narzędzia do odkrywania, całkowicie dopasowując je do wyglądu Twojej strony.
Oto jak pomagamy naszym klientom
konwersje autouzupełniania
konwersje wspomagane
współczynnik konwersji wyszukiwania
współczynnik konwersji wyszukiwania
zwiększa dochody
współczynnik konwersji wyszukiwania
średni współczynnik konwersji
współczynnik konwersji wyszukiwania
Zobacz Luigi’s Box w akcji
Zarezerwuj bezpłatną rozmowę demonstracyjną z jednym z naszych ekspertów, aby przekonać się, jak Luigi’s Box może pomóc Ci rozwinąć biznes e‑commerce, zwiększyć żywotność klientów i poprawić ich doświadczenie online.
Najczęściej zadawane pytania
Jak działają platformy programistyczne do personalizacji e‑commerce?
Narzędzia personalizacji e‑commerce wykorzystują zaawansowane algorytmy oparte na sztucznej inteligencji (AI) i uczeniu maszynowym (ML) do śledzenia w czasie rzeczywistym zachowań użytkowników w Twojej witrynie, oferując unikalne doświadczenie każdemu odwiedzającemu.
Możesz spersonalizować wszystko, aby dopasować się do wymagań poszczególnych użytkowników, w tym wyszukiwanie semantyczne, odpowiednie rekomendacje produktów, strategie marketingowe, retargeting reklam, powiadomienia push, a nawet dynamiczną personalizację treści.
Dlaczego personalizacja w e‑commerce jest tak ważna?
Personalizacja w e‑commerce sprawia, że klienci są bardziej lojalni i zwiększa się ich satysfakcja. Wzmacniasz ich zakupy, pokazując im, że konsekwentnie wiesz, czego oczekują i jak dostarczyć im pożądanych doświadczeń.
W zamian klienci są bardziej skłonni do okazania swojej lojalności i kontynuowania zakupów u Ciebie, w przeciwieństwie do konkurencji. W rezultacie zmniejszasz liczbę porzuceń koszyka, zwiększasz konwersję i generujesz większą sprzedaż.
Jak wybrać odpowiednie rozwiązanie do personalizacji e‑commerce?
Dobre narzędzie do personalizacji powinno wychwytywać zachowania użytkowników w czasie rzeczywistym, które mają miejsce w kilku kanałach, takich jak sieć, telefon czy e-mail. Narzędzie do personalizacji w e‑commerce powinno analizować i odpowiadać na potrzeby użytkowników na bieżąco oraz pomagać im szybko i sprawnie znaleźć pożądane produkty.
Ponadto, powinno oferować inteligentne funkcje wyszukiwania i spersonalizowane rekomendacje produktów, aby pomóc Ci przewyższyć konkurencyjne funkcje wyszukiwania. Ponadto, oprogramowanie do personalizacji e‑commerce powinno być dostosowane do konkretnych potrzeb biznesowych.
Jaki jest koszt oprogramowania do personalizacji e‑commerce?
Niektóre proste narzędzia do personalizacji e‑commerce kosztują już od 10 dolarów miesięcznie, ale może brakować im kilku zaawansowanych funkcji. Kompleksowe narzędzia do personalizacji e‑commerce zazwyczaj kosztują więcej.
Dostawcy, którzy oferują takie narzędzia, zazwyczaj nie udostępniają informacji o cenach na swojej stronie, ale możesz poprosić o indywidualną wycenę.