Oprogramowanie do personalizacji e-commerce

Zwiększ konwersje i sprzedaż dzięki oprogramowaniu do personalizacji handlu elektronicznego

Polecaj odpowiednie produkty, optymalizuj odkrywanie produktów, zwiększaj doświadczenie użytkownika, zmniejszaj współczynnik odrzuceń i ostatecznie poprawiaj współczynnik konwersji swojego sklepu internetowego dzięki wysokiemu poziomowi personalizacji.

Narzędzie do personalizacji w e-handlu przechwytuje zachowania potencjalnych klientów w czasie rzeczywistym w wielu kanałach i pozwala sklepom internetowym dostosować komunikaty marketingowe, aby były bardziej odpowiednie dla konkretnej grupy docelowej.

Czym jest oprogramowanie do personalizacji e-commerce?

Oprogramowanie do personalizacji e-commerce umożliwia sprzedawcom internetowym wyświetlanie odpowiednich treści, rekomendacji produktów lub reklam klientom odwiedzającym ich strony internetowe. Wykorzystuje ono ogromne ilości informacji o aktywności w wyszukiwarkach i innych zachowaniach w sieci, aby podzielić użytkowników na segmenty i określić, jakie treści należy im pokazać.

Celem jest zwiększenie zaangażowania w witrynie i, ostatecznie, konwersji.

Dlaczego personalizacja jest ważna w e-commerce?

Każdy klient ma indywidualne preferencje i szuka innych produktów. Na podstawie ich poprzednich zakupów, zachowań i schematów zakupowych, narzędzia do personalizacji mogą określić, co pokazać każdemu klientowi, nawet już w pasku wyszukiwania. Bez narzędzi stworzonych specjalnie do tego, nie byłbyś w stanie zapewnić dokładnej personalizacji.

Przyjrzyjmy się kilku korzyściom płynącym z personalizacji:

Lepsza lojalność klientów

Personalizacja w e-commerce zwiększa zaangażowanie klientów i zapewnia ich większą lojalność. 45% klientów jest bardziej skłonnych do zakupu na stronie e-commerce, która oferuje personalizację. Dzieje się tak, ponieważ 59% osób robiących zakupy online uważa, że łatwiej jest znaleźć bardziej interesujące produkty w spersonalizowanych sklepach internetowych.

Poprawa sprzedaży i konwersji

Twój klient nie chce być witany tym samym sposobem, co inni. Narzędzie do personalizacji e-commerce może zwiększyć konwersje, pokazując konsumentom dokładnie to, co chcą kupić. Wyświetlając spersonalizowane treści, możesz zachęcić klientów do zakupu i zwiększyć sprzedaż.

Wzmocnione doświadczenie klienta

Personalizacja e-commerce pomaga lepiej zaspokoić potrzeby konsumentów. Dzięki zrozumieniu preferencji klientów, możesz skierować ich dokładnie tam, gdzie chcą się udać podczas pierwszej wizyty. Prezentowanie produktów, które będą chcieli zobaczyć i oferowanie odpowiednich promocji pomaga w dostarczaniu spersonalizowanych doświadczeń zakupowych.

Przewaga konkurencyjna

56% klientów chętniej wraca na stronę internetową, która dostarcza spersonalizowanych doświadczeń. Silnik personalizacji umożliwia Twojej firmie wyróżnienie się na tle innych. Oferując bardziej spersonalizowane doświadczenie zakupowe online, możesz zachęcić klientów do pozostania z Tobą.

Rodzaje oprogramowania do personalizacji w e-commerce

Wyszukiwanie w witrynie

Wyszukiwanie w witrynie

Nowoczesne narzędzie do przeszukiwania stron pozwala Twoim klientom na swobodne odkrywanie treści poprzez wyszukiwanie, które toleruje i zarządza ich literówkami, synonimami i błędami gramatycznymi. Usprawnia podróż klienta dzięki personalizacji i wyszukiwaniu głosowemu, daje klientom potężne mechanizmy filtrowania i pokazuje im odpowiednią kategorię, markę lub produkt już po pierwszym naciśnięciu klawisza.

Rekomendacje dotyczące produktów

Rekomendacje dotyczące produktów

Silnik rekomendacji produktów pokazuje spersonalizowane rekomendacje lub pomocne pozycje uzupełniające związane z produktem już dodanym do koszyka. Możesz również pokazać alternatywne produkty istotne dla doświadczenia Twojej bazy klientów i pomóc klientom odkryć nowe produkty i dodatkowe pozycje. Umożliwienie klientom naturalnej nawigacji po zasobach może zwiększyć średnią wartość zamówienia i przychody.

