Wskaźnik konwersji popularnych produktów O2 wzrósł o 320%.

    Luigi's Box pomógł klientom O2 znaleźć to, czego szukają, poprawił ogólne doświadczenie użytkownika i znacznie zwiększył współczynnik konwersji.

    Wskaźnik konwersji popularnych produktów O2 wzrósł o 320%.

    O2 Slovakia jest najszybciej rozwijającym się operatorem sieci komórkowej na Słowacji. Od 2007 roku pozyskał ponad 1,9 mln klientów i zdobył 25% udziałów w rynku. Firma jest nieustannie nagradzana za swoje usługi w niezależnych badaniach klientów.
    W 2016 roku O2 zostało operatorem roku po raz siódmy z rzędu.

    • 750 000 miesięcznych odwiedzających online
    • 10% przychodów z handlu elektronicznego dzięki wyszukiwaniu na stronie
    • 8× wyższy współczynnik konwersji wśród odwiedzających, którzy skorzystali z wyszukiwania na miejscu

    Nadanie priorytetu wyszukiwaniu na stronie internetowej

    Mimo że mniej niż 5% odwiedzających korzysta z wyszukiwania na stronie, dział online w O2 nigdy nie zaniedbywał znaczenia wyszukiwania i zawsze postrzegał je jako ważny strumień przychodów.

    W marcu 2017 roku O2 nawiązało współpracę z Luigi’s Box, aby poprawić wydajność wyszukiwania i wdrożyło analitykę wyszukiwania na wszystkich stronach O2, w tym na stronie głównej, w sklepie internetowym i na portalu Q&A.

    W krótkim czasie zespół O2 online był w stanie zobaczyć najczęściej wyszukiwane terminy, w tym frazy z literówkami i brak wyszukiwań.

    Nie chcąc tracić potencjalnych klientów z powodu braku wyników wyszukiwania, użyli opcji Fixit, aby przekierować odwiedzających do poprawnych zapytań i stron. Co więcej, dostosowali również strony z treścią do języka klientów.

    Screenshot of site search from O2's website.
    Search with Autocomplete on O2's official site.

    Uzyskanie natychmiastowych wyników

    Kiedy O2 wprowadziło nowy plan postpaid o nazwie O2 Volnost, wielu użytkowników miało problemy z jego znalezieniem. Luigi’s Box zidentyfikował ten problem i naprawił go. W krótkim czasie współczynnik konwersji osób, które szukały tego planu, wzrósł 9-krotnie.

    Korzystanie z zasad Fixit stało się regularnym rytuałem w O2. Każdego miesiąca powstaje ponad 10 nowych reguł Fixit. Współczynnik konwersji tych reguł Fixit jest wyższy o 136% w porównaniu ze zwykłym współczynnikiem konwersji wyszukiwania.
    Dzięki skutecznemu kierowaniu odwiedzających do trendowych produktów i usług, współczynnik konwersji wzrósł o 320%.

    Luigi’s Box is a very progressive tool, which complements our existing analytical data. Its usage led not only to higher conversion rates for our e‑shop but helped us keep high standards of customer satisfaction.

    Jana Karasová
    Online Sales and Service Development Specialist, O2

    Wnioski

    Korzystanie z Luigi’s Box na co dzień pomogło O2:

    • zwrócić uwagę na trendy w wyszukiwaniu
    • zwrócić uwagę na utracone możliwości
    • dostosować wyszukiwanie na stronie i opracować dalsze funkcje
    • zaspokoić potrzeby odwiedzających podczas wyszukiwania produktu lub usługi

    How our clients benefit from Luigi's Box

    Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B

    Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.

    Read Case Study

    Trafne porady dotyczące produktów mogą znacznie zwiększyć obroty

    Rekomendator Luigi's Box oferuje szereg korzyści, które w wygodny sposób zwiększą obroty Twojego sklepu internetowego.

    Read Case Study

    Inteligentne remedium na obroty giganta farmaceutycznego

    Członek największej sieci aptek w UE zwiększył swój współczynnik konwersji wyszukiwania o 9,49% dzięki Luigi's Box.

    Read Case Study

    Zarządzanie 120 milionami miesięcznych zapytań on 9 Domains

    Answear to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z modą w regionie CEE. Podczas integracji opracowaliśmy dla klienta kilka funkcjonalności.

    Read Case Study

    Wskaźnik konwersji autouzupełniania w Mountfield wzrósł o 67%.

    Luigi's Box pomógł największemu sprzedawcy artykułów ogrodniczych w Czechach i na Słowacji w zwiększeniu konwersji z autouzupełniania.

    Read Case Study
    ;