NOWOŚĆ: Benchmarki i analizy wyszukiwania w e-commerce. Kliknij tutaj, aby uzyskać zaktualizowane dane z 2024 roku.

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działa pod marką Electro World.

Gigant elektroniczny podniósł wskaźnik konwersji wyszukiwania o +600%.

Nay to wiodący słowacki sklep z elektroniką i jeden z naszych pierwszych większych klientów. W Czechach działają pod marką Electro World. Gejza Nagy, zwrócił się do Chief Omnichannel Officer firmy Nay, Martina Derňara, w 2017 roku, aby wypróbować Luigi’s Box i nigdy nie oglądali się za siebie.

Kogo uszczęśliwiliśmy

sprzedawcy
niezawodne wyszukiwanie produktów w sklepie
odwiedzający sklep
bardziej efektywna obsługa w sklepie
odwiedzający strony internetowe
szybkie i inteligentne wyszukiwanie stron
klient
sześciokrotne zwiększenie współczynnika konwersji wyszukiwania

Conversion rate increased by 600%

We’ve been using Luigi’s Box since 2017. In addition to our search conversion rate increase by 600%, the service also enhanced our in-store customer service.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Korzyści dla sprzedaży offline

Sprzedawcy sklepowi, bardzo ważna część koncepcji omnichannel Nay, to ludzie, którzy korzystają z własnego sklepu internetowego Nay kilka razy dziennie, aby sprawdzić, czy żądane produkty są w magazynie.

Oryginalna wyszukiwarka Nay często oznaczała produkty jako niedostępne, nawet jeśli sprzedawcy byli pewni, że je mają.

Z Luigi’s Box, Nay był w stanie usprawnić ten proces i pomóc klientom uzyskać potrzebne informacje szybciej.

Korzyści dla sprzedaży offline

Odwiedzający sklep internetowy mieli do dyspozycji wyszukiwarkę, która oferowała natychmiastowe sugestie autouzupełniania i rozumiała szerszy kontekst ich zapytań.

Zauważyli oni zwiększoną wydajność wyszukiwania w witrynie, a wykorzystanie wyszukiwania w witrynie Nay, które zwykle stanowi jedną piątą całego ruchu w witrynie w segmencie elektroniki, wzrosło do jednej trzeciej.

Jednak najbardziej znaczącym osiągnięciem tej współpracy był wzrost współczynnika konwersji wyszukiwania. Porównując liczby z 2017 i 2021 roku, okazało się, że współczynnik konwersji wyszukiwania wzrósł o oszałamiające 600%!

Jak nasi klienci korzystają z Luigi's Box

Jak Muziker i Luigi’s Box poprawiły rekomendacje produktów

Gotowi na inspirację? Przejrzyj nasze studium przypadku i dowiedz się, jak Muziker i Luigi's Box razem zrewolucjonizowali rekomendacje produktów online.

Przeczytaj studium przypadku

Diego odnotował wzrost konwersji o 28%

Diego jest znanym sprzedawcą podłóg w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który zdecydował się włączyć Luigi's Box do swojej działalności online i otrzymał doskonałe wyniki.

Przeczytaj studium przypadku

EXIsport cieszy się imponującym wzrostem CTR w rekomendatorze o ponad 50%

Testy wyraźnie pokazały, że rekomendator Luigi's Box otrzymuje znacznie lepsze wyniki niż ich własne rekomendatory. Co więcej, wdrażając go w Kategoriach, uzyskano dodatkowo cenne transakcje.

Przeczytaj studium przypadku

Datart: Jaka magia stoi za 19% wzrostem konwersji? Test A/B

Po ocenie testów stwierdziliśmy, że w porównaniu do oryginalnej wersji wyszukiwania, Wyszukiwarka Luigi's Box była ewidentnie lepsza na obu wersjach językowych e-sklepu.

Przeczytaj studium przypadku

Trafne porady dotyczące produktów mogą znacznie zwiększyć obroty

Rekomendator Luigi's Box oferuje szereg korzyści, które w wygodny sposób zwiększą obroty Twojego sklepu internetowego.

Przeczytaj studium przypadku
;