Zestawienie produktów

Zestawienie produktów

Narzędzie do zestawienia produktów pomaga platformom e-commerce organizować produkty w kompleksowe listy oparte na kategorii lub zapytaniu wyszukiwania dla różnych kanałów sprzedaży. Dzięki temu Twoi klienci mogą szybko znaleźć produkt, którego potrzebują. Ponadto strona zestawienia produktów kieruje potencjalnych klientów na strony szczegółów produktu, a tym samym bliżej zakupu.

Generowanie leadów

Generowanie leadów

Narzędzie do generowania leadów jest niezbędnym elementem strategii personalizacji e-commerce. Oferuje ono zaawansowane funkcje targetowania, które pomogą Ci stworzyć spersonalizowane kampanie marketingowe i e-mailowe dla konkretnych segmentów klientów, przekonując do zakupu nawet osoby odwiedzające stronę po raz pierwszy. Możesz automatycznie generować więcej leadów i kierować je do odpowiedniego zespołu.

E-mail marketing

E-mail marketing

Narzędzie do marketingu e-mailowego pozwala na tworzenie, wysyłanie i śledzenie e-maili do listy subskrybentów. Możesz zobaczyć kluczowe wskaźniki, takie jak współczynnik otwarć i kliknięć. Możesz również zautomatyzować wysyłanie e-maili na podstawie zachowania użytkownika, zwiększając prawdopodobieństwo zaangażowania, ponieważ spersonalizowane e-maile są dostosowane do zainteresowań użytkownika.

Konstruktor formularzy

Konstruktor formularzy

Konstruktor formularza oferuje potężne funkcje personalizacji, które sklepy e-commerce mogą wykorzystać do generowania lepszych leadów i zwiększenia sprzedaży. Na przykład, możesz tworzyć ankiety i sondy, aby dowiedzieć się więcej o swoich potencjalnych klientach. Możesz również zbierać i przechowywać dane geolokalizacyjne oraz dane z formularzy, aby lepiej segmentować swoją listę e-mailową.

Śledzenie witryny

Śledzenie witryny

Narzędzie do śledzenia strony często posiada funkcje analizy zachowań, takie jak mapy ciepła i nagrania sesji, które pokazują, co odwiedzający robią na Twojej stronie e-commerce. Pomaga to zrozumieć zachowanie użytkowników, dzięki czemu można poprawić ich doświadczenie online, zwiększyć współczynnik konwersji, naprawić błędy na stronie i wiele innych.

Analityka

Analityka

Narzędzie analityczne daje Ci wgląd w to, czego szukają Twoi klienci, co z trudem znajdują i jak możesz poprawić ich ogólne doświadczenie w wyszukiwaniu. Możesz zobaczyć, gdzie Twoja wydajność wyszukiwania jest związana, co wymaga naprawy i gdzie osiąga największą wydajność poprzez interaktywny pulpit.

Segmentacja klientów

Segmentacja klientów

Narzędzie do segmentacji klientów pozwala zautomatyzować cały proces segmentacji, pobierając dane o klientach z wielu kanałów i analizując je w zależności od tego, co jest istotne dla Twojej firmy. Pomaga Ci kierować użytkowników w bardziej spersonalizowany i znaczący sposób, ułatwiając Ci przekształcenie ich w płacących klientów.

Obsługa klienta

Obsługa klienta

Inteligentne narzędzie obsługi klienta, takie jak live chat i chatbot, pozwala zaoferować spersonalizowaną obsługę poprzez interakcję z klientami w czasie rzeczywistym, czyli wtedy, gdy myślą o zakupie. Wykorzystanie AI pomaga proaktywnie rozwiązywać problemy klientów, rozwijać solidne relacje z klientami oraz generować więcej konwersji i sprzedaży online.

Spersonalizuj swój sklep internetowy dzięki Luigi's Box!

Rekomendator Luigi's Box

Nasz Rekomendator to potężne narzędzie do personalizacji, które oferuje spersonalizowane rekomendacje produktów, pomagając Ci zwiększyć średnią wartość zamówienia. Pokazuje sugestie produktów na podstawie preferencji klienta, wcześniejszych zachowań użytkownika i historii zakupów.

Zestawienie produktów Luigi's Box

Nasze narzędzie do zestawienia produktów organizuje produkty na liście w oparciu o zachowania użytkowników, statystyki sprzedaży, reguły biznesowe i personalizację. Możesz również sortować produkty według popularności określonej na podstawie kliknięć, dodań do koszyka, zdarzeń zakupu lub innych źródeł danych.

