Wskaźnik konwersji popularnych produktów O2 wzrósł o 320%.
Luigi's Box pomógł klientom O2 znaleźć to, czego szukają, poprawił ogólne doświadczenie użytkownika i znacznie zwiększył współczynnik konwersji.
O2 Slovakia jest najszybciej rozwijającym się operatorem sieci komórkowej na Słowacji. Od 2007 roku pozyskał ponad 1,9 mln klientów i zdobył 25% udziałów w rynku. Firma jest nieustannie nagradzana za swoje usługi w niezależnych badaniach klientów.
W 2016 roku O2 zostało operatorem roku po raz siódmy z rzędu.
750 000 miesięcznych odwiedzających online
10% przychodów z handlu elektronicznego dzięki wyszukiwaniu na stronie
8× wyższy współczynnik konwersji wśród odwiedzających, którzy skorzystali z wyszukiwania na miejscu
Nadanie priorytetu wyszukiwaniu na stronie internetowej
Mimo że mniej niż 5% odwiedzających korzysta z wyszukiwania na stronie, dział online w O2 nigdy nie zaniedbywał znaczenia wyszukiwania i zawsze postrzegał je jako ważny strumień przychodów.
W marcu 2017 roku O2 nawiązało współpracę z Luigi’s Box, aby poprawić wydajność wyszukiwania i wdrożyło analitykę wyszukiwania na wszystkich stronach O2, w tym na stronie głównej, w sklepie internetowym i na portalu Q&A.
W krótkim czasie zespół O2 online był w stanie zobaczyć najczęściej wyszukiwane terminy, w tym frazy z literówkami i brak wyszukiwań.
Nie chcąc tracić potencjalnych klientów z powodu braku wyników wyszukiwania, użyli opcji Fixit, aby przekierować odwiedzających do poprawnych zapytań i stron. Co więcej, dostosowali również strony z treścią do języka klientów.
Search with Autocomplete on O2's official site.
Uzyskanie natychmiastowych wyników
Kiedy O2 wprowadziło nowy plan postpaid o nazwie O2 Volnost, wielu użytkowników miało problemy z jego znalezieniem. Luigi’s Box zidentyfikował ten problem i naprawił go. W krótkim czasie współczynnik konwersji osób, które szukały tego planu, wzrósł 9-krotnie.
Korzystanie z zasad Fixit stało się regularnym rytuałem w O2. Każdego miesiąca powstaje ponad 10 nowych reguł Fixit. Współczynnik konwersji tych reguł Fixit jest wyższy o 136% w porównaniu ze zwykłym współczynnikiem konwersji wyszukiwania.
Dzięki skutecznemu kierowaniu odwiedzających do trendowych produktów i usług, współczynnik konwersji wzrósł o 320%.
Improved conversion rates and customer satisfaction
Luigi’s Box is a very progressive tool, which complements our existing analytical data. Its usage led not only to higher conversion rates for our e-shop but helped us keep high standards of customer satisfaction.
Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2
Wnioski
Korzystanie z Luigi’s Box na co dzień pomogło O2:
zwrócić uwagę na trendy w wyszukiwaniu
zwrócić uwagę na utracone możliwości
dostosować wyszukiwanie na stronie i opracować dalsze funkcje
zaspokoić potrzeby odwiedzających podczas wyszukiwania produktu lub usługi
Gotowi na inspirację? Przejrzyj nasze studium przypadku i dowiedz się, jak Muziker i Luigi's Box razem zrewolucjonizowali rekomendacje produktów online.
Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.
Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.
Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu poprawy komfortu użytkowania oraz przeprowadzenia anonimowej analizy ruchu. Możesz ustawić korzystanie z plików cookies w swojej przeglądarce lub na naszej stronie internetowej. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i Polityką plików cookie.
Teraz wybierz, które pliki cookie chcesz zaakceptować na naszej stronie.