Wyszukiwarka Luigi's Box

Nasza zasilana AI inteligentna platforma personalizacji wyszukiwania witryny pomaga odwiedzającym szybko znaleźć produkty, których szukają, znacznie ograniczając marnowanie czasu na zakupy. Jest w stanie poradzić sobie z każdym zapytaniem wyszukiwania.

Analityka Luigi's Box

Nasza kompleksowa analityka identyfikuje problemy z zapytaniami do wyszukiwarki i pomaga znaleźć sposób na ich optymalizację.

Jak wdrożyć nasze narzędzia personalizacji

Integracja Luigi’s Box z Twoją witryną e-commerce jest dość prosta. Po pierwsze, musisz zdecydować, czy chcesz zarządzać integracją samodzielnie, czy powierzyć ją naszym ekspertom.

Jedyne co jest wymagane z twojej strony to umieszczenie skryptu w nagłówku twojej strony. Następnie zsynchronizujemy Twoje produkty i zaimplementujemy nasze narzędzia do odkrywania, całkowicie dopasowując je do wyglądu Twojej strony.

Oto jak pomagamy naszym klientom

+67%

konwersje autouzupełniania

Przeczytaj studium przypadku
+4.8x

konwersje wspomagane

Przeczytaj studium przypadku
+10,5%

współczynnik konwersji wyszukiwania

Przeczytaj studium przypadku
+96%

współczynnik konwersji wyszukiwania

Przeczytaj studium przypadku
+ 15%

zwiększa dochody

Przeczytaj studium przypadku
+9,49%

współczynnik konwersji wyszukiwania

Przeczytaj studium przypadku
+320%

średni współczynnik konwersji

Przeczytaj studium przypadku
+600%

współczynnik konwersji wyszukiwania

Przeczytaj studium przypadku

Zobacz Luigi’s Box w akcji

Zarezerwuj bezpłatną rozmowę demonstracyjną z jednym z naszych ekspertów, aby przekonać się, jak Luigi’s Box może pomóc Ci rozwinąć biznes e-commerce, zwiększyć żywotność klientów i poprawić ich doświadczenie online.

Najczęściej zadawane pytania

Jak działają platformy programistyczne do personalizacji e-commerce?

Narzędzia personalizacji e-commerce wykorzystują zaawansowane algorytmy oparte na sztucznej inteligencji (AI) i uczeniu maszynowym (ML) do śledzenia w czasie rzeczywistym zachowań użytkowników w Twojej witrynie, oferując unikalne doświadczenie każdemu odwiedzającemu.

Możesz spersonalizować wszystko, aby dopasować się do wymagań poszczególnych użytkowników, w tym wyszukiwanie semantyczne, odpowiednie rekomendacje produktów, strategie marketingowe, retargeting reklam, powiadomienia push, a nawet dynamiczną personalizację treści.

Dlaczego personalizacja w e-commerce jest tak ważna?

Personalizacja w e-commerce sprawia, że klienci są bardziej lojalni i zwiększa się ich satysfakcja. Wzmacniasz ich zakupy, pokazując im, że konsekwentnie wiesz, czego oczekują i jak dostarczyć im pożądanych doświadczeń.

W zamian klienci są bardziej skłonni do okazania swojej lojalności i kontynuowania zakupów u Ciebie, w przeciwieństwie do konkurencji. W rezultacie zmniejszasz liczbę porzuceń koszyka, zwiększasz konwersję i generujesz większą sprzedaż.

Jak wybrać odpowiednie rozwiązanie do personalizacji e-commerce?

Dobre narzędzie do personalizacji powinno wychwytywać zachowania użytkowników w czasie rzeczywistym, które mają miejsce w kilku kanałach, takich jak sieć, telefon czy e-mail. Narzędzie do personalizacji w e-commerce powinno analizować i odpowiadać na potrzeby użytkowników na bieżąco oraz pomagać im szybko i sprawnie znaleźć pożądane produkty.

Ponadto, powinno oferować inteligentne funkcje wyszukiwania i spersonalizowane rekomendacje produktów, aby pomóc Ci przewyższyć konkurencyjne funkcje wyszukiwania. Ponadto, oprogramowanie do personalizacji e-commerce powinno być dostosowane do konkretnych potrzeb biznesowych.

Jaki jest koszt oprogramowania do personalizacji e-commerce?

Niektóre proste narzędzia do personalizacji e-commerce kosztują już od 10 dolarów miesięcznie, ale może brakować im kilku zaawansowanych funkcji. Kompleksowe narzędzia do personalizacji e-commerce zazwyczaj kosztują więcej.

Dostawcy, którzy oferują takie narzędzia, zazwyczaj nie udostępniają informacji o cenach na swojej stronie, ale możesz poprosić o indywidualną wycenę.